Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Krabbe?! - Nicholas :D

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Krabbe?! - Nicholas :D Empty
IndlægEmne: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 07:22

Dag: Irl
Dato: Irl
Tid: 19:30
Vejr: Stadig varmt og sol? :D
Sted: Stranden?..
Omgivelser: Kun Mac
Påklædning: Sine sorte vans, hvid t-shirt, og sorte jeans

Mac stod midt på stranden, og så lidt rundt. Han var ikke helt sikker på hvordan han var kommet der ned, men han var faktisk også ligeglad. Han havde håbet på at der nogle han kunne snakke med, men da han var kommet der ned, var der helt stille, og ingen mennesker at se. Han var faktisk lidt irriteret over det. For han havde længe gået og kedet sig, så han havde håbet på selskab. Mac så lidt ned, og bed sig i læben. Hans øjne strejfede kort hen over sandet omkring ham. Han fik hurtigt øje på en stoooor krabbe! Og den kom lige imod ham.. Mac bed sig i læben, og så kort rundt. Han havde altid syntes at krabber var nogle uhyggelige nogle. Men han vidste ikke helt hvilken vej der var hjem? Så han var ret lost. Han hoppede kort lidt på stedet, men begyndte så at gå med hurtigte skridt, mest for at komme væk fra krabben, men også for at finde en vej hjem?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Krabbe?! - Nicholas :D Empty
IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 07:28

Nicholas kom gående ned af strandkanten, han vr fordybet i.. Ingenting.
Men han var i hvertfald ikke opmærksom på hvor han gik, så da noget pludselig strammede om hans bare tå blev han så forskrækket at han faktisk skreg som en lille pige og væltede bagover lige ned i vandet.
Hans jeans og bluse blev drivvådt, og det samme gjorde hans røde hår.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Krabbe?! - Nicholas :D Empty
IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 07:37

Mac blev forskrækket over skriget der pludseligt brød igennem den stillhed som ikke var der. Mac så forvirret rundt og fik øje på drengen der var væltet, og nu lå i vandet? Mac så kort ned på krabben, og bed sig hådt i læben. Han gik en stor bue uden om krabben, og gik hurtigt hen mod drengen der havde skreget. Han skyndte sig der ned af, og så rundt da endnu en krabbe var dukket op?!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Krabbe?! - Nicholas :D Empty
IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 07:39

Nicholas løftede forsigtigt sin fod, og der sad en stor fed krabbe.
Hun så surt på den. "Vil du være så venlig at smutte fra min fod? Jeg bider heller ikke i dine vel?" Brummede han til hen og rystede sin fod for at få den væk. Han sad stadig i vandet, nu han var våd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Krabbe?! - Nicholas :D Empty
IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 07:45

Mac stoppede op lidt fra drengen og så på ham. Der brød et smil frem på Mac's læber, og han vidste ikke helt hvorfor, men det gjorde der. "Ehm... Er du okay?"spurgte han, og bed sig i læben. Han havde godt nok lært at det var et af de dummeste spørgsmål man kunne bruge i sådane situationer, men han gjorde det alligevel. Mac gik ud i vandet til ham, og rakte ham hånden for at hjælpe ham op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Krabbe?! - Nicholas :D Empty
IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 07:52

Han grinte til ham, bestemt dårligt spørgsmål.
"Ja, dte er fantastisk opløftende at have en krabbe om sin fod, det redder altid dagen." Svarede han med en anelse ironi men med et strålende og varmt smil. Han tog hånden og trak sig op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Krabbe?! - Nicholas :D Empty
IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 07:57

Mac smilte til ham, og nikkede. "Jeg kan godt se hvad du mener"sagde han og grinede kort. "Det var ret dårligt tidspunkt at spørge om det"sagde han, og så ned, og rødmede let. Han bed sig i læben, og vidste ikke helt hvad han skulle sige. Han kunne kun mærke varmen i sine kinder som fortalte ham at de var røde. Mac så stadig ned, og håbede at det ville forsvinde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Krabbe?! - Nicholas :D Empty
IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 09:08

Han grinte. "Jeg overlever." smilede han venligt til ham, han slap drengens hånd da ha ikke havde gjort det.
"Nichoas." Præenterede han sig smilende til drengen.


//Krea død på det her tidspunkt af dagen.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Krabbe?! - Nicholas :D Empty
IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 09:13

Mac smilte og nikkede. han bed sig i læben. "Mac, krabbeligt at møde dig"sagde han, og grinede lidt over det. Han syntes det lød sjovere end hyggeligt. Der var kommet flere krabber op på stranden. Mac bed sig hårdt i læben for ikke at miste fokus. Mac gid op på det tørre sand igen, og så på Nicholas med et smil.


//går nok :D///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Krabbe?! - Nicholas :D Empty
IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 09:22

Nicholas grinede g nikkede. "Så sandeligt." Gav han ham ret og nikkede grinende.. han fulgte efter ham op på stranden. "Krabbesrk?" Spurgte han og grinte..

//Undskyyyyyyyyld! men har lidt travt ´samtidig.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Krabbe?! - Nicholas :D Empty
IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 09:28

Mac så på ham og rødmede igen da han hørte spørgsmålet. "Ehm ja.... Men de er altså også mega sindsyge!"begyndte han at forklare, da han faktisk skammede sig over at være bange for krabber. Han kunne bare ikke gøre for det. Han håbede på at Nicholas ville forstå ham. Men hvis han ikke gjorde det, så var det bare det.


//Det gør ikke noget :D///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Krabbe?! - Nicholas :D Empty
IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 09:33

Han grinte lidt af ham. "True, min for er bevis." Sagde han med et venligt og varm smil. Han skulle VIRKELIG tage sig samme for ikke at stirre på ham, for han elskededrenge er rødmede, mre end alt andet xD

//Er dit avatar ikke lidt ungt i forhold til hans alder Oo?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Krabbe?! - Nicholas :D Empty
IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 09:38

Mac så på ham, og smilte over det han sagde. Macs rødmen var der endnu, og han kunne ikke lade hver med at tænke på om det ikke snart forsvandt, da det var pinligt nok i forevejen. Han gjorde det nu bare værre for sig selv, da det frem kaldte mere rødmen.


//Tjo, men tro det eller ej modellen er 20 irl o.O Var lamslået da jeg fandt ud af det xD///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Krabbe?! - Nicholas :D Empty
IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 09:42

//20!?HAN LIGNER EN PÅ.. 12-13!?//

Nicholas smilede muntert til ham, og kom så til at stirre på det.
For god, hvo var det bare frækt. han fik næsten kuldegysninger.
Han tvang blikket væk da det sq var lidt creepy at have folk til at glo på en når man ikke kendte dem specielt godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Krabbe?! - Nicholas :D Empty
IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 09:46

///Yeah jeg ved hvad du mener xD Overvejer også stærkt at skifte, men jeg mangler et godt billede -.-'///

Mac bed sig i læben, og så på ham med et undrende blik. Hvad mon han fik øje på? Mac så ned, og bed sig hårdt i læben. "Ehm, finder du noget spændende at se på?"spugte han halv jokende, imens han smilte til ham. Han kunne ikke stoppe det, når først han havde fået udløst sin rødmen skulle der intet til at starte det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Krabbe?! - Nicholas :D Empty
IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 09:52

Han grinte lidt. "Helt ærligt?" Spurgte han og smilte lettere muntert.
"Jeg syntes at drenge der rødmer ekstremt meget er ultra hot, så jeg kan liegsom ikke lade være med at glo." Han trak på skuldrende. Han sgde normalt sandheden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Krabbe?! - Nicholas :D Empty
IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 10:00

Mac bed sig i læben, og nikkede. Han ville faktisk godt vide det. Det kunne jo være det var en krabbe?! Mac så på ham, og fik store øjne. det kom bag på ham, og det fik ham til at rødme mere. "Når..."sagde han stille, og bed sig i læben, han kunne ikke helt forstå det, også selvom der ikke var så meget at forstå. Han frem tvang et lille smil, i håbet om at det kunne aflede Nicholas på en eller anden syg måde så Macs rødmen ville forsvinde, men han vidste godt at det ikke virkede sådan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Krabbe?! - Nicholas :D Empty
IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 10:03

Han grinte og holdte sig for øjnene med begge hænder.
"Skal nok lade være med at kigge hvis det hjælper:" Grinte han hjerteligt.
Det var nu meget sødt, at han rødmede så meget. Nej, det var VIRKELIG sødt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Krabbe?! - Nicholas :D Empty
IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 10:07

Mac smilte glad over det han sagde og gjorde. "Det gør ikke noget, jeg kan bare ikke gøre for det, det sker så let"sagde han stille, og bed sig i læben. "Det irritere mig bare at det skal være så meget!"Sagde han, og så ned. Han rykkede Nicholas' hænder væk fra hans øjne, men det skal jo ikke afholde dig for at kigge"sagde han, og smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Krabbe?! - Nicholas :D Empty
IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 10:10

Han grinte til ham. "Jeg syntes det er sødt." Sagde han smilende. "Faktisk, syntes jeg dte er frækt." Han trak på skuldrende, og kunne ikke lade være med at kigge. "Sig til når jeg bliver uhyggelig og irreterende." Smilede han.

//Undskyld, glemte at svarer på det du skrev. Hmh.. Søg Emo model names? der er nogen drnege navne der.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Krabbe?! - Nicholas :D Empty
IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 10:19

Mac smilte og grinede. "Sødt og frækt... virkelig?"mumlede han, mere til sig selv end ham. Han rødmede dog alligevel. "Jeg skal nok sige til, men ligenu er der intet galt"sagde han og smilte til ham. "Men du har vist meget hurtigt fundet ud af hvad der skal til for at få mig til at rødme meget"sagde han og smilte sædt, imens han stadig rødmede meget.


//Jeg har fundet et :D///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Krabbe?! - Nicholas :D Empty
IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 10:21

Han løfte et øjebryn. "nej faktisk ikke, hvad har jeg gjort for at skabe sådan et mirakel?" Spurgte han muntert og grinte let.
Faktisk anede han ikke hvad han snakkede om, han var bare sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Krabbe?! - Nicholas :D Empty
IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 10:24

Mac smilte, og så på ham. "Haha, ikke? Jamen så vil jeg da ikke fortælle dig det"sagde han og smilte glad til ham. Han rakte barnligt tunge af ham, og smilte. Han rødmen var stadig meget stærk hen over hans kinder. Mac så lidt rundt på krabberne, der kravlede rundt i sandet, det gav Mac en ubehagelig følelse i maven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Krabbe?! - Nicholas :D Empty
IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 10:26

I det samme han havde sagt det, og rakt tunge af ham. Svang han ham over skuldere og begyndte at løbe ud i vandet.
"Jeg skal nok finde ud af det!" Grinte han muntert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Krabbe?! - Nicholas :D Empty
IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D Icon_minitimeTors 01 Jul 2010, 10:32

Mac blev forskrækket over det, men grinede alligevel. Han klamrede sig alligevel til Nicholas, da han ikke ville tabes ned i vandet?! Mac bed sig i læben, og lukkede øjnene. "Neeeeeej, aldriiiiiiiig!"grinede han og smilte stort. "Det må ikke ske"grinede han, og holdt stadig godt fast i ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Krabbe?! - Nicholas :D Empty
IndlægEmne: Sv: Krabbe?! - Nicholas :D   Krabbe?! - Nicholas :D Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Krabbe?! - Nicholas :D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Mig og ham //Nicholas//
» Let's have some fun... - Nicholas
» A new place - Nicholas.
» Regn.. - Nicholas
» På en café - Nicholas.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: