Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Drop it to the ground - Brendon

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon Empty
IndlægEmne: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 12:22

Dato: irl
Tid: 19:12
Sted: i en lysning
Vejr: vindstille, lyst, tørt og hverken for varmt eller for koldt
Omgivelser: ingen andre end Justin

Stilheden i skoven var overdøvende og selvom den af og til blev afbrudt af fulgekvidren var der stadig ensomt i det store skovareal som hovedsageligt bestod af grønt overalt. Det så, så lykkeligt ud at det sq var lige før det var kvalmende men det var vel fint bare man ikke skulle se på det hele tiden, og desuden var det et godt sted at finde bytte og underholdning. Måske var det derfor Justin i dette øjeblik befandt sig her blandt omgivelser som slet ikke var ham. Han stod lænet op af et træ med en lille flaske vievand i den ene hånd som han havde hugget fra en dusørjager som havde irreteret ham for nogle dage senere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 12:32

Brendon havde gået fra sit arbejde i en irriterende tone, alle havde blevet skældt ud over at de intet kunne finde ud af. han havde ikke lyst til at gå hjem i det store hus, og han havde alligevel ikke fundet nogen trunte der havde lyst til at gå med ham hjem. han havde jo også arbejdet hele sin dag væk, så havde ikke nået at finde nogen. hans fødder havde ført ham hen til den fredfyldte skov, dog viste han ikke hvorfor og gik bare videre. han havde sine hænder dybt nede i sine lommer, og gik bare videre igennem skoven og videre mod lysningen. han stoppede kort op da han fik færten af nået han kende, han kunne ikke lade være med at smile og gik videre "jamen godaften Justin" sagde han da han havde genkendt hans duft, og så efter ham og fik lidt efter øje på ham. hans fødder førte sig bare hen mod ham og smilte koldt imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 12:41

Justins krystalblå øjne rettedes hurtigt mod den vej stemmen kom fra, og han undrede sig faktisk over hvorfor han ikke havde duftet væsnet men han havde jo været helt væk i sine tanker så det var nok forklareligt. Da han så endelig fik fokuseret på dæmonen længere foran sig, og det gik op for ham hvem det var der havde hilst, fik hans øjne en faretruende skygge over sig. "Hvad laver du her?" spurgte han en anelse koldt og så på ham med afsky i blikket da han stadig bag nag for ham fra sidste gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 12:44

Brendon gik bare over på ham og kunne virkelig ikke lade være med at smile, han tog sine hænder ud til siderne "gad ikke arbejde mere.. og gad heller ikke tage hjem" sagde han og gik hen og satte en hånd på træet på hver side af hans hoved, han så ned på ham og smilte videre "også var jeg så heldig at møde dig" sagde han og bøjede sig hoved lidt ned mod ham, han så bare på hans ansigt og gav et lille grin fra sig "hvad med dig ?" spurgte han frækt om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 12:52

Selvom Justin godt vidste at han var langt stærkere end brendon, frygtede han ham vel også et eller andet sted dybest inde. Alle de gange han havde arbejdet for ham havde skabt en slags respekt og godt nok forsøgte han at glemme den del af ham selv, blev den ved med at komme frem. Han rettede sig en smule op og trykkede ubevidst ryggen lidt imod træet bag sig og kunne ikke lide situationen og det at Brendon tilsynladende bare kom og troede at nu kunne han gøre som han ville med sine omgivelser. "skal til at gå" svarede han kort for hovedet med den der teenage attitude som kan drive de fleste forældre fra forstanden. Hurtigt bukkede han sig under hans arm så han var fri igen og begyndte at gå "farvel"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 12:58

Brendon så på ham og hævede sit ene øjebryn af hans ord, inden han så efter ham. han fjernede hurtigt sine hænder fra træet og gik hen og tog hurtigt fat i hans håndled "du har vel ikke bare tænkt dig at gå" sagde han og træk ham ind til sig, han lag sine arme omkring ham selv om han viste at Justin kunne slippe ud af dem på ingentid "jeg ved jo godt du hyggede dig sidst" hviskede han ind i hans øre og grinte ondt derefter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 13:22

Et lille gys løb gennem Justins krop idet han mærkede Brendons greb om sit håndled og inden han vidste af det, var han trygt i hans favn. Han følte sig dog alt andet end tryg, og bevidste det da også ved at skubbe ham væk fra sig mens chokket over hans ord stadig sad i hans øjne. Brendon havde ramt et ømt punkt og Justin rystede på hovedet "i dine drømme ja" sagde han og gik igen sin vej, men denne gang lidt hurtigere end før
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 13:37

Brendon kunne godt mærke på ham at han havde sagt nået forkert, og det synes han var var sjovt og kunne ikke lade være med at smile. han blev dog lidt sur når han mærkede Justin træk sig ud af hans arm, og han nået ikke at gøre nået før han var helt ude af dem. han så efter ham inden han hurtigt lov hen til ham og lag sine arme rundt om livet på ham, han tog sine læber hen til hans øre og smilte "nu gør du ikke modstand længere" hviskede han ind i hans øre inden han blidt bed i det, han prøvede at holde et grin tilbage selv om det var svært
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 13:46

Justin nåede dog ikke så langt før Brendon igen lod sine arme glide omkring hans smalle talje. Justin bed sig i læben og mærkede hans læber ved sit øre hvilket sendte den underligste fornemmelse gennem ham og helt ud til fingerspidserne. Han nød på ingen måder dette og ville trække sig ud af hans greb men det var som om reb holdt ham fra flugten og bandt ham til Brendon. Justin så lidt overrasket og undrende på ham, men blikket ændrede sig hurtigt til noget mere vredt, og han vidste at fælden da for alvor var klappet om ham "hvad er det du gør?" spurgte han med en hvisken og kunne ikke gøre modstand selvom han sikkert ville kunne snave ham i gulvet nu, for det modsage jo ikke brendons 'lov'.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 13:52

Brendon slap hans øre for at grine lidt og lyttede på hans stemme "lige nu står jeg med armene om dig og hygger mig" hviskede han ind i hans øre og tog hurtigt fat i hans arm og vende ham om, så de stod med fronten mod hinanden "du var jo ikke særlig sød sidst" sagde han og viste kort ar'et på sin hals, inden han vende sit blik mod ham igen "og jeg blev ikke færdig sidst" sagde han og gik hen og skubbede ham op af et træ, og satte igen sine hænder på hver side af hans hoved "slemme slemme vampyr" sagde han drillende måske lidt mere ondt i det, han bøjede sig ned og lukkede sine øjne lidt i mens han trykkede sine læber mod hans
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 14:04

Justin bed tænderne sammen og brød sig bestemt ikke om dette og han kunne næsten se sig selv om et par minutter. Et lille gisp undslap hans læber idet Brendon vendte ham om, og hans blik rettedes mod det tydelige ar på dæmonens hals, Justin kunne sagtens huske det selvom han havde været så rasende at det nok ville være svært at huske alle detaljer. *Tænk, tænk, kom nu tænk!* men det nyttede ikke noget og han kunne ikke finde smuthuller i Brendons regel hvilket lukkede alle muligheder for flugt fra Justins side. Han så sandheden i øjnene og kunne virkelig ikke lide dette da han indså at han ikke ville kunne undslippe det alene. "Lad nu være Brendon" bedte han og så på ham mens han nok stadig ikke tog ham helt så seriøst som han burde. Han lavede en lyd af overraskelse idet deres læber mødtes og siden han jo ikke kunne gøre modstand lod han helt være med at gengælde kysset da han ikke ville lade ham have den tilfredstillelse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 14:13

Brendon blev dog bare ved med at kysse ham i et stykke tid, inden han træk sine læber væk fra ham og så ned på ham da han havde åbnet sine øjne "hvorfor skal jeg lade være?" spurgte han drillende om og havde bestemt ikke tænkt sig at gøre det, han lod sine ene hånd glide ned af hans brystkasse og blev ved med at se på hans ansigt "lad os tage hjem til mig" sagde han og fandt hurtigt hans hånd med den ene hånd, og lang den anden hånd ned i lommen. han så kort på ham inden han begynde at gå mellem træerne for at komme hjem til sig selv, han vende dog sit blik tilbage mod ham mens han gik "hvorfor valgte du endelig at blive luder?" spurgte han om og hentydet til at alle sine modeller var luder, selv om han ikke altid sagde det op i deres ansigter så var han sikker på at de kunne se i hans øjne hvad han tænkte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 14:21

Justin så på ham og sænkede blikket lidt "det ved du udemærket godt, så lad være med at spille dum" sagde han lavmælt og hadede hans drillende tone da det bare gjorde ham endnu mere frustreret og irreteret på situationen og Brendon. Det han sagde fik kolde gys til at løbe gennem ham. Han lukkede kort øjnene og ønskede på ingen måder at komme med hjem til ham, men han blev jo nød til det og kunne ikke gøre modstand. Vampyren så op fra jorden ved hans spørgsmål og kunne mærke den rosa kulør sprede sig over hans kinder "jeg er ikke en luder" svarede han blot, hvilket jo passede, og han fattede ikke hvordan det var Brendon så på sine modeller. Godt nok knaldede Justin for penge men det var til film og desuden knaldede han med stil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 14:25

Brendon hævede sit ene øjebryn og rullede med sine øjne "jamen jeg ved at du gerne vil.. så jeg får bare dit ønske til at gå i opfyldelse" sagde han og svingede irriteret med hans hånd som små børn går når de går med deres forældre, han vende sit blik frem for at se hvor de gik og skulle jo også være sikker på at de var på den rigtige vej. da han var sikker på at de var det vende han sit blik tilbage mod ham "nej okay.. hvad kalder du det så når en person er billig?" spurgte han om og så kort frem og kunne se det flotte hus foran sig bag en masse træet og begynde at høre vandet fra ramte stenene hårdt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 14:33

Justin bed sig i læben og rystede på hovedet "det er dig som vil det her og ikke mig" han så kort på ham og så på deres hænder. Synet sårede ham på en måde. Han vidste ikke hvad han kunne gøre for at undslippe brendon da han vidste er der skulle et klogt hoved til at flygte nu hvor alle udveje var blokerede. "Jeg er ikke en luder og jeg er heller ikke billig for satan" hvæsede han og vidste godt at han lod sig provokere for let, og det var jo også en svaghed han kendte til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 14:42

Brendon tænkte lidt over det og træk på skulderne "som om at du ikke har lyst til at få lidt pik" sagde han og hævede det ene øjebryn mens han fandt sine nøgler i den anden lomme, mens huset blev større og større. han grinte lidt over at han blev så sur i det, og kunne virkelig godt lide det og det tænde ham også en lille smugle "så siger vi det.. hvis man ikke kalder dig billig så ved jeg ikke hvem man kalder billig.. du tager imod penge for at få nået? du lader aldre se på det? jamen det kalder mig da bare en billig luder" sagde han og gik hen til hoveddøren som han hurtigt låse op, han åbnede døren og træk ham ind i en lys gang hvor der gang malerier på begge sider. det så ret så dyrt ud både udenpå og indeni, han træk hurtigt sko'ene af sig og lukkede døren efter dem. inden han træk ham igennem gangen op hen til en stor trappe som han bare træk ham op af, og videre ned af gangen til en åben dør som han gik ind af. det var et stor soveværelse hvor alt lå på deres plads, og man kunne tro at der har været folk der havde arbejdet for at få alt perfekt. han træk ham over til den store seng som var større end en dobbelt, der kunne ligge omkring 5personer i den. han skubbede ham ned og ligge og lag sig hen over ham, og satte sine hænder ned i sengen på hver side af ham for ikke at lægge hele sin vægt på ham "du kan ikke sige at du slet ikke har lyst til at få nået?" sagde han lidt spørgende og var sikker på at vampyrer bare en lille smugle havde lyst til nået, inden han nået at høre hans svar begynde han at kysse hans hals i små kærlige kys
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 14:54

Justin så på ham med vrede i øjnene "ikke af dig" svarede han kort for hovedet og så hen på huset som han gættede var Brendons selvom han aldrig havde været hjemme ved instruktøren da det jo bare var et job han havde. "Det er et job og det er noget helt andet end det en luder gør" han sagde det som det var og så ikke sig selv som alt det Brendon beskrev ham som hvilket jo heller ikke passede. Han kunne ikke dy sig for at lade blikket glide over dekorationerne i gangen og han kunne heller ikke lade være med at beundre boligen en smule. Justin lod sig trække med op af trappen, og ind i værelset hvor han tilsidst blev lagt i den enorme seng som han faktisk var ret så imponeret af, og det var til at se hvor instruktøren fik sin inspiration fra. "Ihvertfald ikke på denne måde og af dig Brendon, og lad mig så gå!" sagde han indtrængende og bed sig i læben ved kyssende på halsen, hvilket var ved at blive en vane efterhånden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 15:03

Brendon løftede sit hoved lidt og så ned på ham med et stort smil "de fleste luder gør det fordi det er deres job" sagde han og klappede ham på hovedet som om at han var et lille barn, han lod så sine fingere glide ned af hans kind og ned af hans brystkasse og videre ned til hans bukser. inden han lod dem glide op under hans trøje og begynde at nusse ham på maven med sine fingerespidse "hvilken måde så? skal jeg sætte et kamera op? eller vil du havde lidt penge for det?" spurgte han om i en drillende tone og havde rykket sit hoved tætter på hans, så de kun var få centimeter fra hinanden "hvorfor måske ikke af mig? kan du ikke klare en ægte mand end de vatpinde du plejer at kneppe?" spurgte han om hviskende om og så ned på ham imens, han træk vejret lidt tungt i det og nappede ham blidt i underlæben mens han så lidt halvt frækt ned på ham. han slap langsomt hans læbe og smilte lidt mere venligt i det "enten voldtager jeg dig og viser ingen nåde.. ellers kan jeg få dig til at føle som du aldrig har følt før" sagde han og hævede det ene øjebryn og ventede lidt på hvad han valgte, han stoppede også at nusse ham på maven og lod sig hånd bare ligge der
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 15:12

"Ludere gør det fordi de er tvunget til det og jeg gør det fordi jeg kan lide det" sagde han og pointerede forskellen for dæmonen over ham. Han gøs krot ved berøringen og mærkede Brendons fingerspidser på sin kolde hud mens han bare ønskede at komme væk herfra uden der skete mere end dette. Han valgte faktisk helt at ignorere det den anden sagde da han aldrig ville kunne svare på det, og istedet lukkede han bare øjnene i og vendte hovedet væk fra ham så han i det mindste ikke behøvede se på ham imens. Nappet i underlæben tændte ham en smule selvom han ikke ville indrømme det. Det halv venlige smil overraskede ham også selvom det sikkert var en maske som alt det andet rare. Justin lagde faktisk slet ikke mærke til at han fik et valg men ville nu også være ret ligeglad eftersom han bare ville fri fra sine usynlige reb og langt væk fra brendon
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 15:24

Brendon hævede det ene øjebryn "ikke alle er tvunget til det" sagde han og kunne godt se at Justin slet ikke gad svare ham, han rykkede bare på hovedet af ham. han tænkte lidt over hvad han selv havde lyst, enten at Justin ville gøre alt for at undgå ham eller han nok ville komme tilbage og havde mere. så han valgt selv det sidste, han tog sine hænder til sig og tog sin trøje af "jeg skal nok få dig til at føle dig som en engel" hviskede han ind i hans øre og kyssede ham hen af kæben, og nappede et par gange i den mens han træk hans trøje lidt op og lod sine fingere kærligt kærtegne ham op og ned af overkroppen. han betragtede ham meget som sin personlige legetøj, og derfor havde tænkt sig at gøre hvad han ville med ham. han satte sig op på hans lår og træk ham op og side hvorefter han tog hans trøje af "er det så her jeg skal sige nået kærligt?" spurgte han drillende om og skubbede ham let ned og ligge igen, mens han lag hans trøje væk. Brendon var ret mærkelig da når han fik hvad han ville havde, så kunne han være nået af det kærlige i verden. men når nogen irriterede ham eller han blev pist af nået andet, så kunne han var satan selv. og når Justin ikke kunne gøre modstand, og han derfor kunne få det han ville så var han også ret så sød ved ham. han bøjede sig ned og kyssede ham let ned af brystkassen, inden han rejste sig op fra sengen og så ned på ham "bliv her jeg har nået der er sjovt" sagde han og fjernede nået hår fra sine øjne, inden han forsvandt ud af døren og videre ned af trapperne. man kunne lidt efter høre trapperne igen og lyden fra nogen der gik på gangen, og ikke særlig længe kunne man se Brendon komme ind af døren igen. han havde en skål i sine hænder hvor der lå en masse isterninger i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 15:36

Nej ikke alle var tvunget til det, men størstedelen var pga økonomien, og Justin mente personligt ikke at han kunne samlignes med en luder. Godt nok var han villig til at gå i seng med dem han blev bedt om i arbejdstiden, men når han f.eks var ude i byen skulle der ret så meget til før han gav efter. Han knaldede med stil. Brendons lille bemærkning undrede ham lidt og han vidste ikke om han skulle tage det som noget godt eller skidt når man tænkte på at det kom fra Brendon. Han lod ham gøre hvad han ville med ham og følte sig egentlig lidt som en porcelainsdukke pga hjælpeløsheden. Han havde ingen idé om at han blev set som et legetøj og ville nok heller ikke vide det, da han ikke brød sig om at blive betragtet som en ting. Da Brendon forlod rummet tænkte Justin stort set kun på hvordan han kunne komme væk igen men da han forsøgte at nærme sig vinduet, havde han det igen som om reb af stål trak ham tilbage til sengen hvor han før havde været. Han bandede stille og rettede blikket mod døren idet instruktøren trådte ind igen med en skål...isterninger? Han vidste godt at de kunne bruges til meget mere end drinks og frygtede det ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 15:45

Brendon så over på ham og kunne ikke lade være med at smile, mens han gik over til ham han satte skålen et stykke væk fra ham inden han kravlede op og satte sig på hans lår "gad vide om de overhovedet kan smelte på dig" sagde han lidt tænkene og bøjede sig en og fandt en frem, han satte sig bedre til rette og så ned på den flotte vampyr overkrop foran sig. han så kort op på hans ansigt og smilte "eller må vi hjælpe den lidt på vej" tilføjede han og lag den ned på hans navle, han så dog hurtigt op på hans ansigt for at se hvordan han tog det. selv så synes at han det var ret så frækt og kunne godt lide det, han begynde at lade den glide rundt på hans overkrop og bøjede sig kort ned og kyssede hans læber "kan du lide det?" hviskede han inden han satte sig ordenligt op for bedre at kunne se på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon Icon_minitimeSøn 18 Jul 2010, 15:58

Justin så på ham da han satte sig på hans lår og han bed sig svagt i læben mens han betragtede isterningen på sin overkrop hvilket faktisk ikke gav den store effekt på ham. Han frøs jo ikke i kulde og følte hverken ubehag eller nydelse ved det, og det frydede ham en smule, bare det at Brendon ikke fik det som han ville. Self ville isterningerne ikke kunne smelte på iskold hud...han virkede jo næsten som en fryser på dem? Justins ansigtsudtryk var neutralt og han så blot på hvad brendon havde gang i med ham. Derimod, da han begyndte at lade den glide rundt på hans overkrop var sagen en anden, for Justin havde altid været meget følsom på overkroppen og et par erogene zoner kunne findes der, så hans reaktion var vel for det første at skyde svagt med ryggen mod madressen mens han desperart holdte en lille nydelseslyd tilbage. Han vendte hovedet fra Brendon da han kyssede ham og så forsigtigt på ham "glem det" hviskede han genstridigt og ville ikke tæmmes af dæmonen...Han var fast besluttet på ikke at give efter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 00:57

Brendon så på ham og kunne godt mærke at han bevægede sig lidt, han lod isterninger glide hen over punkterne for at finde ud af hvor de var. han bøjede sig lidt hen og nappede ham i læben "du kan godt lide det" hviskede han og nappede ham i læben igen, mens han lod sine andre fingere glide hen over åbningen til hans bukser "du tænder på mig" hviskede han drillende og så ned for at se hvad han lavede, og bøjede sig ned og slikkede ham lidt på brystkassen. da han jo gerne ville tænde ham mere, han ville jo gerne havde at han overgav sig og derfor sådan lidt frivilligt gik med til at havde sex med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 01:06

Justin holdt sig tilbage for at give lyde fra sig og skævede forsigtigt til ham men så væk igen med det samme. Han forsøgte at undgå Brendons læber men på en eller anden måde fik han ham alligevel og meget modvilligt mærkede han dæmonens hånd glide ned til åbningen af Justins bukser. Og jep, self tændte han på ham, eller rettere på det han gjorde for hvem ville dog ikke blive tændt af de berøringer? Han havde stadig ingen intentioner om at lade Brendon vinde ham frivilligt og svarede ikke på det han sagde men lå bare på sengen med armene trukket let op til sig mens hans mørke hår bølgede ud på puden omkring hans hoved
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Drop it to the ground - Brendon Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Drop it to the ground - Brendon
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Strand tur//Brendon.
» Blandt de mange væsner//Brendon.
» Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: