Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris.

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Empty
IndlægEmne: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris.   Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 05:58

Dato: 18 juli 2010.
Dag: Søndag.
Tid: Irl.
Sted: Politistationen.
Omgiverlser: Ting der er på en politistation.
Tøj: Et par sorte meget tætsidende jeans, en sort tanktop, sorte læderhandsker, sort tærklæde tørklæde om halsen også mørkerøde vans.



Pierce var lige blevet færdi med at fortælle hvad der var sket til en af politimændende og han håbede de kunne fange Borris inden han blev overfaldet af ham igen. Han havde jo sagt han ville slå ham ihjel hvis han gik til politiet. Han bed sig i læben og rejste sig op. Blodet var blevet vasket af hans blege hud. Han gik ud af døren og ud på gaden i Sheria by. Han så rundt omkring og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris.   Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 06:02

Borris havde lige været hjemme for at skifte om til en ny skjorte og kom nu vndrene ned af gaden mede et blik ratte mod månen *hmm vis den dreng har sladret er jeg på den*tænkte han og hev en smøg op af lomme og fik hurtigt tændt den før han tog et ordligt sug og pustede ud stadi med blikket rette op på himlen .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris.   Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 06:04

Pierce satte så i løb og havde bare lyst til at komme hjem i en fart hvor han vidste eller håbede på vampyren ikke kunne finde ham. Han løb gennem byen gennem alle gyderne og de små sideveje. Han kom nu hen til et lidt mere forladt del af Sheria hvor der lå en villa som så helt forladt ud og det var den også og derfor havde Pierce overtaget den og boede der fordi han ikke havde råd til andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris.   Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 06:11

Borris vandre forbi politistationen uden at kigge på den en enste gang han var nemlig travlt optage af hans taker, en betjen skubbe døren op og så lidt rundt på gaden da han fikøje på Borris "heeey hoov stop hr"råbt han efter Borris, han stoppe bradt op og vendt sig om da han nu så en betjent stå og se på ham "hvad kan jeg gøre for dem hr"spurgte han roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris.   Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 06:16

Pierce løb uset ind i den forladte villa og løb så ovenpå op på loftet hvor han holdte til. Han gik hen til vinduet og så ud. Han kunne se hen på politistation hvor han kunne se en politibetjent stå og snakke med Borris. Han sank en klump og holdte øje med de 2. Han bed sig nervøst i læben og håbede virkelig at han ikke fik snakket sig ud af det eller et eller andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris.   Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 06:22

Betjenten så lidt på ham før han svarede "der har været en klage over dig"med en lidt tvilne stemme, Borris sukke og så på ham "jamen så må jeg vel følge med dig ikke sandt?"svarede han og forholdsig roligt da det også virkede mere uskyldigt, Betjenten nikke og gik hen til døren og åbnede den for ham 2denne vej hr2sag han kort, Borris fulgte med ind og kort tid efter sad han i en celle for adt vendte på et eller andet, Betjenten tog så blien og kørte hen til Pierces hovde dør og banke på døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris.   Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 06:25

Pierce løb hurtigt ned af trapperne og sad nu udenfor på grasplænen. Han bed sig i læben. Han vidste Borris ville flå ham levende hvis han fandt ud af det var ham der havde klaget over ham men han havde ikke noget andet valg end at følge med betjenten da han kom. Han så op på betjenten uden rigtigt at sige noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris.   Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 06:34

betjenten så lidt på ham "vi har fanget Borris nu og ville gerne ha en snak med jer begge"sag han og åbnede døren ind til bagsæet i bilen, han lukkede den efter ham og satte sig in på forsæet og starede motren, efter kort tid ankom di til den travle station og betjenten førte ham indefor.
Borris stod lændt op af endevægen og så stille ud på de travle betjene med et irteret blik.


//hmm kan du ikke også spille en betjent?? p.s smutter lige urtigt i bad//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris.   Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 06:37

//Okay ^^//


Pierce nikkede stille og rejste sig så op. Han satte sig roligt ind i bilen og så ud af vinduet og var helt stille. Han vidste helt seriøst ikke hvad der skulle ske når de kom hen til politi stationen. En betjent stod lænet op af væggen udenfor der hvor Borris sad. Han gik så ind og tog fat i ham og førte ham hen til et rum med 4 stole. "De andre kommer snrt også kan vi for redegjordt det her" Han placerede Borris i den ene stol og satte sig så ved siden af ham og vendtede på at Pierce og den sidste betjent skulle komme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris.   Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 06:50

Borris sukke da han blev hevet ud af cellen og ført hen til et lokale af en betjent hvorefter han blev placeret i den ene stol, han så lidt rundt men så over på de tomme stole, Den anden betjent førte Pierce ind i lokalet og placerede ham på syolen overfor den anden betjent, Borris så så op mod loftede og vendte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris.   Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 06:53

Pierce så ned og bed sig i læben. Han så slet ikke på Borris da han kom ind i rummet. han satte sig langsomt ned. Betjenten bed så Pierce om at gentage hvad han havde fortalt og det gjorde han så. Han så på betjenten overfor sig mens han snakkede. Betjenten ved siden af Borris så på ham "Hvad siger du til det ungen mand?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris.   Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 06:58

Borris lytte til hvad drengen ævlede om imens han kort koncetrede sig om at fi hjørnetænderne til at blive normale og det lykkes enligt godt for ham for de var ikke syn´lige mere, han så så på betjenten ved siden af sig "jeg sad bare og slappe af da drengen forstyrre mig og ja så slog jegham kort fordi jeg har haft en ret dårlig dag"starede borris med et sige roligt "men jeg har ikke bidt den dreng hvordan skulle jeg dog kunne gøre det med de her tænder"sag han og åbnede roligt munden og afslørede et helt normalt tandsæt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris.   Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 07:00

Pierce så vredt på Borris da han bare sad og løj sådan. "Løgner" Hans stemme var hård og kold men hans øjne var fyldt med tåre. Han så væk og nægtede at sige noget eller svare på nogle af de spørgsmål betjentene kom med. Han havde sagt sandheden og andet kunne han ikke sige. Betjentene sad og diskuterede lidt om hvad de skulle gøre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris.   Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 07:05

Borris sendte ham et kort sådan klar man det blik før han så op på loftede, Betjenten ved siden af Borris så lidt på dem alle "altså jeg ved ikke hvem vi skal stole på "sag han tænkne "hvad med at sette dem ind i ver sin celle overfor hinnanden og beholde dem til imorgen"´forslog han og så lidt på borris som sad og betragte loftet, Borris var nu ret stolt over sig selv *de er da for tumpe*tænkte han køligtl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris.   Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 07:12

Pierce så op da de nævnte om at sætte dem ind i hver sin celle. Han ville gerne protestere men så ville det sikkert ende med at han skulle blive her længere. Betjenten ved siden af Pierce nikkede så og hev så op i pierce og førte ham ind i en celle hvor han låste døren efter sig. Pierce gik hen og satte sig i et hjørne så langt vær fra alt. Han stirrede over på cellen overfor ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris.   Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 07:15

Den anden betjent tog fat i Borris og førte ham ind i cellen overfor hvorefter han låste døren "vi ses i morgen"sag han og gik væk fra cellerne, Borris så lidt rundt i cellen men så så over på drengen med et køligt smil *så ku han lær det*tænkte han og satte sig ned på det kolde gulv men det betød intet for ham for han elskede kulde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris.   Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 07:17

Pierce så væk fra Borris og vidste imorgen ville blive helvede når de begge 2 blev lukket ud. Han ville højst sandsynligt ikke eksistere mere. Han gik så hen og lagde sig på briksen og stirrede ud af vinduet uden at sige noget. Han bed sig i læben og vendte så ryggen til cellen Borris var i. Han ønskede ikke at se på ham overhovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris.   Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 07:27

Borris lo tørt før han vendte sig om og vandre hen til briksen og satte sig med lethed op på den, da han jo vampyr sov han ikke men han lukke dog øjene for at få betjentne mens han sad med lukke øjene lod han tankerne køre der var sket så meget på det sidst men han var glad nok så længe han ikke støder inde i sin skaber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris.   Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 07:28

Pierce kunne mærke hvor træt hans krop var han havde ikke rigtig fået slappet af enormt længe. Han sukkede stille og faædt så i søvn. Han lå roligt og trak vejret tungt og meget roligt.

//Næste dag? :3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris.   Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 07:35

//ja ;)//

Tidligt næste morgen begyndte de ny betjente så småt på at komme på arbejde, Borris stod lændt op af endevægen og så roligt rundt imens han nu glæde sig til snart at komme ud selvom det nu ikke var godt for ham nu da det var dag så han skulle hurtigt finde på en plan for ikke at brænde op i solen den er heldivis ikke så skarp om morgen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris.   Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 07:38

Pierce sad stille på briksen men rejste sig da der kom en betjent hen og lukkede ham ud. Han gik ud og så kort på Borris før han gik ud af døren og bed sig i læben. Så snart han kom undenfor gemte hans sig og bed sig i læben. Han gemte sig tæt på stationen i tilfælde af Borris nu skulle finde på noget.


//Han har ikke seriøst tænkt sig at dræbe Pierce vel?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris.   Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 07:46

//nej selv følig ikke din person m¨da gerne leve men vis en dag du overvejer at blive vampyr så kontakt Borris//

Borris så efter ham da betjent så gik hen og låste hans celle op, Borris sukke let og roligt hen til døren og trådte ud på gaden hvorefter han med lynets hast løb hen mod sin lejlighed et stykke ned af gaden, han havde ikke en gang tid til at se efer drenge for han skulle bare ind i sin mørke lejlighed hurtigst muligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris.   Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 07:49

//Mange tak ^^ Og det skal jeg nok huske//


Pierce så efter ham og gik så mod den forladte villa igen. Han sukkede stille. Han vidste ikke hvad han skulle gøre nu. Nu havde han jeg sikkert fået en fjende i denne by. Mon han skulle flytte?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris.   Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 07:54

Borris fik hurtigt låst sig ind i sin lejlighed hvorefter han sank ned i sofan og så lidt rundt "sikke en dag"mumlede han køligt og rejste sig så op og gik over til et sort terraie hvor en lang tynd slange sad snoet om en tyg gren, han så lidt på den "nå snå"sag han så og hev en lille kasse fram under buret hvor han hurtigt fik hevet en stor hvid rotte op som han smed ind i buret og lag så kassen tilbage hvorefter han sank ned i sofaen og så over på slangen som begyndte at sluge den stakkels rotte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris.   Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Icon_minitimeMan 19 Jul 2010, 07:57

Pierce gik ind i villaen og forsatte så op på loftet. Han sukkede og så rundt. En madrasse var skubbet over i hjørnet, noget tøj lå i en taske ved siden af sengen og det var vist det der var af hans også self en tandbørste og ting til ersonlig hyggiene. Han sukkede og lagde sig hen på madrassen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Empty
IndlægEmne: Sv: Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris.   Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hevm sagde jeg nogensinde fortalte dig sandheden?//Borris.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Lad sandheden komme frem - Alane
» Gud sagde: nu kan de vælge helvede eller paradis.
» Denne smukkeste og farligeste bitch nogensinde - Ribanalon
» by tur//borris//
» Spænding... (Borris)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Politi stationen-
Gå til: