Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En dejlig tid

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En dejlig tid Empty
IndlægEmne: En dejlig tid   En dejlig tid Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 05:55

to : 6 Januar
Årstid : vinter
Dag : onsdag
Vejr : Køligt, sneen er vist på vej væk igen.
Sted : ude på engen
Tid : middag/eftermiddag
Omgivelser : En eng dækket af lidt sne, ikke meget sne, men lidt, nogle få blomster og græs stritter frem.

Thrándil kom gående ud på engen, for en gangs skyld havde han ladet sin hest blive hjemme.
Han havde også ladet sin bue blive hjemme, hvilket var totalt unaturligt for ham.
Faktisk havde han været ret underlig for tiden, så meget at hans venner spurgte ham hvad der var glat, om han måske var syg?
*Gid det var så vel* tænkte han mens han så lidt op på himlen hvor små snefnug faldt.
*Men jeg er ikke syg, måske lidt forvirret...Jeg skal jo vænne mig til et helt andet liv, næsten...jeg har ikke engang fortalt vennerne det inu!* tænkte han som så mange andre tanker der havde løbet gennem hans hjerne det sidste stykke tid.
Han havde heller ikke besøgt hende inu, selv om hun nok ønskede det....på en måde kunne han ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 05:56

clara kom gående, hun samlede blomster
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 06:02

Han så ned på den smule sne der lå og de få blomster der kunne klare kulden.
Han smalede en blomst op og for en gangs skyld, igen totalt unaturligt, holdt han ikke skarpt øje med omgivelserne, så han så hende ikke.
Han var bare helt væk i sit eget hoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 06:03

hun så ham, og gik hen til ham. hun viftede med en blomst foran hans ansigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 06:06

Han så overrasket op og smilte
"clara min pige" sagde han, man kunne høre varmen i hans stemme, en varme der kunne have smeltet sneen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 06:07

hej søde" sagd ehun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 06:11

Han lagge armene om hende i et kram
"Hvordan har du det?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 06:12

jeg har det fint.. hvad med dig" sagd ehun og gængældte krammet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 06:16

Han så på hende
"Lidt svært" svarede han
"Men det er ingenting" hans blik var en anelse trist, men det forsvandt hurtigt.
Han var god til at skjule vis der var noget, men det betød jo heller ikke noget.
Han flettede sine fingre ind ind i hendes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 06:17

hun satte sig ved ham. "noget plager dig søde, hvad er det?" sagd ehun. og kyssede ham på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 06:21

"Jeg prøver bare at vænne mig til det" sagde han og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 06:22

vænde dig til at vi er sammen?" spurgte hun
hun kørte en hånd igennem hans hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 08:11

"Tja...Det nye liv der vil komme...Jeg mener, jeg er glad for bare at...være...almindelig..." sagde han og så på hende
"Men jeg er også glad for dig og jeg har tænkte på at det bliver sjovt at lave starte på en ny måde"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid Icon_minitimeTors 07 Jan 2010, 23:49

javel.." sagd ehun forvirret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 03:05

Han grinte lidt da han så hendes forvirring.
"Jeg har også tænkt på...vi kender næsten intet til hinanden" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 03:38

du kan bare spørge løs" sagd ehun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 07:48

Han rystede på hoved
"Jeg har intet at spørge om" sagde han
"Men du kan da fortælle hvad du vil" han holdt hende i den ene hånd og begyndte roligt at gå tværs over engen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid Icon_minitimeFre 08 Jan 2010, 19:13

okay.. jeg er hunderad for vampyrene" sagd ehun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid Icon_minitimeLør 09 Jan 2010, 02:16

"det er jeg ikke" sagde han
"Men jeg hader kød, fatter ikke menneskerne spiser det!" han smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid Icon_minitimeMan 11 Jan 2010, 04:44

fatter ikke at nogen syntes det er sjovt at dræbe uskyldige dyr" sagd ehun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid Icon_minitimeMan 11 Jan 2010, 05:39

"De gør det jo for at overleve, du ved balance, men alligevel..." han rystede på hoved
"Da jeg var lille var jeg facineret af at de spiste kød, jeg har aldrig selv smagt det..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid Icon_minitimeMan 11 Jan 2010, 06:02

du burde prøve" sagd ehun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid Icon_minitimeMan 11 Jan 2010, 06:07

"jeg troede lige du sagde det var synd for dyrene" svarede han halv hårdt, han skulle ikke nyde noget kød!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid Icon_minitimeMan 11 Jan 2010, 06:13

det er det også.. men nogen tager jo, kun såret dyr" sagd ehun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid Icon_minitimeMan 11 Jan 2010, 06:16

"Jeg vil aldrig spise kød" sagde han ligeud og så frem for sig
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En dejlig tid Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En dejlig tid
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Dejlig dag i en dejlig skov, i et dejligt vejr - Samuel
» Dejlig stjerne nat
» Ray-Solen er så dejlig og lun.
» En Dejlig dag^^ (JUDAS!!!)
» Dejlig dag . Eric

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: