Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Endelig lidt fest. (Danni)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 10:02

Danni så bare stille på ham og kunne ikke lide at han græd, han viste ikke helt hvad han skulle gøre eller sige. han rejste sig stille op når han gjorde det, hans blik forblev på ham og træk på skulderne "gjorde du? altså jeg mener, jeg er ikke speciel... men det er helt okay, kan da godt forstå dig.. jeg ligner jo også en pige" sagde han og gik helt tæt på ham og lag sine arme omkring hans liv og trykkede sig ind til ham, han lukkede sine øjne i og lag sin kind mod hans brystkasse "hvis jeg ikke ville snakke med dig mere så havde jeg gået" sagde han stille og åbnede sine øjne og så stille op på ham, med et kærligt og pigeligt blik. mens han tog fat i hans trøje på ryggen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 10:17

Adrian kiggede ned på ham for han var åbenbart højere end ham og smilede ned til ham. Han var sød da han lukkede sine øjne. Han smilede og tog sine arme kært om ham og nussede ham kærligt i nakken. Han smilede og vidste ikke helt hvad han skulle gøre. Han kunne ikke stoppe sig selv med at give ham et sødt smil. Adrian kiggede ham i øjnene og elskede at kigge på dem. Han var ikke mere ked af det og kunne nu føle sig godt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 10:24

Danni så stille op på ham og smilte når han gjort det, han havde aldrig prøvet sådan en underlig dag før. og han havde et eller andet sted aldrig troet at han ville se en vampyr græde, men han viste at der altid var nået nyt som han ikke havde prøvet. han pustede nået hår væk fra sine øjne, og tænkte på hvad man mon skulle sige og det tog lidt tid før han fandt på nået "du er en underlig vampyr.. jeg havde altid troet i var onde, men sådan er du jo slet ikke" sagde han stille og smilte videre, han lukkede sine øjne i og kunne ikke holde sig tilbage og strakte sig og kyssede hans læber i et blidt kys
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 10:33

Adrian så på Danni med søde øjne. Han hørte nøje efter hvad han sagde og smilede til ham med en søde øjne. Hvorefter han lige skulle til at sige noget, men blev stoppet af et kys. Adrian var helt oppe på grund af det. Han så ned på ham og sagde langsomt. "Tak Danni... Men ja det er ikke normal for en vampyr at være sådan som mig. Jeg ved det ikke... måske er det bare fordi jeg er bøsse..." Hvorefter han smilede kærligt til ham og kysede ham. Adrians så hans flote øjne og elskede dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 10:38

Danni åbnede langsomt sine øjne og lyttede på hans ord, han krammede ham tæt i sine arme "mmh.. du er bare en dejlig krammebamse" sagde ham i en drillende tone, og var glad for at det ikke var så pinligt mere over de skændes. han mærkede hans læber mod sine igen, og lukkede langsomt sine øjne i igen og kyssede ham tilbage. han kunne ikke lade være med at smile samtidigt, han slap det dog lidt efter igen og åbnede sine øjne igen "vil du med ind og danse igen ?" spurgte han stille og sødt om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 10:44

Adrian kiggede lidt på ham og vidste ikke helt hvad han skulle sige, men sagde så. "Tja... Det ved jeg ikke... Vil du det efter jeg bare løb ud?" Hvorefter han krammede ham og nussede ham igen i nakken. Adrian havde det stadig lidt dårlig efter han havde behandlet Danni på sådan en måde. Men på den anden side vidste han ikke at hun var en dreng så. Han håber lidt han er undskyldt på grund af det og så på hende og ventede på hendes svar. Han var meget nyskerig efter hvad der skulle ske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 10:59

Danni så stille på ham og elskede virkelig at blive krammet, han nikkede stille til det han sagde og smilte svagt "ja det vil jeg gerne.. så længe du ikke løber igen" sagde han stille og kyssede kort hans hage, inden han tog hans hånd i sin og flettede sine fingere ind, inden han begynde at gå med club'en igen og træk ham med sig. han så stille på ham med et smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 11:12

Adrian så på Danni og smilede til ham med et let smil. Han kyssede tilbage og gik efter ham ned mod cluben og smilede sødt. "Bare rolig nu ved jeg lidt mere om dig jo." Sagde han med en rar rolig stemme. Han var virkelig glad for at vide noget mere om ham. Han var ikke sikker på alt, men håbede dog at de ville have det sjovt henne i cluben og danse lidt, og denne gang ville han ikke have noget imod at han gned sin røv op af min lem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 11:20

Danni så stille på ham og nussede kort hans hånd mens han gik ind i club'en "så når du finder ud af at jeg er nået som du troet jeg ikke var.. så var jeg meget mere spændende?" spurgte han om og hævede kort det ene øjebryn og så på ham, inden han gik mod dansegulvet. han slap hans hånd og forsatte bare på sin egen hånd der ud, han vende sig om mod ham et stykke inde på dansegulvet. han bed sig i læben og begynde at danse, mens han lod sine fingerespidse glide op af sin krop og videre op af sit hår. han bevægede sin hofter på en sexet pige måde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 11:28

Adrian gik ud på danse gulvet efter ham. Adrian syntes han så så godt ud når han dansede og begyndte selv at danse med. Han smilede og så på ham. "Først tænkte jeg at du var en dulle som bare ville have noget fra mine bukser. Men senere blev jeg mere afslappet. Ja og så blev jeg lidt berørt." Han smilede bare og tog sin hænder om Dannis ryg og dansede videre. Han håbede selvfølgelig at han ville nusse han i nakken som tilbage nusse. Han smilede på en sød og charmerende måde.


Sidst rettet af Adrian Søn 27 Jun 2010, 20:22, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 11:33

Danni så op på ham i et lidt chokket over at blive kaldt dulle, det havde han godt nok ikke prøvet før. og betragtede ikke sig selv som en dulle på nogen måde, han så dog kort ned af sig selv inden han så op på ham igen "jamen sådan er det jo" sagde han i en drillende tone og så kort ned efter hans hænder, inden han vende sit blik op mod ham igen og lag sine hænder på hans overarme. han lod dem langsomt glide op og omkring nakken på ham og smilte bare sødt tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 20:47

Adrian så lidt forbløffet ud, men smilede et sødt og charmerende smil til Danni og kunne mærke hendes arm på hans og senere om hans nakke. Adrian kunne ikke stoppe med at grine da han sagde det. Adrian prøvede at stoppe sit grin og sagde så. "Ja okey... Den tænkte jeg ik over." Hvorefter han smilede drilsk og lidt frækt til hende. Han dansede tæt op af Danni og havde det vældig sjovt. "Jeg har et spørgsmål. Hvorfor kiggede du så mærkeligt på mig da jeg drak fra din glas?" Sagde han. Han var meget glad for at være sammen med Danni lige nu og nød tiden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Icon_minitimeMan 28 Jun 2010, 02:10

Danni så bare på ham og trykkede sig ind til ham, mens han dansede videre og fjernede ikke sit blik fra ham. han nussede ham blidt med sine negler i hans nakkehår, han hævede det ene øjebryn lidt af ham og grinte lidt "nej det gjorde du nok ikke.. så meget makeup bruger jeg heller ikke.. men jeg er lidt af en snob" sagde han og grinte lidt og rakte drillende tunge af ham, da han virkelig kunne opføre sig som en snob nogle gange. han var jo også ret forkælet og fik altid hvad han ville havde "fordi du drak vand?" sagde han og tænkte lidt over det "altså du er i en club også drikker du vand?" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Icon_minitimeTors 08 Jul 2010, 21:06

Adrian smilede til ham og hørte nøje efter selvom det var svært i så stor en støj. "Jamen jeg er på slange kur. Jeg vejer jo 60 kg!" Sagde han og kiggede ned ad sig selv. Han prøvede at visse en dele, men kunne kun visse løst hud. "Prøv at se!" Sagde han og vidste det til Danni. Hvorefter han tog t-shirten ned igen og fortsatte med at danse. Han var vildt god til at danse. Det så mega godt ud sagde de fleste til ham. Han kunne mærke mange pige blikke på sig men, ignorerede dem bare og dansede videre som han ikke lagte mærke til dem. Han dansede tæt op af Danni så det var virkelig frækt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Icon_minitimeOns 06 Okt 2010, 22:12

og så kom hun løbene ind og råber "simon din fede taber du har mange deller men du er noget af en hottie
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endelig lidt fest. (Danni)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: