Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Endelig lidt fest. (Danni)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) Empty
IndlægEmne: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 05:53

Dato + Dag : Lørdag
Årstid : Irl
Vejr : Stjerneklart
Sted : The Reggie Club
Tid : ca. 0.00
Omgivelser :: en masse mennesker.

Adrian sad ved baren i sit sædvanlige tøj. En grå sort T-shirt, blå jeans og hvidt bælte. Han sad over sit glas med vand og tænkte ikke på så meget. Han var lidt irriteret for han havde ingen at snakke med i uger. Han sad bare smilede skævt til sit glas hvorefter han tog en slurk af vandet. Han sad bare og stenede. Han tænkte kort på at gå ud på danse gulvet og danse, men tænkte det ville være dumt at gøre helt alene. Så han sad bare der og ventede på noget ville ske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 06:03

Påklædning: https://2img.net/h/i193.photobucket.com/albums/z99/HelloKittyLoveXO/tayden29.png

Ind af døren til club'en kom en flot `pige´ gående ind, tøjet sad perfekt på den pigelige krop. som ikke ligefrem hørte til en pige, men drengen Daniel eller mere kendt som Danni. håret sad perfekt ned af skulderne, og han fjernede kort håret fra sine øjne og smilte til de fyre som så på ham. dog viste han at de troet han var en pige, og derfor kunne han ikke gøre nået med dem som han helst ville. han stoppede op da han fik duften af en vampyr ind i næsen, han så sig lidt omkring og fik øje på en der sad alene og duften kom der fra. selv om han viste at det var bedst at holde sig væk, så gik han bare elegant der over mens hans hofter bevægede sig fra side til side. han stoppede op foran bordet og smilte sødt ned til ham "må jeg sidde?" spurgte han om med sin almindelige pige stemme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 06:12

Adrian kiggede i sit glas og tog en slurk også så han en pige ved siden af ham. Han vendte sig om og smilede. Han kiggede på hende og sagde med et smil. "Jeg er gay hvis det er det du vil. Men hvis jeg ikke var ville jeg sige bare sæt dig." Hvorefter han var sikker på at hun ville gå. Han tog endnu en lille slurk og derefter vendte han sig igen. "Men hvis du bare er her for at snakke og slå tiden ihjel så sæt dig bare." Han så på hende og håbede på at hun var mere interesseret i at snakke end det han bar i bukserne for det var ikke for piger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 06:21

Danni så på ham og gav et kort grin fra sig, over det han hørte vampyren sagde. han elskede når han blev kald en pige, og træk bare på skulderne da han jo selv var bøsse. og synes altid det var hyggeligt at snakke med andre som var det samme, udover det jo var svært når folk ikke viste at han var en dreng "hvis jeg ville ned i bukserne på dig.. så havde jeg nok bare sprunget dette over" sagde han og nikkede og satte sig bare ned, han lag det ene ben over det andet og rakte sin hånd hen til ham "jeg hedder Danni" sagde han med det samme smil på sin læbe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 06:32

Adrian vidste ikke helt hvad han skulle sige så han gav et grin fra sig og så på Danni der satte sig op hvorefter han smilede og sagde med en venlig stemme. " Ja !!" Hvorefter han ikke kunne holde sit grin og grinede igen og sagde så. " Ja, det er nok rigtig." Hvorefter han tog en lille slurk og tog i mod hedes hånd og sagde."Og jeg hedder Adrian. Hyggelig at møde dig." Han var endelig glad for at have nogen at snakke med. Han satte hovedet på skrå og smilede skævt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 06:39

Danni så stille på ham og gav hans hånd et klem "hej Adrian.. det er også hyggeligt at møde dig" sagde han og tog sin hånd til sig igen, og så ned på hans glas og kunne ikke forstå at han drak vand. han forblev dog bare stille og tænkte på hvad han skulle sige "hvorfor sidder du her alene ?" spurgte han om og smilte svagt og lod sin tungespids glide hen over læberne på sig selv, mens han betragtede vampyren selv om han havde en kæreste. så kunne han ikke lade være med at kigge på andre fyre, da han's kæreste ikke viste at han var en fyr og derfor havde han aldrig været i seng med ham. selv om sex betød meget for ham, og derfor kunne han ikke holde sig fra andre fyre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 06:46

Adrian smilede til Danni og vidste ikke helt hvad han skulle svare. Han sad lidt og tog en slurk hvorefter han sagde. "Det ved jeg ikke. Jeg havde ikke rigtig nogen at gå i byen med eller at snakke med nogen. Jeg har ingen kæreste så jeg mangler nogen at være sammen med." Han smilede til hende med et skævt smil og sagde kort. "Hvis du ved hvad jeg mener?" Hvorefter han tog endnu en slurk tømte sit glas og spurgte om han kunne få et glas mere. Manden som han spurgte så mærkeligt på ham at han ville have et glas vand i en bar?. Hvorefter Adrian fik sit glas og tog endnu en lille slurk hvorefter han kiggede på Danni og smilede skævt og drilsk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 06:57

Danni så stille på ham og nikkede til det han sagde, selv havde han masser af venner. men gad ikke være sammen med dem "når okay.. jamen så er det godt at jeg kom forbi" sagde han og rødmede lidt, da han havde det med at rødme som bare fik ham til at se sødere ud. han nikkede bare stille og viste ikke hvad han skulle svare, han så kort over på glasset der kom og hævede det ene øjebryn. han vende sit blik mod ham igen og smilte "har du lyst til at danse ?" spurgte han stille om og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 07:04

Adrian smilede kort hvorefter han tog en slurk af glasset og vendte sig mod Danni og sagde. "Ja hvorfor ik?" Hvorefter han grinede af hende. Hun så køn ud, men hun var ikke en dreng og det ville han da ellers gerne have at hun var. Han smilede skævt til hende og rejste sig langsomt op og hev op i de stramt siddende bukser og tog hende i hånden og trak hende ud på danse gulvet. Han begyndte at danse, og det så faktisk meget sexet ud og han kunne føle masser af piger blinke til ham, men han fortsatte bare og ignorerede dem og kiggede på hvordan det gik for Danni.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 07:15

Danni så på ham og smilte stort da han rejste sig op, han lod sig bare blive trukket med op. og gik efter ham og vrikkede med sine hofter igen, han fjernede sit pandehår væk fra øjnene. han så kort over på de piger som kiggede på Adrian, og viste jo godt at vampyrer jo var vildt smukke og derfor altid fik opmærksomheden. det havde han heller ikke nået imod, og kunne godt lide at ikke få alt for meget opmærksomhed. han så kort på ham inden han selv begynde at danse, tæt op af ham og så på hans ansigt imens med et smil på sin læbe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 07:22

Adrian kiggede på hende og vidste ikke hvad han skulle gøre udover at danse selvfølgelig. Han smilede drilsk og dansede endnu mere sexet end før og gav alt hvad han havde. Han var ret god til at danse. Man kunne godt se at han havde danset før. Han smilede endnu en gang til hende og indså at hun dansede meget tæt på ham. Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre... flytte sig eller noget, men han fortsatte bare for han var jo ikke interesseret i hende og tænkte at der ikke var noget galt i det. Han smilede bare og dansede videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 07:34

Danni kunne ikke lade være med at smile op til ham, og var endelig ligeglad med at han troet at Danni var en pige. han synes jo bare et eller andet sted at det var sjovt, og var bare stolt over at ligne en pige så meget. han så kort ned af ham, inden han så op på hans ansigt igen. han kunne godt lide at se ham danse og den lyserøde farve kom frem på hans kinder, han dansede bare videre og bed sig kort i læben og så lidt halvt frækt op på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 07:40

Adrian smilede drilsk og måske lidt frækt på Danni og dansede videre. Han kunne se at hun så godt ud, men hun var stadig en pige. Men han dansede videre som om det var en dreng og dansede tættere og op ad hende. Han kiggede på hende og smilede endnu en gang. Han så glad ud og grinede lidt af at de dansede så tæt på hinanden selv om hun var en pige. Han begyndte at nynne med på sangen og dansede bare videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 07:47

Danni gav et lille grin fra sig og synes at det var meget sjov, at han kunne finde ud af at danse tæt også med en som han troet var en pige. han lod sin tungespids glide hen over sine læber, han lag sit hår over på den ene skulder og så drillende op på ham. Danni vende sig om og dansede videre, han trykkede sin røv op af hans lem og så tilbage på ham og kunne ikke lade være med at smile. mens hans ene hånd tog fat i han's lår og dansede bare videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 07:57

Adrian var meget overrasket over hvad Danni havde gjort og kunne mærke hende røv ved hans lem og hendes hånd ved hans lår han blev helt ude af sig selv hvorefter han sak lidt bag ud og gik helt i bag lås. Han dansede lidt mens han gik væk fra hende og skyndte sig hen til døren der førte ud af cluben og håbede på at hun ikke ville gå efter ham. Han skyndte sig ud og stod op ad diskoteks muren. Han var vred og sparkede til muren. Hvorefter han fandt ud af at det var mursten og så gjorde det ondt. Han tog sig til foden og råbte. "Av for Satan" Hvorefter han stod og kiggede mod døren efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 08:02

Danni stoppede op med at danse og se efter ham, han hørte sine fingere igennem sit hår. han blev stående lidt efter han gik mod døren for at se hvor han blev af, han gik ud af døren og så sig lidt omkring og hørte han's råben. han så over på ham og viste ikke helt hvad han skulle gøre, han lag sine tommelfingere ned i lommerne på sine bukser og gik over til ham. han så lidt ned på hans hoved inden han så op på ham "gjorde det ondt ?" spurgte han om selv om han ikke havde set hvad der havde sket, han lod sin tungespids glid hen over sine læber "hvorfor gik du bare ?" spurgte han derfor om og træk sin mund over i den ene side
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 08:13

Adrian så ikke at Danni var kommet og blev overasket da han så hende. Han kiggede på hende med en normal ikke smilende blik og sagde så. "Jeg er gay! Ikke til piger hvis du ved hvad jeg mener... Men det var mærkeligt og jeg syntes det var fint, men jeg er altså til drenge. Undskyld Danni, men det kan du ikke gøre noget for." Hvorefter han vendte sig om og gik med langsomme skridt væk. Men ikke i alt for hurtigt hun kunne sagtens indhændte ham eller sige noget til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 08:21

Danni lyttede på hvad han sagde og åbnede sin mund for at sige nået, men han nået ikke før at han havde gået lidt. han så efter ham og tænkte kort over hvad han skulle sige, men uden at havde fundet ud af det så løb han efter ham og gik op ved siden af ham "jamen så er vi to!" sagde han og gik hen foran ham og satte sine hænder på hans brystkasse for at stoppe ham, han så op på hans ansigt og var virkelig irriteret "jeg ved godt hvad det betyder, jeg er jo ikke ligefrem dum vel?.. men måske alle dem du ser som har lyst hår, tror du ikke bruger en hjerne.. eller er det mere pige eller dem som ligner piger?" sagde han og fjernede sine hænder fra hans brystkasse og træk dem til sig, han gik nogle skridt væk fra ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 08:33

Adrian blev stoppet og skulle lige til at fortsætte den anden siden, men så hørte han hvad Danni sagde. Han stod lidt og var chokeret og vidste ikke helt hvad han skulle sige. Hvorefter bestemte sig for at sige noget. "Så du er en?" Hvorefter han stod lidt for sig selv og vidste ikke helt hvad han skulle gøre. Han havde blandede følelser. På den ene side synes han at Danni er sød. Men så blev han rørt et sted han bestemt ikke ville røres af en pige. Og nu ved han ikke hvad han skal gøre så han stod bare der og kiggede på Danni. "Jeg synes ikke piger med lyst hår er dumme eller dem der generelt har lyst hår ikke er dumme." Hvorefter han tænkte sig lidt om og stod lidt og kunne ikke helt forstå hvad der var sket. Han havde aldrig prøvet noget ligene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 08:48

Danni så over på ham og hævede sit ene øjebryn af ham, han nikkede langsomt og vende kort sit blik væk fra ham "ja.. jeg er født med nået mellem benene som piger ikke har" sagde han og blev bare stående et stykke væk fra ham, og var bare irriteret på Adrian over at han opførte sig sådan. han pustede nået hår væk fra sine øjne og træk på skulderne af ham "hvis du hørte dine egne ord.. så sagde hun næsten ligefrem at jeg er dum" sagde han og knyttede kort sine hænder, han gav et suk fra sig og så ned på jorden. inden han stille vende sit blik op mod ham igen "men jeg har ikke lyst til at min dag bliver ødelagt.. bare fordi du har nået imod at jeg er den jeg er" sagde han og gik bare forbi ham for at komme tilbage ind i club'en
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 08:58

Adrian vidste ikke helt hvad han skulle gøre. Han syntes det var lidt pinligt og så ham. Man kunne slet ikke se at det var en pige. "J-jeg vidste det jo ikke..." Sagde han og så ud som om han havde svinet en sort til fordi han var sort. Han kiggede på hende og hørte hendes sidste ord før hun gik forbi ham. "Jeg vidste det ikke!! Sagde jeg jo" Sagde han og tog hende hurtigt i armen og prøvede at lave en form for piruet med hende og pludselig var de meget tæt på hinanden. Han vidste ikke helt hvad han havde gjort eller hvorfor i det hele taget han havde gjort det, men tøvede lidt og kiggede hende dybt i øjnene og hviskede. "Undskyld Danni" Hvorefter han tog sit hovede tættere på hans og ville inderligt kysse ham, men vidste ikke om han også ville efter det han havde sagt og gjort og det hele.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 09:09

Danni hørte godt hans ord, men gik bare videre da han virkelig ikke gad havde sin dag ødelagt. han fik et chok når han mærkede kulden mod sin arm, og lukkede sine øjne i og gav et bange hyl fra sig. han åbnede langsomt sine øjne selv om han var bange for hvad der havde sket, hans hænder havde havnet på hans brystkasse og så stille på ham "jeg ville aldrig finde på at gøre sådan nået hvis jeg var fuldstændig en pige... sådan er jeg altså ikke" sagde han stille og så godt at hans hoved kom tætter på, han så lidt på hans ansigt og tog fat i hans trøje. han's blik fald ned på hans læber og så lidt på dem, han havde virkelig lyst til at kysse dem. men gjorde det ikke da han havde fornemmelsen af, at han ville føle sig billig hvis han kyssede en han lige havde skændes med som ikke var hans kæreste "måske skulle du lære at se bag det ydre inden du flipper sådan ud" hviskede han stille og vende sit blik mod hans øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 09:18

Adrian slap ham for han kunne se at Danni ikke havde lyst til at kysse eller noget. Han gav lige så stille slip og sagde stille. "D-det må du undskylde Danni... J-jeg ved det... D-det er min skyld." Sagde han hvorefter han tog sine hænder til sig som om han var et monster og faldt på knæ. Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre og begyndte langsomt at græde, men der kom ingen vand ud af øjnene og gav et hulk fra sig. Han sad helt stille som om han selv var et monster og kiggede på sig selv og begyndte at græde endnu mere. Han var ked af det og kunne ikke gøre andet end at give ham lov til at gå.


Sidst rettet af Adrian Søn 27 Jun 2010, 21:11, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 09:28

Danni så stille på ham og lyttede på hans stemme, han kunne godt høre at der var nået galt. men han viste bare ikke hvad der var galt, han gav slip på ham for ikke at blive trukket med ned. han lag sine hænder på sin mund og viste ikke hvad han skulle gøre, da han havde det svært med at takle når der var nogen der var ked af det. han tænkte sig lidt om og satte sig stille ned på hug foran ham, han lag sine arme om hans nakke og træk ham ind til sig "Adrian du skal ikke begynde at græde.. alle kan begå fejl" sagde han og så sig omkring, da han ikke viste hvad han skulle gøre. men han hadet bare at se nogen ked af det, han kyssede ham en enkel gang på kinden og lukkede sine øjne kort i "bare tag det roligt.. mange har taget fejl af mig, og det gør virkelig ikke nået... synes bare det var pinligt at blive efterladt" sagde han stille og kørte nogle fingere igennem hans hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Endelig lidt fest. (Danni) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) Icon_minitimeSøn 27 Jun 2010, 09:44

Adrian vidste ikke hvad han skulle gøre. Han hørte nøje efter hvad Danni havde sagt. Adrian stoppede langsomt med at græde og så på Danni da han kyssede Adrian på kinden med tårer i øjnene. Han tørrede tårer væk fra sine øjne og sagde langsomt. "Jeg gjorde det jo ikke med vilje... Jeg følte også du var speciel, men jeg kunne bare ikke... Undskyld. Han kiggede langsomt ned i jorden, men rettede blikket igen på Danni da han strøg sin hånd gennem Adrians hår og smilede lidt. "Undskyld" Sagde han før han rejste sig lige så stille op og sagde. "Jeg kan godt forstå hvis du ikke vil snakke med mig mere." Han vendte sig om og kiggede ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Endelig lidt fest. (Danni) Empty
IndlægEmne: Sv: Endelig lidt fest. (Danni)   Endelig lidt fest. (Danni) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Endelig lidt fest. (Danni)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» vild fest og druk//Danni//
» fest!fest!dans: Fellix privat
» til danni
» En drink til tak! - Danni
» Sol, endelig sol.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: