Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alene...

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene... Empty
IndlægEmne: Alene...   Alene... Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 01:40

Sted. Werclare Domkirke
Omkring. Ingen lige nu..
Vejr. Regner udenfor
Tid. 20.32
Dag+dato. IRL
Påklædning. http://www.republic.co.uk/content/ebiz/republic/invt/82910/82910_lg1.jpg

Rose lod sit hoved gå træt ned mod bænkens, som stod overfor hende, ryglæn og sukkede lavmælt. Hun havde tilbragt de sidste mange par aftener i kirken, men vidste ikke rigtig hvorfor. Det var bare et mere sikkert sted end alle andre steder i byen. Hun lukkede sine øjne og lyttede til den beroligende stilhed som der var og blev siddende som hun gjorde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 01:46

Kajika kom stille gående ud foran kirken, hendes mave skrig så vel som tænderne kløede inderligt, hendes tænder ville mærke en hals ville mærke et bytte, hun havde ikke rigtig kunne fange noget bytte fordi hun ikke turde tag det bind af øjnene Morgan havde givet hende så blidt om sine grøn gulig øjne. Hun lugtede ind af og stoppede op foran porten..."neeeej sig det løgn hahahaha!! en engel kan jeg lugte og endda min første" hun åbnede porten stille og hendes tøj var høje stiletter sorte lidt læder fordi de gik over anklen, stramme sorte læder bukser og læder hansker der var klippet over ved fingerne så man kunne se hendes finger og de glas agtige negle der spejlede sig i lyset... Hun grinte lettere ondt og holdte tænderne skjult..."jamen halløjsa" Kajika havde en utrolig ond Aura om sig men hun var jo os Morgans yngling(Skabelse)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 01:53

Rose åbnede øjnene hurtigt da hun kunne mærke en person komme ind i kirken.. En person son hun allerede kunne føle, at ikke var en person som hun ville komme i kamp med. Hun satte sig hurtigt ordentligt op og så sig over skulderen og fik øje på en pige som stod henne ved døren. Hun så ikke ud til at være særlig meget ældre end Rose, men hun vidste at hun var utrolig meget stærkere end hende. "..Hey" sagde hun lidt tøvende og så på pigen med et forsigtigt og varsomt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 01:56

Kajika grinte ondt og holdte ikke noget tilbage hun havde jo trosandt Morgans gener nu eller de fleste og evne var udelukkende fra ham og hendes trang til blod og hun var især vild med morgans blod hun elskede at skade ham og bide i ham hænge over ham og blot påfør ham skade som han nu ellers var der, hun var rigtig ond skønt hun lignede en lille sød porcelæns dukke der blot gik på tå næsten" hun smilte og gik hen mod stemmen stadig med forbinding om øjnene og sagde"mmmmh jeg lugter ? Engle blod hahah.... dette er første gang jeg møder en engel og det dufter godt "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 02:01

Rose betragtede pigen og lagde hovedet let på skrå da hun ikke sagde noget i et stykke tid. Hun strøg en hånd gennem sit hår og vidste at det ikke var særlig godt at hun duftede af engel. Rose kendte Morgan ret godt og vidste godt at han kunne lide blod og at det tændte ham. Hun kunne mærke noget af ham i denne pige. Hun svarede ikke pigen og betragtede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 02:06

Kajika grinte ondt og sagde"bare vær stille jeg finder dig af lige vel lillge englebasse" hun grinte ondt og gik stille videre i det hun smed sine stiletter og hørte efter, hun kunne høre englens hjerte og grinte højt og ondt"haha!!! jeg kan høre dine hjerteslag lille engel" hun smilte ondt og de lange sylespidse hjørne tænder viste sig, de var som morgans bare lidt mindre men dog så skarpe.. hun strøg blidt det platin blonde hår til side og sagde"Hmmm lader du mig smage eller skal jeg jagte dig lille englebasse" hun grinte ondt og lod fingerne stryge elegant over bænkene i siden og lyttede efter hjerte slagene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 02:13

Rose bed sig i underlæben og så på pigen og opdagede først bindet for hendes øjne nu og vidste at hun var god til at lytte efter. Hun rejste sig lydløst op og lyttede til det hun sagde og ville ikke lade hende bide i sig frivilligt og var ret god til at flygte. Hun gik med nogenlunde lydløse skridt væk fra pigen og holdt sit blik på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 02:20

kajika stod direkte foran hende nu og tog fat i hende hårdt og sagde"vis du skal slippe fra mig burde du virkelig stoppe dit hjerte engel altså? hvilken englebasse er så dum at glemme vi kan høre dobbelt så godt som dig især det der pumper dit blod rundt i årene og" hun lugtede efter og viste sygt tænderne nu og sagde"hvorfor lugter du af min farmand......." hun knurrede nu og man kunne høre den onde brummen fra hendes strube i det hun slap hende og viste tænderne helt nu og var rigtig oppe at køre......
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 03:01

Rose gispede da hun stod lige foran hende og bed hårdt sammen omkring sin underlæbe. Nej, Rose vidste godt at de havde en supergod hørelse, men ville helst ikke tænke over det for meget da det sikkert ville få hende til at blive skide bange. Hun så på hendes hugtænder og så derefter op i hendes øjne og spændte alle musklerne da hun spurgte, hvorfor hun lugtede af Morgan "J-j-jeg ved ikke hvad du mener" stammede hun og prøvede at få pigen til at tro at hun virkelig ikke vidste hvad hun snakkede om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 03:04

Kajika så rødt nu og smadrede Rose lettere hårdt ind i muren og holdte hende om struben nu men ikke så hun ikke kunne få vejret og slog den anden hånd direkte ind i væggen og sagde"fortæl!!!! du lugter af ham!! jeg ved det.... det hans ! lugt du kan ikke !! lyve for en der er med ham næsten ! 24/7!!! sig det dit!! dit !!" hun vrissede nu og kurren blev dybere og mere dyrisk fra hendes strube og hun lød som en løve nærmest i det hun viste tænder utrolig meget nu og sagde"sig sandheden! engel!!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 03:08

Rose skreg da hun blev skubbet hårdt op af muren og greb fat i pigens håndled da hendes hånd greb hende omkring halsen. Hun trak vejret i gispende og paniske træk og hørte på pigens råberi "Jeg ved ikke hvad du mener! Jeg ved ikke hvem det er du taler om!! Slip mig så!!" skreg hun og ville ikke indrømme noget da pigen sikkert ville blive endnu mere gasblå i hovedet af raseri. Hun begyndte at sparke ud efter pigen og prøvede at komme væk fra hende og muren og hendes greb.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 03:12

Kajika bed sig i underlæben i det hun råbte vredt"LØGNER!!!! du har bare at sige hvad du har lavet med min! farmand!! ellers dræber jeg dig på stedet dit ! svage! Bæst!" hun knurrede meget mere nu og tog hårdt fat med den frie hånd i hendes sparkende ben og klemte hårdt til så det ville mærkes for pigen som om hendes knogle i det, blev helt mast og ødelagt... hun ville ha forbinding áf of se hvilket svagt! væsen der havde besudlet hendes far, hun mente alle var svager end vampyr og os mange vampyr var så intet kunne få hendes mening til at ændre sig.... aldrig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 03:16

Rose klemte sine øjne hårdt sammen da hun blev ved med at råbe og spilede øjnene op da hun kunne mærke at hendes knogler i benene blev helt mast. Hun så på pigen og sank en nervøs klump "Tro mig... Du har ikke lyst til at vide det.." sagde hun flabet og havde ikke lyst til at fortælle hvad hun havde lavet med Morgan. Og slet ikke til hende!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 03:21

Kajika blev vred nu og satte sin hånd på Rose´s pande og sagde"du valgte den forkerte! AT PROVOKER!! ENGLEBARN!" hun grinte ondt og man kunne se hvordan vinden tog til nu i mens hun holdte hende på panden hårdt og hendes lange dukke barn hår blev helt kuld sort og hun fik sorte agtig flagermus vingern der bordede sig ind i væggen bagved hende og hun viste tænder for alvor nu og så kom der et slags rødt skær fra Rose.... hun grinte ondt og sagde"Ja gi mig dine kræfter" hun smilte ondt og mærkede Rose´s kræfter i sig(evne i 10 min stjæler) hun grinte og sagde"HAHAH!!! dette skal nok blive sjovt! og jeg kan næppe tro min Herre vil noget med så svagt lavt et væsen som dig" hun grinte i det hun slog vingerne ind og smadrede Rose mod bænkede uden at vide det var bænkende hun smed hende mod, men hun smed hende mod dem med en hård kraftig hånd og grinte ondt i det hun sagde"jeg håber så meget du begynder at bløde fordi så vil jeg bade i dit blod! haha!!!" håret var stadig helt sort men når det blev blond igen ville hun miste Rose´s evne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 03:27

Rose spilede øjnene op da pigen lagde sin hånd på hendes pande og begyndte at råbe af pigen at hun skulle stoppe da hun kunne mærke sine evner forsvinde. Hun klemte sine øjne hårdt sammen da hun så hvordan pigen forandrede sig og skreg højt da hun blev kastet mod bænkene og stønnede af smerte da hun landede på bænkene og trak vejret i gispende drag og så over på pigen og fik med besvær rejst sig op og man kunne se frygten stærkt i Roses øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 03:31

Kajika gik med faste skridt og lydløst mod Rose i mens hun knurrede fra struben af og sagde"bare vent til jeg færdig med dig ! endten dræber jeg dig!! for at ha besudlet min! herre eller os skal jeg gør så du ikke kan gå eller sidde ovenlig i flere år!!! din beskidte engel" hun løftede hånden med et grin og stod foran hende nu og lagde hånden på hende og tog fat i hendes hår og slæbte hende efter sig hen af det ru gulv og sagde"bare vent!!!" hun stoppede op og sagde"sig mig hvor der er et spejl!" hun lagde blidt hånden på pigen og mærkede at hun kunne kontrollere hende så smilet blev ondere og større og så sagde hun mens hun havde hånden på hendes pande"Sig mig hvor der er et spejl og følg mig der hen!! NU"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 03:39

Rose så bange på pigen og hulkede da hun greb fat i hendes hår. Hun bed sig i underlæben for at holde sine skrig tilbage og prøvede at komme væk fra hende. Hun lyttede til hendes befaling, men ville ikke rigtig gøre det og spilede derefter sine øjne op da hun kunne mærke hendes egen evne mod hende. Fuck! Hvis pigen brugte den evne mod hende og faktisk vidste hvordan lige præcis hvad man skulle gøre, var Rose virkelig på røven. Hun tykkede sine tænder hårdt mod hinanden og prøvede at stoppe sig selv, men kunne ikke, og gik over til et spejl som var i en af de mange korridore i kirken "D-d-der" stammede hun bange og så på pigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 03:43

Kajika grinte ondt og lod fingerne køre over væggen og mærkede spejlet i det hun grinte og tog Rose ind til sig og lod hånden være mod hendes ansigt og sagde ondt og befalende og utrolig hårdt!"Godt! Sig mig dit navn... og Smadre!! glasset og skær i dig selv over brystet vil jeg se 3 lange blod streger eller nærmere høre din hud sprække over og så skal du skære dig selv over halsen i hmm.... højre side! og vis du ikke gør det knækker jeg nakken på dig" hendes hånd var stadig mod hendes ansigt og hun klemte lidt i vrede og var klar til at brække nakken over på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 03:49

Rose spilede sine øjne op ved pigens befaling og hulkede lavmælt ved hendes trussel og da hun klemte om hendes hals. "Mit navn er Rose.." hviskede hun rædselslagent og kunne mærke hendes højre hånd knyttes og klemte sine øjne hårdt sammen da hun slog mod glasset i spejlet og skreg af smerte da hun kunne mærke at glasskårene havde skåret i hendes knoer og fingre. Hun tog en af de skarpe glasskår med sin sårede hånd og lod spidsen gå mod hendes bryst og udstødte et halvt skrig og halvt støn af ren smerte da hun skar tre lange flænger og hulkede og lod en rystende hånd gå op med glasskåret og skar ned af hendes hals og hulkede og skreg og smed hurtigt glåsskåret fra sig da hun havde skåret sig og der ikke var mere hun skulle gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 03:52

Kajika grinte ondt og kaotisk og sagde"hahah!! hvor jeg dog elsker lyden af folk der ! lider det så... det så dejlig en følse af mærke smerte undtagen vent? det har jeg kun mærket en gang! haha" hun grinte ondt og gik mod Rose´s hals og bed sig mega hårdt fat, tænderne gik igennem rose´s hud som var hendes hud smør og borede sig ned til blodet og sugede i det hun tvang rose ned i knæ og sugede løs af hendes blod og lod ikke en dråbe glide ned af halsen på hende og mærkede det søde blod som morgan havde fortalt hende om og nød smagen inderligt! meget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 04:17

Rose blev ved med at trække vejret i gispende og rystede drag og spilede sine øjne op og skreg højt og smertefuldt da pigen bed fast i hendes hals. "Stop!" skreg hun og faldt på knæ og knyttede sine hænder hårdt sammen. Hun begyndte langsomt at føle sig let i hovedet og klemte sine øjne hårdt sammen da hun blev svimmel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 04:21

Kajika mærkede på hende at hun blev lettere svag og slap i det, i det hun grinte ondt og sagde"HA! tror du, at du slipper så let" hun grinte og fumlede efter spejlet og fandt et nyt glasskår og jagede det direkte ind i hendes side og drejede det rundt i det hun hviskede hende i øret med en ond stemme der ville jage sig gennem vær sjæl" vis du nogen sinde!!!.... rør min herre Morgan igen så skal jeg love dig for... Rose.... hahah!! at jeg kommer efter dig og gør dit liv til et levende helvede og det har du mit løfte på som vampyr!!!" hun grinte ondt og pressede glasskåret længere ind i det hun tog fat i hendes arm fik hende tvunget ned i knæ og hev hendes arm bagud så det sagde et hjerte skærende knæk i hele armen og den hang løs... hun sitrede og var som en døds maskine der kunne dræbe alt når hun var sådan her
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 04:29

Rose åndede lettet op da pigen trak sine tænder væk fra hendes hals, men skreg højere end nogensinde før da hun kunne mærke et skarpt glasskår bore sig ind i hendes side. Hun trak vejret igen i nogle gispende og hulkende drag og røg en oktav højere op da hun kunne mærke at hendes arm gik af led. Hun bed sig hårdt i underlæben og mærkede hvordan tåre løb ned af hendes kinder "Du.. er.. bare jaloux!.." snerrede hun mellem sine hulkende og rystende åndedrag "Du er jaloux.. Over at en engel som mig har gjort ting med din elskede.. Herre!" snerrede hun og fik fremtvunget et hånligt grin frem over sine blege læber og kunne mærke blod løbe forskellige steder fra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 04:35

Det knækkede inde i Kajika og hun tog forbinding af nu og tog fat om hendes strube og så hende direkte ind i øjnene og sagde"HVAD SAGDE DU!!!! hahahah!! nu må jeg le!! han kom til mig og gjorde mig til hans yngling! ikke nok med det så har vi et bånd men jeg kunne aldrig finde på at krænke ham og havde samleje med andet end blot ham ! vis det skulle ske, jeg tilhøre ham ej men vil glæde tilfreds stille ! ham og så der dig! der er så svag han elsker mest mit blod! det vil jeg væde med fordi jeg vampyr!! og så der dig! sådan et usel! svagt!!! englebarn!!! han så inderligt åbenbart har forladt! hahab jeg kan se det i dine øjne!" hun knurrede højt nu og utrolig dyrisk sammen tidigt med man kunne se hendes dyriske øjne og hun bed hårdt fat i hendes kind og tog fat i håndledet på hende og lod det endnu en gang lyde et knæk!... hun havde forbindingen om halsen og nød bare at se rose lide! i det hun havde krænket sin herre og haft sex med ham!....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 04:42

Rose gispede da pigen tog fat omkring hendes strube og så ind i pigens øjne da hun havde taget forbindingen væk fra hendes øjne "Du er ikke andet... End et barn!" snerrede hun og syntes at hun var barnlig ".. Et barn som er skide jaloux.. over at Morgan... har været sammen.. med andre kvinder.." hviskede hun og smilte hånligt " du er ikke hans yngling.. Det er kun fordi han ikke kan huske en skid af sin fortid.. at du er hans ynglings lige nu.." fortsatte hun og hulkede af smerte da pigen bed fast i hendes kind og skreg højt da pigen brækkede hendes håndled.


Sidst rettet af Rose Tors 03 Jun 2010, 04:53, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene... Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Alene - Ray
» Alene?..
» Ny, og alene.
» alene
» alene under et træ..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: