Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En dejlig dag //Chiroptera

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera   En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 01:40

"kay" sagde Chi meget selvsikkert og rejste sig op fra bænkens hvide planker, hun tænkte at det nok skulle blive sjovt, og ventede lige på at Al kom op at stå. Hun gjorde en lille omgang rundt om sig selv, og smillede så mens hendes pande stadig ikke var lappet til inu, men var størknet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera   En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 01:45

Alane smilte og rejste sig også op. Hun så på Chi "Klar?" Hendes stemme glad eftersom det var 100 år siden hun havde brugt sine evner eller ikke rigtigt men det føltes sådan. Hun rakte armene frem og begynte at bevøge fingerne. Hendes øjne koncentreret på Chi's skygge. Chi kunne mærke hvordan hun ikke længere havde kontrol over sin krop. Alane bevøge fingerne og fik Chi til at gå hen til springvandet og kravle op på kanten at sidde. Hun slap så sin kontrol og Chi fik kontrolen over sin krop igen. Hun gik over og satte sig ved siden af hende og så på hende med et smil. "Hvad syntes du så?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera   En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 02:53

"sejt! gad jeg havde den evne!" sagde hun overasket glad over følesen ikke at kunne have kontrol over sin egen krop. hun kiggede rundt omkring og ned i springvandets klare vand, og gled så med vilje ned i det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera   En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 02:57

Alane smilede og var glad for hendes reaktion. "Glad for du kan lide min evne" Hun så ned i vandet og lod sine finger glide hen over den kolde overflade med et smil. Hun så på Chi og grinede kort da hun gled i med vilje. Alane smilte og tog sin trøje og bukser af. Hun havde bikini inde under som hun så tit havde. Hun dumpede så ned i springvandet og nød det kolde vand mod sin varme hud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera   En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 03:05

Chi så hende tage sit tøj af, og kiggede så på sit super gennemblødte tøj, og hendes taske der havde gledet den anden vej på kanten og ned på brostenene. Hun rejste sig op og tænkte på sin evne, *hun vil sikkert syntes den er makaber* hun så på Al der stadig lå og plaskede med vand og chi gav hende en lille plasker, og smillede så lidt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera   En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 03:09

Alane smilede og var rolig. Hun så lidt på chi og rystede så sit hår lidt og vred det overskyende vand ud af sit nu lange flade sorte hår. Hendes make up løb ned af hendes kinder som om hun havde grødt. Hun tørrede det væk og hun var du helt naturlig. Alane blev liggende i vandet og smillede op til Chi. Hun grinte da Chi plaskede vand på hende og plaskede så tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera   En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 03:26

chi rejste sig op på kanten igen og sad stille. hun kiggede på den glade Al og kiggede så ned i brostenene *måske vil hun syntes at min evne er klam? jeg håber bare at hun tager det roligt, vis jeg skal vise den* tænkte hun og kiggede stadig ned i brostenene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera   En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 03:29

Akane så op på hende og kunne mærke der var noget galt. Hun rejste sig op og så bekymret på Chi. Hun gik hen og lagde sine hænder ovenpå hendes og klemte dem blidt. "Er du okay?" Hun lagde hovedet på skrå og så stadig bekymret på Chi. Hendes øjne søgte over hende for at se om hun var kommet til skade igen eller om det var et eller andet tydeligt. Hun peb lidt som en lille hvalp da hun ikke kunne finde ud af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera   En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 03:36

chi så på Al og så at hun var bekymret, hun rejste hovedet op, hun kunne mærke noget varmt på hendes ene kind, hun mærkede efter og fik et stort shok. hun havde kommet til at få en tårer på kinden og hendes tårer var jo lavt af blod så det var ikke godt. hun kiggede rundt for at se hvordan hun skulle forklare det til Al og kiggede bare på al igen og gav bare et lille smil fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera   En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 03:39

Alane så på hende stadig med sine bekymrede øjne, hun klemte igen blidt hendes hænder. Hun så tøre og tørrede den stille væk ffra hendes kind men sagde ikke noget. "Chi? Er du okay?" Hendes stemme bekymret men stadig blød som den altid var. Hun krammede så bare chi uden videre. Hun ville ikke have at hendes nye ven skulle være ked af det. Hun holdte Chi tæt ind til sig og var ligeglad med de begge to var gennemblødte og hende selv var halvnøgen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera   En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 03:43

chi kramte også hende gav slip og sagde så "undskyld at du fik blod på fingrene sagde hun mens hun kiggede på Al's ene hånd som hun havde tøred hendes blodtårer af med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera   En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 03:46

Alane smilede og slap så Chi samtidig som hun også slap. "Jeg er ikke så sart der er intet at undskylde for" Hun smilte igen, hun slikkede blodet af sine finger, hun satte sig ved siden af chi. "Chi? Hvad er din evne?" Hun kunne ikke alde være med at være nysgerrig. Hun var ikke engang sikker på hvad Chi egentlig var men hun var også lidt ligeglad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera   En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 03:58

"jaa, som du kan se er det ikke så normalt at græde blod, og det er så noget af min evne" hun rejste sig sløvt op fra springvands kanten og vendte sig så imod Al, satte sig ned på jorden og spurte "skal jeg vise den?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera   En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 04:01

Alane så på Chi. Hun blev siddende og studerede hende. "Det havde jeg godt lagt mærke til. Hun smilede stadig og syntes ikke det var mærkeligt eller noget, hun vidste bare det ikke var normalt. "Ja tak" Hun smilte glad og studerede Chi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera   En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 04:06

"er du helt sikker? for jeg tror altså at du ville stoppe mig" hun kiggede på den studerende Al og tog så noget op fra sin lomme, det var en lille dolk, den var i en skede, hun tog den ud, "er du nu helt sikker? for jeg skal altså skære i mig selv for at gøre det".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera   En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 04:09

Alane så på hende og nikkede "Ja jeg er helt sikekr og jeg lover jeg ikke stopper dig" Hun smilede stille og studerede stadig Chi. Hun strakte sig dovent og smilte imens. Hun så dolken og sad stille uden at gør noget. Hun var ikke bange ller noget bare endnu mere nysgerrig nu. "Så længe du ikke dør af det overlever jeg" Hun smilte stille og så stadig på Chi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera   En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 05:01

chi så på Al og der efter kniven "okay, så sker det" hun smørede(stave?) sit ærme op og man kunne se alle hendes snitsår fra alle de gange hun havde skulle angribe. hun skar en lille flænge i armen og strakte armen så al rigtigt kunne se hvad det var hun lavede, og tog den så ind til sig igen. hun lukkede øjnene lidt og der kom som en orm der ville komme ud af sit hul, en lille tynd, rød, og lang, stribe blod ud fra åbningen, og hun åbnede øjnene igen. Striben af blod bev ikke større, men så rejste chi sig op og slyngede med armen, og striben blev så lang så lang, og den blev så smidig at hun kunne svinge den som en pisk, det gjorde hun ned i jorden og der kom en stor rille af smadrede brosten langs hendes venstre side. hun satte sig ned igen lukkede øjnene igen, og striben snorede sig ind i huden igen og lukkede selv såret hun åbnede øjnene igen og så op al.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera   En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 05:07

Alane så på Chi med nysgerrige øjne, hun smilte stille og fulgte hver eneste bevægelse hun lavede grundigt med øjnene. Hun blev siddende da hun snittede i sig selv men hun blev nød til at holde sig selv tilbage for ikke at stoppe hende men hun havde lovet det og for det meste holdt hun det hun lovede hvis hun kunne, der var dog visse ting hun ikke kunne holde. Hun studerede såret og så meget fascineret på den tynde stribe blod som med et blev til en lang pisk. Hun så på brostenene også op på Chi. Hun smilte stort. "Wow, det var så sejt!" Alane hoppede ned og gik hen til Chi, hun så på brostenene igen også op på Chi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera   En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 06:13

"jeg er glad for at der ikke var nogen der så det her, de ville sikkert bare sige at jeg har ødelagt parken" sagde hun smilende, og gik så hen mod den gående Al, stod foran hende, og sagde "tak fordi du ikke syntes det var klamt" hun smilede igen, bare større og satte sig så ned, lige foran Al.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera   En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 06:16

"Hmmm, det har du nok ret i de ville" Hun smilte gllad og så stadig på Chi. Hun strakte sig dovent da hun landte på jorden og gik så roligt hen foran Chi. "Hvordan kan jeg syntes det er klamt?! Jeg syntes det er over fedt!" Alane smilede og satte sig så foran Chi og krammede hende "Jeg ville aldrig dømme mine venner bare på grund af deres evne"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera   En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 06:21

"tak" hun gengældte hendes kram, og sagde "hvad skal vi lave nu?" hun kiggede på Al. "det bliver snart mørkt... må jeg få at vide hvad for et væsen du er?" hun kiggede stadig, og ventede bare på reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera   En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 06:24

Alane smilede "Så lidt" Hendes stemme blød. "Hmmm, jeg overvejer at tage mit tøj på igen. "Ja self. Jeg er en varulv, hvad med dig selv, hvad er du?" Hun blev siddende og så Chi i øjnene, hun studerede hende øjne og ventede på hun besvarede hendes spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera   En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 06:28

"jeg er en dæmon... en blod dæmon, sådan en der ikke sluger sjæle men spiser dyr og mennesker, og når jeg er normal har jeg sorte øjne, og når jeg er sulten for jeg røde, og når jeg er sulten for jeg også mine lange klør ud af knoerne" hun så på Al og smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera   En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 06:33

"Okay, det lyder sejt" HUn smiltes stille og så på Chi, hun rejste sig op oog gik hen og trak i sit tøj, Hun strakte sig stille og tog sin skuldertaske over skulderen. Hun gik hen og satte sig i skræderstilling foran Chi "Så er du til drenge eller til piger eller måske begge dele?" Hun rødmede lidt ved sit eget spørgsmål men var nysgerrig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera   En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Icon_minitimeMan 31 Maj 2010, 06:37

"øøøhhh... drenge tror jeg?" hun kiggede lidt forvirret på Al, rejste sig op, hentede sin skludertaske, og sagde "der bliver fuldmåne i aften" sagde hun mens hun tog sin skuldertaske over hovedet og på sin venstre skulder.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig dag //Chiroptera   En dejlig dag //Chiroptera - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En dejlig dag //Chiroptera
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Dejlig dag i en dejlig skov, i et dejligt vejr - Samuel
» Nattevandring //Chiroptera//
» når blodet løber - Chiroptera
» En dejlig tid
» En Dejlig dag^^ (JUDAS!!!)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: