Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lyt til jeres forældre børn.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lyt til jeres forældre børn. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lyt til jeres forældre børn.   Lyt til jeres forældre børn. - Page 2 Icon_minitimeFre 14 Maj 2010, 22:12

"der er mange der har prøvet at drikke mit blod indtil videre har det ikke lykkes for en af dem jeg har jo sagt jeg er en dødsengel jeg er en anden form for engel" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lyt til jeres forældre børn. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lyt til jeres forældre børn.   Lyt til jeres forældre børn. - Page 2 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 01:02

"Så lad mig sige det på en anden måde... Jeg har aldrig lade folk slippe fra et bid, hvis jeg først har bestemt mig for at bide dem" Svarede han og smilte til hende "Men samtidig... Jeg bider ikke folk uden at jeg er sulten. Jeg er rimelig mæt".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lyt til jeres forældre børn. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lyt til jeres forældre børn.   Lyt til jeres forældre børn. - Page 2 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 01:38

"tror jeg på" sagde Emi og smilte svagt, hun tænkte tilbage på pigen fra tidliger hendes sjæl vidste ikke hun var død endnu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lyt til jeres forældre børn. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lyt til jeres forældre børn.   Lyt til jeres forældre børn. - Page 2 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 07:04

Lyonaro blev stille og så på hende. Hun virkede ikke villig til at gøre det med ham, mod på, at de blev venner. Det gad Lyonaro ikke rigtigt. At skulle være venner med en engel virkede for ham lidt sølle, især fordi han oftest fandt dem kedelige og alt for uskyldige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lyt til jeres forældre børn. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lyt til jeres forældre børn.   Lyt til jeres forældre børn. - Page 2 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 10:52

"jeg ved hvad du tænker, men ikke alle engle er uskyldige små væsner" sagde Emi fast
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lyt til jeres forældre børn. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lyt til jeres forældre børn.   Lyt til jeres forældre børn. - Page 2 Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 23:52

"Jeg tænker ikke noget" Svarede han mat, og havde et dødt blik i sine øjne. "Jo.. Jeg tænker at du ikke er det værd at samle på alligevel".
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lyt til jeres forældre børn. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lyt til jeres forældre børn.   Lyt til jeres forældre børn. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lyt til jeres forældre børn.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Børn... (Emilia)
» Forbudt for børn xD (Justin)
» er skoven et sted for børn?(rae)
» Ingen skrigende børn... rart..
» Ingen skrigende børn... rart..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: