Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Empty
IndlægEmne: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Icon_minitimeFre 15 Jul 2011, 05:29

Dato: 14 juli
Tid: 01:00 ca.
Omgivelser: Ret tomt, Men få skygger der lurer.
Vejr: lunt, Men blæsende.


Stefan kom gående ned af en af de tomme gader i den dystre bye Werclare, Han var på vej ned til Petronia, men havde misset bussen og måtte gå. Han havde ikke drukket særligt meget i aften og var derfor rimligt ædru og havde lidt paranoia. Han var ellers ikke typen der blev bange, men den her by var ret så skummel. Han trak hætten på sin hættetrøje over hovedet og fumlede lidt efter sin ipod, indtil det gik op for ham at han havde tabt den "årh pis" mumlede han og stoppede op. Han vendte sig om og så ned af vejen for at se om den lå der. Men han kunne ikke se den, han sukkede og kørte hånden igennem sit hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Icon_minitimeLør 16 Jul 2011, 20:24

Alias forsatte langsomt hen over den brostens belagte gade, han så sig kun få gange tilbage over skulderen, men der var ingen andre end ham, han var ikke sikker på hvorfor han overhovede kiggede, hvad forventede han at se, der var jo alligvel ingen der kunne snige sig ind på ham.. det var umuligt. Det var sikkert bare noget af hans tid før vamåyr, hans naturlige menneske indstinker der slog til en gang imellem, ligesom at han trak vejret, det var bare noget.. han gjorde, det var en vane, han altid havde levet med, og han havde det ikke godt med at skubbe det fra sig, han behøvede ikke føle sig mere død end han allerede var. Han så op mod taget på bygningen han var stoppet foran, der var helt sikkert beder udsigt der oppe, og han havde brug for det, gaden var øde, der var ingen andre end ham. Han sukkede irreteret og gav sig til at stirre ind gennem vinduere, men der var ingen der inde og stedet lignede mest af alt et efterladt hus, der virkelig.. ja.. nogen fattige havde vidst boet der før. Han tog fat om det nærmste aføbsrør og begyndte at kravle op af det, hurtiger end et normalt.. væsen, menneske, var i stand til. Da han var nået tagranden svang han sig selv op på taget og lod sit blik skule ud over de gader der lå der omkring.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Icon_minitimeSøn 31 Jul 2011, 10:38

Stefan begyndte at gå ned af gaden igen, men sukkede og gav op, selvom det havde taget ham tid at få sat alt den musik ind og den ipod havde været ret så dyr. Han vende om og gik mod Patronia igen, selvom der stadig var en del vej endnu. Han trak hætten af igen og spekulerede på hvor han skulle sove i nat, der var for langt hjem og han havde ikke nok til bussen hele vejen hjem. Men den situation havde han ofte havnet i, han fandt som regel en løsning. Han ville nok få en besked fra sin mor omkring hvor han blev af, men sådan er det når man bor i sin mor og papfars garage, så må man leve med det. Han vidste godt det var lidt nedern at han boede der, men hey, han skulle ikke betale for mange ting, men havde stadig privatliv, selvom det var sjællendt at han var hjemme egentlig. Han stoppede op ved at forladt hus, han gik hen og kiggede ind i ad vinduet "mh sært, det ikke er blevet revet ned eller sådan noget" sagde han lavt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Icon_minitimeMan 01 Aug 2011, 06:09

Alias blik gled fra gade til gade, det var så.. mennesketomt i disse gader, det var vel også ret normalt, klokken var mange, og måske var det her et sted hvor folk holdte sig indendørs på denne tid, der hvor han selv kom fra.. ja der var lidt mere liv i byen ville han nok mene, men ja.. kunne være han var kommet på den forkerte dag, gid han dog snart kunne finde noget.. nogen.. så han ikke behøvede at klatre rundt her oppe mere, som en sulten abe af en art, det havde han endelig ikke rigtig lyst til. Han tog en dyb indånding og snuste til luften omkring sig, der hang en masse dufte i luften, fra forskellige mennesker, han kunne følge en af dem.. Han sukkede stille og kravlede ned den samme sted han var kommet op, han satte i fart så snart han var kommet ned, hurtigter end et aldmindeligt øje ville kunne se, selvfølelige. Han nød den kolde vind det klæste ind mod ham imens han løb, der var intet beder end dette, tænkt et liv uden, det ville være.. ja.. et menneskeliv. Han stoppede op et par hundred meter fra lugten, han tog en dyb indånding igen, det var i hvert fald ingen parfume han nu stod og snuste til, måske en fyr.. eller en kvinde uden dette på, han var ikke sikker, og gik nu roligt og lydløs mod den lugt af menneske. Han spejlede mod det næste hjørne da han vidste han havde nået sit mål, og hans hals snoede sig sammen af iver efter blodet, hans tænder summede, de ville sætte sig i personens hals, og det skulle helst være snart. Alias tog den dog alligvel med ro, han sneg sig lydløst tætter på sit bytte, roligt, men med hurtige bevægelser, så han hele tiden forsvandt, så han så meget som muligt ville være usynlig for den fremmed, han fik så endelig øje på en ryg, det var en dreng, det var tydeligt, nok en fyr.. men dog heller ikke helt en mand endnu, han.. ja.. hvad lavede han mon.. han lignede nærmest en der bare ventede på.. Alias ville sætte sine tænder i ham.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Icon_minitimeTors 04 Aug 2011, 13:38

Stefan vendte sig væk fra det gamle hus igen og så sig omkring, han tog sin mobil op af lommen for at tjekke hvad klokken var blevet. Han sukkede da han så hvor meget klokken var blevet, han lagde mobilen tilbage i lommen og så sig omkring. Han kunne ikke nå til Patronia nu. Han gik lidt længere hen af det forladte hus og fandt døren. Han tog i dørhåndtaget og åbnede knirkende døren. Han trødte ind i huset. Der stod rent faktisk møbler, de var dog fuld af støv og spindelvæv. Han kiggede sig omkring og smilede skævt. Han trykkede på stikkontakten, men der var ingen strøm. Han gik hen til en lyssestage, han fumlede lidt efter sin lighter og tændte, sådan at rummet blev lyst op. Han gik hen til sofaen og støvede den lidt af, før han satte sig. Han rejste sig dog hurtigt igen da han fik øje på et fygle. Han satte sig hen og åbnede det, han kørte fingrende hen af de støvede tangenter. Han fandt nogle nodder frem, han pustede støvet af dem og stillede dem. Han sukkede og tændte starinlysset som her stod. Han begyndte derefter at spille, det bedste han havde lært.
Det han spiller:
https://www.youtube.com/watch?v=TmqlsLqAQbA
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Icon_minitimeTors 04 Aug 2011, 13:46

Alias stoppede op midt på gaden og stirrede på i drengens retning, han stod helt stille og lydkøs og betragtede ham, et roligt smil gled over hans læber da han hurtigt bevægede sig tæt på, han stod kort bag drengen og forsvandt så hurtigt igen og lod sig betragte ham på afstand, han skulle bare lige lugte til ham, sikre sig det virkelig var et menneske denne gang.. han havde efterhånden fået nok af varulve, så godt smagte de heller ikke, selv jomfruerne, var ikke så gode som han havde turde håbe på. Han smilte lidt da han så drengen forsvinde ind i det tydeligvis forladte hjem, hvad ville han mon der? Der gjorde Alias nysgerrig og han fulgte roligt efter ham ind gennem den knirkende dør, lod den glide lagsomt i, så drengen bemærked den gik op, dog ikke at han bemækede Alais der var for hurtig til det selvfølelige, han var forsvundet ind i et mørkt hjørne hvor flammeren for det lyst drengen havde tændt, ikke nåede ind. Han smilte lidt da drengen nu begyndte at spille.. hvad var han for en underlig.. en. Han bevægede sig tæt på hurtigt, pustede lyset ud.. lod 3 fingre glide over hans nakke, inden han hurtigt igen forsvandt ind i hjørnet, hvor han ikke ville kunne ses fra drengens afstand selvfølelige.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Icon_minitimeTors 04 Aug 2011, 14:04

Stefan bemærkede ikke noget, før nogen pustede lyset ud og rørte hans hals. Det gav et sæt i ham og han stoppede straks med at spille, han tog sig til halsen. Han så sig hurtigt omkring "Ha .. hallo?" sagde han lavt og sank. Han rejste sig fra klaveret og kørte hånden igennem håret. Han rystede svagt på sit hoved, da han fik tanken at der måske var spøgelser, men det var latterligt. Han ledte efter sin lighter igen sådan at han kunne tænde lyset igen, huset var tusinde gange mere uhyggeligt nu end det havde været før, men han ville ikke lade sig skræmme, det var sikkert bare ham der havde lidt for meget paranoia på. Han mærkede på sine lommer, men kunne se at den lå ved siden af noderne. Han tog den og tændte lyset igen, han tog lyset i hånden og gik hen imod trapperne, måske var her et soveværelse?

//Sorry jeg ikke skriver nær så meget som du :o//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Icon_minitimeTors 04 Aug 2011, 14:18

Alias stod lænet op af muren bag sig og lagde en hånd mod sin månd for ikke at grine af fyren der tydeligvis ikke brød sig om han ikke længere var alen, Alias sneg sig roligt mdo ham, som et bytte var han nu fanget, gået i sin egen fælde, hvis man dog kunne kalde det det.. Han sukkede svagt og bevægede sig hurtigt mod drengen igen, dog uden at svare ham, han bevægede sig rundt om ham som en løve der cirklede om sit bytte, dog så hurtigt han ikke ville vide andet end lyset der dirrede lidt ved de hurtige bevægelser. Da fyren gik mod trappen, pustede Alias igen lyset ud, han stilte sig op bag ved fyren og smilte lumsk, bøjede sig ind over ham bag fra og lagde sit øre mod hans læber "Buuuh" hviskede han stille og forsvandt derefter igen i en fart, så han igen var ude af syne, tilsyneladene før fyren overhovedet kunne have set ham, og hvis han havde, så var det intet problem, han kom alligvel til at se sin morder i øjnene før eller siden.

// Det helt i orden x3 //
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Icon_minitimeTors 04 Aug 2011, 14:30

Stefan synes at lysets dans virkede faretruende og i det han tænkte det, fik han et af sine største chok, han smed lyssestage fra sig og løb op af trappen, uden at se sig tilbage, nogen legede med ham og det var bestemt ikke rart og når personen før eller siden kom til kende, ville han godt nok også blive sur. Han løb ind i et rum og lukkede døren bag sig. Det var soveværelset, han så på den store himmelseng. Han kunne lige skimne den i måneskinnet der skinnede ind af vinduet. Han havde ikke lyst til at tænde flere starinlys, de blev alligevel bare slukket. Han spekulerede over hvem det var der drillede ham og hvordan de havde fundet ham, havde de kunne høre ham spille klaver og hvorfor havde han ikke bemærket dem? han gik hen til et sminkebord og så på de mange parfymer og andet dame grej. Han kiggede ind i spejlet, det var flækket midt over.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Icon_minitimeTors 04 Aug 2011, 14:48

Alias grinte bare da drengen for op af trappen, selv blev han stående for enden, der var alligvel ingen anden vej ud, kun hvis knægten havde tænkt sig at kaste sig ud fra vinduet selvfølelige, men det ville nok ikke vær enoget klogt træk alligvel, så dum var han vel heller ikke. Han hørte døren der smækkede i.. så nu troede han nok han var i sikkerhed? Ja.. skulle han blive her.. lidt.. drive ham til vanvide? Lad ham side og krybe sammen der oppe af skræk? Eller skulle han følge sine vilde instinkter der røbte på føde nu? Han rejste sig langsomt og begyndte at gå op at trappen til drengen, hen af gangen og stoppede ved døren hvor lugten af menneske førte ind.. skulle man gøre det hurtigt eller.. langsomt? Han skubbede døren op så den fløj op, han forvandt ind af den hurtiger end hvad knægten kunne se, krøb ned bag ham, imens han stod foran spjelet.. helt ærligt.. et spejl.. kunne han ikke finde på beder? han fløj op få sekunder efter og stod bare helt stille og kold og kiggede på knægten i spejlbilledet.. klar til at forsvinde i det knægten drjede hovedet for at se om bag sig.. og væk var Alias igen, bag sengen, umulig at spotte ind til vider, det var så.. sjovt.. at lege med sit bytte.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Icon_minitimeTors 04 Aug 2011, 15:04

Stefan så ind i spejlet om på døren da den gik op, samtidigt synes han at ane en skikkelse. Han vendte sig om "Det er ikke sjovt længere, jeg ved godt du er herinde!" sagde han og så sig omkring i soveværelset. Det virkede lidt uvirkeligt, som taget fra en gyserfilm. Han rystede svagt på sit hoved, så det var sådan her det var når man var ædru. Han åbnede en skuffe i sminkebordet, han ville finde sig et eller andet at beskytte sig med, for han ville nødigt lade en flok idioter gøre ham til grin eller de skulle i hvert fald fortryde det. Han havde slået og gjort nogen bange før. Han stod i hvert fald fast i tanken om at det bare var nogle der drillede og ikke noget .. farligt. Han bed sig svagt i sin underlæbe og lukkede skuffen, ingenting. Han gik hen til sengen, der var ikke så mange andre gemmesteder "Ikke mere gemmeleg" sagde han og knugede hænderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Icon_minitimeFre 05 Aug 2011, 06:20

Alias havde sat sig på hug bag sengen, han vidste godt der ikke ville gå lang tid inden drengen fandt hans gemmested, der var ikke andre steder herinde man kunne gemme sig, når månelyset lyste værelset op på en ret.. syg måde, det hele var virkelig taget som fra en gyserfilm, men det havde han jo heller ikke det store imod, han kunne jo godt lide at lege, selv om det nu tydet på legen var ved at være over. Han sukkede lydløst og lyttede efter fodtrin i værelset, men der var intet, ingen knirken på gulvbrædderne, mon fyren var for bange til at flytte sig? Nok noget i den stil, men det gjorde ham nu ikke det store, så kunne han jo bare stille sig op og gå hen til ham, hvis det skulle gøres. Alias lyttede til hans stemme, han var tydeligvis irreteret, med god grund da.. det var bare synd, der var tale om få minutter nu, inden fyrens liv nok var over. Han smilte lidt da han skimtede fødderne der bevægede sig mod sengen. Han rejste sig op, selvfølelige unaturlig hurtigt, og stod et sekundt efter bag fyren, han greb rundt om halsen på ham med den ene arm og tog fyrens arm om på ryggen og bøjede den op så det nok ville.. gøre lidt undt. "Hej" hviskede han stille ind mod fyrens øre og pressede ham op mod den nærmeste væg.. fanget.. som en flue i edderkoppens spind.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Icon_minitimeFre 05 Aug 2011, 08:35

Stefan kneb kort øjnene i og nåede ikke rigtig at reagere før han stod op ad væggen. Han vred sig lidt "Mh ngh, slip mig" sagde han anstrengt og prøvede at se sig tilbage så han kunne se hvem det var. Mange tanker rendte rundt inde i hans hoved, personen virkede ikke som en "stor" type, Men han var helt ekstremt stærk. Han vidste ikke helt om han var bange eller om han var vred, måske en blanding? Han kom ofte ud for ballade, men der havde han normalt også gjort sig fortjent til det og han synes ikke at kunne huske at han havde fornærmet nogen lige fornyeligt. Han mærkede sit hjerte banke hurtigere, hans krop fortalte ham at der var fare, men Stefan prøvede at ignorere det og forholde sig roligt, for det var godt nok længe siden han havde været rigtig bange og han ville nødig blive det.

//Sorry det ikke blev længere :C
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Icon_minitimeFre 05 Aug 2011, 08:47

Alias pressede ham bare hårdt op mod muren, hans blik skiftede hurtigt og hans gule øjne så dyriske på hans blottede hud ved nakken og det af halsen han kunne se.. tatoveringer? Han lod sit blik glide over dem, men noget andet afledte hurtigt hans opmræskomhed, blodårene i fyrens nakke, det var som om den bare skreg på Alias, han lænte sig ind mod ham og vred hans hånd lidt længere op af hans ryg og fnyste stille og grinte så da han bedte om at blive sluppen, "Hvorfor.. sku.. jeg?" hviskede han stille og grinte hånligt igen, han havde ikke på sinde at lade fyren gå igen.. han ville ikke komme til at gå ud af det her hus igen, han ville aldrig komme her ud fra i live i hvert fald, Alias smilte lidt, og åbnede munden og blottede tænderne, han stirrede lidt på drengens nakke men rev så i ham og vendte ham hurtigt om og skubbede ham op mod muren igen, han fandt hans håndled igen i mørket og tvang dem op over hovedet på fyren, to sekunder gik og Alias fik så endelig øjn kontakt med fyren, han stirrede dybt ind i fyrens øjne med et roligt, forventede, dog forførende blik. Han smilte, smilte ondt til fyren, imens han blottede hugtænder og lænte sig ind mod ham, han var tørstig efter blodet, hans gule øjne lyste og bevægede sig fra fyrens øjne og ned til hans hals.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Icon_minitimeFre 05 Aug 2011, 09:19

Stefan kom med en anstrengt lyd og havde kort lukkede øjne da han blev vendt om, Han åbnede dem dog stille, han blev overrasket over det han så, fyren der stod overfor ham, var hverken grim eller klam at se på, ligsom han havde forestillet sig, fyren var faktisk helt enormt tiltrækkende, det gjorde dog ikke at Stefan ikke så de faretruende hugtænder fyren bar. Hans øjne gled fra hans tænder og op i hans gule øjne. Han åndede langsomt ind og prøvede at fokusere, det så ud som om at fyren havde en hvis udsigt til Stefans hals "Vent! ... Kan vi ikke lave en deal?" spurgte han så og vred sig lidt. Han havde virkeligt ikke lyst til at dø, men ville da gerne noget andet med fyren, han skubbede hurtigt tanken væk, da det måske var lidt upassende at tænke på Sex nu. han tog endnu en dyb indånding for at bevare roen på sin rette plads. Han knugede sine hænder, han kunne mærke sin puls banke ved håndledende fordi han holdte så stramt om dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Icon_minitimeFre 05 Aug 2011, 09:39

Alias smilte stadig da han nærmede sig fyrens hals, han kunne godt buge et navn af en slags endelig, men det kunne vel også være lige meget, han kunne vel altdi finde ud af det efter at havde slået ham ihjel, en tegnebog havde de fleste jo på sig, han trak vejret langsomt ind, han var forhåbenlig ikke en jomfru ham her, han var så.. så færdig med den slags nu, han ville heller dø end at bide en til af dem, han trak vejret dybt ind, nej.. han var vidst meget kendt med.. det meste, han så hurtigt op da han hørte hans ivrige tone, det var ret nturligt, det undrede lidt Alias han ikke vare begyndt at skrige på hjælp endu, dog var der aldrig nogen der havde fået han til at skifte mening endu, selv om han havde ladet være med at slå Alane ihjel.. hvilket han skammede sig over, men.. de skide jomfuere, man kunne bare ikke vel, de skulle dø, han ønskede dem døde, hvis dog bare en anden kunne.. for han kunne ikke. Han trak sig lidt tilbage mærkede godt hvordan drengen knyttede hænderne, "Nå.. hvad tror du, du har.. som jeg ikke har?" spurgte han og hvæsede lidt, dog smilte han så ondt til ham og grinte lidt, han havde sgu da ikke noget Alias heller ville have en blod lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Icon_minitimeFre 05 Aug 2011, 10:12

Stefan bed sig meget kort tænksomt i læben, måske ville det gøre det værre, måske ville det hjælpe, han hældede mest på at det ville gøre det hele værre, men hvad fanden, det var værd at tage chancen. Han tog forsigtigt sit ben ind i mellem hans ben, han gled sensuelt benet længere op "Mh jeg ved det er mit blod du vil have, im i right? Hvis vi nu kombinerede det over i sengen der og .. du så lod mig leve?" spurgte han så og så fyren i øjnene, Stefans hjerte bankede hurtigt, han var nervøs, nervøs for fyrens reaktion på det hele. Han bed sig i inderlæben og lyttede, her var stille, man kunne kun høre vinden udenfor og Stefans vejrtræk og hjertebanken. Han var sikker på at han nok ville kunne tilfredsstille fyren her, Stefan havde en del erfaring og især med fyre. Hans hænder virkede følelsesløse lige nu, fordi der ikke kom så meget blod til dem, han knugede dem svagt igen og fugtede sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Icon_minitimeFre 05 Aug 2011, 10:39

Alias lænede sig ind mod fyren igen, så deres brystkasser mødtes, han kunne mærkede hvordan fyrens hjerte slog hurtigt nu, og hans vejrtræknig var tydelig at høre, han lænte sig ind over ham og bøjede hovede mod hans hals, kort fugtede han sine læber mod tungen og lod så sine læber røre fyrens hals kort, et blødt vådt kys, inden han skildte læberne ad og lod hugtænderne berøre hans hals, han mærkede dog hvodan fyren flyttede på sig, og hans ben.. han blinkede lidt.. argh. Han slap halsen og lænte sig lidt tilbage så han kunne se ham ind i øjnene igen, han smilte lidt og grinte så bare af ham, hånligt selvfølelige. Sex? Nu igen, han sukkede lydløs, det var tydeligt andre tænkte.. at det var det eneste Alias ikke lige kunne sige nej til, men de tog fejl, han kunne jo nemt få sex, det var ikke noget han behøvede hele tiden som dæmonerne.. han ville ikke smalignes med dem. Han sukkede langsomt og slap til sisdt fyrens hænder og trådt et skridt tilbage. "Nej.." sagde han stille, og så op på ham, "Tag dit tøj af, jeg vil se hvad du har at byde på" sagde han lavt og stirrede på ham med dærbene øjne, han ville se.. først, og vælge bag efter. Desuden kunne han altid sige han ikke ville slå ham ihjel.. meeen.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Icon_minitimeFre 05 Aug 2011, 11:07

Stefan tog sig først til håndledende og derefter til halsen, fyrens berøringer havde faktisk været ret tændende. Han kunne ikke lide den måde fyren hånede ham på nærmest, hans grin. Han sank og blinkede kort forvirret da fyren sagde han skulle tage tøjet af "Mh?" sagde han lidt forvirret, det var lidt akavet for ham bare at skulle tage tøjet af foran ham, ikke fordi Stefan havde noget imod at være nøgen, han fandt ikke sin krop pinlig. Han elskede faktisk sin egen krop nu hvor han tænkte over det, han havde sine tattoveringer, der gjorde han aldrig følte sig helt nøgen, han tog en dyb indånding og lynede ned i hættetrøjen og trak den af sig, sådan at han havde en t-shirt på, så man kunne se tatoveringerne hele vejen ned af armende og ud på fingrende. Han skubbede derefter sine sko af også sine sokker. Han åbnede bæltet i sine bukser, derefter knappen og lynede ned. Han trak sine bukser af, men stadig så han havde sine underbukser på. Han havde et par tatoveringer på skindebenet og hælen, men så heller ikke mere der. Han tog fat i sin t-shirt kant og trak den af sig. Han tøvede lidt med underbukserne, okay, selvom han ikke hadet sin krop og han ikke havde noget at være pinlig over, var det stadig lidt .. ubehageligt sådan bare at tage tøjet af.

LINK, Hvis du skulle være interesseret i at vide hvordan hans tattoos ser ud x3:
https://2img.net/h/oi52.tinypic.com/693zgj.jpg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Icon_minitimeFre 05 Aug 2011, 11:23

Alias trådte et skridt længere tilbage og vendte sig så lidt mod sengen inden han valgte at gå hen og sætte sig på kanden af sengen, satte sig rolit ned med ret ryg og kiggede på knægten, han havde jo alligvel ingen mulighed for at flygte så han behøvede ikke holde ham fast endelig, det kunen være lige meget. Han så op på ham med intense øjne og smilte frækt til ham, som et lege sygt dyr, det var nemt at se vandviden i Alias øjne. Han ventede bare, og så på imens fyren begyndte at tage sit tøj af, han nød det selvfølelige, hans blik gled over de mange tatoveringer drengen havde over alt på kroppen næsten, han havde nærmest lyst til at rejse sig for at se om han også havde dem på ryggem, det dav ham lyst til at sprøge hvorfor han havde så mange, dog holdte han det inde.. det var ikke lige tiden for hygge snak "Hvad hedder du?" spurgte han roligt da drengen stod tilbage i underbukser og Alias så bare afventede op på ham, og smilte sødt på en irreterende måde, "Du mangler noget.." sagde han stille og grinte stille mest for sig selv. "Kom" sagde han roligt og rakte en hånd ud og lavede en bevægelse så fyren forstod han ville have ham til at komme hen til Alias.

// Nice! x3 og nu går jeg altså i seng x3 //
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Icon_minitimeLør 06 Aug 2011, 12:44

Stefan tog sig til armen og var ikke særligt glad for den situation han var endt i, han hadet at blive kontrolleret, men han vidste godt at han nok ikke ville kunne stille op imod denne fyr. Han så hen på ham "Mh mit navn er Stefan" sagde han så og tøvede kort med at gå hen til ham. Han gik dog stille hen til ham og stillede sig foran ham, stefan så hverken glad eller sur ud, faktisk så han ret neutral ud, selvomd er var en anelse nysgerrighed i hans øjne, hvad fandt fyren nu på "Inden du gør noget .. hvad hedder du?" spurgte han så, selvom han ikke var sikker på at han ville få et svar, var det da værd at prøve ad. Han kørte hånden igennem sit brune hår og håbede at fyren var tilfreds med det han så, sådan at han kunne leve bare lidt længere. Han havde nemlig ikke planer om at dø lige nu i hvert fald, give lidt at sit blod gjorde ham ikke så meget, men dø, var måske overkanten. Han så ned i fyrens øjne, de var gule og det var faktisk ret skræmmende, han mærkede at han fik gåsehud, men det var mest fordi det var ret koldt herinde, det var også forståeligt, det var længe siden der havde været varme i det her forladte hus.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Icon_minitimeSøn 07 Aug 2011, 02:45

Alias sad roligt og betragtede fyren foran sig, han smilte bare drillende og så op og ned af ham, betragtede hans krop, han tænkte lidt over hvad fyren mon ville gøre når Alias fortalte ham han ikke gik i seng med fyre, det var endelig ret simpelt, han havde endelig ikke tænkt sig at lade ham overleve lige meget hvad, han vidste nu heller ikke helt grunden til han havde bedt ham klæde sig af, for hvad var det endelig han forventede at se? Han sukkede lidt opgivende for sig selv og lænte sig lidt tilbage i sengen imens han roligt betraktede drengen der nu fortalte han hed Stefan. Alias nikkede roligt, det var rart med et navn endelig, så kunne han beder.. ja.. noget. Han sukkede lydløst for sig selv, det var dumt det her, ærlig talt.. hvad fik han endelig ud af det? Måske skulle han begyndte at stille højre krav til sine offre.. skrig tak. "Alias" sagde han stille idet den næsten nøgne stefan stod foran ham, han havde ret godt udsyn endelig og det fik ham bare til at smile større. "Hvad så stefan.. hvad kan du tilbyde mig?" sagde han roligt og ventede blikket væk fra Stefans underliv og op til hans ansigt, afventende.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 11:05

Stefan så ned på denne Alias, han overvejede kort om det nyttede noget, Alias virkede ikke ydeligere som en der var let at få til at ombestemme sig. Han sank og fugtede sine læber, han lænede sig ned imod Alias, imens tankerne fløj rundt i hans hoved. Det han havde set virkede uvirkeligt og var slet ikke noget Stefan kunne bære i sin menneske hjerne, derfor havde han automatisk smidt tanken om at Alias ikke var menneske væk. Han lagde en hånd på Alias bryst og skubbede ham blidt ned og ligge, han kunne mærke på sig selv at hans hænder rystede, han følte sig ikke bange, men kroppen fortalte ham vel bare at han burde være det. Han fugtede igen sine læber og kravlede ind over ham. Han kørte hånden op af hans brystkasse og lagde et intenst kys på hans hals, Før han hurtigt rejste sig fra ham og hoppede ud af det nærmest åbne vindue i rummet. Han landede på benene nede på det tørregræs, men faldt ned på knæ. Han frøs af helvedes til og det fik adrenalin til at pumpe rundt i ham, hvilket fik ham hurtigt op at stå og spurte så hurtigt afsted han kunne. Han flygtede mod skoven, da det var vejen mod Patronia og også lig med mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 11:20

Alias smilte bare lidt til den næsten nøgne Stefan, han brød sig jo ikke lige frem om at blive domineret og det ville han da også sætte en stopper for før eller sener, når Stefan lige.. var kommet lidt i sving, han holdte øje med ham ud af øjnkrogen og mærkede hans rysten mod sit bryst da han lagde hænderne mod det og skubbede ham bag over, det fik et lusket smil til at brede sig over Alias læber han smilte lidt forførsk og mærkede det ret blide kys mod halsen, han sukkede stille og skulle til at tage fat om Stefan for at hiv ham tætte rpå, han havde noget at fortælle ham, dog.. greb han efter luft da han satte sig op og stirrede efter fyren der var løben sin vej, det fik ham til at grine, højt, troede han virkelig.. han kunne løbe fra en vampyr? Han rejste sig hurtigt og kiggede ud af vinduet han fulgte lidt drengen med øjnene ind til han var ude af syn felt, så satte han efter ham, han havde planere om at snige sig ind på ham, lige nå rhan troede han var sluppen fra Alias.. han grinte lidt og løb bare hurtigt gennem gaderne så ingen ville kunne se ham kun mærke en svag vind der hvor han løb forbi, han inhentede hurtigt Stefan, og sneg sig så bare efter ham stille i gyderne, for at se hvor han skulle hen, og havd han ville gøre når han nåede frem.
Tilbage til toppen Go down
Stefan
B-rang
B-rang
Stefan


Antal indlæg : 744
Bosted : Hos Procella
Beskæftigelse : Fester, Grafitti, Musik - men er blevet Jæger Trainee og tiden går meget med dette.

Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Icon_minitimeFre 12 Aug 2011, 11:31

Stefan stoppede ikke med at løbe før han stod på en lille cykelsti med træer omkring sig, Han rystede og frøs. Han tog sig til brystkassen da han var forpustet og det skar lidt i halsen, på grund af den kulde der kom ned i hans lunger. Han så ned af sig selv, i det mindste havde han underbukser på "For helvede" mumlede han og gik lidt videre, Han kunne se den store vej ud mellem træerne på den anden side. Han kunne ikke gå sådan her rundt, hvordan skulle han komme hjem uden penge, der var alt for langt at gå og især på bare tær. Han tog sig til hovedet, i det mindste var han sluppet væk fra den .. skræmmende Alias. han håbede virkeligt at han glemte det her snart. Han så sig tilbage, Alias var ikke at se, heldighvis. Han gik længere ned af Cykelstien, indtil han stod inde i en tunnel, der førte hen på den anden side af den store vej. Han kørte hånden igennem sit hår og var heldigvis ved at falde lidt ned igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Empty
IndlægEmne: Sv: Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-   Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias- Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Normalt ville jeg ikke blive bange .. -Alias-
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Jeg kommer normalt ikke her -nikita
» Ret skummelt.. Men jeg er ikke bange (Seth)
» Jeg er meget bange for dig... Men alligevel ikke - Demetri..
» Jeg er ikke bange, men bare nærvøs ' tror jeg' - Sariel
» det kan da snart ikke blive være (Walter)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: