Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Jagt i natten. - Sordrick

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 08:21

Raquel smilede let til ham. "Jamen dog. Voldtægt kan meget enkelt stoppes, hvis kvinder lærer at tage vare på dem selv. - Og deres børn." svarede hun roligt. Det var ikke sådan at hun ikke mente at skylden lå hos mændene, men der hvor hun var vokset op blev mænd set som ufejlbarlige. Så skulle noget stoppes måtte kvinderne tilpasse sig sådan at det blev stoppet...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 08:24

"det er vel sandt nok.... men hvorfor er dit barn så dødt hvis du sigerat kvinder skulle tage vare for deres børn" spurgte sor og rejste sig og gik hen foran hende og kiggede hende i hendes øjne. han kiggede på hendes hår og så igen i hendes øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 08:39

"Fordi jeg mødte en vampyr, som var stærkere end mig, og ønskede mig som sin elsker. Som du allerede ved tager en forvandlig op til flere dage, og et spædbarn kan ikke overleve så længe uden mad." svarede hun tonløst, og mødte roligt hans blik. Han kunne ikke såre hende. Der skulle noget mere end dét til at såre hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 08:44

"men hvorfor lader du ham hunse rundt med dig. hvorfor vente. hvorfor ikke vise at du er mere værd en det at bare ølge hans spil og så angribe." spurgte sor med en alvorlig stemme. "han er et svin og sådan er det bare" sagde sor og kiggede hende igen i øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 08:54

"Fordi, som det står nu er han langt stærkere end jeg. Hvis jeg vil være sikker på en sejr må jeg vente indtil jeg er blevet stærkere end hvad jeg er nu." svarede hun roligt, og mødte hans blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 08:57

"og jeg vil hjælpe dig. hvis du vil klare det selv så er det fint. men hvis du vil kan og vil jeg hjælpe" han lagde en hånd på hendes skulder og kiggede hende fortsat i hendes øjne med sine mørke blå øjne. han smilte skævt som om han sagde *hell yeah*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 09:16

Raquel smilede let til ham, og rystede på hovedet. "Jeg vil hellere klare det selv." svarede hun så, og begyndte at gå igen. Mest fordi hun var alt for rastløs til at blive stående. Hun rystede kort på hovedet af hele situationen. Hvor var dette egentlig åndsvagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 09:20

sor fulgte efter hende og tænkte på vicente. hvor stor en fryd han hade da han sagde at han havde voldtaget rose. han følte vreen stige og han ville ønske vicente stod foran ham så han kunne rive hovedet af ham og pisse på liget bagefter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 09:39

Raquel så lidt ned mod asfaldten de gik på. "Hvem er din kæreste?" spurgte hun så, og løftede blikket til hans ansigt igen.

//Det blev lidt kort, sorry o.o Vidste ikke helt hvad jeg skulle skrive o.o//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 02:09

"hun hedder roselim men er bedre kendt som rose" sagde sor og kiggede da pgså på hende mens de gik tænkte han på rose. på hendes dejlige blide kys og hendes varme krop. sor savnede at have varme i kroppen da han jo var død
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 02:28

Raquel nikkede kort. Ingen af navnene sagde hende noget, men det var vel egentlig også ret så lige meget. Hun havde ikke forventet det. Hun lod endnu engang fingrene løbe gennem sit hår, og sukkede kort. Denne forandring skulle nok gå hen og føre til noget sjovt... Før eller siden...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 02:40

"så... øh... hvordan har du det med at være vampyr" spurgte sor og kiggede på hendes hå igen

//sory at det er så kort. kunne ikke finde på noget//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 02:56

Raquel så på ham et kort øjeblik. "Det er vel egentlig ganske okay... Noget anderledes fra at være jæger, men ikke så slemt igen." svarede hun roligt, og sendte ham et kort smil. "Men du bryder dig ikke om det?" spurgte hun så, og så frem igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 03:08

"jo det er meget fedt noget af det. men så e der noget af det der er trist... men sådan er det jo med alt" sagde han og gengældte hendes smil. han kiggede lige ud igen og sagde så "du er sgu okay"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 05:13

Raquel lo let, og rystede kort på hovedet. "Jamen det er jeg da glad for at høre. - Du er nu heller ikke hel slem." svarede hun, og smilede let for sig selv. Hun kunne vel lige så godt skabe kontakter allerede nu. - De ville hun få brug for senere, hvis Vicente virkelig fik stablet en hel hær på benene...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 07:51

"men gør vicente dig ondt" spurgte sor og kiggede på hende. han smilte skævt og tænkte igem jep hun er sgu okay. han kiggede hen over den gade hvor de nu var nået til. han kiggede igen på raquel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 07:59

Raquel rystede på hovedet. "Endnu har han ikke gjordt mig andet ondt end vores kampe, da jeg stadig var jæger. - Han vil vinde mig over på sin side. Ikke gøre mig ondt." svarede hun let, og så et øjeblik på Sordrick, før hun kort smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Icon_minitimeFre 16 Jul 2010, 08:10

men det kommer han vel aldrig til hvis du har noget at skulle have sagt" sagde sor og gengældte hendes smil og kiggede tilbage for at se om der var nogen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 09:42

Raquel grinede let. "Nej, det regner jeg bestemt ikke med." svarede hun, og rystede let på hovedet. Nej, hun ville ikke umiddelbart lade sig vinde over. - Men hun ville nu gerne lade Vicente tro det...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Jagt i natten. - Sordrick   Jagt i natten. - Sordrick - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jagt i natten. - Sordrick
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Jagt i natten. ~ Cornelius
» En gothisk café, midt om natten. - Sordrick.
» Are you like me?- Sordrick
» Lukketid...... - Sordrick
» En tur i fitness - sordrick

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: