Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 til Andy.. ^^

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  Empty
IndlægEmne: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 09:43

dato: 26.06
tid: irl
vejr: små koldt, vindstille
omgivelser: dansene galninge, og fordrukne mennesker
påklædning: sorte, strakke jeans som hang lidt nede på røven og to nitte bælter, hul ved knæet. en sort t-shirt, læder armbånd, kors halskæde.


Kevin sad oppe ved baren og drak sin tredje øl på en halvtime. ikke det smarteste at gøre efter man lige havde kastet sin mad op og alkoholen kunne også med det samme tydelig mærkes. han havde et kævkt smil smørrt hen over læberne og nogle meget sløve øjne. en lille forkert bevægelse og han ville falde ned fra barstolen og selvfælgelig skulle den lille forkerte bevægelse ske. Kevin faldt ned far stolen og ramte gulvet hårdt, men han kunne intet mærke. så han rejste sig op og grinte hjerteligt af sin klodsedhed og folk grinte blot med. i hans hjerne lød det hvertfald sådan, men hvis man lyttede efter ville mab kunne høre det var ren håne latter. Kevin var tit så fuld, da han jo altid kastede sin mad op igen og derfor hurtigere kunne blive fuld af nermest ingen ting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 09:56

Påklædning: https://2img.net/h/i244.photobucket.com/albums/gg36/solemnly_swear1/Other/Picspams/Adam%20Lambert/adam-04feet.jpg
_____________________________
Andy kom gående ned af gaderne og havde en smøg i munden, hans fingerespide gled igennem sit hår. og selv om han havde lovet sig selv at stoppe i at drikke, så kunne han ikke holde sig væk fra det og måtte bare havde nået. selv om han viste at det ville blive svært at holde sig væk fra sex så, men han var dog glad for at Adam godt viste at han ikke kunne styre det. han havde en mærkede fornemmelse inde i sig, som om at han virkelig fortrød det han skulle igang med. men han kunne ikke få sig selv til at ikke gøre det, han gik hurtigt ind i clubben og gik videre op mod baren og var virkelig bare ude efter nået dog øl. han var ligeglad med alle andre og så kort hen på dem de grinte af, og fik øje på en fyr som så lidt yngre ud end ham selv. han hævede det ene øjebryn af ham og gik over til ham "slog du dig ?" spurgte han om inden han hurtigt bad om en øl
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 10:13

Kevin kneb øjnene sammen og skulle koncentrere sig for at kunne forkusere på personene der havde sourgt ham om noget. slagt mod sit hovede havde åbenbart gjort ham lidt svimmel. han smilte så stort "ja..men det gode ved alkohol..man kan intet mærke" sagde han og træk på skuldrende. det var tydeligt at høre og se at han var godt fuld. det havde sådan set også været hans hensigt, men ikke at det skulle gå så hurtigt. han ville godt havde nået at nydeligt, men øllene var røget ned som om det var saftevand. han studerede den fremmede, med stort koncentration for at kunne fokusere lige på den fremmede. lysene og alle de distraherene bevægelser gjorde det en del svære, men det gik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 10:17

Andy så stille på ham og hævede det ene øjebryn af ham "måske skulle du stoppe med at drikke ?" sagde han og sagde det vel til dem begge, han smed sin smøg ud og tog sin øl som havde kommet og drak lidt af den inden han gav kvinden bag baren nogle penge. han så kort på ham inden han vende sig om og gik hen og satte sig ved et tomt bord, for at nyde sin øl bedre selv om han mere skulle være der hjemme end at sidde og drikke øl
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 10:30

Kevin så underligt på den fremmede og rystede tsille på hovedet. han forstod ikke hvordan en kunne sige han burde stoppe med at drikke, hvor han kort efter drak en øl selv. det virkede ikke logisk i Kevins hovedet. han så lidt efter ham, men gik su hurtigt efter ham. meget slinkrene "vent lidt du der" sagde han snalret og stoppede lige foran bordet. han studerede igen drengen med et sammen knebet blik og havde stadig problemer med et forkusere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  Icon_minitimeFre 25 Jun 2010, 10:35

Andy rullede med øjnene når han kom over til ham, han hævede det ene øjebryn af ham og satte sine albuer ned i bordet og lag sin hage mod sine hænder "hvad er der lille du ?" spurgte han om og så på ham som om at han havde tænkt sig at lytte efter, selv om han et eller andet sted ikke gad høre på en fuldstodder. han træk sit ene ben op under sig og lag sit hoved lidt på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 02:40

Kevin så på ham og så ud til at tænke meget. selvfølgelig havde han glemt hvad han ville sige og det irriterede ham virkelig da det bare fik ham til at se dum ud. selvom han nok ikke kunne være dummere. han kom så i tanke om hvad det var "jo...hvorfor beder du mig om ikke at drikke når du selv gør og du kender mig jo heller ikke" sagde han en smule højlydt og stirrede til på ham. han stadig og vibbede lidtpå stedet, men opfattede det selv som om han stod helt stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 02:46

Andy så på ham og hævede sit ene øjebryn, og ventede bare at få at vide hvad han ville sige. han kunne dog ikke lade være med at grine af ham "det har jeg aldrig gjort? jeg sagde bare at du måske skulle stoppe med at drikke.. jeg betyder ikke at jeg beder dig om at stoppe, men jeg siger det fordi du ligner et fjols som prøver at står på et ben" sagde han og havde ikke imod at sige hvad han mener, han tog sin øl i sine hænder og drak lidt af det. mens han blev ved med at se på det fulde menneske
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 03:00

Kevin hævede det ene øjnbrynd og så lidt væk. han var træt af han nu spillede så smart, for sådan virkede det "kalder du mig for et fjols?" sagde han fornærmet. ikke sådan somom han blev provokeret eller spillede smart. han var enkelt nok fornæmet over at blive kaldt fjols. ´selvom han nok virkede sådan nu når han var så fuld. han knyttede sine hænder og prøvede at kontrolere sig selv. for normalt kunne han nemt blive sur, men nu når har var fuld var hans lunte meget meget korterer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  Icon_minitimeLør 26 Jun 2010, 03:09

Andy hævede sit ene øjebryn igen og satte glasset ned på bordet, han så ned på det og nikkede inden han så op på ham igen "man er et fjols når man drikker så meget at man knap nok kan stå på sine fødder.. hvad med at lille du smutter tilbage til din stol, drikker dig stiv til du ikke kan gøre en skid.. så slipper jeg høre på et lille barn" sagde han og gad virkelig ikke høre på en som knap nok kunne stå på sine ben, da det altid betød at man ikke kunne passe på sig selv. og Andy gad heller ikke passe på andre og slet ikke et menneske
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 01:19

Kevin stirrede irritabelt på ham og blev blot mere og mere vred over det den fremmede sagde "jeg er ikke noget lille barn!... jeg kan sagtens stå på mine fødder og jeg har ikke tænkt mid at lade sådan en idiot som dig være i fred, når du snakker til mig på den måde!" råbte han vredt og væltede bordet foran den provokerene dreng. det var slet ikke meningen at Kevin ville blive så akresiv, men alkoholen i hans blod gjorde det svært for ham at kontrolere sig selv. hans krop rystede helt af adrenalinen som nu strømmede igennem hele hans krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 03:57

Andy så bare på ham og kunne godt se at han var blevet irriteret og kunne ikke andet end at smile "du kan jo ikke en skid? hvis du ikke var et lille barn så havde du taget hjem eller taget det som en mand, ved du overhovedet hvad en mand er? det tror jeg nemlig ikke du gør.. så havde du ikke stået her" sagde han i en rolig tone, han tog sine hænder til sig og så efter sin øl og bordet. han vende sit blik mod han's ansigt igen og lag sit hoved lidt på skrå "du skal ikke komme og få mit humør til at blive dårligt" sagde han og kunne mærke alle sine dæmondele vokse i han's krop, han's øjne blev helt gule i det og han så bare stift på drengen "du vil fortryde dette" hviskede han og rejste sig bare op, han gik hen til ham og lag sin hånd i han's hår. han kunne mærke at alle folks tanker forsvandt fra han's hoved, han's tænder blev blottet og han så på drengen og ventede bare på at høre ham skrige eller nået andet. da alle folk's tanker gik over i han's hoved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 04:30

Kevin knurrede lidt af de ting drengen sagde og det hjalp slet ikke at han kom hen til ham "fortryde hvad?" sagde han flabet og var bare skide træt af at han snakkede sådan til ham. han tog fat io hans håndled og skulle til at flytte hans hånd, da han pludseligt hørte alle de stemme i sit hovedet. det lød næsten som tanker og det forstyrrede hver eneste lille nerve i hans krop. han knugede hårdt om drengens håndled "hold mund!!!!" råbte han så højt han kunne, da han virkelig havde det forfærdeligt med at høre alle de stemme "STOP!!!!" stemmerne var virkelig ulidlige. han stivnede så i hele kroppen og faldt sammen på gulvet. han begyndte at ryste og hans øjne havde det vide ud af øjnene. alle de tanker havde sat et af han Epilepsi anfald igang.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 05:06

Andy så bare stift på ham og var virkelig sur, han begynde at smile når han hørte han's råben. han var ikke den søde og venlige Andy længere, og tænkte kun på at få hævn over at han smadrede han's øl. han tog hurtigt sin hånd til sig når han så at han fald sammen, alle folk's tanker kom hurtigt over i han's eget hoved igen og han så stille ned på det lille menneske. han viste ikke helt hvad han skulle gøre og der kom nogle mennesker løbende over for at hjælpe, Andy træk sig bare tilbage og at give dem lov som kunne finde ud af hvad der skulle gøres. han lag sine hænder ned i lommerne og så bare på, mens han's øjne forblev helt gule i det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 06:20

Kevin lå der og rystede i omkring 2 minutter, men kom så til sig selv igen. han lukkede sine øjne og tog sig lidt til hovedet. hurtigt satte han sig op og kastede op. han hostede som om han var ved at blive kvalt og han så utrolig bleg ud. han havde det stadig som om alle de stemmer var i sit hovedet, men mere som en genlyd der var ved at forsvinde. han så forvirret rundt på de forskellige mennesker der stod rundt omkring ham nu og blev utrolig forvirret. det sidste han kunne huske var de gule øjne og de pludselige tusinde stemmer i sit hovedet. han rejste sig hurtigt op og vaglede lidt væk fra menneske mangten, men fik så øje på den fremmede. han stod bare og stirrede på drengen *hvad er han...de gule øjne...og hvad var det han gjorde ved mig* hans tanlker forvirrede ham og han kunne ikke få noget til at hænge sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 06:30

Andy sad bare over i den samme sofa som før, han så bare over på menneskerne og smilte koldt og ligeglad. da den menneskeligdel af ham var dybt begravet inde i ham, det var langtid siden at han's dæmondel havde været så meget fremme som den var. han's blik fulgte ham når han kom op og stå, han hørte han's tanker og grinte kort inden han's mund bevægede sig uden at komme en lyd ud af. og det lignede meget at han sagde `det vil du gerne vide´, han rejste sig op og gik over til ham som om at han ville se om han havde det godt nok. han så bare på ham og smilte koldt videre "du skal måske passe på hvem du leger med" hviskede han ned til at øre og fik det til at ligne at han kyssede ham, han træk sig så væk fra ham og begynde bare at gå mod udgangen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 06:43

Kevin så fyren kom hen mod ham og var ikke sikker på det var nogen god ting. han stivnede i hele kroppen, da han så hans kolde smil helt tæt på, da det bare gjorde endnu tydligere. han bed sig hårdt i læben over at høre hans stemme så tæt på sit øre og holdte vejret, da han syntes den fremmede var ligelovlig tæt på ham. det hele forvirrede ham ret meget, da han slet ikke var van til at folk gjorde sådan. når han generede folk som han lige havde generet den fremmede dreng plejer han bare at få nogle bank eller selv dele bank ud, men dette var aldrig sket. han ville nok havde stoppet sig selv hvis han havde været en ven, men nu var han jo sig selv og han løb hurtigt efter den fremmede "vent lidt..du skal ikke bare gå" sagde han og vidste udmærkede godt dette kunne skaffe ham flere problemer, men han havde brug for nogle svar på alle sine spørgsmål.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 07:08

Andy gik bare videre og vende langsomt sit blik mod ham og hævede det ene øjebryn, han lag sine hænder længere ned i lommerne og sukkede kort "og hvorfor skulle jeg blive ved og snakke med dig ??" sagde han og gik ud af døren og mærkede den dejlige kulde luft mod sig, han gik hen og satte sig op af muren. da han regnede med at han ikke ville slippe afsted med ham "hvad vil du mig så?" sagde han irriterende og så bare ud i luften
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 07:26

Kevin tænkte lidt over det han sagde, men sagde ikke noget til det. da han ikke anede hvad han skulle sige. han gik stille efter ham ud og videre efter ham. han stoppede ca. 1,5 fra ham, så Kevin stadig kunne se den fremmede tydeligt. han slikkede sig lidt nervøst over læben og knyttede sine hænder bag sin ryg "jeg vil..øhm....jeg vil vide hvad du gjorde ved mig" sagde han så og holdte vejret. han håbede ikke han lød alt for dum, dor det kunne jo være noget han ahvde forstillet sig. men han var nu meget sikker på det var noget drengen havde gjort mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 07:58

Andy tog sin hånd ned i lommen og fandt en smøg frem som han tog i munden, han fandt derefter sin lighter og tænde for den. han lag bare sin lighter ned i lommen igen, han's tunge førte den over til den ene mundvig og så stille op på ham "så du vil vide hvad jeg gjorde ved dig?" sagde han og tog et sug af sin smøg, han hævede sit ene øjebryn og pustede bare sin røgen ud af næse. han grinte lidt af det og tænkte på hvad han skulle sige "hvem siger at jeg har gjort nået ved dig?" sagde han og tog sin smøg mellem to fingere efter et sug, han lavede små røg ringe mens han så over på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 08:25

Kevin fulgte han bevægelser med blikket og kunne med det samme mærke trængen til en smøg, da han så røgen og duftede den. han nikkede stille til det han sagde og ventede små utålmodigt, da han virkelig ikke gad snakke med den spade mere. men han var for nysgerrig til bare at lade det ligge. han lagde hovedet svag t på skrå og tænkte lidt over det "det..siger ingen...men jeg er sikker på du gjordde noget...du fik pludselig de der mærkelige gule øjne og da du lagde din hånd på mit hovede kunne jeg pludseig høre allemulige ubehagdelige stemmer. somom jeg kunne høre alle folks tanker" sagde han og var stadig helt sikker på det var hans skyld at det var sket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 08:37

Andy så op på ham og kunne virkelig ikke lade være med at smile, han's øjne var begynd at blive den flotte blågrå farve igen "du pissede mig af.. og jeg gjorde hævn" sagde han og tog sin smøg ind i munden igen, han rejste sig op og gik over til ham og så ned på ham "der ville ikke komme nået ud af at du ved for meget" hviskede han og smilte lidt mere venligt ned til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 09:14

Kevin tænkte lidt over det og nikkede stille "ja okay..det kunne jeg godt regne ud..og undskyld" sagde han så da han jo egentlig godt vidste det var hans egenskyld. men han var bare blevet så irriteret over han havde prøvet at få ham til at stoppe med at drikke. det var noget af det dummeste man kunne sige til Kevin når han var fuld, får når han var fuld blev han sur over den minste lille ting. han fulgte ham med blikket og bed sig lidt i læben. han så op på drengens ansigt og kunne se hans øjne ikke var gule mere "for meget?...jeg kan godt holde på en hemmelighed?" sagde han og blev blot mere nysgerrig. det var tydeligt at se hans nysgerrighed i de skindende havblå øjne han havde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 09:28

Han's blik sad bare på den uge fyr foran sig, han lag sit hoved lidt på skrå og kunne ikke lade være med at grine af ham "ja måske.. men jeg er da ligeglad når det handler om hvis din hjerne kan klare det" sagde han og tog sin smøg mellem to fingere igennem, han tog sit hoved ned til han's øre igen og smilte "dit lille hoved vil aldrig kunne klare at holde på den hemmelighed.." sagde han stille og så ind på han's kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 10:08

Kevin tænkte lidt over det og så op på ham. han vidste ikke helt hvad han skulle sige, så han holdte bare sin mund. han kløede sig lidt i nakken igen og så ned, da han mærkede fyren kom tættere på "men....jeg vil vide hvad du gjorde?..." sagde han stille og knyttede sine hænder. han ville vide hvad der var sket og ville gøre alt for at få drengen til at fortælle ham det og han ville ikke bare lige sådan give om om det så skulle betyde han kom tilskade.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





til Andy.. ^^  Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
til Andy.. ^^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: