Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sådan en skummel by, men den er mit hjem. (Jimmy)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sådan en skummel by, men den er mit hjem. (Jimmy) Empty
IndlægEmne: Sådan en skummel by, men den er mit hjem. (Jimmy)   Sådan en skummel by, men den er mit hjem. (Jimmy) Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 08:26

Dag + Dato: Irl.
Tid på dagen/natten: 22:19
Vejr: overskyet, det trækker op til torden nu igen, blæser en smule.
Omgivelser: Werclare by, gamle uhyggelige bygninger
Tøj: Lilla sneakers, sort t-shirt + overtrøje, sorte løse bukser... og et.. spiderman bælte?!

Embry trak ned i sin t-shirt som for at dække over bæltet. Men hvis man gik i så løse bukser som han gjorde og ikke kunne passe livremmene i mande størrelse.. ja så var man henvist til H&M's børneafdeling. Han rødmede dybt da to unge piger pegede og fniste så det var hørligt. Han skyndte sig ned af en smallere gyde, og kunne igen gå ifred. Han fandt hurtigt freden, og et lille smil dukkede op på hans lettere blege læber.. eller de var ikke blege som sådan, bare meget svagt lyserøde. Han tog sine smøger op, og tændte en, mens han gik. Werclare var den by han følte sig hjemme i, han havde ikke i sinde at flytte, selvom han måske blev nødt til det hvis han og David skulle flytte sammen, han kunne ikke forestille sig at David ville forlade sit hjem til fordel for en lejlighed med hans ven. Sådan nogen tanker for gennem den rødhårede bloddæmons hoved mens han gik og ventede på tordenen, i den stille by.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan en skummel by, men den er mit hjem. (Jimmy) Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan en skummel by, men den er mit hjem. (Jimmy)   Sådan en skummel by, men den er mit hjem. (Jimmy) Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 08:36

Jimmy havde for længst lagt sin lille niece i seng, det var hårdere end han havde forstillet sig at skulle passe et barn. Når man selv boede alene og levede som det passede ham. Så på grund af sin niece var Jimmy blevet meget mere rolig, ansvarsfuld og kærlig. Han havde nemlig levet alene meget længe, så han skulle lige vænne sig til at have nogen boene sammen med ham, men han havde absolut intet imod det. For han elskede jo tros alt sin niece meget højt, så han ville aldrig have at hun flyttede fra ham, selvom hun jo nok kom til det en dag. Et lille strej af en andens duft ramte Jimmys næse, han stod nemlig lige ude foran sin lejlighed, fordi han trængte til noget luft, så han kunne ikke undgå at ligge mærke til duftene omkring ham. Så da han fik øje på den fremmed dæmon lidt længere henne, rykkede Jimmy kort lidt på sig og kørte en hånd gennem håret. "Hey! Giver du ikke en smød?" spurgte Jimmy hurtigt og sendte dæmonen et venligt smil og støttede sig halvt op af muren med den ene skulder og roede sig lidt i håret igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan en skummel by, men den er mit hjem. (Jimmy) Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan en skummel by, men den er mit hjem. (Jimmy)   Sådan en skummel by, men den er mit hjem. (Jimmy) Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 08:45

Embry, tullede lidt videre og kom forbi et lejlighedskompleks og blev råbt an. Han standsede og pustede røgen ud af næsen som en drage. Han drejede hovedet og fik øje på en fyr, nok omkring hans egen alder. Der boede masser af unge i Werclare.. han snuste stille, og der boede selvfølgelig også en del væsner. Ham derovre var et af dem. Embry gengældte smilet, selvom han fik blottet sine hjørnetænder da han gjorde det, men den anden var også dæmon så han var nok ikke bange. Han hev sin pakke cigaretter op og kastede dem hen til den anden fyr der stod lænet op af husmuren. Han gik de enkelte skridt det tog for ham at komme hen, ca. en meter fra den anden. "Har du selv lighter?" spurgte han, og hev sin op hvis det nu var nødvendigt, who knew? Han så sig lidt om og hørte en lav buldren i baggrunden, nu tordnede det vist, sikke et held. Han smilede for sig selv, og gik ind under det lille halvtag der var over døren ind til gangen der førte op til lejlighederne. Han lænede ryggen mod den modsatte side og så på fyren foran ham. "Embry.." præsenterede han sig, og rakte hånden frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan en skummel by, men den er mit hjem. (Jimmy) Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan en skummel by, men den er mit hjem. (Jimmy)   Sådan en skummel by, men den er mit hjem. (Jimmy) Icon_minitimeOns 14 Jul 2010, 23:36

Jimmy blev ikke bange for dæmonen da han kunne se dæmonen bedre, selvom man kunne se hans spidse tænder, ligesom på en vampyr, så Jimmy regnede med at denne dæmon var blod dæmon, han havde ikke noget imod nogle af dæmon racerne, men han ville bare ikke se på at blod dæmonerne dræbte et offer, fordi det kunne se ret drabeligt ud, og han havde nok af den dårlige samvittighed, som han selv gik rundt med, hver gang han havde suget sjælden ud af et menneske. Men sådan noget var de jo nød til for at overleve, han lagde mærke til at dæmonen hev en pakke smøgere op af lommen og greb dem med det samme, da de blev kastet over til ham. Jimmy hev en smøg op af pakken og kastede pakken tilbage til dæmonen og puttede smøgen i mundvien. Han nikkede til det med lighteren og tog selv en op af lommen, men hans egen smøgere havde han glemt oppe i lejligheden, fordi han ikke ville ryge når hans niece var der, det var derfor han var gået udenfor, men så havde han selvf glemt dem og havde ikke gidet gå op igen efter dem. Jimmy fulgte dæmonen lidt med øjnene, imens han tændte smøgen og lagde lighteren tilbage i lommen og sugede røgen ind og pustede så derefter langsomt ud, imens han smilte lidt til dæmonen og tog roligt hans hånd. "Jimmy.." præsenterede han sig og trykkede kort dæmonens hånd, inden Jimmy gav slip og lagde sin hånd ned i lommen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan en skummel by, men den er mit hjem. (Jimmy) Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan en skummel by, men den er mit hjem. (Jimmy)   Sådan en skummel by, men den er mit hjem. (Jimmy) Icon_minitimeTors 15 Jul 2010, 02:17

Embry greb smøgerne og lagde dem ned i lommen igen. Hans bukser var altid løs og havde kæmpelommer, ganske bekvemt. Han nød den lave buldren der langsomt blev højere i baggrudnen. Naturkræfterne havde altid fascineret ham gevaldigt. Han elskede sådan noget som tornadoer, tordenvejr og orkaner. For ikke at tale om jordskælv! Det var også interessant. Han så på den anden dæmon, han var nok sjæledæmon. Skyggedæmoner var der ikke mange af. Han tog endnu et dug af smøgen, og pustede røgen ud i blæsten of så den forsvinde med det samme, ikke som når der var vindstille og den bare drev dovent mod himlen. Han smilede tilbage til dæmonen der præsenterede sig som Jimmy "Hejsa Jimmy" sagde han muntert, og trykkede igen før også han trak sin hånd til sig og lagde den i lommen. Overraskende nok havde Jimmy gjort det samme, det fik ham til at hæve et øjenbryn, men kommenterede det ikke syntes bare det var sjovt. Han så lidt ud i det grå vejr "er du ude og trække luft eller forsøger du bare at klare tankerne?" spurgte han så, ikke fordi det ragede ham overhovedet, men han var nysgerrig af personlighed og var ikke særlig god til at fornemme andres private grænser for hvad der var acceptabelt og hvad der var uacceptabelt. Embry fornemmede den kolde beton i ryggen, og smilede af fornemmelsen. Hvis han havde siddet ned på det havde han hurtigt fået ondt bagi, så var det nemmere at læne sig op af det. Han så lidt op mod himlen der revnede i et lysglimt og det buldrede lidt efter. Et smil brød frem på hans ansigt og han vendte blikket mod Jimmy "jeg elsker tordenvejr.." mumlede han, og tog endnu et sug af cigaretten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan en skummel by, men den er mit hjem. (Jimmy) Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan en skummel by, men den er mit hjem. (Jimmy)   Sådan en skummel by, men den er mit hjem. (Jimmy) Icon_minitimeLør 17 Jul 2010, 23:22

Jimmy havde personligt ikke noget imod torden eller hvad naturen nu ellers kunne komme med, faktisk elskede han regn, fordi han følte at man blev vasket ren for alle de ting man havde gjort. Nu mente han når skygge dæmoner stjal skygger fra andre for at overleve, når blod dæmoner åd hvad de kunne finde, når sjæle dæmoner stjal sjæle for at overleve og når vampyrer drak blod for det meste fra uskyldige ofre. Men man lærte heldigvis ikke at have medlidenhed med de ofre som man tog livet fra med tiden, selvom det i begyndelsen havde været hårdt. Og han kunne godt se på Nola efter at hun havde suget sjælden ud på en at det ikke ligefrem var noget hun var stolt over, men han håbede at hun lærte det med tiden. Han smilte svagt til Embry og nikkede lidt, men sagde ikke noget lige nu. Fordi han prøvede at fokusere på hvad for en slags dæmon denne person var og tænkte meget over det, imens han lod sin smøg hænge i mundvien. Men lidt efter fangede den svage lugt af blod hans næse og der kunne han sagtens gætte at Embry var blod dæmon, men havde ikke noget imod det overhovedet. Jimmy tog så sin smøg ud af munden og slog blidt noget af asken væk fra den, og vendte blikket hen på ham, " jeg skulle faktisk herud for at ryge, men siden jeg glemte mine smøger oppe i min lejlighed, så blev jeg bare stående hernede for at få noget luft... hvad med dig??" spurgte Jimmy nysgerrigt og tog smøgen ind i munden igen og smugede lidt ind, inden han tog smøgen ud igen og pustede røgen langsomt ud, imens han vendte blikket op på himlen. "Torden er fint nok... men jeg kan bedre lide regn" mumlede Jimmy og vendte smilende blikket tilbage på Embry.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sådan en skummel by, men den er mit hjem. (Jimmy) Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan en skummel by, men den er mit hjem. (Jimmy)   Sådan en skummel by, men den er mit hjem. (Jimmy) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sådan en skummel by, men den er mit hjem. (Jimmy)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hjem kære hjem
» Skummel dag- Ray..
» Skummel by...Wilith
» En skummel tur i byen //Cleon//
» Er det sådan du har tænkt dig at gøre hver gang - Demetri..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: