Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 På Jagt - Morgan

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan - Page 2 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 11:08

Morgan så ned på hende og rystede let på hovedet, han snakkede til hende som om han snakkede til et lille barn "dusørjæger jagter væsner.. det gør du ikke mere, du jagter dem som vil dræbe væsner" sagde han og lag sine fingere på hendes kind og nussede den blidt, hans tænder blev blottet da han virkelig elskede sin evne "også skal jeg nok give dig nået du gerne vil havde" sagde han og så kort på hendes smøg, inden han så op på hendes ansigt igen. han kyssede kort hendes læber inden han tog sin hånd til sig igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan - Page 2 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 11:13

Hun smilede et lettere ondksabsfuldt smil, da han snakkede om hvad hun skulle foretage sig. "Jeg dræber dusørjægere" rettede hun så sig selv, inden hun smilede endnu engang bare ved tanken. En inderlig afsky var opstået inden i hende, en afsky for dusøjægere, fordi de dræbte væsner, eller nok nærmere fordi det var det Morgan ønskede. Hun nød det, da han nussede hendes kind, og spandt lavmælt, inden hun gengældte det korte kys. "Lover du det?" spurgte hun tilfreds, inden hun tog et langt sug af cigaretten, og lod en negl glide ned over hans ene arm, præcis med den hårdhed det krævede ikke at skrabe hul i hans hud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan - Page 2 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 11:20

Morgan så på hende og nikkede, at kunne blive hersker over alle væsner i dette område. så viste han at det var en god idé at havde nogen som andre tror er på den gode side "ja du dræber dem.. men syyyh ingen måde vide at jeg er den herre, og at du dræber dusørjæger" hviskede han og så hende dybt ind i øjnene, han var virkelig glad for sin fanges og viste at han blev nød til at havde flere. men han viste at han ikke bare kunne overbevise alle dusørjæger, han måtte tage det stille og roligt "jeg holder hvad jeg lover.. jeg er jo din herre" sagde han og trykkede sine læber mod hendes pande
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan - Page 2 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 11:27

Angelie lyttede til hvad han fortalte inden hun nikkede langsomt. "Hemmeligt.. Ingen må vide det" hviskede hun tilbage, mens hun smilede skævt. Hun tog hurtigt det sidste sug af cigaretten inden hun lod skoddet falde til jorden, og trådte på det, med den ene fod, der var iført en stilet. "Godt.. Hvornår får jeg det så?" spurgte hun næsten bedende, inden hun lukkede øjnene, da han kyssede hendes pande, mens hun fortsatte med et lade neglen glide ned langs hans arm gentagne gange.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan - Page 2 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 11:38

Morgan så på hende og smilte og nikkede "nej ingen må få det at vide.. det er vores lille hemmelighed" sagde han og vende sit blik mod resten af smøgen, han vende sit blik mod hende igen og lag sine hænder på hendes kinder "hvad ønsker du dig så kære ?" spurgte han om og blottede sine tænder i et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan - Page 2 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 11:41

"Jeg kan godt lide hemmeligheder" påpegede hun så langsomt, inden hun lod hovedet falde til den ene side, mens hun mærkede hans kølige hænder, som blev lagt mod hendes kinder. "Jeg ønsker kun en ting" svarede hun så, og et drillende glimt gled over de brune øjne. Hun lod sine læber finde om til hans øre, og bed ham blidt i øreflippen, mens hun smilede. "Og det er dig" hviskede hun hæst, inden hun langsomt trak hovedet væk fra ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan - Page 2 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 11:59

Morgan smilte stort og var glad for at havde sin egen lille dusørjæger, han så på hende når hun rykkede sig tætter på ham. han gav et lille grin fra sig af hendes ord, han træk sit hoved væk da hun gjorde det samme. han så hende ind i øjnene og kyssede hendes læber "det må du arbejde lidt på for at få" hviskede han og hentydet til at han ville se hende arbejde på sin opgave, for at få mere af ham end bare et kys. han slikkede hende over læberne og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan - Page 2 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 12:05

Hun gengældte hans blik, inden hun smilede tilfreds over at han kyssede hende, inden hun gengældte kysset med en anelse af intensitet. Hun overvejede let hans ord, inden hun kort lod blikket glide rundt, for at se om der tilfældigvis skulle være et menneske eller en dusørjæger i nærheden, men opdagede ingen. "Det er svært at arbejde for noget, når ingen er til stede" mumlede hun en anelse skuffet, inden hun let skød underlæben, men fik dog hurtigt et smil frem, da han slikkede hendes læber.
"Men jeg lover at arbejde for det bagefter, hvis du nu giver mig det nu" foreslog hun lokkende, mens hun nikkede let.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan - Page 2 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 12:14

Morgan så på hende og rystede let på hovedet af hende, han lag sin finger på hendes læbe og så hende dybt ind i øjnene "du skal jo heller ikke arbejde når jeg er til stede, så kan de jo gætte at det er mig som er din herre" sagde han "ah ah" sagde han rystede på hovedet af det hun forslog, han tog sin finger og så ned på det lille menneske. hans smil forblev bare på hans læbe og man kunne se på det at det aldrig ville forsvinde, det var også en af de ting som man altid kunne finde på ham. men han blev også nød til det så ikke hans kolde øjne overtog hele hans krop "arbejdet kommer først og lønnen kommer efter" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan - Page 2 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 12:20

Angelie trak let på skuldrene, da han snakkede om hvornår hun skulle arbejde, da det ikke interesserede hende lige i det øjeblik. Hun ventede spændt på hans svar, mens han holdt fingeren over hendes læber. Men skuffelsen indtraf, da han igen snakkede.
Lettere opgivende himlede hun kort med øjnene, inden hun tog et skridt væk fra ham, bukkede sig ned og samlede kniven fra før op. "Jamen så vil jeg da bare gå ud og arbejde" svarede hun neutralt tilbage, inden hun vendte ryggen til Morgan, og satte i gågang i en tilfældig retning, som hun ikke anede hvor førte hen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På Jagt - Morgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan - Page 2 Icon_minitimeTors 03 Jun 2010, 12:34

Morgan nikkede så og så efter hende "gør mig stolt" sagde han og blottede sine tænder i et stort smil, han så efter hende uden at sige nået. og håbede på at hun ville gøre sit arbejde, han vende sig om og satte i løb igennem skoven. for ikke at blive stående der, han løb igennem og grinte ondt imens. da hans plan var sat igang og at havde nogen der gjorde hvad han sagde var det han ville havde

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På Jagt - Morgan - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: På Jagt - Morgan   På Jagt - Morgan - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På Jagt - Morgan
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» På jagt.
» En Jagt- Emi
» Efter jagt.
» På jagt (Lyonaro)
» Jagt i gågaden

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: