Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Alene...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... - Page 2 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 04:48

Kajika smilte lettere voksent nu og betragtede hende i det hun hviskede"du har lige beskrevet og afslørede dig selv lille jaloux pige..... sådan en lille ynkelig fangirl du er jeg har virkelig ondt af du føler noget for ham! haha og ja han har måske et barn og det barn vil jeg så forsvare vis det er, fordi jeg ikke hans yngling for ingen ting jeg skal nok herske uutrolig stort over denne verden og sammen skal jeg beskytte min herre fra sådan nogen svage personer som dig der ender med at ødelægge hans ryg og haha! ja og hvad så om han er sammen med andre tøser som om jeg! ville hænge på ham for evigt! som en slags par!! haha aldrig det eneste mine følser til ham er, er seksuelle fordi vi så tæt forbundet og så min fulde respekt til morgan og dem nær ham..... jeg er blot som hans barn bare med benefits" hun grinte ondt og hentydet til at der måske ville opstå sex mellem dem senere.. hun smilte og sagde"jeg ked over jeg bliver nød til dette men du svinede mig til og så min herre" hun tog forbinding om øjnene igen og smilte lettere dyrisk i det hun satte tænderne hårdt i hendes hals igen og sugede utrolig meget til i det hun tog glasskåret og skar Rose over kinden og lod blidt inden de sidste minutter varr gået lod hun hånden lande på hendes kind mens hun sugede og sagde hårdt og komanderende da hun gav hende glasskåret"Skær i dit ansigt og så bagefter over alt på din krop og spid dig selv med glasskåret i armene og husk vis du ikke lystre så dræber jeg dig" Kajika tog blidt fat om hendes brækkede hånd og brækkede en finger efter finger med et tilfreds smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... - Page 2 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 04:48

//undskyld at jeg afbryder.. men hvordan ved Rose at Morgan har et barn med en anden ??//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... - Page 2 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 05:03

Rose lyttede til det pigen sagde og skulle til at svare til det hun sagde, men det eneste der kom ud var et skrig da pigen bed fast i hendes hals igen og prøvede at komme væk, men kunne mærke at hun blev mere og mere svag. Hun lukkede langsomt sine øjne i og troede at dette var enden for hende i denne runde, men åbnede øjnene op da hun kunne mærke glasskåret over sin kind og stønnede af smerte og lyttede til pigens befaling og så ned på sin hånd og bed sig i underlæben da det gjorde ondt da pigen tog fat i den og hulkede da hun begyndte at brække hendes fingre. Hun lod sin frie hånd gå over og tage fat i glasskåret og lod den gå rystende op til sit ansigt og begyndte at skære sig selv i ansigtet og derefter rundt på sin krop og pressede den derefter ind i hendes arm og skreg så højt hun kunne og vidste ikke hvor meget mer smerte hun kunne tage.

// Hun har snakket med en eller anden som vidste det for lang tid siden //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... - Page 2 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 05:09

kajika grinte ondt og tog forbindingen ned og mærkede evnen var væk men sugede næsten alt blod ud af Rose nu og slap så og sagde"tro ikke dit blod smager godt for mig kun morgans gør eller mennesker... haha! dit er for sukkersødt så det til at brække sig over hahah!!" hun smilte i det hun tog fat i roses hår og svang hende med alt sin kræft mod væggen i håb om at rose ramte den med sin ryg så hun nærmest ville knække sammen og bagefter ville hun brække det ene ben på hende og bare sidde go skære løs i den forblødte Rose der knap nok kunne stå op... så svag havde hun gjordt hende, men rose havde os været uheldig at rande rundt med morgans lugt på sig...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... - Page 2 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 05:11

//okay tak//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... - Page 2 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 05:15

Rose så op på pigen og var kun svagt til stede da hun havde mistet utrolig meget blod. Hun hulkede kun lavmælt da pigen greb fat i hendes hår og skreg da hun blev svunget mod væggen og skreg højere da pigen brækkede hendes ben og begyndte at skære løs i hende "Stop.." hviskede hun og kunne kun lige knap og nap få en hvisken frem og kunne mærke at hun ikke kunne mer og mærkede hvordan bevidstløsheden kom over hende, men tvang sig selv til at forblive vågen. Hun rystede af ren smerte og trak kun vejret ganske svagt og vidste ikke om hun ville overleve dette.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... - Page 2 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 05:21

Kajika grinte ondt og betragtede pigen og skar hende i armene og puttede glasskår ind i sårene små glasskår og grinte ondt mens hun stille skar hende i ansigtet og sagde"hvor bliver du dog smuk det vil jeg væde med! haha det helt synd at min herre ikke ser hvor god jeg er og når ja" hun lagde blidt en hånd på hendes riben og hviskede sødt i hendes øre men var dog meget ond" det kommer måske til at gør lidt ondt er du klar" hun grinte ondt og klemte ned mod hendes riben til hun mærkede 2 der brækkede og skrig højt af nydelse af at høre dem knække og rejste sig elegant op og sagde"vi ses svage engel HAHHA" hun gik stille nogen få meter fra hende og sagde"næsten gang dræber jeg dig husk det vis du rør min herrer dræber jeg dig jeg mener! DET" hun grinte hysterisk ondt og slikkede sig let om læberne og gned de blodige fingere mod hinanden og slikkede det af dem som var det is eller noget andet lækkert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... - Page 2 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 05:28

Rose så på pigen og hulkede lavmælt og klemte sine øjne hårdt sammen da hun kunne mærke glasskår i sine sår og spilede sine øjne op da hun først kunne mærke to ribben brække og skreg da smerten kom over hende og bed tænderne hårdt mod hinanden og så efter pigen da hun gik væk fra hende ".. Du.. Kommer.. Bare.." hviskede hun og var ligeglad med at hun hviskede, da hun vidste at pigen ville kunne høre det. Hun så på pigen hvordan hun slikkede blodet af sine fingre og lukkede langsomt sine øjne og mærkede gulvet og muren mod sig og ville høre at pigen gik før at hun gav efter for smerterne og bevidstløsheden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... - Page 2 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 05:40

kajika vendte sig om mod pigen blot for at se hende en sidste gang da hun trak bindet ned om halsen og smilede ondt og tog det op for øjnene igen og fik ud af porten og lukkede den hårdt efter sig i det hun hørte et højt inderligt skrig og kunne ikke lade vær med at grine højt og hånligt af den lille engle tøs der troede hun ville slippe med livet i behold næste gang! haha....

//out :D//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene...   Alene... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Alene - Ray
» Alene?..
» Ny, og alene.
» alene
» alene under et træ..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: