Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En vild fest - sariel

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel Empty
IndlægEmne: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel Icon_minitimeMan 18 Okt 2010, 23:54

Tid- 23, 30
Sted- The Riggie Club.
Omgivelser- de mange festene mennesker.
Vejr - regner udenfor.


Det var en dejlig dag at feste til, og de fleste havde drukket rigtig meget, diskokuglens skær blændede de mennesker der sad oppe i baren, men dog var de, havde de vænnet sig til det. Dem der var fulde, havde svært ved at holde op igen, men nogle af dem havde været en smule fornuftige, at tage hjem og sove. Thunter sad i et hjørne og havde dog ikke selv drukket særlig meget, man kunne ihvert fald ikke kalde hende fuld, men hun havde dog osse valgt at tage den med ro, da folk helst ikke skulle ligge mærke til noget, med at hun var engel, den blonde tøs sad og drak en smule Øl.


Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 00:16

Sariel kom endelig ind og væk fra alle de små klæbrige 15 årige tøser. han orkede den virkelig ikke. De burde ikke være i byen mente han selv. Han så sig rund, der var godt gang i den her. han smilte for sig selv og gik op i baren. Han fik en øl af bartenderen men da han havde så travlt så glemte bartenderen at spørge efter penge. Sariel så på sin øl og tænkte, *hm, gratis øl, fair nok* han tog en tår og så rundt i lokalet, der sad en pige helt for sig selv henne i hjørnet. Han prøvede at få øjenkontakt med hende, han smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 00:26

Thunter drak den sidste dråbe af øllen "Hmm er der nogen der kigger på mig" tænkte hun og kiggede rundt, Den blonde tøs fik øjenkontakt med en fyr, der stod nogle meter væk fra hende, hun rødmede en smule, og smilte så roligt til ham, hun fjernede forsigtigt blikket fra ham, og lod det glide op på en rigtig ung pige, som der nok ikke engang burde være.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 00:45

Sariel smilte roligt tilbage til hende. Han gik imod til hende og satte sig ved siden af hende. "må jeg sidde her?" spurgte han pigen som han lige havde fået øjenkontakt med. Han smilte kært og kløede sig i nakken. Han så så på hende igen og ned på øllen, "Skal jeg skaffe en ny?" og løftede det ene øjenbryn og så smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 00:54

Thunter kiggede på ham " Ja slå dig løs " sagde den blonde tøs venligt, hun undersøgte ham let * han virker sød og han er en ufattelig køn fyr" Tænkte hun med et svagt bid i underlæben " Ja vis du kan, så må du gerne" sagde hun og undersøgte ham lidt grundiger igennem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 01:08

Sariel smilte venligt til hende. han rejste sig og gik hen i baren. Han købte en øl og vendte tilbage til hende. Han satte sig over for hende så der var et bord imellem dem. Han rakte hende øllen, "sådan der" sagde han og smilte. Han drak lidt af sin øl og stile den tilbage på bordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 01:11

Hun tog øllen og smilede " Tak " sagde hun med et venligt smil, men dog vidste hun ikke hvad hun skulle sige uden at ligne en cherry tomat i hovedet " hv.. hvad hedder du?" stammede hun, og ligesom hun ønskede ikke blive rød i hovedet, så blev hun det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 01:12

Men straks gik farven væk fra hendes ansigt og smilede bare og ventede lidt på hans svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 01:26

Han smilte, "mit navn er Sariel, ønsker du høre hele navnet?" Han holdte om sin øl. "Du er en engel" sagde han lavt og længede sig en smule hen over bordet for at hviske det. Han satte sig tilbage og smilte. "er det din egenhårfarve?" spurgte han. Det var faktisk hans tanker han sagde. han holde aldrig noget hemmeligt og han løj heller aldrig. Det var så måde godt og ondt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 01:33

Hun smilte lidt " Ja jeg ville da gerne høre hele navnet Sariel" sagde hun og smilte, da nogle nye ord røg ud af hans mund " hvordan vidste du jeg er en engel?" sagde hun og smilte let, men straks røg hendes tanker på de ord med om det var hendes egen hårfarve " jah det er min egen hårfarve,, hvorfor?" spurgte hu og lænede sig hen og bordet " du er osse noget, du er ikke menneske, så ville jeg have kunne lugte det" hviskede hun, da en flok kom gående.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 01:53

" hvad er du?" Spurgte hun og lænede sig lidt tilbage i stolen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 02:28

// Hvorfor retter du ikke din tekst i stedet for at skrive 2 indlæg af gangen? (: //

"Sariel Davis Anderson" savrede han hende og smilte. "jeg vidste det fordi jeg kan kende min egen race" svarede han og smilte drilsk til hende. "Hvad er dit navn? og ja undskyld jeg spurgte om din hårfarve, jeg du ved jeg.. I speek my mind" svarede han. han spurgte selvfølgelig af ren nysgerrighed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 02:45

" Sikke et pænt navn" sagde hun med et muntert smil på mundvigen, " er du osse engel?" spurgte hun med et sødt smil " Og mit navn er Thunter Jackson" sagde hun og kiggede roligt på ham, og var selfølgelig glad for at have fundet en af sin egen race. Hun smilte venligt og vidste allerede at det var fedt, det var ihvert fald et halvt år siden hun havde mødte e af sin egen race, så hun var lidt glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 02:49

"Tak og ja jeg er engel" svarede ham, hun behøvede jo ikke at vide at han var dødsengel. Han drak sin øl færdig. Det var hans første og sidste øl på denne aften. Han skulle jo køre hjem. Han så på sin ur, klokken var til over midnat og nu var han begyndt at kede sig. Han så på hende, hvis det næste hun sagde var interessant ville han blive ellers ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 03:22

hun kiggede lidt på ham og så han kedede sig så hun hun ville prøve at snakke lidt privat med ham " Hmm ville du ikke lige med ud på toiletet og snakke hemmeligt?" spurgte hun og smilede venligt, da hun ville se lidt efter hvordan hans ansigts udtryk ville være, men hun vidste godt at han troede det var engler, men så måtte hun skuffe ham, vis han troede det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 05:41

Sariel løftede det ene øjenbryn. "undskyld, men.. Det er meget billigt gjort af dig" sagde han og vidste et skuffet ansigt. Han kløede sig i nakken og ville lige høre hendes forklaring på det, hvis hun var en eller anden luder ville han blive rigtig skuffet over hende, især når hun var en engel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 05:54

" hvad mener du med billigt jeg skal bare snakke med dig " sagde hun og åbnede munden let, hun rejste sig og gik væk fra ham " Tak for øllen " sagde hun og gik lide væk og ud på dansegulvet, det var tydligt, at hun var blevet en smule fornærmet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 05:56

" hvad mener du med billigt jeg skal bare snakke med dig " sagde hun og åbnede munden let, hun rejste sig og gik væk fra ham " Tak for øllen " sagde hun og gik lide væk og ud på dansegulvet, det var tydligt, at hun var blevet en smule fornærmet.
Dog forsvandte hun ind blandt menneskerne og kiggede lidt tilbage på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 06:45

Sariel sukkede. "kvinder" sagde han tavs. Han lod øllen stå. Hvad skulle han lave ude på et toilet samme med en pige? Snakke? Nu var han jo ikke ligefrem en pige som gik med ud og lagde ny make up på og snakkede om drenge foran spejlet. Han gik op i baren og satte sig lidt. Han kunne ikke lige få øje på hende i den store mænge af menneskerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 06:59

Thunter rejste sig og gik igennem en en flok dansende mennesker, og hun kunne igen se sariel, hun forsøgte at smile til ham. Den blonde tøs, gik helt hen til ham " Undskyld det før" sagde hun og smilede med øjnene " Jeg ved ikke hvorfor jeg gik så amok over det søde" sagde hun og førte en hånd op for munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel Icon_minitimeTirs 19 Okt 2010, 22:15

Sariel så overrasket på Thunter, som kom frem i menneskeheden bare sådan lige pludselig. "Søde?" sagde han og løftede det ene øjenbryn.
Hvor kom det nu fra? "hvad fik der ombestemt?" spurgte han og så nysgerrigt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel Icon_minitimeFre 22 Okt 2010, 02:50

Den blonde tøs kiggede på ham " ja søde det er sådan noget man kalder hinnanden nu til dages, men jeg ved ikke hvorfor og det er bare blevet en vane for mig" sagde hun og kiggede på ham ved det nye spørgsmål " Hvad mener du med hvad fik der ombestemt?" spugte hun og smilede venligt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel Icon_minitimeSøn 24 Okt 2010, 01:22

Han grinte let og kløede sig let i nakken. "Jeg mener, hvad fik dig til at ombestemme dig, du
gik jo lige fra mig" sagde han med et flabet smil på læberne kun for at trække i grænsen lidt.
Han så på hende med hænderne lommerne i hans bukser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 20:00

" jeg er en engel og kan ikke tillade mig at opføre mig sådan her, jeg tænker bare lidt at det er måske første gang i et stykke tid jeg har set en engel" sagde hun og satte sig forsigtigt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En vild fest - sariel Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel Icon_minitimeSøn 31 Okt 2010, 21:22

Sariel hævede øjenbrynene og så overrasket på hende. "okay.." svarede han en smule forvirret. Godt nok var han engel men han opførte sig nu som han helst ville, bare som han var. Han kløede sig let i nakken og så sig lidt omkring og vendte så tilbage til hende. Han smilte en smule og vidste ikke rigtigt hvordan eller hvorfor han skulle finde på noget at sige til hende. Hun havde givet ham en smule dårlig indtryk.

// Engel? Dit navn er da ulvefarve? :o //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En vild fest - sariel Empty
IndlægEmne: Sv: En vild fest - sariel   En vild fest - sariel Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En vild fest - sariel
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: The Reggie club-
Gå til: