Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 ingen

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




ingen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen   ingen - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 00:40

sor gik hen og legde en hånd på hendes skulder og spurgte "noget galt" han kiggede hende i d isblå øjne og derefter på hendes halskæde og så hendes øjne igen. han smilte sødt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen   ingen - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 00:54

Rose så hurtigt op på Sordrick da han lagde en hånd på hendes skulder. Hun rystede hurtigt på hovedet "Ikk rigtigt.." mumlede hun og så ham ind i øjnene og kunne se at han så på hendes halskæde hurtigt. Hun stod stille og så op på ham og vidste ikke hvad hun skulle gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen   ingen - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 00:59

"sikker " spurgte sor og tænkte lidt på hvad han skulle gøre. han kiggede igen på halskæden og på hendes læber. han fortatte silet og kigged hende igen i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen   ingen - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 01:01

Rose nikkede svagt "Ja.." mumlede hun og blev egentlig lidt usikker da han så på hende på den måde. Hun gik langsomt og forsigtigt et skridt væk fra ham og vidste ikke helt om hvorvidt Sor ville følge med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen   ingen - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 01:07

sor fjernede hånden og sagde "nej undskyld ehm jeg øh" han vendte sig om og gik og hviskede "fjols, fjols, fjols, fjols," men fik da sagt "sor dit fjols" rimeligt højt og tænkte igen *fjols*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen   ingen - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 01:10

Rose så på ham og rystede på hovedet "Nej nej! Det gør ikke noget" sagde hun hurtigt og ville da ikke have at han skulle kalde ham selv for et fjols "Du behøver ikke at gå!" sagde hun og tog et skridt over mod ham og vidste ikke hvad hun skulle gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen   ingen - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 01:12

han stoppede og lukkede øjnene og hvidste ikke vad han skulle gøre "øh hvem er barnets far" spurgte han uden at vende sig og han kiggede ned i jorden og tækte på om han skulle løbe eller blive. en ting var sikkert. han havde aldrig følt sig om en større idiot
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen   ingen - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 01:20

"En du ikke kender.." mumlede hun lavmælt og vidste virkelig ikke hvorfor han spurgte ind til det "hvorfor spørger du?" spurgte hun og så op på ham og gik langsomt hen til ham og lagde en hånd op på hans ene skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen   ingen - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 01:24

jeg er bare nysgerig" sagde sor og hvidste ikke hvad han skulle gøre men spilede øjnene op da hun lagde en hån på hans skulder. hendes hånd var blød og var. han savnede godt nok den varme siden han blev vampyr har han været iskold over hele kroppen. det føltes underligt og rart på samme tid
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen   ingen - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 01:27

Rose så op på ham og lagde hovedet let på skrå "Hvad er der galt?" spurgte hun og gik langsomt om foran ham og så ham tilbage i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen   ingen - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 01:32

"du er... varm" sagde sor og hvidste ikke havad han skulle sie ellers ud over "jeg savner godt nok den varme der kommer fra en levende krop" han så hende ned i øjnene og først nu lagde han mærke til hvor lille hun var i forhold til ham og han begyndte at rødme igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen   ingen - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 01:34

Rose så ned i gulvet og vidste ikke hvad hun skulle sige til det som han sagde og lagde sine arme rundt omkring sig selv "Hmm.." mumlede hun lavmælt og sagde ikke så meget mer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen   ingen - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 01:38

sor sukkede og hoppede op i mørket eg satte sig pået stål rør og tænkte *glem det sor hun er gravid hun har ellerede en fyr* han følte sig dum som aldrig før og ønskede at hun aldrig havde være gået hen til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen   ingen - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 01:40

Rose sprang hurtigt et skridt tilbage da han hoppede op i mørket igen og hadede virkelig når han gjorde det. Hun så rundt oppe i mørket "Vil du ikke nok lade vær med det?" spurgte hun og ville gerne have ham ned igen da hun ikke brød sig om at hun ikke kunne se ham. Hun bed sig i underlæben og gik langsomt bagud og vidste jo ikke om han ville gå i selvsving igen eller sår'n noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen   ingen - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 01:45

sor lukkede øjnene og ville ønske at alt var som det var før han blev vampyr og før hans familie døde. han stalte sig op helt stiv og lod sig falde bagud og ned mod jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen   ingen - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 01:46

Rose så op i mørket og gik hurtigt bagud da han faldt ned fra mørket og ned mod jorden. Hun faldt over sine egne fødder og snublede og skubbede sig væk da hun ikke vidste hvad pokker han lavede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen   ingen - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 01:50

han mærkede at han nu lå på jorden. han sukkede og rejste sig op og havde glemt at vampyre ikke dør helt så let. han begyndte at løbe mod pakhusets udgang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen   ingen - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 01:52

Rose så efter ham og rakte hurtigt en hånd ud mod udgangen og brugte sine telekinese kræfter til at holde døren lukket og rakte derefter sin anden hånd ud mod Sor og gjorde sår'n at det var som om at der var en usynlig mur lige foran ham så han ikke kunne komme videre "Stop, Sor!" sagde hun hårdt og ville ikke hans barnlighed mer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen   ingen - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 01:56

sor stoppede opgivende og havde intet at sige eller gøre udover at sig "undskyld" han stod og så ned i jorden og kunne bare ikke fine ud f noget som hlst lige nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen   ingen - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 01:57

Rose rejste sig langsomt op og gik over til ham og stoppede sine evner og så vagtsomt op på hans ansigt og vidste virkelig ikke hvad han var ude på og hvad han ville.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen   ingen - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 02:03

"okay jeg siger det bare lige ud" sagde sor og tog en dyb indånding "jeg kan godt lide dig men du har jo en fyr og så syntes jeg at jeg ikke rigtigt burde være dig en byrde mere" sagde sor og knep øjnene sammen som om han entede på at få hugget hovedet af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen   ingen - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 02:05

Rose så op på ham og grinte lavmælt over ham "Du kan godt lide mig?" spurgte hun lavmælt og rystede på hovedet af ham "Jeg har ikke set barnets far i noget tid nu.. Så jeg ved ikke om han virkelig holder nok af mig.." sagde hun og rystede igen på hovedet og gik langsomt væk fra ham "Jeg er ligeglad med hvad du gør.." mumlede hun og vidste virkelig ikke om den fyr som var barnets far ville have hende mer..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen   ingen - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 02:09

men du har jo en fyr så det kan være lidt ligemeget" sgde han med en opgivende kold stemme og vendte sig om og begyndte at gå med lukkede øjne og trist tanker
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen   ingen - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 02:10

Rose vendte sig halvt om og rakte en hånd ud mod ham og fik ham til at stoppe igen med sine telekinese evner "Jeg har ingen, Sor! Og du kan godt droppe den kolde tone overfor mig!" sagde hun hårdt og bestemt og ville sår'n set ikke finde sig i at blive talt sår'n til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




ingen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen   ingen - Page 3 Icon_minitimeFre 09 Jul 2010, 02:14

"jamen det barn er ikke kommet af sig selv" sagde han nu i normalt tonefald og vendte sig om og gik hen til hene igen og sagde "du har en fyr ellers ville du ikke være gravid" han sukkede
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





ingen - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ingen   ingen - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
ingen
Tilbage til toppen 
Side 3 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: