Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 På Jagt - Morgan

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan Empty
IndlægEmne: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 06:36

Dato: 1. Juni
Dag: Lørdag
Tid: 23:54
Sted: Den triste skov
Omgivelser: træer og mørke
Vejr: Der er overskyet og natten er kommet
Påklædning: http://www.folio-gothichippy.com/ekmps/shops/folio/images/page_96_top_4664_skirt_4957.jpg

Angelie vandrede langsomt og roligt rundt i den triste skov. Hun havde aldrig været der før, men den aften trængte hun til noget forandring i hendes daglige jagttur. Det brune hår flagrede let i vinden, der kom og gik med regelmæssige stød. Da hun var nået ind omkring midtan at skoven stoppede hun langsomt op, og lænede hovedet en anelse bagover, inden hun trak vejret dybt igennem næsen, for at notere sig skovens dufte. Som hun stod, lignede hun bare enhver anden menneskepige, der tilbad væsner, selvom der lå mere under den blege hud.
"Så længe, og ikke en eneste" mumlede hun en anelse skuffet for sig selv. inden hun lod ryggen hvile mod et af de nærmeste træer, og nød den kolde fugt, der gled henover hendes ryg. Langsomt lod hun en hånd glide ind under trøjens udskæring, for at finde sine cigaretter frem, som sad fastplantet i bh'en, da der ikke var lommer i hendes tøj. Hun rystede vant pakken, og tog fat i det orange filter med to fingre, inden hun trak smøgen ud, og plantede den blidt mellem hendes rosafarvede læber. Endnu engang noterede hun sig, at hun virkelig burde stoppe med at ryge, da det en dag ville blive hendes død. Med et hurtigt klik på lighteren, kom den tiltalende flamme frem, og Angelie fik gang i sin cigaret. Istedet for at stoppe lighteren tilbage i pakken, lod hun den brænde foran hendes ansigt, mens hun betragtede den dansende ild med et fascineret blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 07:11

Påklædning: http://static.thehollywoodgossip.com/images/gallery/criss-angel.jp
____________________________________
Igennem den triste skov var der nået der bevægede, det lignede bare vinden. men det var nået andet nået stærkere en vampyr, og ikke hvilken som helst vampyr det var den mandelig vampyr ved navn Morgan. han stoppede op da han fik færten af et menneske *dårlig sted at være* tænkte han og hoppede op i et træ og hoppede fra træ til træ, mens han så ned efter det han havde et forbinding omkring sin hals. mens hans knald mørkerøde øjne søgte i skov bunden, han stoppede op da han fik øje på det. og lod sig glide ned fra træet, duften af en smøg fylde hans næsebor. han gik med elegante og flotte skridt mod hende, han stoppede dog op da der var nået ved hende *sikkert en af de der dusørjæger* tænkte han og lag sit hoved lidt på skrå "har du flere af de der ?" spurgte han om og hentydet til en smøg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 07:17

Angelie inhalerede tilfreds røgen fra cigaretten i et langt sug, inden hun med et suk lod den slippe ud igen, mellem hendes læber. Noget nærmede sig.. Imens hun stod helt stille spidsede hun ører for at finde ud af, hvad det var der nærmede sig, eller måske var det bare hendes fantasi der løb af med hende.
Der gik dog ikke længe før der stod en mandlig person foran hende. Langsomt hævede hun det ene øjenbryn ved synet af ham, og kunne ikke lade være med at sukke opgivende. Hun havde ellers næsten opgivet at støde ind i et væsen denne aften, men om ikke heldet havde smilet til hende.
"Ja det har jeg" svarede hun roligt tilbage, inden hun lavede et hårdt vrid med den hånd, som holdte cigaretpakken, så den fløj i en bue hen mod manden.
Hun brugte tiden på at lade blikket glide over ham, fra top til tå og op igen. Med den skønhed, som lå over ham kunne han da kun være en vampyr, og tilsyneladende ikke en af de nye. Hun bemærkede forbindingen omkring hans hals, og et lettere spottende smil kom over hendes læber. "Er du kommet til skade?" spurgte hun ligeså uskyldigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 07:39

Morgan så over på hende og greb hurtigt pakken med smøger, han tog en op og tog den i munden inden han kastede den over til hende igen. og tog sin lighter op og tænde for den, inden han lag lighteren ned i lommen igen "tak" sagde han og lod tungen gøre så smøgen røg over i den ene mundvig, han tog fat i forbindingen og grinte lidt og rystede på hovedet "nej jeg fejler intet" sagde han og fjernede ikke sit blik fra hende, da han ikke stolede på hende og der var nået inde i ham som fik ham til at hade hende. han tog et stor sug af den og pustede det ud af sin næse igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 07:43

Angelie strakte let armen frem, og greb pakken da han kastede den tilbage. Ligesom ham, lod hun ikke blikket flytte fra ham, da noget hvilede over ham. Han lignede en der kunne finde på hvad som helst.
"Så lidt" svarede hun høfligt tilbage, inden hun selv igen tog et rolig sug af cigaretten, inden hun lagde hovedet en anelse på skrå, da han rykkede i forbindingen. "Hvorfor har du så det på?" spurgte hun istedet, og hævede let det ene øjenbryn endnu engang, mens hun kort bed sig i læben, og lod røgen sive ud i mundvigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 07:54

Morgan gav et grin fra sig og gik nogle elegante skridt over mod hende, han lag sit hoved på skrå og stoppede op igen. han lag sin sine op af et træ "du er vist nysgerrig.. og det er min lille hemmelighed" sagde han og blev bare stående, han tog sin smøg mellem to fingere og pustede røgen ud af sin mund. han ville jo aldrig fortælle om sin klan til nogen som ville hade den "hvad laver du endelig her ude ?" spurgte han om og tog sin smøg ind i munden igen, mens han blev ved med at se på hende med sine mørkerøde øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 07:59

Da han begyndte at bevæge sig hen mod hende, sendte hun ham et lettere advarende blik, der fortalte at han ikke skulle komme alt for tæt på. Hun flyttede sig dog ikke så meget som en milimeter. Det kunne aldrig falde hende ind at vige tilbage for et væsen.
"Tja.. Jeg spurgte såmænd også bare af ren venlighed" svarede hun istedet, inden hun kort himlede med øjnene, inden hun lod et smil komme frem på hendes læber. Det var dog ikke varmt eller noget, men havde en anelse af kulde over sig. "Jeg er bare ude at gå en aftentur.. Fordi jeg elsker den tristhed der ligger over skoven her" forklarede hun langsomt, inden hun elegant slog ud med armene. "Hvad laver du selv herude?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 08:20

Morgan blev bare såtende og så over på hende, han nikkede så og vende sit blik kort ned mod sin forbinding "det er også til øjnene" sagde han og tog smøgen ud og kastede den væk, han så bare over på hende og pustede det sidste røg ud af sin mund. han blev bare stående da han så hendes blik og var ligeglad, med at hun prøvede at virke hård "kiggede efter om jeg kunne finde nogen som dig, som tror det er smart at gå her ud" sagde han og lag sit hoved på skrå, han satte i vampyr løb over til hende og tog hårdt fat i hendes hår og kastede hende hen af jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 08:25

hun lod ikke til at lade sig mærke med at han snakkede om forbindingen, da den egentlig ikke interesserede hende synderlig. Hun var mere nysgerrig efter at lære hans svagere sider at kende, da hun også fornemmede den lettere truende fare, der hang over hendes hoved. Hun smed skoddet fra sig på jorden, og skulle lige til at give et spottende svar tilbage på hans kommentar, da hun blev flået i håret. Med et svagt støn af smerte, gled hun hen ad jorden, som han kastede hende, mens hun satte hænderne mod den, for at bremse op. *Fuccking blodsugere* tænkte hun vredt, og foldede en lille kniv ud, som hun sendte afsted som en kastestjerne med retning mod hans bryst. Hun brugte tiden på at komme på benene, og fandt sin træpæl frem fra skørterne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 08:44

Morgan så over på hende og greb spidsen af kniven mellem sin tommelfinger og pegefinger, han så over på hende og hævede det ene øjebryn "tænkte jeg nok.. en dusørjæger" sagde han og lag sit hoved på skrå, han løb hurtigt i vampyrløb om bag hende og skar i hendes kind med kvinden. inden han løb tilbage og stod det samme stem som intet var sket, han betragtede blodet på kvinden og slikkede det af "hvorfor slås mod nået som man aldrig vil kunne slå alle ihjel" sagde han og så over på hende, hans øjne var helt koldt og han tog forbindingen foran sine øjne. han blottede sine tænder af hende "vi bliver flere og flere" sagde han og lyttede efter hvor hun var, han elskede virkelig at legede med dem inden de døde eller ikke kunne stå op længere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 08:49

Angie vrissede irriteret over at hun ikke havde været forberedt på hans angreb, og kom langsomt på benene. "Jamen så har du da vundet en guldmedalje" svarede hun koldt tilbage, da han navngav hendes beskæftigelse. Hun smilede neutralt, og var klar, da han igen satte i vampyrløb mod hende. I det samme sekund som han ridsede hende på kinden med kniven, rykkede hun træpælen henover hans overarm, og efterlod en lang, dyb flænge i den.
Hun mærkede blodet komme ud fra såret i kinden, og lod roligt sin pegefinger glide op over såret, og samle blodet på den, inden hun let slikkede blodet af sin finger, mens hun stadig lod blikket hvile mod ham.
"Nogle skal jo holder jer uhyrer væk fra de stakkels mennesker" svarede hun bare tilbage og smilede ligeså uskyldigt som før. "Det jo ikke ligefrem fordi i er vildt skræmmende" Hun himlede let med øjnene, og gjorde klar til at han igen ville angribe hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 09:11

Morgan kunne ikke lade være med at smile og vende sit ansigt mod sin overarm, såret forsvandt hurtigt igen og han vende sit ansigt mod hende igen "det klare i ikke særlig godt.. en ny ung vampyr pige er lavet nogle dage siden, og hun skal nok blive stor" sagde han og gav et hånligt grin fra sig, han legede lidt med kniven mellem sine fingere og rystede på hovedet af hende "du drømmer.. du skulle heller gå over på vores side" sagde han og kastede kniven mod hendes mave, han lyttede efter om ramte hende og håbede et eller andet sted efter et skrig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 09:19

Angie kunne ikke lade være med at sukke opgivende ved synet af såret som forsvandt. Hvor var det typisk vampyrer. De ville aldrig komme til at føle den samme smerte som alle andre. "Ikke hvis jeg får fingrene i den vampyrpige først" svarede hun spottende tilbage, mens hun kastede træpælen op i luften, så den drejede engang, inden hun greb den igen.
"Komme over på jeres side.. Ha! Jeg vil hellere dø end at støtte jeres formål" svarede hun og betragtede ham årvågen.
Et svag lyd af metal der skar gennem luften nåede hendes øre, da han kastede kniven mod hende. Angie var hurtigt i vendingen, men desværre ikke hurtigt nok. Hun kastede sig til den ene side, men mærkede bladet glide henover huden, og skar en overfladisk rift, som var hun lavet af voks. Hun gispede kort, inden hun samlede kniven op fra jorden. "I vil dø en dag.. Om jeg så selv skal stå for at myrde jer alle sammen" Mens hun talte sendte hun kniven afsted mod ham endnu engang, men denne gang mod hans lårmuskel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 09:35

Morgan grinte hånligt af hende og rystede på hovedet "måske er hun ny, men når jeg er færdig med hende så vil ingen kunne stoppe hende og mine plan'er" sagde han og hørte hendes støn og duften af blod kom igennem luften til ham, han kunne ikke lade være med at grine af hende "kom du til skade" sagde han og tænkte lidt over hvordan han skulle få hende til at drikke hans blod, at havde en dusørjæger der slog andre dusørjæger ihjel ville være godt. han fugtede sine læber og hørte kniven han gik et skridt til siden, og mærkede bladet komme igennem sine bukser og skar et sår i hans lår "mmh" sagde han bare da han elskede smerte, og samlede kniven op og tog sin forbinding ned og så ned af sit ben "tænk at du ikke bare flygter" sagde han og grinte hånligt af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 09:43

"Hvis du bliver færdig med hende" rettede Angelie hans sætning, inden hun smilede skævt. Hun overvejede lidt hvad hun skulle stille op med denne vampyr, der tydeligvis var en del ældre, og langt mere erfaren en hendes selv. Denne kamp ville hun ende med at tabe, og hun vidste det, så hvorfor befandt hun sig stadig der?
"Min ære forbyder mig at flygte fra kryb" svarede hun spidst igen, og mødte uden tøven hans blik, inden hun lagde armene over kors, stadig med pælen i den ene hånd. "Du ville sikkert nyde at indfange mig som en køter.. Måske tortere en anelse, endda gå så langt som voldtægt, også gøre mig til en død slave" Hun så nærmest hele scenariet for sit indre øje, og gøs en anelse ved den tanke. "Jeg flygter aldrig.. Og jeg nægter at blive ligesom dig!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 09:48

Morgan så over på hende og træk på skulderne "hun er allerede en dygtig vampyr, og hun skal nok blive fantastisk inden dig eller nogen anden får fingerene i hende da ingen får lov til at røre hende" sagde han og tænkte lidt over det med at lade hende flygte og rystede på hovedet af det, han så lidt på kniven med sit blod på "har ikke lyst til at jagte dig eller lave dig til en af os" sagde han og vende sit blik mod hende og gik lidt tætter på, han skar sig selv i håndledet og så lidt på sin blod. han lod sin tungespids glide ned og tage nået af sit eget blod ind i munden "det eneste du skal er at drikke en dråbe af mit blod" sagde han og blottede sine tænder i et smil "alle der har smagte elsker det, har lyst til at vide hvad dusørjæger siger til det" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 09:58

Angelie lyttede undrende til hans fortælling om denne pige. Det lød som om hun var noget nær den perfekte vampyr. Det eneste der manglede var at hun også kunne rende rundt om dagen, så ville hendes privatliv da være ødelagt for altid.
"Hvad?" mumlede hun overrasket og spærrede øjnene op. HAvde hun hørt rigtigt? Alle vampyrer og andre væsner foretrak da at mishandle eller jagte deres ofre på det sygeste måder. Da han begyndte at gå frem imod hende, efter at have skåret sig i håndleddet, trådte hun uvilkårligt nogle skridt baglæns, for at beholde afstanden imellem dem.
"Jeg kan ikke lide smagen af blod overhovedet" svarede hun afvigende. Det måtte være en eller anden form for fælde han lagde for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 10:08

Morgan så over på hende og smilte charmerende og træk lidt på skulderne "det regner jeg heller ikke med at du ville kunne" sagde han og løb i vampyr løb hen og tog fat i hendes håndled som havde træpælen, han træk den hurtigt ud af hendes hånd og skubbede hende ned på jorden. han så ned på hende og satte sig ned på hende, han tog fat i hendes kæbe for at åbne hendes mund "kom så.. så skal jeg nok lade dig gå efter" sagde han selv om det ikke var det han havde tænkt sig, han ville bruge hende som en tjener som ville slå sine egne ihjel "og bare rolig jeg vil ikke forvandle dig til en vampyr" sagde han og blottede kort sine tænder i et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 10:12

Angelie nåede knap nok at reagere før han havde tvunget træpælen ud af hånden på hende, og lagt hende ned på jorden. Hun nægtede at åbne munden, mens hun vred sig for at komme fri. At frygt for at få noget af blodet i munden, talte hun heller ikke. Istedet stak hun ham en hård lussing, hvorefter hun satte neglene i hans kind og borede dem ind i huden, så hans blod begyndte at komme frem. Hun rykkede hånden til sig i en hurtig bevægelse, så det efterlod fire lange rifter på hans kind, mens hun stirrede lettere overrasket på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 10:19

Morgan sagde ikke nået til at blive slået og få negle i sig, det plejede at se for ham og han spydtete bare nået blod ud af sin mund. han tog to fingere ind i hendes mund og lod dem følge hendes tænder til inders, hvor han lod sine fingere åbne hendes mund og trykkede sit håndled ned mod hendes mund og lod det dryppede ned. han så ned på hende og smilte bare forsat "hvad hedder du ?" spurgte han om og ventede på at hans evne ville virke og han ville få et svar, og derfor havde kontrol over hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 10:25

Angie peb let, da han tvang munden op på hende, og pressede håndleddet ned mod hendes læber. Hun mærkede hvordan hans blod dryppede ned, og landede på hendes tunge. En svag følelse af velvillighed gled langsomt ind over hendes sind, og musklerne begyndte langsomt at slappe af.
Hans stemme virkede forførende på hende, og hun åbnede øjnene og vendte blikket mod ham. "Jeg hedder Angelie Walentina" svarede hun lavmælt, med en let hæs stemme, inden hun smilede svagt til ham. "Og hvem er du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 10:35

Morgan tog sit håndled til sig når han hørte hendes navn, han rejste sig op og rakte sine hænder ned til hende "jeg er Morgan.. din herre" sagde han og kogede af ondskab inde i sig, og tænkte lidt over hvad han helt skulle få hende til. da han jo ikke bare kunne bede hende om at dræbe dusørjæger, for så ville de jo bare slå hende igen. han blev nød til at tænke det hele igennem, og se hvordan han kunne bruge hende bedst. han healede hurtigt sit håndled
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 10:43

Angelie fulgte nysgerrigt med i hans bevægelser, inden hun tog imod de fremstrakte hænder, og selv kom på benene. "Min herre" gentog hun og nikkede lidt, inden et svagt smil kom over hendes læber.
Hun var helt fordybet i ham, grundet hans evne, og kunne ikke tænke selv.
"Hvad ønsker min herre af mig?" spurgte hun høfligt, som enhver anden slave ville gøre, mens hun stadig holdt hans hænder i sine. Langsomt løftede hun den ene af hans hænder op mod sine læber, mens hun sukkede lavmælt. Blidt berørte hun hans hånd med et let kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 10:49

Morgan tænkte videre uden at se på hende, og lyttede derfor ikke efter på hendes stemme. han vende dog hurtigt sit blik mod hende da han mærkede hendes læber mod sin hånd, han så bare på hende og hævede det ene øjebryn "fortæl mig hvad du er ?" sagde han langsomt og fandt hurtigt på nået han kunne bruge hende til, og håbede dog på at sin lille dusørjæger ikke blev dræbt af nogen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 10:53

Angelie slap hans hånd, efter hun havde kysset den, og vendte roligt blikket mod ham igen. Hun var ikke helt sikker på om hun havde forstået hans spørgsmål korrekt, da han trods alt havde opdaget at hun var dusørjæger. "Jeg er dusørjæger" svarede hun roligt, inden hun let fugtede sine læber med tungespidsen.
Hun mærkede trangen til nikotin og fiskede sin cigaretpakke frem fra bh'en hvor den var placeret. Hun to en smøg ud mellem to fingre, lagde pakken tilbage i bh'en, inden hun slog et klik på lighteren og tændte cigaretten.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På Jagt - Morgan Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På Jagt - Morgan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: