Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Angel - Eolith

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 07:35

"Det går nok med rodet, jeg kan have sex overalt alligevel" Lo han drilsk, da han vidste at det havde sin effekt på Andy. Han gik indenfor og så sig omkring. Han syntes i forvejen at huset så rimelig flot ud udefra, og da de kom ind virkede det endnu større.
Han gik lidt rundt og fandt frem til sofaen og smed sig ned i den med et lettet suk og bredte sine arme ud i armlænet. "Med hensyn til hukkommelsestab tror jeg ikke jeg kan gøre noget".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 07:57

Andy så stille efter ham og sukkede af det han sagde, inden han gik ind i stuen og satte sig ned på gulvet foran ham. han så stille på ham og nikkede langsomt til det han sagde "du må bare komme til at huske det hele igen" sagde han selv om han viste at alt ikke ville være et kønt syn, han lag sin hånd langsomt i hans skød og så stille op på ham "men jeg har stadig savnet dig" sagde han kærligt og smilte op til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 08:05

"Bevis det" Sagde han og rykkede sig tættere på Andy og lagde armene om ham. Faktisk kedede han sig og ville bare i bukserne på ham med det samme så han kunne komme videre med sit liv.
Han satte sig ned på gulvet så de begge sad dernede, og han slippede ikke sit tag omkring ham. Det var dog stadig dejligt at holde om nogen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 08:10

Andy rystede på hovedet af ham og lag sine arme om ham og træk ham ind til sig "du har bare ikke tænkt dig at give op vel" hviskede han ind i hans øre og hentydet til at han ville ned i Andy's bukser, han lag dog bare sit hoved mod hans skulder og så stille ind på hans hals "det er skræmmende at havde minder om os uden at kunne dele dem med dig" hviskede han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 08:18

"Mnnh" Mumlede han mageligt da han lev trukket tættere på ham og lukkede sine øjne. Han lod sine ben låse sig om ham og nød følelsen af at blive tændt. "Så lad os skabe nogle nye minder" Hviskede han ham tilbage og bed ham svagt i øreflippen. Han var træt af at høre folk klynke om hans hukkommelsestab da han jo selv var ligeglad da det aldrig havde eksisteret for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 08:24

Andy sad stille med ham og nussede ham blidt op af ryggen, han lyttede på hans stemme og mærkede hans tænder på sin øre. og viste at det var helt forkert da han havde Adam "Eolith jeg kan ikke.. eller jeg kan ikke det, jeg har en kæreste" sagde han og viste ikke hvad han skulle gøre, da han virkelig havde savnet ham på alle måde han kunne. han havde virkelig savnet den lille fortabt forelsket engel som gjorde alt for at blive elsket af ham, han havde aldrig troet at han ville savne det men det gjorde han virkelig meget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 08:27

"Pyt med hende!" Fnøs han bare og smile til ham "Jeg gir dig mit bedst, plus at jeg ikke sladrer til nogen om det. For hvorfor skulle jeg dog også det?". Han sneg sin ene hånd ned og åbnede hans bukser op og så ham i øjnene med sine store forheksende øjne. "Jeg kan mærke på dig du vil".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 08:32

Andy så stille på ham og sukkede "det er en fyr.. det var dig som fik mig til at indse at jeg er bøsse" sagde han og viste ikke hvad han skulle gøre af sig selv, han havde mest lyst til bare at sætte sig til at tude. men det kunne han ikke få sig selv til at gøre "det ved jeg ikke" mumlede han og så hurtigt ned da han mærkede hans hånd ved sine bukser, han lag hurtigt sin hånd ned og holde sine bukser. han så op på hans ansigt og viste ikke hvad han skulle sige, han havde jo virkelig lyst måde fordi han var blevet lidt af den gamle Yo og fordi han ikke havde fået sex et stykke tid. men alligevel holde tanken om Adam ham tilbage "kan vi ikke bare sidde lidt?" spurgte han om og så lidt bedende på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 08:38

"Hvis jeg var den der fik dig til at indse at du var til mænd, så var det da heller ikke helt slemt?" Smilte han og holdt stadig sin hånd ved hans bukser da Andy blokerede for ham "Lad os nu gøre det, jeg ber dig jo ikke om at slå op med din såkaldte kæreste". Han grinte lidt og rystede på hovedet. "Jeg går hvis du bare vil have mig til at rådne op her. Jeg skal snart ud og finde nogen der faktisk gider have det lidt sjovt med mig".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 08:41

Andy så på ham og så fra side til side og tænkte så godt om "jeg har ikke lyst til bare være en eller andet fyr" sagde han og så op på hans ansigt igen og lod sine læber kort finde hans, selv om han heller ikke havde lyst til at komme sammen med ham da han jo virkelig elskede Adam. han træk sine læber væk igen "burde en skytsengel ikke kende til hvem han eller hun beskytter?" spurgte han stille om og fjernede langsomt sin hånd fra sine bukser, da han ikke havde lyst til at han skulle gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 08:48

Eolith kyssede ham svagt igen da Andy havde kysset ham. "Undskyld men jeg kan slet ikke huske dig, og jeg ved ikke noget som helst om skytsengle eller noget af det der endnu. Når jeg er tæt på dig føler jeg kun at jeg har lyst til sex". Han tog fat i kanten af sin trøje og trak den af sig og smed den hen på gulvet. Han lagde armene om han hals og kyssede ham dybt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 08:55

Andy nikkede langsomt til det han sagde og gav et lille grin fra sig "det havde du også inden.." sagde han og mærkede hans læber mod sine, han lod sine fingerespidse glide hen over hans overkrop og kyssede ham bare tilbage. selv om han følte en stor skyldfølelse selv om han ikke kunne stoppe sig selv, dog begynde nogle tåre at løbe ned af hans kinder *du er min skytsengle* tænkte han og viste godt at Eolith kunne høre hans tanker
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 09:01

Eolith lænede sig helt tæt til ham og kyssede ham, selv da han kunne mærke Andys tårer. Han stoppede blidt kysset og aede ham i håret. Han følte ligesom om at han kunne høre ham sige noget til ham. "Hvorfor græder du..?" Spurgte han kærligt og kyssede ham forsigtigt på panden og derefter på næsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 09:06

Andy åbnede langsomt sine øjne da han kunne mærke at englen's læber forlod hans, han så stille på ham og nød kyssene "jeg er påvej til at være min kæreste utro.. men kun fordi min kærlighed til dig er ubeskrivelig, og at jeg ikke kan sige nej til dig eller det er næsten umuligt.. og det er ikke til at forstå at min elskede engel ikke kan huske mig" sagde han stille og så trist på ham, og lod sine fingere glide op og ned af hans brystkasse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 09:11

"Så... glem nu din kæreste lidt" Sagde han og kunne ikke lide at få en anden mand til at græde på den måde. Han valgte ikke at føle noget for det og trak Andys trøje af, hvorefter han kyssede ham ned ad halsen og ned på brystet af ham. Hans ene hånd blev ved Andys skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 09:17

Andy så stille på ham og sukkede lidt og lod ham trække sin trøje af "jeg vil ikke være en af de mænd som de bare glemmer lige så hurtigt igen" hviskede han og kunne ikke lade være med at lægge hovedet tilbage, og tog blidt fat i hans hår og fulgte ham ned og bed sig hårdt i læben. og viste virkelig ikke hvordan han skulle overleve dette
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 09:21

"Det blir du heller ikke. Tro mig" Svarede han og satte sig op og kyssede ham kort igen. Hans hænder nåede ned til Andys bukser, og han løsnede bæltet og knappede op. Han tog Andys hænder og lagde dem ved sit flade, men dog bløde bryst. Han bed Andy stille i læben, men samtidig kærligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 09:27

Andy viste ikke om han skulle tro ham eller ikke, mens viste at det aldrig ville blive igen. han havde det svært når at bare sidde sammen med ham, men alligevel havde han jo sit svagepunkt for ham. han kyssede ham kort tilbage i kysset "lover du mig det?" spurgte han stille om og begynde at nusse hans bryst, mens han dog lod den ene hånd glide op i nakken på ham og træk ham hen til sig og begynde at kysse hans læber. han kunne mærke hvor meget hans lem havde savnet Eolith, og han kunne mærke at det dunkede og bare ville havde ham til at røre ved den. han åbnede sine øjne og mærkede at han med ham i læben og smilte lidt af det "du ved ikke hvor meget jeg har savnet dig og din krop" hviskede han og lod sin tungespids slikke hen over hans overlæbe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 09:37

"Jaaah" Hviskede han overbevisende, selvom han nu aldrig havde været god til det med løfter. Hans hånd gled snildt ned i hans bukser og han blev faktisk overrasket over hvor tændt han kunne få Andy. Han grinte svagt "Den er helt hård. Det er jo magi". Han trak sine egne bukser ned på låret så hans egen kom frem, hvorefter han begyndte at gnide dem mod hinanden. Han kyssede Andy kærligt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 09:43

Andy stolede altid på hvad Eolith sagde ligemeget hvad det var, så var der nået ved ham som aldrig fik ham til at svigte på ham. han mærkede hans hånd ned i sine bukser og så hurtigt ned, hans kinder blev helt røde i det og han så kort op på ham og nikkede "det er dig.. jeg har sådan savnet dig" sagde han og så ned for at se hvad han havde tænkt sig, han fik øje på hans lem og blev bare mere tændt af det "du er så smuk" hviskede han og gav et gisp fra sig og nød det utroligt meget, han kyssede ham bare tilbage og nussede blidt hans nakkehår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 09:52

"mmnh" Klynkede han svagt i nydelse og kyssede ham inderligt. Han måtte indrømme overfor sig selv at Andy var en fantastisk kysser og at det tændte ham overraskende godt. "Ah.. du er også smuk.. fantastisk..." Hviskede han og greb i et blidt tag i Andys hår. Han gned sig fortsat mod ham og kunne mærke følelsen af at ville have mere, og blev helt døsig af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 09:56

Andy nød at høre hans klynken og kyssede ham bare tilbage, han slap langsomt kysset og lyttede på hans ord "det ved jeg godt du synes.. bare jeg ser på dit blik så ved jeg hvad du synes" sagde han stille og lod sine fingerespidse glide hen over hans kind, inden han vende sit blik ned og nød det utroligt meget. han holde dog sine lyde inde og lod sin fingere glide ned af hans brystkasse og ned til hans navle, mens han kæmpede meget for ikke at ligefrem overfalde ham på nogenmåde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 10:04

Eolith stønnede svagt til Andys afholdne bevægelser. Følelsen var så god, når han var så hungrende efter ham. "Længere ned.." Hviskede han pirret og bed sig i læben for at munden ikke skulle stå på hvis gab. Han havde lyst til bare at stønne. "Jeg har brug for dig, Yo... ah!".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  - Page 2 Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 02:14

Andy så på ham og bøjede sig hen og begynde at kysse hans hals "det ved jeg godt" hviskede han stille og lod sine fingere glide længere ned, og lod sine fingerespidse begynde at kæle hans lem med sine fingere. og begynde at lade sin tunge lege med i kysset på hans hals
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Angel - Eolith  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 23:29

Eolith lagde hovedet tilbage og slap et pirreligt suk der afslørede hvor meget han nød det. Han lagde Andy tilbage at sidde op ad sofaen. Han satte sig op på hans skød og kyssede ham blidt på kinden, hvorefter han tog fat i Andys pik og førte den op i sig. Han bed sig svagt i læben, mens han langsomt lod sig glide ned om den og fik den helt ind i sig.
Det var som om at den tunge byrde han bar rundt på lettede sig, så snart han havde ham inde i sig.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Angel - Eolith  - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Angel - Eolith    Angel - Eolith  - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Angel - Eolith
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Kom nu Eolith
» Wild things happens for a reason::::: EOlith
» dejlig duft af vand - Eolith og Cisse :D
» Fallen angel?
» I wish I had an angel (Æsa)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: