Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Endelig tid til at feste! - Cisse

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Endelig tid til at feste! - Cisse Empty
IndlægEmne: Endelig tid til at feste! - Cisse   Endelig tid til at feste! - Cisse Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 05:42

Dato: 12/6
Dag: lørdag
Tid: 23.30
Sted: Reggie
Vejr: støvregn udenfør, men ikke koldt. indenfor er der tung luft af sved og sprut.
Omgivelser: glade folk, højt humør, en lille gruppe i hjørnet der ryger sig skæve, en Dæmon i festhumør
Påklædning: http://www.wovenflesh.com/25_night-friends.html
+ et par lyse jeans med et nittebælte, og diverse kæder hængende om røven. Et par sorte converse og en trøje der hænger over en stol i baren
Trøje(bare i drengemodel og i en lidt for stor størrelse til Noa): http://www.wovenflesh.com/22_in-the-dark.html

En ung dæmon forlod sin stol ved baren med et glas sprut i den ene hånd. Han var på vej ud på dansegulvet, bare for at fyre den af for en aften, og det passede ham helt fint at han ikke rigtig var sulten. I aften skulle der festes hårdt igennem og intet skulle stoppe den unge dæmon. Til Noas held var han ikke omsværmet af piger som han plejede på Reggie. Hvad der skete for dem i aften, vidste han ikke helt, men der var nok en grund. Grunden gad han dog bare ikke finde ud af ligenu.. Eller nogensinde, for Noa var som sædvanlig ligeglad med de få piger der gjorde som de plejede. Sværmede om den ret så attraktive Dæmon knægt. Noa løftede sit glad op til munden og bevægede sig elegant på sine fødder til den hårde, høje techno musik, som egentlig var langt fra Noas smag af musik. Faktisk så plejede Noa ikke at kunne fordrage techno, menminde det var på diskotek, hvor man bare skulle drikke, danse og fyre den af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig tid til at feste! - Cisse Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig tid til at feste! - Cisse   Endelig tid til at feste! - Cisse Icon_minitimeTirs 08 Jun 2010, 08:56

Påklædning: En kjole, der vækker opsigt, håret sat op i en hestehale..
Smykker; En halskæde der hviler om halsen på hende, få armbånd.

Cisse kom nærmest brasende ind i the Reggie.
Hun var faktisk blevet kastet derind, mindre slagsmål om et bytte. Hun havde tabt. Det kæmpe brag havde vækket opsigt, og mens hun stod der, med håret sidende hulter til bulter. Begyndte folk at snakke lavmælt om hende skønhed. For gud, hvor var denne kvinde smuk. Ja, vampyre var smukke, men hende her. Hun var squ noget specielt, det lille snit af generthed som den måde hun stod på var helt unik blandt vampyre, vampyre var normalt selvsikre og kolde. Men ´Cisse havde et glimt af barnlighed bag genertheden, og hendes varme smil smeltede normalt menneske hjerter. Menneske. Hun bed sig flovt i læben og skyndte sig så ud af synsvinkel. eller det prøvede hun, for de sædvandlige savlere, mændende, gloede på hende allerede nu... "Åh gud.. Sikke en lang aften." Mumlede hun til sig selv mens hun satte sit hår op i et løs hestehale.

Hun kunne ikke gå ud, denne mandder havde kastet hende herind, kendte hun fra et tidligere slagsmål, og hun var sikker på at hvis hun gik derud lige nu og d enæste par timer. Ville han flå hendes kønne hovede fra hendes krop. Hun smilede lat for sig selv og nærmest smed sig i en stol med et trøje smidt på, hun regnede ikke med det gjorde noget. "Den sædvanlige." Sagde hun og smilede hun ganske charmerende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig tid til at feste! - Cisse Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig tid til at feste! - Cisse   Endelig tid til at feste! - Cisse Icon_minitimeOns 09 Jun 2010, 00:39

Noa havde det ikke specielt sjovt. der var ingen spændende personer denne aften, men... Hey.! *hva fanden sker der af spektakel ved indgangen* tænkte han og stod næsten helt stille. Han bevægede sig kun den smule når folk stødte ind i ham. Han kunne lige skimte toppen af den unge vampyr der var kommet brasende. "sikke dog en entré" mumlede han for sig selv. Noa rettede kort på sit hår, bare for at den sad nogenlunde som det plejede og lidt sit blik se lidt rundt på klubben. Hvad gjorde det hvis man faldt i snak med en der var lidt mere spændende end alle de mindreårige mennesketøser, hvor halvdelen af dem var desperate for at snakke med en, eller endda have sex? Noa havde ellers intet imod sex, men det skulle bare ikke være en af dem der havde været ovre og spørge direkte om de skulle mødes to toilettet. tanken 'klam' havde der været meget i hans hoved, for det var det. Også fordi at han nok sjældent tændte på piger, men det var dog sket et par gange… Noa så hen mod indgangen. Vampyrpigen var i hvert fald søgt et andet sted hen end fra der hvor hun havde meget af opmærksomheden. Der gik så kun meget kort til før han opfangede hendes duft. Og var det ikke…? Noa så lidt hen mod den stol han havde hængt sin trøje. Jo selvfølgelig. Hun havde placeret sig på den stol som Noa havde håbet at han havde optaget ved at lægge sin trøje over den, men åbenbart ikke alle observerede at trøjen hang der. Mod ikke det kunne blive lidt sjovt alligevel? Noa fik et smil på læben og gik hen mod pigen og sin trøje. ”heey” sagde han muntert og klart. ”for at lyde rigtig pigefornærmet og barnlig, og alligevel ikke for at jage dig væk. Det var mig stol før du satte dig der.” sagde han, egentlig mest i sjov og håbede ikke at pigen tog det personligt og kunne høre at han lavede sjov med det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig tid til at feste! - Cisse Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig tid til at feste! - Cisse   Endelig tid til at feste! - Cisse Icon_minitimeOns 09 Jun 2010, 01:34

Cisse kiggede op, en smule overrasket over folk snakkede med hende.
For folk vidste hun var dræber, det holdt hun ikke skjul på. det havde hun aldrig. De nøjes med at glo og savle over dne mystiske og farlige pige. De troede hun var lejemorder. Så begyndte hun at grine og rejste sig så op.
"Tja, så må jeg vel hellere finde mig en anden stol." Hun blinkede drillende, en vane, "Men, jeg håbede på at denne person der havde efterladt sin trøje på stolen var en spændende person." Hun lo hjerteligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig tid til at feste! - Cisse Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig tid til at feste! - Cisse   Endelig tid til at feste! - Cisse Icon_minitimeOns 09 Jun 2010, 01:46

Noa kendte ikke pigen ved ansigt, men fornæmmede dog at folk ikke turde snakke med hende. Han så dog selv ingen grund til at lade være. Noa løftede kort brynene, og så på pigens ansigt. Det var noget sødme der ikke helt passede ind i Vampyrdelen af pigen, men hun havde jo ikke nøde at være som alle andre. "nåår, så du siger at jeg ikke er spændende.? Det er da noget andet end hvad de fleste andre giver udtryk for." sagde han så og et lille grin undslap hans læber, imens han holdte sit blik på hende. "og som sagt, det var ikke for at jage dig væk, for min skyld kan du sidde hvor du vil, jeg lavede bare sjov, nu hvor du havde placeret dig ved mig trøje" sagde han i en munter tone, og så sig kort omkring.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig tid til at feste! - Cisse Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig tid til at feste! - Cisse   Endelig tid til at feste! - Cisse Icon_minitimeFre 11 Jun 2010, 03:50

Hun grinte af ham og hentede en stol, med en hånd. Også selvom de var ret tunge. "Noget i den retning ja." Sagde hun drillende og stilte den ved siden af hans stol. Hendes tankegang var som normal, han virkede helt normal, ud over at være dæmon. De var altid liiidt frækkere end alle andre.
"De der?" Spurgte hun og pegede mod de piger der nærmest slog hende ihjel med blikke. De turde jo ikke gå hen og beslaglægge drengen.
"Jeg hedder Cisse." Smilede hun og rakte sin hånd mod ham. "Og jeg tænkte nu mere, at så kunne vi begge sidde ned, med mindre du vil være sammen med de der." Hun grinte lidt. "FOr alle ved da at JEG er det bedste selvskab i verden." Hun lænede sig ind mod han for at hviske. "Jeg drikker nemlig blod, OG danser på borde." Hun grinte drillende. Dte var selvfølgelig en joke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig tid til at feste! - Cisse Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig tid til at feste! - Cisse   Endelig tid til at feste! - Cisse Icon_minitimeFre 11 Jun 2010, 04:10

Noa grinede kort at det hele, og rystede meget svagt på hovedet. Han rettede kort på sin t-shirt, og derefter bæltet han havde på. Hans smil forblev ligeså roligt og muntert som det havde været hele tiden, imens han så mod Vampyren igen.
Han lyttede kort til hendes hentydning til pigerne der sendte de dræbende misundelsesværdige blikke mod dem, og han grinede kort af dem. " ja lige præcis. Dem" sagde han og blottede sine tænder i et bredere smil. Han så igen kort omkring dem, og lagde da også hurtig mærke til at ikke kun piger sad og småmisundede at Noa snakkede med en anden end dem, men også Drenge fik sendt blikke nok Noa at misundelse over at Reggies kønneste pige havde valgt at snakke med Noa, og det morede ham ganske meget.
Han så tilbage mod Vampyren da hun præsenterede sig. Han rakte sin egen hånd frem og nikkede så. "jamen godaften Cisse, jeg tror nu ikke at jeg skal have del i deres pis lige i aften, og jeg føler mig da også i bedre selvskab hos dig, allerede." sagde han og koncentrerede sig kort om at høre hvad hun hviskede. Hans smil bredte sig en smule, og han grinede kort af Cisse. "jamen for min skyld, så er det jo bare næsten perfekt." sagde han så og havde en smule drillende klang i stemmen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig tid til at feste! - Cisse Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig tid til at feste! - Cisse   Endelig tid til at feste! - Cisse Icon_minitimeFre 11 Jun 2010, 04:55

Hun grinte og satte sig ned. "Det tager jeg som en kompliment." sagde hun med et bredt smil. Hun kiggede som om, trippede lidt med foden, hun havde svært ved at sidde stille længere af gangen. "Og hvad hedder du?" Spurgte hun så og skar en anelse ansigt, det plejede hun ikke at skulle spørger om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig tid til at feste! - Cisse Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig tid til at feste! - Cisse   Endelig tid til at feste! - Cisse Icon_minitimeFre 11 Jun 2010, 05:34

Noa så hen mod Cisse og smilede roligt. Han endte med at betragte hende en smule inden han så kort ned mod bordet, endnu med et smil på læben. Han så igen op på Cissa da hun spurgte til hans navn. Han kunne have slået sig i hovedet over det.. Det var så typisk ham, bare at glemme sådan noget, meget hurtigt, men han lagde skjul på den smule forlegenhed det skabte i ham og han smilede bare en smule bredere over at Cissa skar ansigt. "Jeg hedder Noa. Eller hvis det skulle interessere, Noa Grace, hvis det skal være helt rigtigt" sagde han så og smilede muntert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig tid til at feste! - Cisse Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig tid til at feste! - Cisse   Endelig tid til at feste! - Cisse Icon_minitimeSøn 13 Jun 2010, 02:40

Cisse grinte lidt og smilede stadig varmt til ham.
"Tja, det er altid godt at vide." Lo hun med et glimt i øjet der var svært at placere. "Cisse Lewis." SMilede hun. "I normal omtale."
Hun lo roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig tid til at feste! - Cisse Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig tid til at feste! - Cisse   Endelig tid til at feste! - Cisse Icon_minitimeSøn 13 Jun 2010, 12:20

Noa smilede muntert, og nikkede så til hendes svar. "Ja det er det jo" SAgde han så i en munter tone, og så på Cisse. Han nikkede så igen og smilede endnu muntert. "Jamen som du selv sagde, det er jo altid godt at vide" sagde han så og et grin undslap hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig tid til at feste! - Cisse Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig tid til at feste! - Cisse   Endelig tid til at feste! - Cisse Icon_minitimeSøn 13 Jun 2010, 18:57

Hun begyndte at grine en klokkeagtig latter.
"Lød jeg virkelig så uintereserret?" Grinte hun da han sagde det samme som hun lige havde gjort, og havde fundet ud af at hun faktisk lød snobbet og ligeglad.
Og for at forsikre ham om at det var det sidste hun var, smilede hun så varmt at der næsten blev helt varmt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig tid til at feste! - Cisse Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig tid til at feste! - Cisse   Endelig tid til at feste! - Cisse Icon_minitimeSøn 13 Jun 2010, 23:13

Noa rystede på hovedet og grinte lidt af Cisse. "nej, det gjorde du ikke. En af de mere interessante personer jeg længe har mødt, må jeg nok sige" Sagde han så og smilede. Han Synes da at Cisse var en interessant person, men nok mest fordi han ikke havde mødt nogle som hende før. Hun var speciel på mange forskellige måder, og det var nok mest det der interesserede ham mest. Noa elskede jo at møde nye spændende personer, at vide hvordan de er og så blive venner med dem, hvis de var interessante nok, og gad Noa, men han vidste jo at det nok var de færreste som gad ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig tid til at feste! - Cisse Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig tid til at feste! - Cisse   Endelig tid til at feste! - Cisse Icon_minitimeSøn 13 Jun 2010, 23:35

Hun grinte mildt til ham.
"MAnge tak." Grinte hun og klappede ham på kinden. En vane.
"Det er du nu også." Smilede hun roligt, men varmt.
Hun så ud på dansegulvet og grinte over den flok piger der talte ondsindet om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig tid til at feste! - Cisse Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig tid til at feste! - Cisse   Endelig tid til at feste! - Cisse Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 03:34

Noa smilede lidt skævt, og kunne ikke tage sig af det lille klap på kinden. Han synes egentlig at det var sødt, på en måde, selvom det for noget ville virke provokerende. "jamen som du selv sagde, Mange tak" Svarede han hende så, med en rolig og munter stemme. Han fulgte lidt Cisses blik hen til den lille gruppe af piger, og kunne ikke lade være med at grine over dem. Han sendte bare et kækt smil over til dem, og forblev siddende plantet fast til stolen. Han så hen på Cisse igen og smilede stadig muntert. "de er godt rasende på dig." sagde han så imens der kom et grin fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig tid til at feste! - Cisse Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig tid til at feste! - Cisse   Endelig tid til at feste! - Cisse Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 04:40

Hun begyndte grine. "Ja, er det så stor en overraskelse.?" Sagde hun og grinte højt. "De syntes jo du er den lækreste fyr her i aften, også kommer jeg vadende ind, den pæneste pige, og dte er jo klart når jeg er mig!" Hun begyndte at grinte, dte var selvfølgelig en joke. "..Oh stjæler dig fra dem når de har kæmpet for din opmærksomhed." Hun begyndte at grine.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig tid til at feste! - Cisse Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig tid til at feste! - Cisse   Endelig tid til at feste! - Cisse Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 04:51

Noa rystede kort på hovedet og grinede. "nej det er det faktisk ikke." han lyttede videre. Han endte endte bare med at lægge hovedet tilbage i et par sekunder, grinende og med et smil der blottede hans tænder. Han så tilbage på Cisse, stadig med et muntert blik, og rejste sig så fra stolen. "jamen så lad os have lidt sjov. Falske forhåbninger er altid sjove at skabe" sagde han og og smilede bredt, med blottede tænder. Han gik med sikre skridt hen mod den lille gruppe af tøser der havde snakket rasende om Cisse. "Hey tøser, så skal der festes" sagde han med klar stemme og lagde armene om to af pigerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig tid til at feste! - Cisse Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig tid til at feste! - Cisse   Endelig tid til at feste! - Cisse Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 04:57

Cisse sad og kiggede på ham og begyndte så at grine lidt af ham.
De andre piger opdagede det og prøvede at sige dte til de to andre. MEn de var totalt væk i Noa. hun sad og tænkte på sjove måder at gøre dem skuffede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig tid til at feste! - Cisse Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig tid til at feste! - Cisse   Endelig tid til at feste! - Cisse Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 05:04

Noa stod med et kæmpe smil om sine læber, og så skiftevis på de to piger han havde armene om. "hva? hvad er det af jeg søde piger jer så skal give min opmærksomhed til i nat. Vel og mærket hele nattet." sagde han så og rettede sit hoved lidt op imens han slap begge piger, da de begge begyndte at mase sig på og smigre ham helt vildt, da de begge gerne vil være den der fik opmærksomheden fra Noa. Noa så på dem med et lidt tænksomt blik og så rigtig overvejende ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig tid til at feste! - Cisse Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig tid til at feste! - Cisse   Endelig tid til at feste! - Cisse Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 05:29

Og der slog Cisse til.
"Du giver vel ikke min nat ud vel skat?" Spurgte hun charmerende og blinkede til ham, skuespil selvfølgelig. Da hun kom hen fra stolen i den sygeste og mest sexede catwalk hun kunne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig tid til at feste! - Cisse Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig tid til at feste! - Cisse   Endelig tid til at feste! - Cisse Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 06:00

Noa smilede muntert med da han hørte Cisses stemme løftede han skuldrende en smule og hans smil blev lidt 'ups'-agtigt og barnligt. Han så hen imod hende og smilede hen til hende. "Nej da, slet ikke smukke" svarede han hende så. "Jeg kunne da aldrig finde på sådan noget" tilføjede han så og så tilbage på pigerne med et 'nårh-det-var-ærgeligt-jeg-er optaget-alligevel'-blik og smilede skævt og charmerende til dem. Pigerne udvekslede vrede blikke, og hakkede bare ned mod Cisse, med alt mulig om hun ikke kunne se at Noa havde gang i de to og at han heller gad dem end hende. Noa greb fat om livet på Cisse da kun var nået hen til ham og pigerne, og placerede let sin hånd på hendes hofte, for at det hele skulle virke ægte, selvom det bare var ét stort skuespil, og da bliv pigerne bare lige mere stille til mode over situationen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig tid til at feste! - Cisse Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig tid til at feste! - Cisse   Endelig tid til at feste! - Cisse Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 07:59

Hun lo indvendigt og for at give dte liiiige det, det manglede kyssede hun ham, længe og varmt på kinden.
Også holdte de kæft, mens de blev rødere og rødere i hovedet.
Så lagde hun, hendes hånd lige over lænden, så det lignede hun tog ham på røven forfra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig tid til at feste! - Cisse Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig tid til at feste! - Cisse   Endelig tid til at feste! - Cisse Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 08:03

Noa smilede et tilfreds smil, og kunne have leet højlydt, men holdte det dog inde. Han synes altid det var sjovt at se små pigers forhåbninger blive knust, og også selvom han vidste det var ondt, så morede det ham virkelig. De kunne jo også bare have vendt ryggen til og været ligeglade fra start og lade helt være med at være så højlydt rasende over at Noa havde valgt at tilbringe aftenen med en anden end dem. De ville alligevel også være endt som uvenner, da Noa helt oplagt kun ville have valgt én.
Noa så lidt ned på Cisse og sendte hende et varmt blik af skuespillet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig tid til at feste! - Cisse Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig tid til at feste! - Cisse   Endelig tid til at feste! - Cisse Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 08:16

hun kiggede op på ham med et frækt blik, overvejede om hun virkelig skulle tage ham på røven, når de gik tilbage, eller lade værre.
Så sendte hun ham et skjult spørgerende blik, hun ville ikke gøre noget hvis han misforstod det, eller ysntes det var ubehageligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig tid til at feste! - Cisse Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig tid til at feste! - Cisse   Endelig tid til at feste! - Cisse Icon_minitimeTirs 15 Jun 2010, 08:25

Noa sendte hende et smil, der forklarede at 'alt-er-tilladt-i-dette-skuespil-lev-dig-ind-i-rollen'. Noa så hen på den lille gruppe at piger med et lidt overlegent smil. "når de damer, jeg tror hellere at vi burde trække os tilbage, så i kan diskutere videre om hvor heldig, min pige her er" sagde han helt roligt. Han så tilbage på Cisse, tog fat i hendes hage og kyssede hende så, stadig i skuespillet, men levede sig faktisk rigtig godt ind i det. Han var også forholsvis godt til skuespil, da han prøvede det så tit.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endelig tid til at feste! - Cisse Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig tid til at feste! - Cisse   Endelig tid til at feste! - Cisse Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endelig tid til at feste! - Cisse
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Hvad laver jeg endelig her..?? (Cisse)
» Skal vi feste, Nathan?
» træt af feste - Romeo.
» Den store feste(åben)
» Søndag, Skal ikke feste for meget.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: