Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Drop it to the ground - Brendon

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 01:19

Brendon så ned på ham og hævede sit ene øjebryn "du har virkelig ikke tænkt dig at give op?" sagde han og åbnede langsomt hans bukser og træk lidt op i hans bukser og underbukser, så der kom luft mellem hans underbukser og hud. og gav et skub til isterninger så den røg ned mellem hans ben, også gav han bare slip på hans bukser og underbukser igen og kunne ikke lade være med at grine "sige du tænder på mig" sagde han stille og lod sine fingerespidse kærtegne ham ned af brystkassen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 01:26

Justin så på ham og rystede langsomt på hovedet med et lettere genstridigt udtryk i sine blå øjne. Han ville ikke lade Brendon have det på hans måde. Vampyren bed sig svagt i læben idet han mærkede sine bukser blive åbnet og det frusterede ham meget ikke at kunne gøre noget selvom han på ingen måder var bundet eller lignene som sidste gang. Det påvirkede ikke Justin specielt da isterningen røg ned til hans skridt fordi han jo ikke følte kulden men han fornemmede at der var noget. "Aldrig" hviskede han og mødte Brendons øjne med trods i blikket
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 01:38

Brendon hævede sit ene øjebryn af ham og bøjede sig ned og begynde at kysse hans læber kærligt "sige det" hviskede han mod hans læber, og træk sig selv om ham op og sidde inden han lag sine hænder på hans kinder "du tænder på mig" hviskede han og begynde at kysse hans læber igen, og lod sin tunge finde ind hans mund og søgte efter hans tunge
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 01:46

Justin forsøgte at undgå kysset men det lykkedes igen for Brendon hvilket frustrerede vampyren meget. Han fulgte modvilligt med ham op at sidde i sengen, satte en hånd i madressen bag sig så han fik noget støtte og hans øjne blev mistroiske "om du så var den sidste mand tilbage på jorden, ville jeg aldrig tænde på dig" hvæsede han næsten og afskyede virkelig Brendon. Han havde heller ikke mødt op på sit arbejde efter den lille episode og afpresningen, fordi han ikke længere ville se ham eller arbejde for en som Brendon mere. Justin kyssede ikke med i kysset og trak sig lidt tilbage hvilket han godt kunne da det jo ikke var modstand på samme måde som dæmonen havde ment
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 01:57

Brendon mærkede at han træk hoved tilbage og træk sin tunge til sig, han åbnede langsomt sine øjne og så på ham "du ville sikkert med glæde havde sex med mig istedet for alle de andre du har haft sex med" sagde han og tog fat i hans hænder og lag dem ned på sin bukser over sit skridt, inden han begynde at kysse hans hals i små våde kys "du er lækker" hviskede han mod hans hals og lod sin hånd finde ned i hans bukser, og han begynde at nusse hans skridt med sine fingerespidse. og lod sin tunge lege med i kyssende på hans hals, han havde aldrig prøvet at han ville kæmpe for sex så meget før. men det var også en dejlig fornemmelse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 02:12

En lille lyd kom fra Justin idet brendon førte hans hænder ned i sine bukser og lod dem være der. Med et lille gys af ubehag trak Justin dem til sig igen og og vidste at han self kunne prøve at skride ud af døren nu for det kunne han godt, men han vidste også at hvis Brendon så meget som bare tog fat i ham kunne han ikke gøre mere fordi det ville være modstand. I sit stille sind forbandede hans dæmonens evne langt ind i helvede og trak sig lidt tilbage fra ham da han hørte hvad han sagde. "Stop nu Brendon" bedte han og gav en lavmælt lyd fra sig idet dæmonen nussede hans skridt med fingerspidserne, han kunne ikke gøre noget ved det, og hadede det virkelig utroligt da han ikke brød sig om følelsen af magtesløshed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 02:36

Brendon så ned på ham og kyssede ham videre "lad min fylde dig med min sperm" hviskede han mod hans hals og nussede ham videre i skridet, og løftede sig selv lidt op og træk hans bukser lidt ned "slap af og du vil nyde dette som aldrig før" sagde han og begynde at nusse hans skridt udenpå hans underbukser, og han træk sit hoved lidt væk fra ham "hvorfor ikke bare overgiv dig og få det bedste ud af det?" spurgte han om og glædet sig bare til at komme op i ham

//jeg logger elskede.. men er på mobilen//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 02:43

Justin løftede blikket til hans øjne og var chokeret selvom han hurtigt genvandt fatningen og ville virkelig ønske han kunne gøre modstand og skride. Eller bide ham? bare for endelig at få hævn. Han rystede svagt på hovedet og gjorde sit bedste for ikke at give en eneste lyd af nydelse fra sig, og det lykkedes også trods han faktisk aldrig havde været den stille type når det kom til sex. Mange nød det. "Fordi du ikke har fortjent mig" hvæsede han og trak sig igen lidt væk men kom ikke længere idet en væg pressede mod hans ryg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 05:17

Brendon træk sit hoved og så på ham og hævede sit ene øjebryn, han nappede ham flere gange i læben og smilte "der er ingen der fortjener dig mere end jeg gør" sagde han og mærkede at han kravlede væk, han kravlede efter ham og sprede hans ben. og lod sin tungespids slikke ham fra navlen og op til læberne "og du ved at jeg fortjener dig.. så lad være med at sige som om at jeg ikke gør" sagde han og tog fat i hans underbukser og med et let tag fik han dem af, og lod sine fingere lege med hans lem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 06:18

En lille frustreret lyd kom fra Justin da Brendon nappede ham i læben og han rystede intenst på hovedet idet han spredte hans ben "find dig en anden at knalde med" sagde han med en lettere rystende undertone da han begyndte at kunne se alvoren i situationen og han ønskede på ingen måder at gå igennem dette og tilhøre Brendon da dæmonen jo så havde overvundet ham med magt. Han forsøgte faktisk at gøre modstand da det sidste stykke tøj blev hevet af ham, og han kunne mærke hjælpeløsheden overtage ham. Han vidste ikke hvad han skulle gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 06:34

Brendon tænkte lidt over det han sagde og rystede bestemt på hovedet "har jeg ikke lyst til.. du bed mig sidst og jeg nået ikke at komme, så du skylder mig en omgang" sagde han og tænde bare at se på den flotte vampyr krop foran sig, han lod sin fingere glide ned af hans lem. inden han tog sin langefinger ind i munden "jeg skal nok få dig til at nyde det" sagde han og lod sin langefinger trække sig op i ham, mens han bøjede sig hen og kyssede hans læber. han lod sit finger glide ind og ud af ham i et roligt tempo, da han viste at han havde god af tid da der jo ikke ville komme nogen og forstyre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 06:52

Justin vendte hovedet væk fra ham og bed tænderne sammen mens han var ret så tæt på at hvæse af instruktøren "jeg skylder dig intet" sagde han og forsøgte forgæves at trække sig længere væk fra ham idet han mærkede hans fingre ned af sit lem, men det var svært, fordi brendon jo sad så tæt op af ham så det blev ikke til andet end et par centimeter. Justin så på ham og rystede intenst på hovedet ved hans ord men svarede ikke på dem. Dels fordi han ikke ville og dels fordi dæmonens langefinger var trængt ind i ham. Vampyrens hænder knyttedes og han lukkede straks øjnene i selvom det faktisk hverken gjorde ondt på ham eller efterlod ham med nydelse. Det var mere det psykiske som påvirkede ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 06:57

Brendon kyssede ham bare på læberne og lod sin finger blive ved med at glide ud og ind af ham "du vil havde mere ikke?" hviskede han og nappede ham i underlæben og træk træk den med sig tilbage, til hans læber ikke kunne holde den længere og den røg tilbage mod Justin. han så ned og bed sig i læben imens og havde svært med at holde sig tilbage "du skylder mig en hel ny film" sagde han og så kort op på ham og lod sin anden hånd begynde at give ham handjob
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 07:07

Justin åbnede langsomt øjnene og så på ham foran sig med afsky i blikket "hvad tror du selv" hvæsede han næsten og ønskede sådan set bare at kunne forlade dette sted nu uden at få mere af Brendon op i sig, men han vidste jo godt at det var umuligt for ham nu. Justin kunne ikke lide hans blik på sin krop men det ville være ret svært at gemme sig for ham nu hvor det var gået så vidt. "Jeg arbejder ikke hos dig længere" sagde han med en vred undertone og ville ikke have noget som helst at gøre med ham, og især ikke efter det der nok snart ville ske. Et lille støn undslap hans læber ved det brendon gjorde og han nåede ikke at holde det tilbage før det var for sent. Stille bed han sig fast i sin underlæbe og lod ikke flere komme ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 07:19

Brendon så på ham og smilte stort da han stønnede "sådan skat bare kom med dem" sagde han og træk sine hænder til sig og kunne ikke holde sig tilbage længere, han rejste sig op og åbnede sine bukser og træk dem ned og sine underbukser. hans lem kom til synes og det var helt stift i det "vil du havde dette?" spurgte han om og sparkede sine bukser væk, han satte sig ned igen og begynde at nusse hans læbe igen "vil du havde dette?" spurgte han om og lod sit lem røre ved hans og lag sine hænder på hans brystkasse og nussede det, han bøjede sig hen og kyssede kort hans læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 07:32

Justin kunne næsten mærke den rosa kulær sprede sig på hans kinder idet han rødmede men han holdt stadig sine lyde tilbage da han ikke ville give Brendon den tilfredstillelse i at høre hans nydelse. Et lille sus fløj gennem ham da instruktøren rejste sig og strippede sig selv for resten af tøjet, og da hans krystalblå øjne faldt på hans stive lem, trak han sine spinkle ben ind til sin krop, og så ængstligt på ham med et bedende blik. Nej. Han ville ikke gøre dette og være grund til brendons nydelse. Han ville ikke udnyttes af en syg stodder som anså ham for værende luder. Brendon nåede ikke at kysse Justin før vampyren havde vendt kinden til ham og bare stirrede ind i væggen ved siden af sig. *stop* tankerne fløj rundt i hans hoved og han kunne ikke holde styr på det længere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 07:41

Brendon så lidt på ham og rystede på hovedet af ham "Justin hold nu op.. hvis du ikke vil havde det så vil din krop" sagde han og lag sine hænder på hans knæ og lod dem glide op af hans krop og nussede ham blidt på overkroppen "kom nu smukke.. hvis du ikke slapper af så vil du jo ikke nyde det" sagde han og kyssede hans knæ en enkel gang, inden han tog fat i dem og sprede hans ben. han lod sig bare trykke tætter på ham og satte sin ene hånd ned i sengen ved siden af ham, mens han bruge den anden hånd for at føre sig selv op i ham. som altid kom der ikke en eneste lyd ud af hans mund, og han bøjede sig bare hen over ham og begynde at kysse hans hals. han begynde dog også at bevæge sig i en rolig tempo ind og ud af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 07:52

Justin trykkede sig om muligt endnu tættere op af væggen da Brendon lagde sine hænder på hans knæ og lod dem glide op af hans overkrop. En lille lyd af ubehag kom fra ham og han havde ikke tænkt sig at give op til dæmonen. Dog kunne han ikke gøre andet end at se på mens brendon spredte hans ben og blottede alt. Det var næsten som om han kunne mærke ham indeni sig igen og det var bestemt ikke en rar fornemmelse når mkan tænker på hvordan det havde været sidste gang. Justin så på ham over sig men rettede så blikket mod loftet så han ikke skulle se på ham. Han udstødte et lille suk da dette jo blev nød til at ske, og han måtte tage imod ham...han havde ikke andre muligheder. Et smertefuldt gisp/støn undslap hans læber og hans øjne spærredes op i smerte og ubehag idet Brendon trængte ind i ham, og Justin kunne mærke sig selv bryde sammen indeni. Det gjorde ondt, men det var værre i hans hjerte som ikke slog mere. Da instruktøren begyndte at bevæge sig ind og ud af ham borede justin sine skarpe negle ned i hans ryg som var det eneste han havde at holde sig fast til og han lagde ømt hovedet tilbage i puden men nød det bestemt ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 07:02

Brendon mærkede hans negle i sin ryg og så hurtigt på hans ansigt, det gjorde ret ondt dog sagde han ikke nået til det. og blev bare ved med at bevæge sig ind og ud af ham, i en rolig tempo ikke som han havde gjort sidste gang. han smilte lidt og så kort ned af dem "slap nu af smukke" sagde han stille og vende sit blik op mod ham igen, og bøjede sig hen og nappede ham blidt i læben mens han så på hans ansigt "skal nok lade være med at bruge legetøj på dig" sagde han i en drillende tone for at få ham til at slappe af, selv om han bare synes selv at det lød ret så sjovt. han tog fat i hans hofter og træk ham op i sit skød, han lod sine hænder derefter glide ned til hans lår og løftede ham op og ned. han lag sit hoved mod hans brystkasse og så ned imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 07:32

Brendons hud gav efter for Justins negle og snart efter kunne de vel begge mærke lidt blod piple ud af de smalle sår som dog ikke var så dybe igen. Selvom han havde regnet med at instruktøren ville være ligeså hård mod ham som sidste gang, gjorde det ham absolut igenting da han nødig ville lide under Brendon på samme måde. "Som om...det ville hjælpe" hviskede han genstridigt og blev afbrudt af sit eget støn mit i sætningen og han bed sig hårdt i læben for at undgå at stønne for højt. Han ønskede ikke at give Brendon den tilfredstillelse. Det fik ham på ingen måde til at slappe af, og han hadede at skulle bruges som dæmonens 'eget lille legetøj' selvom han nok ikke kunne gøre så meget ved det nu. Justins hænder gled op til hans skuldre idet de skiftede position og små, lyse støn kunne høres fra vampyren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 08:07

Brendon så på ham og nød at høre hans støn, som han virkelig godt kunne lide at høre. han begynde at kysse hans brystkasse og så op på ham samtidigt "fordi det bliver bedre for dig og for mig" sagde han og smilte lidt imens, og havde jo ikke lyst til at kunne nyde det og at Justin også nød det. han begynde at bevæge sig lidt under ham, og et lille svagt støn kom ud af hans mund og han smilte op til ham "jeg har ikke tænkt mig at være så hård som sidste gang.. der var jeg jo pist" sagde han og løftede sit hoved lidt op og begynde at kysse ham på halsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 08:19

Justin lukkede øjnene og blev en smule lettet over at høre at han ikke ville være så hård som sidste gang. Dog var han ikke sikker på om han skulle tro på ham da han for længst havde mistet alt tiltro til ham da det var blevet slået fuldstædig væk efter sidste gang. Stønnet fra Brendon overraskede ham en del idet han ikke havde hørt ham stønne før eller lignene da han altid var så kold i røven. Justin vendte hovedet væk fra ham og sænkede det lidt mens hans vejrtrækning var jævn og en erstatning for andre nydelseslyde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 08:35

Brendon så på ham og kyssede ham på kæben "Justin se på mig" sagde han stille og lod sine fingerespidse glide hen over hans kind, han viste jo godt at Justin og alle de andre som arbejde for ham troet at han var en ond skid. det var han jo også et sted, dog gik han jo bare meget op i sit arbejde. dog var han jo som et lille lam når han havde haft en god dag, også var det ikke nået med at mishandle nogen så længe de ikke afviste ham. selv om han jo bare kunne bruge sin evne på dem, så kunne det pisse ham lidt for meget af nogle gange. han begynde at nusse hans lår og nappede ham blidt i kæben, inden han lod sine fingere glide op til hans hofter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 08:45

//haha der skulle have stået 'ujævn' istedet for 'jævn' i sidste indlæg ^^//

Justin hørte Brendons stemme og rystede svagt på hovedet hvorefter han langsomt løftede blikket og lod det lande på hans øjne. Han så dog hurtigt væk igen og hvilede panden mod instruktørens skulder som for at få støtte selvom han godt vidste at det ikke var her han kunne få den slags. Et svagt støn undslap hans læber og han mærkede en rødmen brede sig over sine kinder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Icon_minitimeTirs 20 Jul 2010, 08:55

Brendon så bare på ham når han rystede på hovedet, og blev lidt overrasket at han alligevel gjorde det selv om det ikke var så længe "jeg har ikke nået legetøj her så der sker dig intet" hviskede han stille og var mere sikker på at der ville ske nået med ham selv efter dette, da han næsten var sikker på at hvis han ikke blev lidt mere løs i det og faktisk kom til at nyde det. så var han næsten sikker på at han ville blive smadret lidt efter, han lag sin hånd i hans hår og begynde at nusse det "bare støn smukke" hviskede han ind i hans øre og begynde at kysse ham bag det
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Drop it to the ground - Brendon   Drop it to the ground - Brendon - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Drop it to the ground - Brendon
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Strand tur//Brendon.
» Blandt de mange væsner//Brendon.
» Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: