Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Angel - Eolith

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  Empty
IndlægEmne: Angel - Eolith    Angel - Eolith  Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 00:43

Dato: 2. Juli
Tid: 10:00
Sted: La Sunisha Strand
Omgivelser: Næsten ingen mennesker
Vejr: Lunt og blå himmel
Påklædning: https://2img.net/h/i244.photobucket.com/albums/gg36/solemnly_swear1/Other/Picspams/Adam%20Lambert/adam-04feet.jpg
_________________________________________
Solen stod på himlen over La Sunisha og himlen var virkelig lyseblå i det, det var lunt i luften og begynde at blive varmere. selv om det var tidligt på dagen så var det alligevel skønt, og det var lige sådan en dag hvor man bare ville ned på stranden. og en af de personer der ikke gad nået denne dag udover at være på stranden var Andy, han sad ude på en af stenene i vandet og og udover det isblå vand. han havde en smøg i sin mundvig og kunne ikke tænke på andet idag end han ville slappe af, selv om han viste at han skulle se at få flyttet det sidst af sine ting over til huset. så kunne han ikke få sig selv til det denne dag, og han havde jo også resten af ugen til at komme ud af sit hus så en dag til var okay. han sad lidt i sine egne tanker og kunne ikke andet end at smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 00:58

Eolith gik lidt længere væk, men i retning mod der hvor Andy sad. Det var et stykke tid siden de havde set hinanden sidst, men Eolith tænkte ikke over det, da han jo stort set ikke kunne huske noget som helst fra ham. Eolith havde efterhånden vænnet sig til at han var blevet en del ældre end hvad han kunne huske, men ingen havde svar på hvad der var sket. Han havde prøvet piller og lidt forskelligt, men de virkede ikke. Eolith var godt tilfreds med sin nye alder, og nu kunne han komme ind på steder for voksne hvor det var nemmere at finde de rette ofre.
Efterhånden som han gik måtte han stoppe op. Han kunne se en fremmed person sidde på stenene helt alene. Han smilte lidt, da han egentlig så ret lækker ud der bagfra. Diskret trak han vingerne ud og fløj hen over stenene og stillede sig bag ham. "Hej" Sagde han flirtende, også selvom han ikke vidste at Andy kunne være homoseksuel eller ej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 01:09

Andy sad i sine egne tanker og blev bare ved med at se udover det isblå vand, han tog sin smøg mellem to fingere efter et sug. han holde røgen inde i sig et stykke tid inden han lavede små røgringe, han kom hurtigt ud af sin egen lille verden da han hørte en stemme. han tænkte lidt over stemmen og smilte stort da han huskede den, han vende sig hurtigt om og fik øje på Eolith og kunne ikke lade være med at blotte sine tænder i et smil "hej Angel" sagde han glad og kørte sin frie hånd igennem sit hår, han viste jo ikke hvad der havde sket med ham og regnede derfor med at han viste hvem han var. han undrede sig dog lidt over hvorfor at han ikke havde mærket han's arme om sig, men det slog ham dog ikke at det var nået galt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 01:17

Eolith smilte tilfredst da hans hilsen blev modtaget så glad igen. Angel kunne enhver kalde en engel, så det tænkte han ikke yderligere over. "Helt alene?" Spurgte han og trådte ned på en sten tættere på og kiggede ned på "Skal vi ikke gå ind på fastlandet? Hvor jeg kan se dig ordentligt". Et eller andet sted kunne han fornemme at denne person fandt ham atraktiv, siden der var et eller andet varmt over de øjne han havde og det smil. han havde stadig vingerne ude da der jo alligevel ingen andre mennesker var, og at han kunne lugte at Andy var dæmon. En ret lækker dæmon, efter hans mening.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 01:30

Andy så stille på ham og så sig lidt omkring og nikkede, da det jo ikke ligefrem var nogen tæt på ham. så han nikkede bare til det han sagde "ja jeg er alene.. eller ikke længere" sagde han med et smil på læben, han så lidt på han's vingere inden han så på ham igen. og tænkte lidt over det han sagde "jeg har altså ikke forandret mig særlig meget siden du sidst så mig.. selv om mit hår nok er blevet lidt længere" sagde han og rejste sig op, og gik på stenene for at komme ind på fastland. han tog smøgen ind i sin mund og tog et sug af det, inden han smed det væk og pustede røgen ud af næsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 01:34

Eolith så spørgende på ham da han nævnte at de havde mødt hinanden før. "Siden vi sidst sås?" Spurgte han og så undrende på ham. Han stod lidt og tænkte over hvor han havde set ham henne. Om han havde været i seng med ham? Der var efterhånden mange han havde været i kanen med. Han tog som regelt en til to om dagen, hvis han kunne komme til det, og så så han aldrig mere til dem igen. "Jeg ved ikke hvem du forveksler mig med. Jeg ved godt der er mange emo-anoraksi-wannabes i denne her by". Han grinte lidt over sin egen kommentar og så stadig interesseret til Andy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 01:42

Andy så stille på ham og rystede bestemt på hovedet, han lag sine hænder ned i lommerne og så kærligt på ham "nej Angel? hvad er der sket med dig" sagde han og så undrende på ham, han var helt chokket i at han ikke kunne huske ham og viste ikke hvad han skulle gøre. han så tænkene ned i sandet inden han kort op på ham igen "du er en af mine bedstevenner.. selv om du var forelsket i mig" sagde han stille og kunne bestemt ikke lide at Eolith ikke kunne huske ham, han lag sine hænder længere ned i lommerne "jeg har ikke mødt andre som hedder Eolith og som er en engel" sagde han og så stille op på ham og lag sit hoved på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 01:49

Eolith så mistænksomt på ham men begyndte straks at grine hånligt af ham, da Andy nævnte at han havde været forelsket i ham og alt det. "Nu skal du ikke blive alt for selvglad. Du er pæn, men ikke SÅ pæn" Lo han. Nu var han helt sikker på at han aldrig nogensinde havde været i seng med ham før. Ingen han havde mødt var sådan over for ham. "Men tanken er da meget sød" Forsigtigt lod han armene glide ned omkring ham og smilte "Nå... hvor kender du mig så fra?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 01:58

Andy så på ham og hævede det ene øjebryn, han viste dog ikke hvad han skulle sige og forblev bare stille. han vende sit blik ned mod han's arme og vende sit blik op mod han's ansigt igen "jeg er ikke selvglad og det ved du også at jeg ikke er" sagde han og lod sin tunge glide hen over sine læber, han tog sine hænder op af lommerne og lag en hånd på han's kind og smilte svagt "vi mødte hinanden nede i havnen.. hvor du var på en båd som du ikke måtte være på, vi gik over til min gamle båd hvor vi hyggede os og du fik mig til at indse hvad jeg rigtig er til.. og jeg blev forelsket i dig, men inden du nået at indse og få sagt at du gerne ville havde mig lige så meget som jeg ville havde dig.. så var jeg allerede kærester med en anden fyr Dean" sagde han stille og håbede bare på at han ville komme til at huske ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 02:04

Eolith så undersøgende på ham og fandt ham egentlig ret creepy. Og denne her person måtte virkelig tage fejl om ham, for han var bestemt ikke typen der blev forelsket i nogen, og han kunne ikke lide at binde sig med nogen. Han slap hænderne omkring ham og stirrede lidt på ham længe uden at sige noget.
"...Det siger mig ingenting" Svarede han, uden at tænke over at han faktisk for et stykke tid siden var vågnet op fra koma, eller hvad det nu var, og at han havde skippet et par år af sin hukommelse. Af og til glemte han at han ikke var tolv længere, men atten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 02:13

Andy så på ham og tog langsomt sin hånd til sig, han så lidt chokket på ham og viste ikke hvad han skulle gøre. det var ikke til at forstå at han havde mistet sin angel "du er min skytsengel" hviskede han og knyttede sine hænder og så over på ham og kunne ikke forstå hvad der mon var sket "Angel.... det kan ikke passe, du må huske mig" sagde han og så bedende på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 02:16

Eolith rystede på hovedet og kiggede bare på Andy, som havde han været luft. Han kunne ingenting huske overhoved, selvom det nu kunne være meget spænende at kende ham. "Måske kan jeg huske dig, hvis vi går i seng sammen. Af og til husker jeg folks kroppe bedre en ansigter" Han smilte og slap en flabet latter fra sig uden at tænke over hvordan Andy havde med det. Det var vel også en fin måde at score på?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 02:25

Andy's øjne blev store og han så undrende på ham, han gik nogle skridt bagud og bed sig i læben da han bestemt ikke havde lyst til at være Adam utro. men han havde det også meget svært med at sige nej til Eolith "me.." sagde han og tænkte lidt over hvad han skulle sige, men det var virkelig svært at finde på nået at sige til det. da han jo havde to forskellige sider af sig som sagde nået forskelligt "det ved jeg ikke om er en god idé" sagde han bare stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 02:30

Han krydsede armene og så på Andy. Han kunne se at han vaklede bagud og var lige et øjeblik bange for at han skulle falde ned i vandet. Men okay, han var vel en dæmon der kunnde klare sig selv.
Overlegent så han på ham. "Det er du selv ude om, men du ved ikke hvad du går glip af" Smilte han igen flirtende "Jeg tager ikke penge for det, hvis det er det du tror"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 02:35

Andy stoppede op og så over på ham, han vende sit blik langsomt væk fra ham og kunne bestemt ikke lide det han sagde. han vende sit blik mod ham igen "nej ved godt hvad jeg går glip af.. jeg har altså været seng med dig flere gange" sagde han og han's øjne blev store og han så virkelig underligt på ham, han bed sig hårdt i læben og kunne ikke forstå hvad der havde sket med sin elskede angel "du er ikke en luder" hviskede han stille og så udover havet "du har vist brudt dit løfte uden at kunne huske at du har lovet mig det.." sagde han og havde sådan en stor lyst til at holde om ham, men han kunne ikke få sig selv til at gå over til ham og holde om ham "du lovede at jeg er den eneste du går i seng med" hviskede han stille og lidt opgivende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 02:41

Eolith grinte igen, selvom det egentlig ikke morede ham specielt. Som 12 årig var han bare en flabet bitch som ikke havde noget imod at tirre sine 'ofre'. "Ja, så har jeg vidst brudt det løfte mange gange!" Sagde han "For om jeg vil det eller ej, så bliver jeg nødt til at gøre det. Og jeg kan godt lide det. Og nej, jeg er ingen ludder. Luddere tager penge for det, men jeg giver og jeg får tilfredsstillelse, med denne her branche jeg kører".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 02:48

Andy viste ikke hvad han skulle sige, og havde et eller andet lyst til at give ham en flad over at an snakkede på den måde "regnede heller ikke med at du nogensinde ville kunne holde det.. selv om jeg stolede på dig" sagde han og gik helt tæt på ham, han så ned på ham og lag sin hånd på han's kind igen. han rystede stille på hovedet af det han sagde "nej du behøver ikke gøre det.. det er et valg" hviskede han og lag langsomt sine arme om ham og træk ham så tæt på sig som han kunne komme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 02:50

//Skal logge//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  Icon_minitimeLør 03 Jul 2010, 02:57

//okay vi snakkes//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 20:12

"Kald det hvad du vil" Nåede han at sige før han mærkede Andys arme omkring sig. Han syntes kun det virkede underligt at blive krammet og fandt intet bekendt ved det. Minderne havde Valencia, som han endda også havde glemt alt om.
Han smilte kun lidt igen "Det var Andy du sagde du hed, ikke?". Han kiggede ham op i øjnene, igen med et flirtende blik. Selvom han var sær, betød det ikke at han blev mindre ønsket i Eoliths seng.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  Icon_minitimeMan 05 Jul 2010, 23:16

Andy så bare ned på ham mens han krammede ham tætter ind til sig, han havde savnet at holde om ham og havde i det hele taget savnet ham. men han kunne bestemt ikke lide at han havde blevet nået andet, da han jo ikke var som han plejede at være. og selv om de begge var triste tit så elskede han stadig den kærlighed Eolith havde til ham, og det var ikke til at forstå at han måske aldrig ville se den kærlighed igen. han hævede sit ene øjebryn lidt af han's blik "jov.. men du kalde mig for det meste Yo" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 07:02

Eolith krammede ham bare igen, også selvom det var underligt til at starte med. "Så kalder jeg dig Yo for din skyld" Smilte han bredt. Andy så ud til at være et nemt offer for ham og det ville Eolith ikke gå glip af. "Lad os tage hjem til dig" Hviskede han til ham, flirtende med en stærk hentydning af det som Eolith virkelig ville.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 07:12

Andy så bare ned på ham og sukkede stille, han lod sine fingere glide igennem hans hår og rystede på hovedet "du skal kun kalde mig fordi du selv vil det" sagde han og lag sit ansigt ned i hans hår og blev overrasket over det han sagde, og træk sit hoved lidt tilbage og nikkede så "vi kan godt tage hjem til mig.. men jeg har ikke tænkt mig at havde sex med dig" sagde han og lod sin hånd finde hans hånd og begynde at gå mod det flotte store hvide hus, han så bare ned på ham imens og bed sig flere gange i læben "ved du overhovedet hvad der er sket?" spurgte han stille om og hentydet til hvorfor han ikke kunne huske nået
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 07:20

Eolith var utilfreds over at han ikke ville have sex med ham, men tog bare hans hånd og flettede sine fingre mellem hans. "Jeg husker ingenting, udover at jeg vågnede op nede på havnen og havde en anden hårfarve end den jeg havde dagen før. Og min moster og onkel sagde jeg havde fået lejlighed" Svarede han og så nøje efter hvor de gik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 07:26

Andy lod ham bare flette sine fingere ind mellem, og smilte bare svagt af det. mens han lyttede på hvad han sagde og nikkede langsomt igen "du må havde fået hukommelsestab.. og du har forresten en nøgle til min gamle lejlighed som jeg måtte betale mig fra da jeg ikke kunne finde dig nået sted" sagde han og lag sin hånd sammen med Eolith's hånd ned i sin lomme, mens han søgte i sin anden lomme efter nøglen som jeg hurtigt fat "der er lidt rodet, jeg er jo lige flyttet" sagde han og gik hen til døren og låste den op, hvorefter han åbnede den og træk Eolith med ind i sit hus. der stod en masse papkasser over det hele i huset, han tog deres hænder op igen og gav slip og tog sine sko og jakke af. hvorefter han gik ud i køkkenet og smed sin nøgle og smøger, inden han gik ud i gangen igen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Angel - Eolith  Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Angel - Eolith
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: