Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 2 der mødes

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




2 der mødes - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 der mødes   2 der mødes - Page 2 Icon_minitimeFre 21 Maj 2010, 04:07

"din forlovede? hvem er det?" spurte Luna med et nyssgerit blik og et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




2 der mødes - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 der mødes   2 der mødes - Page 2 Icon_minitimeFre 21 Maj 2010, 04:11

"Øhm ja" sagde han og så med vilje rundt på omgivelserne
"Hun hedder Clara....Men ser hende så sjældent at jeg tvivler på det er det værd...Har også et liv" sagde han, normalt var det sådan at elvere fandt en kærlighed også levede de sammen for evigt og alt var harmoni, men sådan var det ikke i virkeligheden....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




2 der mødes - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 der mødes   2 der mødes - Page 2 Icon_minitimeFre 21 Maj 2010, 04:18

"eh? jeg troede alt var Harmoni i Elvernes verden" sagde Luna og tænkte på de historier hun havde fået fortalt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




2 der mødes - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 der mødes   2 der mødes - Page 2 Icon_minitimeFre 21 Maj 2010, 04:25

Han smilte lidt
"Sådan ser det nok også ud, at vi render rundt og nusser om planterne og tror det bedste om andre...Sådan er det også gerne, men der er jo også dårligere ting, der skal jo være noget dårligt for at blive godt.
F.eks, for mit vedkomne, der skal være vinter for at blive sommer" sagde han og håbede hun forstod det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




2 der mødes - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 der mødes   2 der mødes - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Maj 2010, 04:01

"jeg forstår, det er ligesom ingen glæde uden sorg" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




2 der mødes - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 der mødes   2 der mødes - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Maj 2010, 20:17

Han trak lidt på skuldrene
"Noget i den stil" smilte han
"Det er balancen" han så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




2 der mødes - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 der mødes   2 der mødes - Page 2 Icon_minitimeSøn 23 Maj 2010, 23:46

Luna hostede lidt hun havde feber hvilke ikke var en god ting hun havde inurrerede febern hele dagen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




2 der mødes - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 der mødes   2 der mødes - Page 2 Icon_minitimeMan 24 Maj 2010, 22:51

Han så lidt på hende
"Du virker syg" sagde han
"Drikker du te? Kamille er godt....Eller...Ja, det kommer an på hvad du fejler" sagde han
"Men selv synes jeg kamille er for sødt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




2 der mødes - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 der mødes   2 der mødes - Page 2 Icon_minitimeTirs 25 Maj 2010, 08:57

"jeg har lidt feber" sagde hun og tænkte "jeg ved ikke hvilken te der er god til mig men jeg kan lide næsten alt te" sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




2 der mødes - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 der mødes   2 der mødes - Page 2 Icon_minitimeOns 26 Maj 2010, 01:34

"Faktisk" mumlede han tænkene
"jeg ved det ikke helt" han trak på skuldrene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




2 der mødes - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 der mødes   2 der mødes - Page 2 Icon_minitimeLør 29 Maj 2010, 03:51

"hmm jeg syndes jeg har set dig før" sagde hun mumlende og tænkte sig om men siden hun havde hukomelses tab kunne hun ikke huske hvem han var alsår om hun havde set ham før
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




2 der mødes - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 der mødes   2 der mødes - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 07:40

Han så lidt på hende
"Ja" sagde han
"Men der er gået en del år, så vidste ikke helt om det nu også var dig...."Han så lidt forsigtigt på hende
"Det er noget være noget med det hukkommelsestab"

//undskyld tiden, internettet har været nede i flere dage!...//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




2 der mødes - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 der mødes   2 der mødes - Page 2 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 02:08

"mh (ja)" sagde luna og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




2 der mødes - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 der mødes   2 der mødes - Page 2 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 05:11

Han så lidt på hende og var lidt i tvivl om hvad han skulle sige.
"Men hvordan går det så ellers?" spurgte han
"Hvad skete der efter hukommelsestabet?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




2 der mødes - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 der mødes   2 der mødes - Page 2 Icon_minitimeLør 19 Jun 2010, 09:11

"en gammel dame tog sig af mig og lærte mig hvordan jeg skulle overleve dog døde hun af alderdom.." sagde Luna "men ellers går det meget godt, hvad med dig hvad er der sket i alle de år vi ikke har set hinanden?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





2 der mødes - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: 2 der mødes   2 der mødes - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
2 der mødes
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Mødes vi her Samata?
» Vi mødes igen
» så mødes vi igen..(hayley)
» Hvor vi mødes //Camilla//
» mødes på clubben (James)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: