Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 I byen - Mihael

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




I byen - Mihael - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Mihael   I byen - Mihael - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 06:14

han trak på skuldrene
"Undskyld, er bare nysgerrig, kender intet til stedet her og intet til racerne" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I byen - Mihael - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Mihael   I byen - Mihael - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 06:24

Artemis så let op på ham igen. "Jeg kender heller ikke meget til racerne..." sagde hun, og trak let på den ene skulder. "Men jeg kender alt til området, omkring byerne." tilføjede hun så med et svagt smil. Som menneske gik Artemis utroligt meget omkring hvor hun egentlig ikke burde være. Hvilket sikkert også var grunden til at hun var havnet i den situation hun var i i øjeblikket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I byen - Mihael - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Mihael   I byen - Mihael - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 06:34

"aha" smilte han
"Det var da godt...Men fare nu ikke vild...desuden ser jeg mig også meget omkring" de kom åbenbart forbi et sted hvor unge festede, der ar høj musik og bas, samt der skinnede de sjoveste farver over det hele, folk stod uden for og grinte sammen.
Han trak sig udenom et kyssende par mens han så sig undrene tilbage.
"Er det normalt? Altså ikke at de kysser, men den måde de...fester? på"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I byen - Mihael - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Mihael   I byen - Mihael - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 06:43

Artemis trak på skuldrene, og så lidt på de unge par. "Det ved jeg ikke... Jeg er et barn, hvis du ikke har bemærket det... Jeg gør det ikke ligefrem i fester." svarede hun roligt, og rettede så blikket frem for sig. Egentlig var hun også komplet ligeglad. - Det kom ikke hende ved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I byen - Mihael - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Mihael   I byen - Mihael - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 06:44

"Derfor kender du stadig steder bedre og burde bemærke bare lidt at de fester og kunne sige om de gør så tit at man kan kalde det normalt" sagde han klogt, men forstod det godt...Han havde faktisk glemt han gik sammen med et barn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I byen - Mihael - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Mihael   I byen - Mihael - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 06:55

Artemis rystede kort på hovedet. "Jeg plejer at holde mig væk fra de steder hvor der bliver festet." svarede hun kort. "Desuden forgår de fleste fester om aftenen, og ud på natten. Børn bliver normalt lagt i seng om natten." tilføjede hun så. Ikke at hun havde ligget hjemme i sin seng og sovet hver nat, men hun vidste hvordan folk normalt tænkte omkring børn...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I byen - Mihael - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Mihael   I byen - Mihael - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 06:58

"Aha" sagde han
"Men derfor burde du vel stadig have en rimlig fornemmelse af det?" sagde han
"Glem det" han rystede på hoved
"Det jeg bare ville frem til var at det er totalt formålsløst"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I byen - Mihael - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Mihael   I byen - Mihael - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 07:46

Artemis trak på skuldrene, og valgte ikke at svare på det. Nej, gu havde hun ej en fornemmelse af festerne i området. Fester var ikke noget for piger i ni-ti års alderen. Hun kløede sig let på kinden, og så frem for sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I byen - Mihael - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Mihael   I byen - Mihael - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 08:12

Han kunne godt fornemme han måske havde sagt noget forkert.
"Undskyld, det var slet ikke sådan ment" sagde han, han skulle lige til at sige at det måske var fordi hun virkede mere voksen end hun var, men valgte at tie stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I byen - Mihael - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Mihael   I byen - Mihael - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 08:19

Artemis så op mod ham igen, og nikkede kort. "Det er okay." sagde hun, og kløede sig igen på kinden. Det kløede sådan set ikke, men det var bare en af hendes små vaner... - Noget hun faktisk havde en del af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I byen - Mihael - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Mihael   I byen - Mihael - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 08:21

han nikkede lidt og vidste faktisk ikke rigtig hvad han skulle sige.
Men hvad snakkede man normalt også om? Han vidste det ikke lige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I byen - Mihael - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Mihael   I byen - Mihael - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 08:31

Artemis, der af natur var en stille pige, lod blikket glide ned af vejen uden et ord. Måske hun burde begynde at tænke på at komme tilbage til den triste skov igen?.... Måske...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I byen - Mihael - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Mihael   I byen - Mihael - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Jul 2010, 21:24

Han sukkede lidt og så op i himlen, hvor han genkendte et par stjernetegn.
"Nåmm" startede han
"Hvad laver du så ellers, her?" spurgte han med et smil, han kunne ikke huske om han havde spurgt om det før, men ihvertfald var det et forsøg på at få en samtale igang igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I byen - Mihael - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I byen - Mihael   I byen - Mihael - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I byen - Mihael
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: