Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lorte bus!.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lorte bus!.  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lorte bus!.    Lorte bus!.  - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 03:33

Neo åbnede øjnene og tøvede. "16.." løj han. han ville ikke have at Nicholas skulle vide at han faktisk ikke var særlig gammel. det ville virke mystisk og måske ødelægge det de måske var ved at opbygge. han ville ikke være mindreårig. "snart 17..." sagde han lidt efter og så op på Nicholas.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lorte bus!.  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lorte bus!.    Lorte bus!.  - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 03:40

Han sukkede en anelse, på en måde vidste han, at han løj.
"15?" gættede han hviskende og strøg ham over håret, af en ellr anden grund havde han ikke noget imod han løj, han ville hellere hører hans alder. "Du må ikke være bange for at fortælle mig sandheden Neo.." Hviskede han og kyssede ham på håret. "Aldrig.." Mumlede han og sukkede stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lorte bus!.  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lorte bus!.    Lorte bus!.  - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 03:57

Neo forholdte sig tavs og knugede sig endnu mere til Nicholas. han viste ikke hvad han skulle sige men det irriterede ham at han var sådan en dårlig løjner. han lukkede øjnene igen hørte Nicholases hjerte banke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lorte bus!.  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lorte bus!.    Lorte bus!.  - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 04:00

Nicholas strammede sit greb om Neo, bare fordi han var 3 år yngre, var ikke ens betydning med at han ikke stadig ville have ham, nix. Faktisk var dte som om han vile have ham mere end før, ikke fordi han var til yngre bøn, men fordi det var forbudt. Men han forblev tavs og kyssede ham i stedet på håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lorte bus!.  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lorte bus!.    Lorte bus!.  - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 04:15

Neo slappede af og åbnede øjnene. han rettede sig op og smilede. "sikke noget hva.? sådan at rende rundt og kysse med mindreårige, du er da hvis ikke helt normal Nicholas" sagde han drillende og lo mildt. Han følte sig glad igen, det var dejligt ikke at skulle være alene i den store lejlighed.
Neo betragtede Nicholas og smilede stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lorte bus!.  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lorte bus!.    Lorte bus!.  - Page 5 Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 04:29

Han grinte og nikkede. "Ja jeg er en værre en." SMilede han og nærmede sig hans ansigt. "Men.." Hviskede han og strøg ham over kinden. "Jeg nyder det."
Han smilede og kyssede så Neo hårdt og intenst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lorte bus!.  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lorte bus!.    Lorte bus!.  - Page 5 Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 09:43

Neo spærrede øjnene op da Nicholas kyssede ham. han lukkede øjnene igen og kyssede mig. Han nød det til fulde. han lænede sig frem imod Nicholas og lagde en hånd blidt omkring hans nakke og a'ede ham mildt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lorte bus!.  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lorte bus!.    Lorte bus!.  - Page 5 Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 10:29

Nicholas sukkede og lagde sig ned på siden, og hev Neo med.
Ønskede at han kunne kærtegne ham frit, ikke have begrænsninger.
Han trak ham tæt på ved en let bevægelse over ryggen, mens hans kys fortsatte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lorte bus!.  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lorte bus!.    Lorte bus!.  - Page 5 Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 20:53

Neo smilte, han satte sig halvt op og lænede sig ind over Nicholas imens kysset forsatte. det var ingen tvivl om at Nicholas Kyssede godt. han nød den måde at Nicholas tog styringen. *Hvor gammel er han mon??..* tænkte han og åbnede øjnene for at betragte hans ansigtstræk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lorte bus!.  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lorte bus!.    Lorte bus!.  - Page 5 Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 22:32

Nicholas smilede og fulgte hans bevægelse, så kysset ikke blev afbrudt.
Han greb fast i hans hofter, for at holde ham, så han ikke afbrød kysset.

Han nød det fulgt ud, nød den boblende fornemmelse, beruselsen af Neo nærhed. Det var bedre end noget andet, bedre en sprut, end ciaretter, end fucking juice.

Hans vejrtrækning var begyndt at blive hurtigere, og hans brystkasse hævede sig nu hurtigere, end den havde gjort før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lorte bus!.  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lorte bus!.    Lorte bus!.  - Page 5 Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 09:57

Neo blev overvældet af lykke imens de kyssede, han mærkede deres kroppe tæt op af hinanden og han inhalerede duften af Nicholas, som blot gjorde ham mere berusede af forelskelse. han lagde armene om nakken på Nicholas imens kysset forsatte. Han elskede ham, det gjorde han virkelig. eller i det mindste hans fantastiske krop, det var jo ikke ligefrem fordi de kendte hinanden særligt godt. Hans puls steg og han afsluttede kysset ved at bide Nicholas blidt i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lorte bus!.  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lorte bus!.    Lorte bus!.  - Page 5 Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 22:42

Nicholas smilede da han afbrød kysset med at bide han blidt i underelæben hvilket han syntes var en perfekt afslutning på deres kys, og åbnede så sine øjne for at se på Neo. Han sukkede af betagelse da han betragtede ham, han var så smuk, hans øjne, hans mund, hans næse.. Det hele, han var perfekt.

Nicholas var komplet fortabt til denne dreng, også selvom han ikke kendte ham. Men det ville han, helt sikkert, for han kunne ikke undvære ham, det vidste han. han var helt igennem vild med ham, uden tvivl. Måden han var på, måden han gik på, måden han træk vejret på, det hele. Han kunne ikke forestille sig at leve uden ham, også selvom han ikke kendte ham. overhovedet.

Han satte sig op, og trak Neo ind til sig, og strøg ham over ryggen, mens han indsnusede hans duft, og nød fornemmelsen af hans krop mod tæt mod hans.
"Nå.. Sig mig, Du hedder Neo og er 15. Hvad ellers?" Spurgte han og kyssede ham på panden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lorte bus!.  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lorte bus!.    Lorte bus!.  - Page 5 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 07:34

Neo holdte Nicholas om livet og smilede sødt. han a'ede Nicholas'es nakke blidt med den ene hånd imens han tænkte sig om. "hmm.." sagde han og så op af. et øjeblik senere forsatte han: "jeg bor her, og ehm.....Alene". hvor meget ville han fortælle? han betragtede Nicholas'es øjne og kom til at grine. han rynkede brynene og trak i den ene mundvig.

"jeg ryger...meget." sagde han og smilte igen før han forsatte: "der er hvis ikke så meget at fortælle, sorry..." sagde han og prikkede Nicholas i panden. "hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lorte bus!.  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lorte bus!.    Lorte bus!.  - Page 5 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 09:53

Han så på ham mens han lyttede, samtidig med ham nussede ham op og ned af ryggen. "Det er usundt a ryge. især meget." Hviskede han og grinte. Dog undrede han sig. "Hvad med din papfar?" Spurgte han og smilede lidt til ham, han kunne huske at han havde nævnt en papfar. helt sikkert. Han bed sig tænkende i læben, var han mon ude og rejse?

Han grinte lidt og skar ansigt da han spurgte til ham.
"Well... Jeg hedder Nicholas." Han grinte lidt af ironien over at sige det igen. "Jeg er atten, jeg har boet her i 5 år, alene." Han smilte lidt, som en warning om emnet men forsatte så. "Jeg ryger en gang i mellem, men det er sjældent, mest når jeg stresser.." Mumlede han og trak på skuldrende. "Jeg går på high school. Jeg vil være dyrelæge." Han begyndte at grine lidt, da han altid havde fået afvide at det var små piger der ville det. "Min drøm er.. At slå mig ned i et roligere kvarter hvor der ikke er skud og vold udenfor mit vindue hver nat, og vide at når jeg vågner vil jeg ikke være alene." Han trak på skuldrende og smilede forlegent over at dele det. men han ville så gerne vide at Neo vidse alt om ham. Næsten selvfølgelig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lorte bus!.  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lorte bus!.    Lorte bus!.  - Page 5 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 10:19

Neo smilede og sukkede kort. "min papfar rejser meget.." sagde han og lo mildt, kyssede nicholas på halsen og lagde hovedet på hans skuldre imens han lyttede til det han fortalte. han følte sig glad for at Nicholas betro ham så meget viden.
"det lyder meget dejligt og harmonisk.." sagde han og smilede. svaret kom ret meget bag på ham. han havde ikke overvejet hvilke drømme Nicholas havde. Neo tænkte aldrig selv på fremtiden så de overvejelser virkede så fjerne.
"jeg håber du får opfyldt dine ønsker " sagde han lidt efter,han mente det virkeligt. det var somom at han blev helt ligeglad med sig selv når Nicholas var i nærheden, hvilket han ikke plejede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lorte bus!.  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lorte bus!.    Lorte bus!.  - Page 5 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 10:24

Nicholas smilede og trak på skuldrende. "Det er bare en drøm." Hviskede han ham i øret, og bed ham så bidt i øreflippen, inden han smilede og lukkede øjnene mens han nød Neos nærhed. "Jeg er virkelig vild med dig Neo." Hviskede han så og åbnede øjnene. "Jeg kan ikke klarer tanken om ikke at se dig mere."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lorte bus!.  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lorte bus!.    Lorte bus!.  - Page 5 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 10:35

Neo lukkede øjnene. han var fyldt med glæde og lykke men kunne ikke få sig selv til at smile. "Du er altid velkommen, nu ved du jo hvor jeg bor" sagde han og vivlede en tot af Nichols'es hår om hans pegefinger. han lukkede øjnene og trak sig tættere på Nicholas, han krammede ham.
Hans følte sig endelig tryg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lorte bus!.  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lorte bus!.    Lorte bus!.  - Page 5 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 10:48

Han smilede og strammede også grebet om ham, da han trak ham tættere på.
"Og du er velkommen hos mig." hviskede han og kyssede ham på halsen, blidt og let. Han nussede ham forsat på ryggen, med blide strøg mens han snusede ham ind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lorte bus!.  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lorte bus!.    Lorte bus!.  - Page 5 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 10:55

Neo åbnede øjnene langsomt og så ud af vinduet imens hans hovede forsat lå på Nicholas'es skulder. det var ved at blive mørkt og lejligheden var ret så dunkel nu når han så efter. Han sukkede lykkeligt og duftede til Nicholas og nød hans berøringer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lorte bus!.  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lorte bus!.    Lorte bus!.  - Page 5 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 11:01

Nicholas kiggede også op og åbnede mørket.
Han gav sig en anelse fri og kiggede på klokken. 01.30
"Åh gud."Mumlede han. "Jeg kan jo ikke komme hjem." Grinte han lavt til ham, og frigjorde sig lidt for at strække sig, inden han lagde armene om ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lorte bus!.  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lorte bus!.    Lorte bus!.  - Page 5 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 11:06

Neo lo og så på Nicholas. "vil du have noget at drikke?." spurgte han egter lidt tid for at bryde tavsheden. han elskede at høre hans stemme.. Han rejste sig op og rettede på tøjet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lorte bus!.  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lorte bus!.    Lorte bus!.  - Page 5 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 11:12

Han grinte og rejste sig også op. "Har du Juice?" Spurgte han og grinte så igen, da det nok var det mindst sansynlige at have i et ungkarle hjem nu til dags. Men han Elskede bare sådan juice..

Han bed sig i læben da han lod sit blik glide ned af Neo. *God i love you..* Tænkte han pludseligt, så pludseligt han faktisk fik et chok selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lorte bus!.  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lorte bus!.    Lorte bus!.  - Page 5 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 11:21

Neo gik hen til køkkenbordet og åbnede køleskabet. "ehm ja det tror jeg nok.." sagde han og kiggede ind i det næsten tomme køleskab. han fandt en uåbnede juice frem og hældte noget op i et glas som han tog i skabet nær ved ham. "her .." sagde han og gav glasset til Nicholas.

//smutter i seng nu. godnat ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lorte bus!.  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lorte bus!.    Lorte bus!.  - Page 5 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 11:33

Nicholas grinede og tog villigt imod glasset og trak det hele på en gang.
Alt det kyssen havde gjort ham totalt tør i munden, og underligt ør i hovedet. Men på en god måde. Dog mistænkte han Neo for det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lorte bus!.  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lorte bus!.    Lorte bus!.  - Page 5 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 23:26

Neo satte sig omvendt på en stol, han stirrede på Nicholas imens han selv drak et glas vand. han gabte og hvilede hovedet på stoleryggen. han var ved at blive træt kunne han mærke nu.
"hvad med dine forældre?.." sagde han og så på Nicholas.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lorte bus!.  - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Lorte bus!.    Lorte bus!.  - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lorte bus!.
Tilbage til toppen 
Side 5 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: