Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kold nat - Embry

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kold nat - Embry - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold nat - Embry   Kold nat - Embry - Page 3 Icon_minitimeOns 09 Jun 2010, 05:03

Clary kiggede lidt på ham, og besluttede sig også for at lade det ligge. Det gjorde alligevel ikke noget gavn, at modsige hinanden på den måde. Hun vidste ikke helt, hvad hun skulle svare ved det første han sagde og bed sig derefter noget tænkende i læben. "Well .. jeg skulle jo ikke have snakket til dig på den måde", mumlede hun og kiggede kort lidt over hans hoved, mens hun huskede sig selv i tankerne på at tænke lidt mere over sine handlinger og ord. Hun tog en af de tigerstribede pyntepuder, der lå på sofaen op i sin favn og sendte ham et smil. Det vigtigste var jo godt nok, at han var klar over, at han altid kunne komme til hende. Hun lagde lidt hovedet på skrå, efter at have sat sig mere til rette og kigget lidt på ham. "Minder mig om, hvad er det nu din evne er ?", spurgte hun med let rynket pande, efter at han havde nævnt det med tankelæsningen, og tog først nu kort smøgen i munden. Hun grinte derefter lidt. "Lige min tanke .. Hvad var din inspiration da før ?". Hun pustede svagt røgen ud og smilede ved hans spørgsmål. "Jeg er danselærer", svarede hun og lod lidt fraværende sine fingre følge mønstret på puden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold nat - Embry - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold nat - Embry   Kold nat - Embry - Page 3 Icon_minitimeTors 10 Jun 2010, 00:00

Embry strakte sig og så på hende, og "men.. det kan du jo ikke rette op på.. men det behøver du heller ikke" sagde han så og smilede skævt. Han så lidt op i loftet og tog et sug af sin smøg, og lukkede øjnene, og pustede røgen ud i en doven sky. Ham smilede lidt af formen den havde før den opløste sig, han kunne godt lide skyer, og røg det var meget frit. Han vendte hovedet og så på hende "Hypnose.. kontrol af andres sind hvis man kan sige det på den måde" sagde han og trak på skuldrende. "Hvad med dig, hvad kan du?" spurgte han og askede ned i askebægeret. "Min inspiration? Årh der er så meget man kan lave sange om, men jeg holder mig fra kærlighed, det gider jeg simpelthen ikke skrive om.. der er bare ikke så meget gang i musikbranchen lige for tiden" sagde han og så på hende med et lille smil. Det var lidt tid siden han bare havde haft sådan en samtale. Han så på puden, og lagde hoveet lidt på skrå "jeg kunne skrive en sang om den pude.." mumlede han fraværende i dødsens alvor, selvom det nok var pinagtigt latterligt. "Danselærer?" sagde han og så op. "Hvilken slags dans?" spurgte han og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold nat - Embry - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold nat - Embry   Kold nat - Embry - Page 3 Icon_minitimeTors 10 Jun 2010, 06:14

Clary rystede lidt på hovedet, da han jo havde fuldkommen ret i det. Det fik hende til at smile, da det egentlig var lidt vildt så meget som hun var enig med ham. Smilet formedes til et taknemmeligt et, ved det næste han sagde. Hun lagde hovedet let på sned, mens hun betragtede måden han røg på. "Blærerøv", mumlede hun næsten uhørligt og rystede fortsat smilende svagt på hovedet. Hun nikkede lidt ved hans svar på det tidligere spg. "Manipulation af andres sind", svarede hun tænkende. Deres evner lød egentlig ret ens, i hvert fald i hendes ører. Hun kiggede lidt på smøgen i sin hånd, som hun hele tiden blev ved med at glemme alt om og askede derefter lidt ned i askebægeret, før hun førte den op til munden, mens hun hørte efter hva han sagde. En let grimasse gled over hendes ansigt, da han nævnte kærlighed, eftersom det aldrig havde været noget hun forstod sig på. "Well, er jeg ked af at høre", svarede hun med et lille smil. Hun pustede let røgen ud, og hævede så det ene bryn ang. det med puden. "Den sang vil jeg meget gerne høre", sagde hun med et bredt smil. Selv kunne hun ikke rigtigt se, hvordan man kunne få en sang ud af den, men nu var det jo heller ikke hende, der var sangskriver. "Hiphopdans .. Før i tiden var det ballet også, men det droppede jeg", svarede hun og kiggede lidt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold nat - Embry - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold nat - Embry   Kold nat - Embry - Page 3 Icon_minitimeFre 11 Jun 2010, 06:28

Han hørte hende, selvom det havde været svært hvis han måske havde været menneske "Nej nej, du skal nok finde din måde at ryge på" sagde han drillende, og tog et sug af smøgen. Han så ud som om han tænkte sig lidt om "manipulation?... nærmere overtag i noget tid i hvertfald" sagde han, og pustede røgen ud. Han rystede på hovedet "nej, det skal du ikke være ked af, der er bare ikke noget inspirerende ved det, desuden er den følelse meget udnyttet nærmest udsuget for inspiration.." sagde han dramatisk og lod sig dumpe ned og ligge igen. Han grinede lidt, og så på puden "så må du give mig noget tid til at skrive den.. " sagde han og smilede stille.
Hans hjerne begyndte allerede at spinde rim, men han vidste godt at det havde været ment for sjov, og han havde ikke tænkt sig at skrive en sang om en pude.. eller det kunne godt være han måske ville det.. en anden dag. "Så må du da være smidig" sagde han kort og tog et sug af sin smøg. "Er det sjovt?" spurgte han og så på hende, og lå stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold nat - Embry - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold nat - Embry   Kold nat - Embry - Page 3 Icon_minitimeFre 11 Jun 2010, 09:11

Hun rynkede med et lille smil på næsen og nikkede så derefter. "Sure thing .. Og, så får du dig en konkurrent", sagde hun fortsat smilende og hældte hovedet til den ene side. Hun tog et sug af sin smøg og lod som om hun også tænkte over det, selvom hun allerede var enig med ham. "Jaer, sådan kan man vel også sige det". Hun lagde sine ben halvt overskrævs hans, bare for at irriterer ham lidt og pustede så røgen ud. Efter at ha lyttet i stilhed, da han igen snakkede, himlede hun med øjnene. "Men, det plejer nu at være de bedste sange", pointerede hun med et lille grin og kiggede så på ham. "Har du en at ha udtrykt den følelse til then ?", spurgte hun, men rynkede straks panden, over hvor grimt formuleret det var. Hun forventede langtfra at han fortstod hva hun mente med det. "Ehmehm okay. Du får .. 5 min så", svarede hun med et skævt smil. "Mhmm", mumlede hun lidt med et smil til det næste og kiggede kort op på loftet. "Ja til tider, men det er nu også hårdt", svarede hun med et lille nik. Det var vildt hendes hoved ikke faldt af, af alt det nikkeri.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold nat - Embry - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold nat - Embry   Kold nat - Embry - Page 3 Icon_minitimeFre 11 Jun 2010, 09:45

Han så på hende "en rygekonkurrent?" sagde han sarkastisk og smilede muntert af hende. Han nikkede "mange ting kan siges på mange måder, men kun fortolkes på en" vrøvlede han og så op i loftet. Han var ligeglad med at hun satte benene overskrævs på ham, han var meget tolerant og fandt sig i ret meget fra andre, undtagen hvis de gjorde nar af hans hår. Han så op på hende og rystede på hovedet "Nahaj! Jeg har hørt mange fantastiske sange som handlede om andet end hjertekvaler, og kærlighed" sagde han, med en lille latter. Han forstod hende udemærket, og rystede lidt på hovedet "nej" sagde han kort, og så lidt rundt i rummet. Det var meget længe siden han havde haft en kæreste, det måtte have være mellem første og anden gang han var indlagt og det var et par år siden. Han så på hende igen og grinte "Øhm okay... Min pude var den bedste i verden, da den blev ødelagt kunne jeg ikke glemme smerten.. for fanden da der er jo ikke noget der rimer på pude?!" mumlede han, og kørte en hånd gennem sit hår, og undgik de små horn. Han nikkede til det hun sagde "kan jeg godt forestille mig.." sagde han med et lille skuldertræk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold nat - Embry - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold nat - Embry   Kold nat - Embry - Page 3 Icon_minitimeLør 12 Jun 2010, 03:53

"Jaer da ..", svarede Clary med et lille grin, men hævede så svagt det ene bryn. "Føler du dig allerede truet ?", spurgte hun med et skævt smil. Hun selv kunne egentlig ikke lige forestille sig dem konkurrere om, hvem der kunne ryge .. bedst ? Hun kiggede lidt på ham, ved det næste han sagde. Det passede jo helt, men det gav nu ikke helt mening for hende lige pt. Hun spidsede kort utilfreds læberne, da han ikke så ud til at blive irritereret, hvilket jo havde været meningen. Men kiggede så derefter skeptisk på ham. "Har du ? Så nævn mig lige 3", bad hun smilende og kiggede afventende på ham. Godt nok kendte hun også selv andre gode sange, men ikke ligefrem mange. Hun lagde hovedet let på skrå, da emnet blev skiftet, men lod det ligge. Hun bed sig lidt i læben for at skjule et grin, da han begyndte at rime. "Wauw .. det der kunne jeg ha fundet på", sagde hun smilende og kastede dernæst drilsk puden på ham. "Jo da, tude ?", tilføjede hun med et lille grin. "Er de egentlig altid fremme ?", spurgte hun undrende efter at ha kigget lidt på hans horn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold nat - Embry - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold nat - Embry   Kold nat - Embry - Page 3 Icon_minitimeLør 12 Jun 2010, 04:08

Embry så på hende og smilede skævt "nej, du har ikke en chance, men konkurere i rygning? Det må da være lettere umuligt.." mumlede han, medmindre altså man tænkte på at ryge så mange smøger man overhovedet kunne, men så ville man da blive så nikotin skæv at man ville blive helt gul og te sig sært. "3? Okay fint.. øhm der er lonely day - System of a down, så er der worried shoes - Karen O, og den sidste.. Shoot me again - Metallica" sagde han og smilede triumferende, selvom han nok havde brugt to gange metal.. og det meste metal handlede om had. "Jaja men jeg fik jp kun fem minutter og der er ikke en skid der rimer på pude.." mumlede han og grinede lidt, og skodede sin cigaret i askebægeret. Han lagde hænderne bag sin nakke, og så op på hende "Tude.. jeg vil tude med min pude.. hvor melankolsk.." sagde han skeptisk, og rystede så lidt på hovedet. Han skulle lige fatte, hvad det var hun spurgte om, og fulgte så hendes blik op. Han lagde en finger på spidsen af det ene "nej kun nogen gange, de har ligesom deres eget liv" sagde han og smilede lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold nat - Embry - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold nat - Embry   Kold nat - Embry - Page 3 Icon_minitimeLør 12 Jun 2010, 04:34

Clary trak let på skuldrene og kløede sig tænkende i sit ueksisterende skæg. "Man kan altså konkurrerer om alt. Man skal vel bare finde en vis måde", sagde hun lidt efter i en bedrevidende stemme, men rystede let derefter på hovedet, da hun ikke helt kunne se hvordan. Hun hørte stille efter og tog et sug af sin smøg, mens han remsede de 3 sange op, men kendte nu egentlig kun den sidstnævnte. "Kærligheds sange er stadig bedre", mumlede hun bare stædigt og smilte skævt. Hun grinede lidt af ham. "Tænk hvis sådan en sang hittede", sagde hun, selvom hun dog kendte værre sange. Fx Chris Browns, de var virkelig ikke til at høre på, men alligevel var der så mange der elskede hans sange. Hun rystede lidt på hovedet og fokuserede på ham igen. "Jeg synes det lyder klassisk", sagde hun smilende og askede derefter ned i askebægeret. Hun kiggede lidt på hans hoved igen ved hans svar. "Lyder fedt .. Eller, det må da være lidt irriterende, hvis de lige pludselig kommer uventet", svarede hun og vendte blikket på hans ansigt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold nat - Embry - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold nat - Embry   Kold nat - Embry - Page 3 Icon_minitimeLør 12 Jun 2010, 04:48

Embry så på hende "mmm.. ja men alligevel.. jeg tror ikke det er sundt at holde rygekonkurrence" sagde han, og smilede. Han fandt sin cigaretpakke frem igen, og hev en op og placerede den i mundvigen, mens han fandt en lighter. Han tændte smøgen og smilede af hende "næh.." sagde han, og nægtede at give efter, han holdt meget mere af sange der ikke gav mening.. eller netop sange der gav hundrede procent mening. Men kærlighedssange sagde ham ikke særlig meget. Han grinede lidt af tanken "Hey! Hvis party i provinsen kan hitte så kan min pudesang også" mumlede han og tog et sug af sin smøg. Han så på hende med et sært blik "tuder du da tit med din pude??" spurgte han undrende, og pustede røgen ud af næseborene mens han snakkede. Han nikkede og tog sin hånd væk fra hornene "det er en smule irriterende hvis man snakker med mennesker, og så der pludselig popper to horn op.. men de kan som regel ikke se dem på grund af mit hår." sagde han og smilede skævt. Det var sket en gang at en menneskepige havde fået øje på dem.. men hun levede ikke mere så det gik nok.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold nat - Embry - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold nat - Embry   Kold nat - Embry - Page 3 Icon_minitimeLør 12 Jun 2010, 05:08

"Sure thing. Det er så rigtigt nok..", svarede hun og trak atter på skuldrene. Det var jo ikke sundt at ryge til at begynde med overhovedet, men det var så en anden ting. Hun tog et sidste sug af sin smøg, før hun skoddede den mod askebægeret og vendte så blikket op på ham. "Tsh, forskellige meninger then", mumlede hun med et smil, da han ikke så ud til at ville give op og give hende ret. Selvf foretrak hun sådanne sange og metal. Alt andet tiltalte hende ikke lige for tiden. Hun grinede af ham, da han igen talte. "Hvis du siger det", sagde hun smilende. Hun hadede nu Party i provinsen gevaldigt, da hele sangen lød som noget grimt børnesang. Hun førte en let hånd gennem det mørke hår og vendte så blikket på ham. "Ehmehm sidst jeg gjorde det var vist da min yndlings tegneserie ikke kom på", mumlede hun lidt tænkende og rystede med et smil på hovedet. Det var selvf, da hun var noget mindre. Hun hævede svagt begge bryn, da hun lidt kunne forestille sig det. "Gard en uheldig situation", mumlede hun med et lille grin, da det nok var helt uforklarligt sådan noget, især til mennesker. Hun vendte kort blikket på hans hår. "Jeg elsker btw dit hår. I think we should trade", tilføjede hun lidt fraværende, men smilte skævt da hun ikke helt kunne se ham med mørkt halvlangt hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold nat - Embry - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold nat - Embry   Kold nat - Embry - Page 3 Icon_minitimeLør 12 Jun 2010, 05:31

Embry så på hende, og var glad for at han var stoppet op og havde sat sig ved siden af hende, tænk hvis han bare var gået videre, så havde han glippet chancen for at få en god ven. Han nikkede "men hvis vi ikke var forskellige ville vi jo ikke have noget at snakke om" sagde han muntert, og prikkede hende på næsen. Han smilede skævt og trak på skuldrende "tja, jeg er også mere til selvmord på dansegulvet.." sagde han. Han havde meget forskellig musiksmag, han kunne høre alt fra Disturbed, til enya. Han smilede lidt af det hun sagde og strøg hende kort over kinden "aaaww.. jeg kan lige se dig.."sagde han trist, men kunne dog ikke lade være med at smile, det var da noget sjovt noget at blive ked af, men hvis man havde glædet sig til noget så var skuffelsen overvældene hvis det så ikke skete. Han tog en dyb indånding "meget.." sagde han, og skar en kort grimasse, men den ændrede sig hurtigt til et smil igen. Han så lidt på en af de gulerods/røde totter og smilede "neeeej ikke mit hår, det er mit!" klynkede han, og lagde sine hænder på det som om det ville stikke af. Han kunne ikke rigtig se hende med den hårfarve, men mon ikke det ville klæde hende?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold nat - Embry - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold nat - Embry   Kold nat - Embry - Page 3 Icon_minitimeLør 12 Jun 2010, 05:56

Clary lagde hovedet lidt på skrå, da hun lagde mærke til at han kiggede på hende, men spurgte dog ikke hva det var, da hun altid selv havde haft for vane med at stirre på folk. "Mhmm, det ville nu også være for kedeligt", istemte hun og rynkede med et smil på næsen, idet han prikkede til hende, og prikkede selv ud efter ham, bare i siden. "You know, jeg er alt for meget enig med dig til tider, at det er helt vildt". Hun kiggede med et smil på ham, da snakken om forskellighed mindede hende om det. Hun grinede lidt, da han igen snakkede. "Hans dansetrin er .. grimme ?", mumlede hun og kiggede lidt ud i luften. "Meneh, jeg er mere til Nitten", tilføjede hun smilende. Hvis det altså havde været Thomas Holm han havde ment. "Jaer ikke ?", mumlede hun og stak let underlæben frem i et forsøg på at virke noget trist. Hun sank lidt lavere ned i sofaen, så hun halvt lå og kiggede lidt på ham, da han igen snakkede. "Jamen ..", mumlede hun, men kunne dog ikke tilbageholde et smil. "Okay, jeg lader dig beholde det, don't you worry", tilføjede hun med et skævt smil og førte en let hånd gennem hans 'pandehår'.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold nat - Embry - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold nat - Embry   Kold nat - Embry - Page 3 Icon_minitimeLør 12 Jun 2010, 06:15

Embry gabte, og lukkede kort sine øjne mens han lyttede til hendes stemme. Han åbnede øjnene igen og så på hende, og smilede skævt "jamen jeg har også ret i mange ting" sagde han, og så lidt på hendes finger da hun prikkede ud efter ham, og blottede kort tænder "jeg bider!" sagde han drillende, men lukkede munden igen. Han havde ikke tænkt sig at bide hende, selvom det nok ikke ville gøre hende så meget. Han tog et sug mere af sin smøg, og askede ned i askebægeret, og pustede røgen ud, og kom til at grine lidt "det er da ligemeget, det får ham bare til at se sjov ud.. og lidt dum.." tilføjede han, og skar en grimasse. Han nikkede og smilede "ja nitten er også nice.." sagde han og smilede skævt. Han så lidt på hendes underlæbe, og fulgte hende med blikket da hun lagde sig halvt ned. "Tak det er jeg glad for.. det ville også være svært at bytte" sagde han så med et spøjst udtryk i ansigtet da han kunne se det for sig. Han slap sit hår, og så lidt på sit pandehår da hun kørte en hånd gennem det "folk tror ikke på mig når jeg fortæller dem at det er min rigtige hårfarve.." mumlede han stille, og så på hende igen. Han viklede en tot af hendes hår om sin ene finger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold nat - Embry - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold nat - Embry   Kold nat - Embry - Page 3 Icon_minitimeLør 12 Jun 2010, 06:51

Clary kiggede kort op i loftet og pustede svagt ud, af ren vane og vendte lidt efter blikket på ham, da han snakkede igen. "Jamen, det må du jo ikke .. Det er unaturligt", mumlede hun med et let smil, selvom det sidste nok ikke lige var det rigtige ord. Hun hævede det ene bryn ved det næste og prikkede bare til ham igen. "Jeg bider da tilbage sveske", svarede hun smilende og lod kort sine læber fugte mod hinanden. Hun vendte kort blikket rundt i stuen, der så måske en anelse for ren ud. Det var nu også klart, med det rengørings vanvid, som hun tit plejede at få. Det var bare hende at være perfektionist på visse punkter. Hun fik Embry i sit synsfelt igen og smilte. "Han ser almindeligt også sjov ud .. I hvert fald på plakater", mumlede hun tænkende. Egentlig mindede han hende om en anden kendt, men hun kunne ikke helt komme på hvem. Hun slog en kort latter op, efter at ha lyttet lidt til hans stemme. "Det er jeg helt sikker på. Men kunne da være ret nice, hvis man kunne sådan noget", sagde hun smilende. Hun lagde igen hovedet lidt på skrå og betragtede hans øjne. "Folk er også dumme". Hun vendte kort blikket på hans finger. "De tror heller ikke på mig, når jeg fortæller dem, at det her ikke er min oprindelige hårfarve", tilføjede hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold nat - Embry - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold nat - Embry   Kold nat - Embry - Page 3 Icon_minitimeLør 12 Jun 2010, 07:19

Embry tog et sug mere af sin smøg og trak røgen helt ned i lungerne. Han holdt det kort, men ikke for længe for det var oftest skyld i at man fik hosteanfald. Han pustede det langsomt ud igen "jo jeg må så..det er ikke unaturligt overhovedet psykopater har ofte ret" sagde han drillende, og mente det selvfølgelig ikke, for han anså ikke sig selv som psykopat. Han snappede ud efter hendes hånd, og klappede sine tænder sammen lidt ud for spidsen af hendes finger så det gav et klap. Han smilede stort så hans hugtænder rigtig kunne ses "du kan da ikke bide med de der mælketænder" sagde han drillende, og lænede sig lidt tilbage igen. Han nikkede enigt Thomas Holm var lidt af en kegle, men han lagde ikke skjul på det og det kunne Embry godt lide, lidt ligesom Sys Bjerre, men hun kunne godt gå ham lidt på nerverne. Han havde allermest lyst til at brække sig næste gang nogen spillede Malene sangen. "Mm.. men jeg ville nok stadig have mit hår tilbage igen" sagde han og grinede lidt. Han snoede fortsat hendes hår om sin finger "det er i hvertfald blødt" sagde han så og smilede lidt af det. Han tog en dyb indånding og så lidt op i loftet "hvad er klokken egentlig?" spurgte han, og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold nat - Embry - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold nat - Embry   Kold nat - Embry - Page 3 Icon_minitimeLør 12 Jun 2010, 07:52

Clary betragtede ham lidt mens han røg og placerede derefter kort sine hænder på hans ene ben mens hun let trommede på det. Hun holdt straks op, da han talte og vendte blikket på hans ansigt igen. "Tsh, der erkendte du lige at det er unaturligt din .. pingvin", mumlede hun smilende og rynkede panden over det sidste ord, men det var det, der var faldet hende, efter at hun havde undgået ordet abe. Hun hævede kort det ene bryn, efter at han havde bidt efter hendes finger og hans hugtænder derefter var øjensynlige. "Det der .. var slet ikke skræmmende", sagde hun bestemt og sendte ham et skævt smil, men kiggede lidt på ham. "Du har horn og hugtænder. Så mangler du jo bare en hale og .. nårh jaer et gedeskæg", tilføjede hun fortsat smilende og førte kort fingeren om hans hage. Hun vendte blikket ud mod vinduet, hvor mørket havde sænket sig endnu mere. Selv brød hun sig ikke så meget om danske sange overhovedet, det var kun nogle få der sagde hende noget, medmindre det var dansk rap. Så var det noget andet. Hun hørte efter hans stemme og lagde egentlig først mærke til, hvor fløjlsblød den var, nu. "Det tror jeg også jeg ville", sagde hun med et lille grin. Hun så på ham igen. "Og ikke hesteagtigt heldigvis", svarede hun med et smil og himlede let med øjnene. Ved hans sidste spg., vendte hun blikket rundt i rummet, før hendes øjne faldt på det lille ur på væggen. "Tjah, lidt over 2", svarede hun med et smil og bemærkede først nu, hvor træt hun egentlig var. "Jeg har ikke engang redt op til dig", mumlede hun lidt fraværende som en tilføjelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold nat - Embry - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold nat - Embry   Kold nat - Embry - Page 3 Icon_minitimeLør 12 Jun 2010, 10:12

Han sukkede opgivende, og mærkede den svage trommen på sit ben "først er jeg en abe, og nu er jeg en pingvin... hvad bliver det næste? En strandet hval??" sagde han med et lille grin og så på hende. Han rystede bare på hovedet af hende "jo vel var det så skræmmende det kunne jeg se på dig!" sagde han drillende, og smilede skævt, der var nu ikke noget som at drille andre, selvom han nok ikke ville være i stand til bare at føre en ganske normal samtale uden dril, og det ville hun garanteret heller ikke kunne. Han nikkede "ja og vinger, hvorfor tror du vi er dæmoner og ikke djævle? Vi kan leve heroppe, men vi har arvet noget af det vores forfader havde" sagde han og pegede på sine små horn. De var nok intet imod djævlenes nede i helvede, men idet mindste havde han dem, og skammede sig ikke over det. Han så lidt ned på fingeren på sin hage, og derefter ind i hendes øjne. "Nej hesteagtigt er det i hvertfald ikke.. " sagde han og vendte opmærksomheden tilbage til hendes hår som han stadig lå og nulrede med. Han tog et enkelt sug af sin smøg og pustede røgen op mod loftet. "Hmm.." var hans umiddelbare reaktion på at klokken var mange. Han så på hende og smilede lidt "jeg kan sagtens sove sådan her" sagde han roligt, og så sig lidt omkring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold nat - Embry - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold nat - Embry   Kold nat - Embry - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Jun 2010, 03:19

Clary bed sig i læben, for at tilbageholde et grin og rystede derefter på hovedet ved hans spg. "Neeeej da. Så farlig er du heller ikke, så du kan sammenlignes med en hval ?", sagde hun med et skævt smil og betragtede ham lidt. Hun kneb let øjnene sammen ved det næste, men trak så svagt på skuldrene og sagde: "Måske en lille bitte smule. Men, de er nu også seje de der". Med 'de der', mente hun selvf hans hugtænder. Hun hævede med et lille grin det ene bryn. "Og med vi, mener du vel dig selv darling", sagde hun og prikkede ham smilende på næsen, da hun selv ligefrem ikke lige havde horn, hugtænder, eller lign. Men, det havde hun nu langtfra problemer med, det var jo ikke lige noget der kunne ændres på nu. Et smil bredte sig over hendes læber, da hans stemme igen lød i hendes ører og førte igen et par fingre hen over hans hår. "Jeg ved nu ikke så meget med dit". Hun kiggede fortsat smilende på ham, og rodede ham så i håret, mens hun selvf undgik hornene. Hun vendte lidt blikket på hans hånd og sit hår, og hendes kinder blussede lidt op. Grunden anede hun ikke lige, og det var ikke hende at rødme, men hun tænkte nu ikke nærmere over det og vendte blikket på ham igen, efter at ha fået normal ansigtsfarve. "Nooo way ..", mumlede hun med lidt store øjne, som om han havde sagt, at han havde tænkt sig at sove nøgen i en dybkold Iglo. "Men, du skal hjælpe mig", tilføjede hun og rejste sig lidt efter op, for derefter at række hånden ned mod ham, som for at hjælpe ham op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold nat - Embry - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold nat - Embry   Kold nat - Embry - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 01:37

Embry himlede med øjnene, og prikkede hende i maven "hvaler er ikke farlige.. de er store... og grimme" sagde han og grinede lidt. Hvaler havde da aldrig været et særligt kønt syn, men han kunne nu godt forestille sig at Ophelia ville komme med en eller anden dum bemærkning om at han så også ville være stor og grim. Men det gjorde ham ikke noget. Han kørte tungen hen over sine hugtænder, og nikkede så stille "ikke så imponerende som en vampyrs, men imponerende nok" sagde han og smilede skævt. Han så på hende, og tænkte sig lidt om "nja.. mig selv.. og en smule dig" sagde han drillende, og rynkede kort på næsen, som for at rette den ud efter prikket. "Der er ikke noget galt med mit hår" sagde han og smilede lidt, og nød at hun kørte sine fingere gennem det. Han lagde ikke mærke til at hendes ansigt skiftede farve, for der var lidt for mørkt i værelset til at han kunne skimte meget andet end lige hendes træk. Han så overrasket på hende, og grinede lidt "waaaaay.." sagde han drillende og grinede lidt af hendes udbrud. Han nikkede stille "selvfølgelig, jeg skal nok hjælpe dig" sagde han og tog hendes hånd, og rejste sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold nat - Embry - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold nat - Embry   Kold nat - Embry - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 02:14

Clary kunne godt se på ham, at han forventede en eller anden bemærkning tilbage til det han lige havde sagt og rynkede med et lille smil på næsen. "True .. men, så er du bare en delfin then. Kær og ..", sagde hun og kiggede lidt tænkende ud i luften. Ja, hva var delfiner egentlig mere ? Men fik nu ikke tænkt mere over det, da Embry's stemme igen lød. Hun hvilede kort blikket på ham og nikkede enigt. "Jaer, det må man da sige", svarede hun smilende, men skar så en let grimasse ved ordet vampyr. Dem kom hun ikke særligt godt ud af det med, af en eller anden grund. Hun grinede lidt af hans kommentar, da hun igen fik vendt opmærksomheden mod ham og rystede på hovedet. Indtil der poppede nogle horn op af hendes hoved osv., havde hun ikke tænkt sig at være enig med ham. Hun så lidt på hans hår og rystede på hovedet. "Det har jeg da heller aldrig sagt", svarede hun med et skævt smil. Det havde hun så godt nok ligefør, men hun elskede hans hår som det var. Hun bed sig lidt i læben, da han ikke så ud til at bemærke noget og var ret taknemmelig for det. Hun kiggede med et grin på ham, da han modsagde hende og rystede opgivende på hovedet. Hun rynkede med et lille smil på næsen, da der jo egentlig ikke lige var noget at hjælpe med. "Jeg har altså kun Hello Kitty dyner, puder og sådan .. Så håber lige du overlever?", fortalte hun og grinte lidt, mens hun trak ham med sig. Hendes ene storbror insisterede altid at købe alt det hun manglede for hende, og mærkeligt nok anså hende stadig for at være en eller anden mindreårig, der stadig elskede sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold nat - Embry - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold nat - Embry   Kold nat - Embry - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 02:45

Embry grinede "En delfin? de er kloge og så larmer de.." sagde han skeptisk og grinede lidt. Han var ikke noget dyr, måske et dyr med hugtænder og horn, og hvilket dyr havde det? En mutantged? Han skar en grimasse af tanken, han ville ikke være nogen ged, eller hval, eller abe.. han ville være sig selv. Han så på hende og smilede skævt, hun ville åbenbart ikke give ham ret i dette. Men de fleste dæmoner besad som vampyrerne den der mystiske tiltrækningskraft, hvordan skulle de ellers få så meget sex? Han rystede kort på hovedet og lyttede til det hun sagde "nej nej" sagde han, og smilede stille til hende. Han så sig lidt om i værelset, og gabte stille. Han havde det lidt svært ved at sove alene, for det gjorde han næsten aldrig, men han tog det stille og roligt, han kunne jo ligeså godt vænne sig til det.
"Hello kitty... er du ikke lidt for gammel til den slags?" spurgte han undrende for Clary var jo ligesom, nærmest ligeså gammel som han, og han sov da ikke med Hello kitty. Han nikkede stille "jojo, jeg overlever nok.. Hello kitty bider vel ikke?" spurgte han, og grinede stille. Der var selvfølgelig nogen der anså hello kitty som mode, men han anså det nu mere som børne legetøj, og sådan noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold nat - Embry - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold nat - Embry   Kold nat - Embry - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 03:27

Clary rystede så let på hovedet og sukkede 'opgivende', eftersom hun igen ikke syntes det passede til ham. "Måske skulle vi bare vende tilbage til ..?", begyndte hun drillende, og lod sætningen hænge i luften, da hun var sikker på, han selv kunne gætte sig til, at hun havde ment, det hun havde kaldt ham allerførst. Hun kiggede lidt på ham, ved det næste han sagde og var for en kort stund forvirret. De havde haft så mange diskussioner igang i løbet af denne nat, at hun ikke helt kunne holde styr på dem, selvom de egentlig altid drejede sig om det samme. "Nuuurh", mumlede hun stille, da han gabte og strøg kort hånden over hans kind. "Du ser ret træt ud", bemærkede hun og lagde hovedet let på sned. Selv var hun nu også ret træt og det kunne hun mere mærke nu, hvor hun ikke sad ned længere. Hun førte kort blikket over værelset. Der var ikke så meget personlighed ved dette her, da hun ikke helt havde haft lyst til at sætte sit præg ved gæsteværelset.
"Ehm jo". Hun rynkede lidt på næsen men sendte ham bare et tandsmil. "Men, min bror er åbenbart ikke helt enig", tilføjede hun og rystede kort på hovedet. "Ikke så vidt jeg har hørt", svarede hun med et lille grin til hans spørgsmål og slap lidt taget i hans hånd. "Ville du egentlig sove i Stuen ?", spurgte hun og satte sig på hug ved sengen, hvorefter hun trak en tilhørende skuffe frem, for at tage sengetøjet frem, hvis det viste sig at være tilfældet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold nat - Embry - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold nat - Embry   Kold nat - Embry - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 03:48

"Nej for jeg er ikke noget dyr" sagde han hurtigt før hun måske sagde mere, og smilede lidt. Han så på hende og smilede stille "jeg er også lidt træt" sagde han, og nød det lille strøg over sin kind. Han betragtede hende lidt, og lagde så hovedet på skrå " du ser da heller ikke ud som om du lige kunne løbe et maraton" sagde han og smilede lidt af hende, for hun måtte da se lige så træt ud som han. Han grinede lidt af det med hendes bror, hun var sikkert den yngste og fik derfor alt hvad hun pegede på, og blev sikkert stadig betragtet som en baby. Han fik pludselig lidt ondt af hende, det kunne garanteret godt være en kæmpe belastning at blive betragtet som et barn hele tiden. Han lid kort som om han fik en kuldeegysning og skar en grimasse "nu tør jeg jo næsten ikke sove med det.." mumlede han, og så lidt ned i gulvet mens han tænkte sig om. Han så ind mod stuen, men rystede så lidt på hovedet "jeg er ligeglad, jeg kan sagtens sove her" sagde han og smilede til hende. Han så lidt på skuffen med sengetøjet, og kunne svagt skimte hello kitty stirre på ham. Han smilede lidt af det, den kunne da bare komme an! Selvom han ikke rigtig have lyst til at vågne op med fjer over det hele, og hello kitty i stumper og stykker. Han rømmede sig og kom ud af sine tanker, så han kunne koncentrere sig lidt om Clary.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kold nat - Embry - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold nat - Embry   Kold nat - Embry - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Jun 2010, 04:25

"Mhmm, så sandt", svarede hun som en slags mumlen og skjulte kort et gab. Hun var lidt for træt til alligevel at diskuterer det ligenu og selvfølgelig var han da heller ikke noget dyr, så det var alligevel noget dumt at diskuterer om. "Det er også forståeligt", sagde hun og kiggede lidt op på ham. Hun grinede derefter og rystede svagt på hovedet. "Men, jeg kan nu heller ikke løbe mere end 2 meter, når jeg er ved min fulde fem ..", sagde hun med et smil, selvom hun godt var klar over det bare var et ordsprog. Hun lagde lidt hovedet på skrå, da hun godt lagde mærke til medfølelsen i hans ansigtsudtryk. Men, det var nu ikke noget, der generede hende særligt meget, det med hende brødre. Det plejede kun at være til tider, de gik over stregen med det. Et skævt smil gled over hendes læber, da han igen snakkede og hun grinede lidt. "Aww, don't you worry, jeg skal nok beskytte dig mod de små uhyrer", forsikrede hun ham. Hun nikkede lidt til det næste og rejste sig op igen. "Jamen så ..", tilføjede hun med et smil, men rynkede så lidt panden. "Jeg er så dårlig til det her", tilføjede hun undskyldende men med et smil og kiggede lidt op på ham. Hun var ikke så meget vant til at ha' folk hjemme hos sig, da det altid plejede at være sådan så hun var hjemme hos sine venner, når hun skulle overnatte hos nogle.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kold nat - Embry - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kold nat - Embry   Kold nat - Embry - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kold nat - Embry
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» 1,2,3... // Embry //
» dud dud dud - Embry x'D
» Just a smile. ¤Embry¤
» Fredfyldt sommernat // Embry.
» Rødhåret rygemakker - til Embry

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: