Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 til Andy.. ^^

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 10:18

Andy så på ham og kunne ikke lade være med at grine lidt mere "det tror jeg ikke og jeg ved at du ikke vil vide det" sagde han stille og næsten hviskende, han rykkede sine læber tætter på han's ører så de rørte ved det "måske får jeg det til at gøre igen.. du vil vil nødig havde det til at ske igen" hviskede han ind i han's øre, inden han træk sig tilbage og tog sin smøg ind i munden. han lag sine hænder ned i lommerne og begynde bare at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 10:44

Kevin lyttede til hans grin og følte det meget provokerende, men forholdte sig stille "jegs iger jo jeg vil vide det" sagde han stille og bed sig hårdt i læben. han lukkede sine øjne, da han mærkede hans læber mod sit øre og holdte vejret da han hørte fyrens hviskende stemme i sit øre "men...jeg..jeg vil vide det" hviskede han næsten lydløst og stirrede ned i jorden. han var ikke van til at nogen stod så tæt på ham og hviskede mod hans øre. det virkede så mærkeligt og Kevin følte sig helt magtesløs. han så så hurtigt efter ham, men skyndte sig så med "undskyld jeg irritere dig igen...men jeg vil vide det" sagde han bestemt og så op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 11:03

Andy gav et suk fra sig da han så at han fulgte efter, han så ned på ham og hævede sit øjebryn igen "du har ikke tænkt dig at holde dig væk fra mig før jeg fortæller dig?" sagde han og havde bestemt ikke tænkte sig at fortælle ham det, da han ikke fortalte hvem som helst hvad han var. han gik dog bare videre og så ned på ham samtidigt "du irritere mig ikke bare.." sagde han og hentydet til at at skulle holde sig et stykke væk fra ham, da han var lidt bange for at han's dæmondel kunne hoppe op på ingentid
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 11:11

Kevin så op på ham og rystede åp hovedet "nej det er jeg ikke..så hvorfor ikke bare fortælle det så er jeg skredet?" sagde han og lagde hovedet på skrå. han havde bestemt ikke tænkt sig at gå før han havde fået afvide hvorfor han kunne gøre det og hvordan han gjorde det. han så op på ham og vidste godt hvad han mente, men det gkorde ham ikke bange "undskyld" sagde han og mente det, men han ville ikke give op, da det havde været noget det det mest underlige han havde oplevet i meget meget lang tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 11:23

Andy hævede sit ene øjebryn og tog sin smøg ud og kastede den væk, han pustede røgen ud i hovedet på ham og blottede sine hvide tænder i et smil "jamen hvis du vil vide det.. så lad os se hvis du kan følge efter mig" sagde han drillende og fugtede hurtigt og kort sine læber, inden han løb ud til siden ind i en gyde og hoppede hurtigt op på nogle kasser og videre op på brændtrappen. han løb hurtigt op af den op til den øverste dør, han så ned efter ham inden han gik op på gelænderet og hoppede op på taget. han så igen ned efter ham og grinte lidt, inden han begynde at gå hen af taget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 11:33

Kevin så hurtigt efter ham og skyndte sig så efter ham *altid rart at være god til parkur* tænkte han og hoppede op på kasserne og videre og på brædntrappen. han løb hurtigt efter ham op til dæren og gik sikkert på gelænderet. han havde trændet sådan noget meget længe og var så sikker på sine bevægelser at han på ingen måde frygtede at falde ned. han oppede op på taget og løb hurtigt efter ham "du kan ikke bare stike af fra en der har trændet parkur hele sit liv" sagde han og var hurtigt bag ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  - Page 2 Icon_minitimeFre 02 Jul 2010, 11:40

Andy kunne ikke lade være med at smile når han hørte ham komme efter, han vende sit blik om mod ham og hævede det ene øjebryn "ja det må være rart at være god til parkur" sagde han og gik hen til kanten og så over på det andet tag, han så tilbage på ham og blottede sine tænder i et smil *og det er skønt at være dæmon* tænkte han og hoppede hurtigt over på det andet tag, han vende sig rundt i luften så han kom til at stå med fronten mod kanten på det andet tag og så over på ham "jeg skal nok lade være med at gribe dig hvis du falder ned" sagde han og grinte lidt halvt ondt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  - Page 2 Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 10:28

Kevin så op på ham og nikkede "ja det er det også" sagde an o lagde hovedet på skrå. han fuge så med ham og villle stadig ikke give sig, da han ville vide hvad det var drengen havde gjort. han stoppede op og hævede det ene øjenrynd da han bare hoppede over på den anden side uden esvær "jeg behøver ikke at blive grebet" sade han blor og gik lidt tilage. han løb så hurtigt mod kanten og hoppede over på det andede tg. hn løb og hoppede bedre en folk der ikke kunne parkur, men nok ikke lige så godt som en dæmon. han så på Andy "fortæl mig det så" sagde han og lagde hovedet på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  - Page 2 Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 10:31

Andy så på ham og kunne ikke lade være med at grine når han kom over på den anden side, han hævede det ene øjebryn og tog fat i kraven på ham "når okay så du har ikke brug for hjælp til at blive grebet" sagde han og skubbede ham med hånden udover kanten, dog så han ikke røg ned og grinte lidt af det imens. han træk ham lidt efter ind og rystede på hovedet "nej jeg er ikke færdig" sagde han og gav slip på ham og gav slip på ham, inden han hurtigt løb videre og hoppede videre på næste tag
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  - Page 2 Icon_minitimeTirs 03 Aug 2010, 00:11

Kevin så ned på hans hånd og lyttede til hvad han sagde. han fik et lille chok da han mærkede det lille skub og var ret sikker på at falde ned, men blev utrolig lettet da han mærkede drengen træk ham ind igen. Kevin tog en dyb indånding for at bevare roen og var tavs. da han ikke ville sig enoget forkert så han måske ville blive skubbet igen, men ikke blive hevet ind igen. han så lidt efter drengen, men løb så hurtigt efter ham "færdig?... med hvad?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




til Andy.. ^^  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Aug 2010, 00:26

Andy så tilbage på ham og grinte lidt af det "at se hvis du kan følge efter mig og få mig til at se det" sagde han og løb videre da han landede på næse tag, han løb hen til kanten og så over på ham og grinte. han lod sig bare tage et skridt ud i luften, han lod sig bare falde ned på jorden og så kort op mod taget. inden han gik ud på gaden og begynde bare at gå ned af gaden og lag sine hænder ned i lommerne
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





til Andy.. ^^  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: til Andy.. ^^    til Andy.. ^^  - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
til Andy.. ^^
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» nothing else to do.. #Andy#
» Who's that boy? (Andy)
» Downtown. (Andy)
» Solnedgang - Andy
» weehe^^ - andy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: