Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ret skummelt.. Men jeg er ikke bange (Seth)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ret skummelt.. Men jeg er ikke bange (Seth) Empty
IndlægEmne: Ret skummelt.. Men jeg er ikke bange (Seth)   Ret skummelt.. Men jeg er ikke bange (Seth) Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 05:22

Dato: IRL
Dag: IRL
Tid: 22.00
Sted: I byen
Omgivelser: Kun få andre
Vejr: Klart, men lidt køligt
Årstid: Forår/Sommer?

Safir, kom gående ud fra en cafe som havde sent åben, men hun fandt det ikke længere spændende at være derinde, for den eneste som hun kendte derinde, var sin storesøster, men som aldrig havde tid til at stå at snakke med hende. Men storesøsteren skulle jo også have lov til at arbejde ligesom Safir skulle en gang imellem, når ikke musikken kom i vejen. Hun rundede et par gade hjørner og var faktisk på vej hen til tog stationen for at få fat på en taxa, for hun regnede ikke med at der var nogle toge der kørte lige nu. Men lidt efter fik hun øje på en lille gruppe mennesker længere fremme, som kort stoppede med at snakke da de fik øje på Safir. Hun rykkede lidt på sig, men besluttede sig så for at gå forbi dem, for ikke at vise hun var bange. Men lige nu ville hendes ben ikke flytte sig, hun vendte blikket ned i jorden og kørte en hånd gennem sit hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ret skummelt.. Men jeg er ikke bange (Seth) Empty
IndlægEmne: Sv: Ret skummelt.. Men jeg er ikke bange (Seth)   Ret skummelt.. Men jeg er ikke bange (Seth) Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 05:34

En mørk skikkelse gik mellem skyggerne og hans rav gyldne blik hvilede på pigen, vis gruppen havde i sinde at overfalde hende ville de fortryde det. Sådan var Seth nu om dage beskyttede mennesker. Han forblev i sit skjul i skyggerne og kiggede på pigen. Hun var smuk, men hun virkede nervøs eller bange?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ret skummelt.. Men jeg er ikke bange (Seth) Empty
IndlægEmne: Sv: Ret skummelt.. Men jeg er ikke bange (Seth)   Ret skummelt.. Men jeg er ikke bange (Seth) Icon_minitimeLør 08 Maj 2010, 06:12

Gruppen bestod af to drenge og en pige som bare stod og snakkede, røg og drak på af muren og kunne en gang imellem godt finde på at grine over en eller anden underlig joke som en af dem havde fyret af. Men lidt efter fik en af drengene øje på Safir og smilte ret facineret, men nu var drengen også fuld jo. Han gik lidt over til Safir og kørte en hånd gennem håret, hun kunne ligefrem lugte stanken af sprut fra drengen og holdte kort vejret, " du er da en sød lille en, hvad med at komme over til os os hygge lidt" sagde drengen og tog derefter fat i Safirs arm og hev lidt i hende. Safir gispede kort og lukkede øjnene hårdt i, bange for hvad der skulle ske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ret skummelt.. Men jeg er ikke bange (Seth) Empty
IndlægEmne: Sv: Ret skummelt.. Men jeg er ikke bange (Seth)   Ret skummelt.. Men jeg er ikke bange (Seth) Icon_minitimeTirs 11 Maj 2010, 00:15

Et skridt var nok til at afsløre hele hans ansigt og krop. Hans hvide skjorte og de kolde gyldne øjne der kiggede på drengen. Seth var ikke den der lod mennesker i knibe, især ikke når han var tilstede. Et suk forlod hans læber og så stod han hende ved pigen og lagde en arm om livet på hende. " Nallerne væk " sagde han og sendte drengen et dræbende blik. Han kiggede på pigen ud af øjenkrogen og kunne næsten forudse den reagtion, de rville komme. Forvirring, bange måske lidt nysgerrig?
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ret skummelt.. Men jeg er ikke bange (Seth) Empty
IndlægEmne: Sv: Ret skummelt.. Men jeg er ikke bange (Seth)   Ret skummelt.. Men jeg er ikke bange (Seth) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ret skummelt.. Men jeg er ikke bange (Seth)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jeg er meget bange for dig... Men alligevel ikke - Demetri..
» Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-
» Jeg er ikke bange, men bare nærvøs ' tror jeg' - Sariel
» hvorfor ikke se posektivt på tingene (seth)
» Mørkt og skummelt, uhyggeligt - Laroy.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: