Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Mig og ham //Nicholas//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Mig og ham //Nicholas// Empty
IndlægEmne: Mig og ham //Nicholas//   Mig og ham //Nicholas// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 06:33

S:Petronia night club
D:Lørdag
D:24/3
V:er indenfor så der er varmt
O:Mange mennesker som danser og bartendere
T:Lårkort læderkjole i sort med sorte højhælede


Yurie sad i en af de lange sofaer som lignede en halv cirkel. Hun sad ved siden af en meget fuld mand som flirtede med hende. Hendes sorte læderkjole var så kort at hun måtte ligge det ene ben over det andet for ikke at blotte noget. Hun sad med en martini i hånden som var halvt drukket. Der var mange fulde mennesker som dansede og der var også meget høj musik.


Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mig og ham //Nicholas// Empty
IndlægEmne: Sv: Mig og ham //Nicholas//   Mig og ham //Nicholas// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 07:43

Det var Nicholas' 17 øl denne aften og han var ved at blive en smule småfuld.
Noget han have fået for vane, når han var ked af dte eller vred.
Nicholas sukkede og lod sin hånd glide ned igennem hans hår inden han lagde den i sit skød, der fik hans hånd til at se utroligt bleg ud som kontrast til de sorte jeans med kæmpehuller om knæende, som machede skriften på hans hvide trøje.
Nicholas sukkede endnu en gang og lukkede øjnene imens han tog endnu en slurk af sin øl, tænkende.
Neo..
Han pissede ham af, ville bare glemme ham i aften, glemme alt. Og tage følgerne senere.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mig og ham //Nicholas// Empty
IndlægEmne: Sv: Mig og ham //Nicholas//   Mig og ham //Nicholas// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 08:06

Yurie rejste sig op. Hun havde holdt øje med en fyr som havde drukket mange øl. Rigtig mange øl. Yurie gik op til baren og købte 2 øl. En til hende selv og en til ham fyren som havde drukket mange øl.
Yurie gik over til ham og satte sig på stolen ved siden af ham. "værsgo" sagde Yurie og gav ham den ene øl imens hun smilte. "Hvad er der galt?" Spurgte Yurie *Han ser ked ud af det eller sur ud.* Tænkte Yurie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mig og ham //Nicholas// Empty
IndlægEmne: Sv: Mig og ham //Nicholas//   Mig og ham //Nicholas// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 08:17

Nicholas så op da en pige i måske lidt for kort kjole kom hen og satte sig ned for at skubbe en øl over til ham, som han uden brok tog imod og kiggede op på hende med et par varme øjne, da en vampyr jo var skuespillets mester. "Bare nogle problemer med kæresten." Sagde han, vrængede af ordet Kæreste, da Neo virkelig havde pisset ham godt og grundigt af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mig og ham //Nicholas// Empty
IndlægEmne: Sv: Mig og ham //Nicholas//   Mig og ham //Nicholas// Icon_minitimeMan 08 Nov 2010, 09:04

//Hvad for en race er du?//

Yurie lagde det ene ben over det andet ligesom i den halve sofacirkel. "Hvem er din kæreste så?" Spurgte Yurie.
Stilhed. "Jeg hedder forresten Yurie" Sagde Yurie og smilede til ham. "hvad hedder du?" Yurie drak lidt af sin øl imens hun ventede på et svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mig og ham //Nicholas// Empty
IndlægEmne: Sv: Mig og ham //Nicholas//   Mig og ham //Nicholas// Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 03:31

//Kig min farve, jeg er vampyr x).)

Nicholas sukkede da hun spurgte ind til hans kæreste, og han rettede endnu en gang blikket op fra bordet for at se på hende. "Han hedder Neo." Sagde han, lagde en smule tryk på han, da han ikke lagde skjul på han var homoseksuel, lige modsat faktisk.
Han fremtvang et lille smil da hun præsenterede sig og svarede roligt tilbage. "Nicholas."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mig og ham //Nicholas// Empty
IndlægEmne: Sv: Mig og ham //Nicholas//   Mig og ham //Nicholas// Icon_minitimeTirs 09 Nov 2010, 06:46

Yurie blev overrasket over at han var homoseksuel. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige så imens hun drak noget øl tænkte hun over hvad hun skulle sige.
"Øhm... Jeg havde ikke regnet med at du var homoseksuel. Men det er vel ligemeget Nicholas du kan jo stadig godt være sød." Sagde Yurie og smilede.
"Hvad skete der imellem dig og Neo?" Spurgte hun og tog en slurk af hendes øl.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mig og ham //Nicholas// Empty
IndlægEmne: Sv: Mig og ham //Nicholas//   Mig og ham //Nicholas// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mig og ham //Nicholas//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Let's have some fun... - Nicholas
» Krabbe?! - Nicholas :D
» A new place - Nicholas.
» Regn.. - Nicholas
» På en café - Nicholas.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: