Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Midsommerens lys

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Midsommerens lys - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midsommerens lys   Midsommerens lys - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Sep 2009, 03:33

Kala lyttede til det hun fortalte. Det var utrolig spændende. Specielt når det var så fremmet for hende. Hun var vokset op med en masse kærlighed omkring sig og havde levet et meget beskyttet liv. Hun havde aldrig manglet noget og ellers havde hendes forældre skaffet det til hende.
"Så. Det var englen Will der satte gang i din karriere?" Spurgte hun. Det lød på en måde fedt at hun havde mødt en engel før, men det måtte have været et mirakel at englene havde holdt ud så længe. De var ikke særlig stærke eller gode til nærkamp.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midsommerens lys - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midsommerens lys   Midsommerens lys - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Sep 2009, 03:37

Alyss nikkede..
"Det var Will der satte gang i det hele..Men nu.." Hun tøvede "Ved jeg ikke hvor han er..Det kan også være derfor. Når man snuser rundt over det hele møder man en masse folk..Og det kunne jo altid ske at en kender Will ikke?" Hun smilede svagt.
"Og..Jeg ved godt at Engle ikke er særlig gode til nærkamp..Men Wills veninde kunne et eller andet med lyn..Hun sendte hele tiden et hav af strøm igennem dæmonen og jeg er overrasket over at den lille mide overhovedet overlevede!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midsommerens lys - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midsommerens lys   Midsommerens lys - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Sep 2009, 03:39

Kala smilede.
"Det er en klar fordel at kunne leve et eller andet med vejret, vil jeg mene" Sagde hun og grinede kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midsommerens lys - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midsommerens lys   Midsommerens lys - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Sep 2009, 03:41

"Uh ja" grinede hun og smilede..
"Så..Må jeg se dig lave en tornado eller sådan noget?" Spurgte hun med et stort smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midsommerens lys - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midsommerens lys   Midsommerens lys - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Sep 2009, 03:44

"Så du har luret min evne?" Spurgte hun grinende og nikkede.
Kala fløj et stykke op i luften og stoppede så.
Hun koncentrerede sig længe og fik sat gang i vinden. Hurtigt dannede hun en tornado omkring dem og gjorde så de befandt sig lige i midten af den.

//Skal logge. Skrives xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midsommerens lys - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midsommerens lys   Midsommerens lys - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Sep 2009, 03:48

//Jaeh xD...Har Du bruger i forks der hedder: Jamilah
? xD//

Alyss lavede store øjne..
Hendes blik blev måbende.
"WOHW!" Udbrød hun og m,ærkede vinden rive i hendes hår.
"Hvor er det VILDT!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midsommerens lys - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midsommerens lys   Midsommerens lys - Page 2 Icon_minitimeSøn 20 Sep 2009, 19:23

//Ja, det har jeg xD Hvorfor?//

Kala grinede.
"Det e fantastisk" Råbte hun, da vinden larmede en del.
Hun fik satte farten på vinden op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midsommerens lys - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midsommerens lys   Midsommerens lys - Page 2 Icon_minitimeMan 21 Sep 2009, 03:51

ALyss nikkede en helt del gange totalt måbende..
"Ja! Fantastist!!" Sagde hun åndeløst.
Det var bare utroligt at kunne gøre sådan noget! Dog havde hun ikke i sinde at sige at hun selv havde en evne..Det var jo ikke nogetr mennesker havde så..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midsommerens lys - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midsommerens lys   Midsommerens lys - Page 2 Icon_minitimeMan 21 Sep 2009, 03:53

Kala grinede lidt.
Så stoppede hun vinden brat og fløj ned på jorden igen. Det lignede overhovedet ikke at der lige havde været en tornado.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midsommerens lys - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midsommerens lys   Midsommerens lys - Page 2 Icon_minitimeMan 21 Sep 2009, 03:59

//Nårh ja xD Fordi at jeg kunne se det på den måde du skriver ;D Hvem tror du jeg er? ^^

Alyss rynkede sine øjenbryn så der kom et let V i hendes pande.
"Det er utroligt" Gentog hun "Er...Altså, skal man slet ikke anstrænge sig for at gøre det, eller er det ligesom at blinke?"
Hun grinede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midsommerens lys - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midsommerens lys   Midsommerens lys - Page 2 Icon_minitimeMan 21 Sep 2009, 04:03

//Hm.. Der er oss en bruger der hedder Alyss der, så er du Alyss? xD//

Hun trak på skulderne. "Jeg skal bare koncentrere mig ordenligt, så er det ikke særlig anstrengende" Fortalte hun og smilede. "Det er mere anstrengende at tage mine vinger i mig vil jeg sige"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midsommerens lys - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midsommerens lys   Midsommerens lys - Page 2 Icon_minitimeMan 21 Sep 2009, 04:07

"Årh" Smilede hun og nikkede atter..
"Spændende..." Sagde hun tænksomt..
"Vi..Vil du se noget jeg kan?" Spurgte hun kort og med et lystigt glimt i øjnene..
Hun udvalgte sig hurtigt et træ og betragtede det inden hun nikkede..Det var ikke det største, og ikke det mindste.
Perfekt.
Hun tog pilen i en flydende bevægelse og trak den op på buestrængen.
I det sekundt nåede hun at beregne vinden og højten inden hun hurtigt slap pilen efterfulgt af 5 andre, lynhurtigt.
Der løs tunge flossende dunk når pilene borrede sig langt ind i træets stamme, og da den sidste ramte havde de tilsammen lavet en lige linje..HELT lige linje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midsommerens lys - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midsommerens lys   Midsommerens lys - Page 2 Icon_minitimeMan 21 Sep 2009, 04:09

Hun så måbende fra træet med pilene til Alyss.
"Hvor VILDT!" Sagde hun og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midsommerens lys - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midsommerens lys   Midsommerens lys - Page 2 Icon_minitimeMan 21 Sep 2009, 04:11

//Neij xD Jeg er VArulv og starter med E ^^ ;D

Alyss smilede svagt..
Hun var ikke helt stolt over skuddende da hun havde håbet på at få dem længere ind istammen så den kunne knække midt over.
Hun trak på skuldrene..
"Tjoh! men det slår ALDRIG dit xD"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midsommerens lys - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midsommerens lys   Midsommerens lys - Page 2 Icon_minitimeMan 21 Sep 2009, 04:13

//Emily? xD Skal lige spise//

"Din evne er da mega sej!" Sagde hun og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midsommerens lys - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midsommerens lys   Midsommerens lys - Page 2 Icon_minitimeMan 21 Sep 2009, 04:16

Alyss grinede.
"Det er indøvet talent du, ikke en evne." Hun smilede.
Hendes Jern evne brugte hun næsten aldrig, det var for risikabelt..
Alyss besluttede sig hurtigt.
Hun stirrede på sine pile der straks smældtede sammen en jernklump og bevægede sig over imod hende.
Hun grinede og fik den lille klump jern til at forme sig som en trekant.
"DET er min evne^^"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midsommerens lys - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midsommerens lys   Midsommerens lys - Page 2 Icon_minitimeMan 21 Sep 2009, 05:18

"Hvor fedt!" Mumlede hun og så på klumpen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midsommerens lys - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midsommerens lys   Midsommerens lys - Page 2 Icon_minitimeMan 21 Sep 2009, 05:25

"Det er knaps så fedt..Mere..Underligt" Mumlede hun og splittede atter jernet til de 3 pilespidser som hun hurtigt skruede på pilene..
Hun trak på skuldrene..
"Dit er meget federe...Men hva pokker" Smilede hun "jeg er jo kune et menneske^^"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midsommerens lys - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midsommerens lys   Midsommerens lys - Page 2 Icon_minitimeMan 21 Sep 2009, 05:27

Hun nikkede.
"Nogen gange ville jeg gerne være menneske" Sagde hun stille. "I er så almindelige og har næsten ingen fjender. det må være skønt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midsommerens lys - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midsommerens lys   Midsommerens lys - Page 2 Icon_minitimeMan 21 Sep 2009, 05:32

"Tjooh" Sagde Alyss med falskt tænksomhed.
"Ja da! og faren for at blive spist af vampyrer..eller at få suget sjælen ud af dæmoner.. Og at være uvidende og ude af stand til noget som helst.. Ihh ja Det er bare livet" Sagde hun muntert og med klar sarkasme.
Hun smilede til pigen.
"Du..Jeg ved faktisk ikke hvad du hedder" Grinede hun "Men jeg hedder Alyss"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midsommerens lys - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midsommerens lys   Midsommerens lys - Page 2 Icon_minitimeMan 21 Sep 2009, 05:35

Hun grinede lidt, da hun tydelig kunne mærke hun var sarkastisk.
"Hyggeligt at møde dig Alyss!" Sagde hun glad. "Jeg hedder Kala"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midsommerens lys - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midsommerens lys   Midsommerens lys - Page 2 Icon_minitimeMan 21 Sep 2009, 05:40

"Kala.." Gentog hun for at huske det..
"Jammen tak og ilige måde ;D"

//Skal spise
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midsommerens lys - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midsommerens lys   Midsommerens lys - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 01:37

Kala smilede glad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midsommerens lys - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midsommerens lys   Midsommerens lys - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 01:53

Alyss nikkede let som endnu en hilsen.
"Så.." Smilede hun og satte sig op af et træ.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Midsommerens lys - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midsommerens lys   Midsommerens lys - Page 2 Icon_minitimeTirs 22 Sep 2009, 01:57

Kala trak sine vinger ud og rystede dem lidt.
Hun så nysgerrigt på Alyss.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Midsommerens lys - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Midsommerens lys   Midsommerens lys - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Midsommerens lys
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: