Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Well.. don't think you've been here before? - Matt

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Well.. don't think you've been here before? - Matt Empty
IndlægEmne: Well.. don't think you've been here before? - Matt   Well.. don't think you've been here before? - Matt Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 08:07

Dag + Dato: Lørdag 24 Juli
Tid: 1:08
Vejret udenfor: Overskyet, ligger op til torden.
Omgivelser: Fulde væsner, og mennesker.
Påklædning: sort kjole, med hvide mønstre over brystet, og hvide stiletter

Jara fik mast sig ud af mængden af dansende væsner og mennesker, og smilede kort til sin veninde der flirtede med en eller anden fyr. Hun havde fået nok af fyre for en tid, det var alligevel altid det samme. Det der gnavende savn efter Taron. Hun havde ikke kunnet få fat på ham længe, og havde frygtet at han ikke gad hende længere, de gjorde næsten mere ondt end noget andet der var hændt. Hun satte sig på en barstol, og lagde det ene ben over det andet. Hun besluttede sig for at glemme det, og bestilte et shot. Hun ville ikke blive lige så fuld sidst, man vidste jo aldrig hvad der kunne hænde en fuld engel på vej hjem fra byen. Hun bundede det lille glas og så ud over mængden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. don't think you've been here before? - Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. don't think you've been here before? - Matt   Well.. don't think you've been here before? - Matt Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 08:17

Matt kom kantende gående mod baren i menneske vrimmlen. Hans jakke var forsvundet, som den plejede, så derfor gik Matt rundt uden t-shirt (som på profil billede). han satte sig på en stol ved baren og sukkede. Hvad lavede han dog her, jo det var hans ven der havde sagt at denne bare var der man skulle gå hen hvis man ville have det sjovt. Men Matt var bare en meget sky person. han sukkede igan og bestilte en øl og bunnede den i en slurk. hans krop var begyndt at blive varm, meget varm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. don't think you've been here before? - Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. don't think you've been here before? - Matt   Well.. don't think you've been here before? - Matt Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 08:24

Jara sad og vippede lidt med sine fødder, en gang imellem strejfede de lange hæle gulvet. Noget fangede hendes blik, og hun kiggede sig over skulderen. Det var en fyr uden overtrøje. Hendes øjenbryn fløj op i panden, og hendes øjne blev store af undren. Vist var det varmt udenfor, men kunne han virkelig holde varmen. Hun vædede kort sine læber med tungespidsen og så på det lille shotglas. Så rykkede hun en enkelt stol tættere på. Først tøvede hun, vidste ikke om han ville bede hende om at blande sig uden om, men hun var en engel og hun ville spørge. "Undskyld men.. fryser du ikke?" spurgte hun helt forsigtigt, hun ville gerne tilbyde ham sin jakke hvis det var, det var oprindeligt en mandejakke så han ville ikke se feminin ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. don't think you've been here before? - Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. don't think you've been here before? - Matt   Well.. don't think you've been here before? - Matt Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 08:30

Matt hørte stemmen og så på pigen bag sig. Han fik øjenkontakt og så et par sekunder ind i de blå øjne, så så genert ned på gulvet "Jeg fryser ikke.. ellers tak", Matt smilte skævt. Han vidste han havde lidt tid inden forvanlingen ville tage sted, varmen var kun første tegn. "jeg hedder Matt" Sagde han, han vidste ikke helt hvorfor han bare sagde det. Men pigen her var den første hele aftenen der havde sagt noget til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. don't think you've been here before? - Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. don't think you've been here before? - Matt   Well.. don't think you've been here before? - Matt Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 08:36

Jara satte sig på stolen ved siden af ham, og var dybt lykkelig for at han ikke blev vred på hende. Hun brød sig ikke om at folk blev vrede på hende. Hun så nysgerrigt på ham, og lod sit hoved glide lidt til siden og betragtede de øjne der kiggede tilbage på hendes. Nå okay det var godt.. min jakke er ellers ikke så feminin, det var oprindeligt min fars" sagde hun med et lille smil. Hun rakte sin lille smalle hånd frem "Jara.. kommer du her tit?" spurgte hun så, for de gange hun havde været der, men det var selvfølgelig også få, havde hun aldrig set ham. Hun kunne godt tænke sig at vide om Matt var et væsen, på en eller anden måde mindede han hende om Jaster, der var bare noget.. måske hans personlighed?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. don't think you've been here before? - Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. don't think you've been here before? - Matt   Well.. don't think you've been here before? - Matt Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 08:41

Matt rakte også sin smalle hånd med de lange fingre frem, "nej det er første gang jeg er her" sagde han, og lyftede sit blik, så hende igen i øjnene og smilte, "Hvad med dig, Jara?" Han sagde det faktisk kun for ligesom at prøve hendes navn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. don't think you've been here before? - Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. don't think you've been here before? - Matt   Well.. don't think you've been here before? - Matt Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 08:48

Hun tog hans hånd, og så fascineret på den. Den mindede om hendes, bare lidt mere mandig hvis man kunne udtrykke det sådan. Hun så på ham igen "det er omkring.. anden eller tredje gang, jeg kan nu bedre lide Reggie der er knap så mange.. skumle typer" sagde hun og smilede venligt til Matt, inden hun slap hans hånd igen. Hun fandt nu ikke Matt skummel, han virkede hyggelig nok.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. don't think you've been here before? - Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. don't think you've been here before? - Matt   Well.. don't think you've been here before? - Matt Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 08:51

"der har jeg heller ikke været. det er eget sjældent jeg går på natklubber, ja faktisk er det føste gang" Matt skar en grimasse og begyndte så at grine en hjertelig latter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. don't think you've been here before? - Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. don't think you've been here before? - Matt   Well.. don't think you've been here before? - Matt Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 09:05

Hun smilede stort da hun hørte hans latter den var varm, og hjertelig og hun kunne godt lide den. "Nej, okay så skal jeg nok beskytte dig mod de skumle typer" sagde hun med et skævt smil, selvom han nok var i god nok stand til at beskytte sig selv. Men Hvis det var nødvendigt ville hun hjælpe ham til hver en tid. Hun så sig lidt om i clubben, mødte et par øjne men vendte blikket tilbage til Matt "er du her alene?" spurgte hun så, for man plejede at tage med nogen sådan.. for hyggens og sikkerhedens skyld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. don't think you've been here before? - Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. don't think you've been here before? - Matt   Well.. don't think you've been here before? - Matt Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 09:10

"ak ja." sagde Matt og lavede et overspillet bedrøvet ansigtsudtryk, smilte så bagefter " Venner er ikke det jeg har mest af, og dem jeg har er ikke her" Sagde han så. Men han var nu glad for han var taget her inde alligevel, Jara virkede som en virkelig sød pige, og Matt følte sig tryk næt hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. don't think you've been here before? - Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. don't think you've been here before? - Matt   Well.. don't think you've been here before? - Matt Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 09:17

Jara grinede lidt af hans drama. Hun lyttede og nikkede så lidt "det kender jeg godt, jeg har heller ikke voldsomt mange venner, men jeg har en enkelt eller to jeg er helt og holdent tryg ved" sagde hun og smilede varmt til ham. Det betød meget for hende, tryghed fordi det var så sjældent specielt for hende, og engleracen. Hun så lidt på hans øl, og nikkede mod den "var du tørstig?" spurgte hun med et lille grin. Hun bestilte to øl, en til sig selv, og en til ham, hun ville gerne give og så gav det mulighed for mere snak.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. don't think you've been here before? - Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. don't think you've been here before? - Matt   Well.. don't think you've been here before? - Matt Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 09:26

Matt blev lidt flov. Så lænede han sig frem, "nu skal jeg fortælle dig en hemelighed" hviskede han drillende. "jeg blir aldrig fuld" han blinkede og bundede kruset i en slurk igen. det var varmen i hans krop. han forbrændt for hurtigt alkoholden til han rigtigt nåede t blive påvirket af det. Han grinede så igen og bestilte en øl til, som han drak normalt af, mens han så på Jara.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. don't think you've been here before? - Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. don't think you've been here before? - Matt   Well.. don't think you've been here before? - Matt Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 09:32

Hun lænede sig nysgerrigt frem og lyttede. Så smilede hun "sejt" hviskede hun grinende tilbage "så kan jeg give dig en drink uden at du tror at det betyder at du skal med hjem" sagde hun ligeså i det drillende tonefald. Hun rettede sig op igen, og drak lidt af den øl hun fik og skubbede den anden hen til ham "værsgo.. når du nu ikke bliver fuld" sagde hun muntert. Selvom han allerede havde en øl, så kunne den anden jo bare vente på ham. Hun havde ikke sådan en hemmelighed, hun blev altid fuld når hun drak, det var ligemeget om det bare var et enkelt glas vin hun blev altid snalret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. don't think you've been here before? - Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. don't think you've been here before? - Matt   Well.. don't think you've been here before? - Matt Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 09:36

"såå jeg skal ikke med hjem.. skuffende" sagde Matt og lavede en fornærmet trutmund og drejede ansigtet væk fra Jara. Han brød så igen ud i latter. måske havde alkoholden en smule virkning på ham. "Altså hvis du ikke vil ha mig med hjem fordi jeg ikke er fuld kan jeg jo bare spille fuld" sagde han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. don't think you've been here before? - Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. don't think you've been here before? - Matt   Well.. don't think you've been here before? - Matt Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 09:46

"Nej nej du må ikke blive sur på mig!" bedte hun, hun var så dårlig til at kende forskel på sådan noget, men da Matt pludselig brød ud i latter, fattede hun at det havde været for sjovt. Hun smilede skævt med en lille latter, og rystede lidt på hovedet "jeg har bare en vane med at hive folk med hjem når jeg er fuld og når de er fulde" sagde hun og grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. don't think you've been here before? - Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. don't think you've been here before? - Matt   Well.. don't think you've been here before? - Matt Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 09:51

"det er en dårlige vane min søde ven" Sagde han og så på hende.. "og jeg blir næsten aldrig sur. Der skal i hvert fald meget til" han smilte til hende. Han tog en tår af sin øl. "Når fortæl lidt om dig selv?" sagde Matt så og så indtrængende på Jara.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. don't think you've been here before? - Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. don't think you've been here before? - Matt   Well.. don't think you've been here before? - Matt Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 10:05

Jara så på ham og nikkede "jeg ved det, men du siger jo selv du vil med hjem" drillede hun. Hun blev overrasket, det var godt at vide for hun havde en vis frygt for folk der let blev sure, hun var meget bange for at træde sådan nogen folk over tærerne. Hun drak lidt af sin øl, og lyttede "mig..?" gentog hun stille og så ind i hans indtrængende blik "Hvad vil du have jeg skal fortælle?" spurgte hun, og lænede sin kind mod sin hånd, og havde albuen hvilende på bar bordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. don't think you've been here before? - Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. don't think you've been here before? - Matt   Well.. don't think you've been here before? - Matt Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 10:11

"det ved jeg ikk, overrask mig " sagde han og sendte hende et drillende smil. han kunne godt lide at side og snakke med denne pige. Han vidste ikke rigtigt hvad det var men hun var ikke som andre. Hun var ikke engang som de pige der nu betød alt i hans liv. Hun var helt speciel, det vidste han bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. don't think you've been here before? - Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. don't think you've been here before? - Matt   Well.. don't think you've been here before? - Matt Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 10:25

Hun smilede skævt, mindede om hende selv på nogen punkter og det morede hende lidt. Hun legede lidt ned ølflasken, vendte den mellem sin pegefinger og tommelfinger "jeg er.. næsten mere menneske en engel, jeg har alle de der fordømte følelser som vrede, jalousi, og jeg kan blive hidsig.. jeg er.. meget normal ellers" sagde hun bare, og så på ham, og smilede "fortæl mig om dig?" sagde hun. Hun var dårlig til at fortælle om sig selv, men måske kunne han fortælle og fortælle som det skulle fortælles. Hun så kort rundt i clubben, det bedste ved Petronia som Reggie ikke havde var musikken, Petronias musik var hårdere, elektronisk og der var præcis det hun ville høre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. don't think you've been here before? - Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. don't think you've been here before? - Matt   Well.. don't think you've been here before? - Matt Icon_minitimeFre 23 Jul 2010, 21:00

Matt smilede skævt, "Der er ikke så meget at fortælle. Jeg er opvokset på et børnehjem. Da jeg var 14 stak jeg af med et cirkus" Han skar grimasse. "Dem rejste jeg så rundt med et par uger, og siden da har jeg bare rejst fra by til by. Men jeg er begyndt at overveje at slå mig ned et sted. Jeg er begyndt at få venner, og det virker også bare som noget jeg bør gøre". Det var alt hvad han ville sige. Han ville, nej kunne ikke fortælle om det der skete på børnehjemmet der fik ham til at flygte i første sted. Han tog det sidste af sin øl. og så på den næste. Hans krop var blevet lidt varmere nu, men det var ikke noget at bekymre sig om. Han havde tid endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. don't think you've been here before? - Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. don't think you've been here before? - Matt   Well.. don't think you've been here before? - Matt Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 00:37

Jara gloede på ham, som havde han fortalt hende at han var supermand. Han var opvokset på et børnehjem?! Ligesom hende? Hun fik en voldsom lyst til at tale om det, men lod være, han var jo stukket af så der kunne have været noget galt. Varmen bølgede overraskende nok fra ham, og fandt det rart. Hun nikkede "at slå sig ned og begynde et 'fast' liv hvis man kan sige det sådan lyder fornuftigt.." sagde hun "er der en speciel grund til at du bliver her i de her byer?" spurgte hun så, det kunne jo være han stammede derfra, måske kom de ovenikøbet fra samme børnehjem. Tanken gav hende kuldegysninger, og hun ville enormt gerne spørge, men stadig.. hun holdt det for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. don't think you've been here before? - Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. don't think you've been here before? - Matt   Well.. don't think you've been here before? - Matt Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 00:47

Matt lo og kløede sig genert bag øret,"Jeg-... jeg fandt venner her" sagde han så. Matt tænkte på Kimberley, menneske pigen som i første sted havde fået ham til at blive der. Og Laretia, varulven, der havde vist ham glæden ved skole, sammen med den noget drilske dæmon Elondira. Det var de venner der havde fået hans tanker om at blive til at vokse. Matt hikkede et lille grin og smilte ved sig selv som han tænkte på det. Han så over på Jara. Matt kunne se at Jara havde noget på hjertet. "Hvad er der?" spurgte han, lagde sit hovede på skrå og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. don't think you've been here before? - Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. don't think you've been here before? - Matt   Well.. don't think you've been here before? - Matt Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 03:58

Jara smilede af genertheden, og lod ham snakke. "Venner er også det vigtigste" sagde hun, de ville aldrig efterlade en. Eller noget. Hun smilede til ham, og rystede på hovedet "nej der er ikke noget" sagde hun bare. Der var ikke nogen grund til at snakke om det, det var heller ikke stedet, og hun var snart plørefuld og så ville det bare blive usammenhængende. Hun strøg det lange pandehår væk fra sine øjne, det var utroligt at det altid blev så langt, men hun ville ikke klippe det alt for kort. Hun drak lidt mere af sin øl "har du så været i andre lande?" spurgte hun for at få hans opmæksomhed væk fra det andet emne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. don't think you've been here before? - Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. don't think you've been here before? - Matt   Well.. don't think you've been here before? - Matt Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 05:15

Matt så indtrængende på hende, opgav så lagde hovede på skrå, "Nej aldrig" sagde han så. "Min indtægt et ikke så stor. Faktisk er den noget nær 0" sagde han og lænede sig ind mod baren. Han kunne godt se Jara var blevet lidt fuld og han smilte lidt af det. "Hvor længe regner du så med at være her endnu?" spurgte han. Stort smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Well.. don't think you've been here before? - Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. don't think you've been here before? - Matt   Well.. don't think you've been here before? - Matt Icon_minitimeLør 24 Jul 2010, 05:39

Jara så på ham, og havde egentlig troet at han var en der gav op, men alle folk havde vel overraskende sider. Hun trak på skuldrende "jeg tjener heller ikke så meget" sagde hun og smilede lidt. Hun så tænksomt på øllen foran sig "ikke så længe regner jeg med.." svarede hun, og så på ham med et venligt smil. Hun så sig kort om efter sin veninde, men hun var vist gået. Usikkerheden kravlede ind på hende, og hun så lidt ned i bardisken. *Det går sikkert fint.. jeg kan tage metroen hvis det bliver for svært..* tænkte hun, og smilede lidt for at opmuntre sig lidt*
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Well.. don't think you've been here before? - Matt Empty
IndlægEmne: Sv: Well.. don't think you've been here before? - Matt   Well.. don't think you've been here before? - Matt Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Well.. don't think you've been here before? - Matt
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Går i tavshed... - Matt
» Rund om hjørnet //Matt//
» Mødet mellem to ulve - Matt
» What you dont can see- james
» Dont bite me - Jeffrey

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Petronia night club-
Gå til: