Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Bare mennesker?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Bare mennesker? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? - Page 3 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 09:10

"Jamen jeg har jo heller ikke kaldt dig en morder... Har jeg? Jeg konstarede bare at jeg ikke er mere morder end dem" svarede hun og smilede bredt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? - Page 3 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 09:14

"Nårhnej, men..", hun afbrød sig selv, "Jeg vil i hvert fald hellere være menneske.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? - Page 3 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 09:18

Hun så smilende på hende. "Det er skam heller ikke let at være et menneske... Tro mig, jeg har prøvet det" sagde hun leende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? - Page 3 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 09:23

Hun kiggede op på hende, "Nårhja.. Hvordan er det?", spurgte hun nysgerrigt og studerede hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? - Page 3 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 09:27

"Tja det er ikke let... Det er det jeg husker bedst... Det er jo længe siden... 521 år er langt tid at glemme i" svarede hun krybtisk og betragtede Evelyn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? - Page 3 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 09:30

Hun nikkede, og kiggede på Renee, men hendes tanker var et helt andet sted.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? - Page 3 Icon_minitimeSøn 01 Nov 2009, 09:33

Hun lo og tog fat om Evelyns skuldre og kyssede hende på kinden som var de bedste veninder "Vi ses igen Evelyn" hviskede hun i det hendes læber rørte Evelyns kind. Så rejste hun sig og gik gennem muldret mod døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Nov 2009, 00:21

Evelyn blev lidt forskrækket over Renee's handling, og det løb koldt ned af ryggen på hende, da hendes læber rørte hendes kind. Vampyrer var iskolde, og det kunne mærkes!
Hun nikkede svagt, og fulgte Renee med blikket, da hun forsvandt ud i mængden.

//Sorry, nettet gik ned igår..//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Bare mennesker? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? - Page 3 Icon_minitimeMan 02 Nov 2009, 01:34

Hun vendte sig om lige før hun nåede døren, og vinkede svagt, mens hun smilede grumt. Så sendte hun et ingt menneske et drillende blik og gik ud af døren.
//Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bare mennesker? - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Bare mennesker?   Bare mennesker? - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Bare mennesker?
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» mennesker, mennesker .. Vampyrer.
» Mennesker.
» Mennesker og solskin
» Mennesker over alt? - Artemios
» Ingen mennesker ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: