Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Vild fest //Dawn//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 3 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 09:25

Han åbnede hendes nederdel og fik den af hende "lækker krop søde"sagde han og kyssede hende på halsen stille og roligt og kiggede hende ind i øjne og smilte sødt til hende "hvad vil du så ha det normal eller hvad kunne du tænke dig søde"sagde han med et sødt smil mens han lå oven på hende med et sødt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 3 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 09:32

Hun lytede kort sin lille røv så han kunne trække neder delen ned, derefter smilede hun til ham imens han snakkede hun lod hænderne køre ned og åbne hans busker imens hun sagde "Vi gør det du har lyst til, husk det er min føste gang med en varulv så vær sød" hun sente ham et sødt smil, og hun så kort op og ned af ham ,, og hev stille hans bukser ned..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 3 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 09:37

Han kiggede på hende med et smil "skal jeg nok søde"sagde han og kyssede hende på munden og løftede hende let op og åbnede hendes bh og fik den af hende og lagde hende blidt ned igen og kyssede hende lidt mere på munden "okay"sagde han og kiggede hende ind i øjne og hjælp hende med sin bukser og lagde den på gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 3 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 09:42

Hun smilede til ham og kyssede ham på munden men udvide kysset til et tunge kys og lagde hånderne i hans hår og bene om hans liv, hun pressede ham lidt ned på hendes underliv, mnen stoppede så med det og begyndte så at tag hans under bukser ned hun tog så fat i hans P** og begyndte derefter og give ham handjob..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 3 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 09:47

Han kiggede på hende med et smil og mærkede hun tog fat i hans p** "frækkert"sagde han med et sødt smil og kyssede hende på munden og begyndte at tage hendes trusser af hende og fik dem af til sidst "du er så sød smukke"sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 3 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 09:54

Hun grinede lidt og legede så lidt med hans tunge og der efter da hendestrusser var nede løftede hun numsen og kiggede på ham med et smil, "Så det nu" sagde hun med et smil og hen tydet til at han skulle trække sig op i hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 3 Icon_minitimeSøn 25 Jul 2010, 10:00

Han kiggede på hende med et sødt smil "okay søde klar"sagde han med et sødt smil og satte sin p** mod hendes underliv og pressede sig stille og roligt op i hende hendes krop var jo nok ikke mere en 17 så han viste ikke hvor mange gange hun havde gjordt det og alt det men hun var dejlig at komme op i "du varm"sagde han og var helt oppe i hende med sin p**.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 3 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 03:12

Hun lukkede øjne da han kom op i ehnde og bed sig der efter i læben fordi det gjord ondt på hende, Hendes hænder kørte rundt i hans hår og nussede ham der lidt efter slap der et støn ud af hende, hun åbnede øjne og kiggede¨på ham, "Det er vel en god ting, at jeg er varm er det ikke" spugerte hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 3 Icon_minitimeMan 26 Jul 2010, 04:54

Han kørte sig stille og roligt frem og tilbage inde i hendes underliv "jo det dejligt"sagde han og blev ved og kyssede hende på munden med et sødt forførende smil på sine læber det var dejligt at mærke hende udover sin p**
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 21:35

Dawn stønnede det var en rar og dejlig følese, hun så stille på ham og kyssede ham stille. hun stoppede så med at kysse ham og lagde hånden på hans kind og lod tommelfingern kører frem og tilbage så hun nussede hans kind, hun smilede sødt til ham og det var en dejlig følse..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 01:56

Han kiggede hende ind i øjne og lod sit lem begynde at køre frem og tilbage ind i hendes underliv der var så dejligt: han kiggede på hende med et frækt smil og blev ved med at gøre det hurtiger og hurtiger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 02:30

Hun nød det og lagde bene tæt om ham. han var dejlig varm. for hun frøs lidt da hun lå helt nøgen. men da han begyndte at bevæg sig blev det hele beder. hun var nu helt varm. og hun stønnede højer og højer. hun tog hans hånd og lagde hans hånd på hendes pat. og ville have ham til at tag lidt på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 02:34

Han kiggede på hende mens han blev ved med at gøre. Han kiggede hende ind i øjne da hun tog hans hånd og lagde den på hendes ene bryst og kiggede på hende og tog så på hendes bryst som det så ud til at hun ville ha og kørte sit lem hurtiger igen frem og tilbage inde i hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 02:57

Dawn smilede sødt til ham og hendes skinnede blå øjne så ind i hans lilla øjne og hun smilede lidt mere frækt til ham da han begyndte at tag på hendes ene bryst hun nød det hele og stønnede lidt højer da han gjord det hurtigere og hurtigere..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 03:02

Han blev ved og kiggede på hende med et frækt smil og kyssede hende på munde og blev ved med at give hende p** hurtiger og hurtiger og mere hårdt det var så dejligt at give hende den hårdt og hurtigt og håbede på at hun nød det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 06:54

Dawn mærkede en tårer trille. hun vendte blikket væk og hendes tænker var bestemt ikke gode. hun vidste han havde været sammen med mange, og hun ville ikke tro på ham vis han sagde nej. hun lagde sine hænder ned langs sin egen side og kyssede ham ikke igen da han kyssede hende, benene hun havde lagt om hans liv faldt ned og hun synes ikke det var dejligt både fordi det var hårdt og han gjord det hårdt på en engel som ikke kan holde til så meget, så hun var også blevet ret træt. men hun ville ikke sige stop til ham. for hun var bange for at han bare ville skride, for hun havde fået meget lidt følser for ham. men hun ville jo ikke kunne stole på ham vis han ville være sammen med så mange andre piger så derfor græd hun ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 07:22

Han kiggede på hende "dawn"sagde han og kiggede på hende "noget galt"sagde han og stoppe med at knalde hende "hvad sker der dawn"sagde han og kiggede på hende med sine blide øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 07:26

"Jeg.." hun tørrede tårerne væk og mærkede at tårerne blev ved med at falde ud fra hendes øjen grov, hun kunne ikke stoppe med at græde, hun vendte blikket op imod ham. "Du knalder for mange.. jeg kan ikke holde det ud" hviskede hun grædende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 07:31

"hvad mener du dawn"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 07:45

"Du har for mange piger i dit liv.. jeg får det dårligt.. ved tænken om at jeg er sammen med dig.. og der er en hel masse piger der tror de har dig for dig selv,.. og jeg ligger her med små følser for dig.. men du vil bare have sex.. det går ikke" hun skubbede ham blidt væk rejste sig og fandt sit tøj og begyndte at tag det på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 08:00

"undskyld dawn"sagde han og kiggede på hende "og viste ikke du havde følser for mig undskyld"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 08:10

Hun rystede på hovedet og vendte sig om imod ham. det eneste hun hade fået på var trusser og en bh.. " Handler dit liv kun om sex" supgerte hun en smule trist. "Og ja jeg var ved at få følser for dig.. hvordan kan lyde så ligeglad" tårerne trillede vider ned af hendes kinder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 08:14

"undskyld jeg ved bare ikke lige hvad jeg skal sige jeg er en varulv jo og vi har mange vi sammen med for vi vil gerne formere os altså vores instinkt"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 08:19

Hun mærkede lidt vred i sig selv, hun lagde armene over kors.. "Kender varulve der over hovedet ikke er sammen med mange.. de finder en pige og det er ikke bare en forelskelse nej.. det er rigtig kærlig" hun græd vider, og blev mere og mere sur over han bare sad der, da han havde trøstede hende før troede hun at hun betød noget for ham.. "Troede jeg betød noget for dig" sagde hun grædende .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vild fest //Dawn// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 08:25

"okay men jeg er nok bare ikke den rette for dig dawn og tror ikke du skal ses med mig jeg er ikke noget for dig så det jo endeligt op til dig hvad du vil om du vil ses med mig eller noget"sagde han og begyndte at tage sit tøj på "men er nok bare et fjols der er dum"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vild fest //Dawn// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Vild fest //Dawn//   Vild fest //Dawn// - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vild fest //Dawn//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» En vild fest - sariel
» Vild fest, det styrer bare!
» vild fest og druk//Danni//
» Aldrig sikker ved en vild fest.
» lidt druk vild fest//Siri//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: