Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Jagt i natten. - Sordrick

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick Empty
IndlægEmne: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 04:21

Dato: Irl
Dag: Fredag
Tid: 23.30 ca.
Sted: Havnen
Vejr: Ganske lunt.
Omgivelser: Havne-ting??

Raquel lagde stille liget fra sig på jorden, og mumlede kort på hebraisk. Så rejste hun sig op, og gik ud af gyden. Hun havde absolut intet imod at slå ihjel, da det var noget hun havde gjordt gennem største delen af hendes liv. Metoden og grunden var bare blevet ændret en smule nu. Hun tørrede roligt en smule blod væk fra munden, og begyndte så at gå langs kajen, mens hun opmærksomt holdt øje med sine omgivelser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 04:28

sor begyndte at gå ud af den café han lige havde siddet på og tænkte at nu var det tid til noget ordentligt at drikke. han begyndte at gå ned mod havnen hvor han så at der var en skikkelse der kom imod ham og han hvidste ikke om han skulle angribe eller blive men så så han at det var en vampyr og han gik normalt som om intet var hent. han fornæmmede at et mennneske var nær. rettere han kunne lugte det. ha sænkede farten på tiden en del hvorefter han løb forbi raquel hvor der stod en mand og betragtede liget som raquel havde påført sor løb hen og tog en arm om halsen på ham og satte tiden til normal hvor han kvælte manden til han besvimmede og da begyndte han at drikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 04:34

Raquel mærkede let at nogen løb forbi hende, og greb automatisk efter det sted hvor hendes pistoler plejede at sidde. Hun vendte sig om, da hun hørte de desperate lyde fra manden, der blev kvælt, og betragtede let vampyren, mens hun greb efter andre våben. Så gik det op for hende at hun ikke havde nogen på sig. - Hun var jo ikke længere dusørjæger. Idiotisk. Vaner var åbenbart ikke så lette at slippe af med. Hun blev stående hvor hun var, og lod fingrene glide gennem det tykke mørke hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 04:40

da sor var færdig med manden tog han og rev læmmerne af ham og smed alle delene af ham i vandet mens han ikke havde opdaget at kvinden stadig bare stod og stirrede. han kiggede på liget som raquel havde påført men han gik bare videre uden at ligge mærke til raquel. han stoppede og kiggede ud over vandet. det var flot da månens lys ramte tet syntes han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 04:50

Raquel rystede kort på hovedet, begyndte så at gå videre. Hvilken respektløs opførsel. Hun sukkede kort, og overvejede hvad hun nu skulle give sig til. Hun ville ikke tage tilbage til skoven endnu. Natten var trods alt ung, og hun havde ikke den mindste lyst til at tilbringe den med sin skaber..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 04:56

sor lagde nu mærke til at raquel gik da han hørte hende fodtrin og han så op på et af husene hvor der stod en stor varulv som skulle til at springe ned og angribe raquel da den lige var hoppet råbte sor "PAS PÅ" hen mod raquel hvor efter han begyndte at løbe hen til hende med tiden langsom og lod den s køre normalt da han var henne ved hende. varulven landte og sor gjorde igen tiden langsom brækede nakken på varulven og lod så tiden køre normalt og lud ulve falde til jorden med ansigtet der vendte bagud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 05:04

Raquel reagerede på hans råb, ved at springe til siden og gribe efter pistolerne. Fandens også. Hun var nødt til at blive ved med at gå med pistolerne i det mindste... "Hvem er du?" spurgte hun tonløst, og betragtede ham med et intetsigende blik, da han havde dræbt varulven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 05:08

"mit navn er sordrick men bare kald mig sor. og dit spurgte sor med hans dybe stemme og kiggede hende i øjnene for at vise hende respekt. han ki´ggede hurtigt ned på vaulven og så tilbage på hende. han kunne se på hendes tænder at hun var vampyr. men også på hendes hud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 05:38

//skal lige spise//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 05:59

Raquel betragtede ham let før hun svarede. "Raquel." sagde hun let, og nikkede kort. At han var vampyr havde hun for længst fundet ud af. Hun sukkede kort, og begyndte så igen at gå. - Mente at det nok var en god ide at komme væk hvis nogen fra de nærliggende huse havde set hvad der var gået for sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 06:02

sor gik efter hende og sagde kort "et tak ville være nok" han blev ved med at gå efter hende og kunne dufte hedes hår og tænkte *hun har da ret pænt hår* han kiggede på hendes hænder for at sikre sig hun ikke ville angribe eller noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 06:08

"Hm." svarede Raquel først, og så lettere tænkende frem. Hun var ikke lige frem den takkende type... "Jeg kunne have klaret mig selv." affærdigede hun ham, og gik roligt videre uden at se på ham. Det kunne godt være at han havde mere erfaring end hende i at være vampyr, men Raquel havde klaret sig gennem værre ting end et angreb fra en varulv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 06:13

"det tror jeg gerne. du virker som en af de der hardcore kvinder." sagde sor og gik op på siden af hende mens han snakkede. han kiggede på hendes ansigt hvorefter han kiggede ligeud og tænkte *hun er da også pæn* han kiggede ud over vandet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 06:22

Raquel lo let, og så på ham. "Det bliver man gerne efter 13 år som dusørjæger." svarede hun, og rystede kort på hovedet. 13 år... 13 år, og så skulle hun alligevel ende som bytte! Hvor ydmygende....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 06:26

"og så ender du som vampyr... ironis. men trist. nu da du ved hvordan det er at blive jaget. hvordan har du det så" spurgte sor og så på hende. han prøvede at få øjen kontakt medhende da det var hans måde at give folk respekt på. da øjnene var det smukkeste på kroppen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 06:47

"For det første; Jeg er ikke blevet jagtet endnu, jeg er ganske ny som vampyr. For det andet; Hvis du hentyder til om jeg har dårlig samvitighed over at have ført jagt på væsner, så tager du helt fejl. Jeg fortryder intet af hvad jeg har gjordt i herrens navn." svarede hun roligt, og så på ham med en let alvor i blikket. Hun fortrød intet. Og hun ville heller aldrig komme til det...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 06:52

"nej nej. jeg forstr dig skam godt. med alt respekt. jeg forstår godt du ikke fortrydder noget. for at sige det som dt er ville jeg ønske jeg aldri blev vampyr" sagde sor og kiggede i hendes alvorlige øjne "og nej jeg er ikke ligesom dem der tror at alle piger er små og svage og hele tiden skal passes på. du virker meget hardcore og det synes jeg er fedt" sagde han med et beroeligende blik i endes øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 07:03

Raquel lo kort, og smilede til ham. "Du ville ikke være vampyr?... Hvorfor ikke?" spurgte hun ham så, og lod fingrene løbe gennem sit tykke hår. Han virkede heller ikke ligefrem som en man umiddelbart ville forbinde med de normale vampyrer... Måske han selv var ret ny... Vampyrer var oftes blødere når de var nye...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 07:12

"efter at have været vampyr i næsten 3 år savner man bare at kunne blive mæt i andet end blod. det bliver så ensformet" sagde han og kløede sig i håret og kiggede hende igen i øjnene. "du virker heller ikke helt stolt over det" sagde sor "horfor?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 07:20

"Fordi jeg blev forvandlet, fordi min skaber ønsker mig som sin partner. - Og fordi det barn jeg havde før min forvandling nu er dødt." svarede hun, og så frem for sig. Det værste var det med barnet. Hun var nødt til at tage tilbage til sin lejlighed, og skaffe liget afvejen før naboerne begyndte at reagere på lugten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 07:23

"det er jeg ked af at høre. vil du ovehovet være hans partner?" spurgte sor og lagde en hånd på hendes skulder som en trøst. da han ikke hvidste om hun vill acceptere at han krammede hende endu så var det kun en hånd på skulderen. ha kiggede hende i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 07:30

"Kun så jeg kan slå ham ihjel." svarede hun kort, og gik videre igen. Nej, Raquel brød sig ikke om sin skaber. Men det var ikke noget hun tog særligt tungt. Hun skulle nok få det som hun ville før eller siden...

//Skal lige spise
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 07:37

"er det vicente det svin?" spurgte sor og satte sig på e bænk og kiggede u over vandet. "han har voldtagetmin kæreste og nu er hun blevet gravid. men med vem ved jeg ikke. hun er blevet voldtaget en del. og det har sikkert været ødelæggende inden i hende. hun var ved at miste barnet som stadig er et foster. hun blev skudt i maven" sagde sor opgivende og havde lyst til at dræbe vicente
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 08:01

Overrasket stoppede Raquel op, og så på Sordrick. "Ja, det er Vicente." svarede hun kort, og blev stående. "Han har voldtaget hende?... Hm..." Raquel sagde det ikke som om hun var medlidende. For det var hun ikke. Voldtægt skete for dem der ikke kunne passe på sig selv, eller ikke vidste hvornår de skulle stoppe. - Det havde Raquel lært på den hårde måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 08:07

sor tænkte på vicente og hans røde øjne. han kiggede på raquel "personeligt synes jeg at volldtægt skulle stoppe og at kvinder skulle respekteres meget mere end de bliver" sagde sor med en alvorlig stemme som om han stod og talte til vicente
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jagt i natten. - Sordrick Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jagt i natten. - Sordrick
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: