Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 07:56

Brendon så kort mod den lille café mens han forsatte afsted, han havde sådan en stor lyst til at svare på beskeden. dog holde hans arbejde ham tilbage i at gøre det han ville, han forsatte bare ned at gå gaden. og fik til sidst fisken sin mobil op af lommen, han så længe på den og gav et suk fra sig `ja´ var det eneste han skrev inden han sende beskeden. han lag den igen ned i sin lomme og så sig lidt omkring på de mennesker som gik rundt på gaderne, og de så bare underligt tilbage på ham som irriterede ham ret så meget. han vende derfor bare sit blik ned mod jorden og lag sine hænder ned i lommerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 08:09

Justin havde lagt mobilen i jakkelommen og mærkede derfor ikke dens vibrationer. Stille begyndte han at gå i retning af sin lejlighed og trak hætten over hovedet for at beskytte sig selv mod regnens kolde dråber selvom han ikke følte kulde på den måde, ved dem men alligevel havde han efter sin forvandling fået en vane med at gøre som da han stadig var menneske. Hans blonde pandehår blev hurtigt vådt men han strøj det blot lidt til side så han kunne se noget og fortsatte hjem. Han nåede til lejlighederne, låste op for opgangen og halvløb op af trapperne til hans krystalblå øjne fandt hans hoveddør som han passerede igennem efter at have ladet nøglen gøre sin pligt. Først da han var trådt indenfor, havde taget sko og overtøj af og havde fundet sin mobil frem fra jakkelommens dyb, så han beskeden fra Brendon. Justin bed sig i læben og gik langsomt ind i stuen mens han følte sig en smule overrumplet. 'Hvor lang tid..?' svarede han tilbage og lagde sig på siden i sin store dobbelseng. Han kunne ikke benægte at han ikke selv havde følt noget for Brendon i starten, men det var hurtigt blevet forvandlet til ingenting da voldtægterne skete, men stadig var der noget gemt indeni ham. Hvor meget der var tilbage var så spørgsmålet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 08:16

Brendon gik bare fra gå gaden og over til en p-plads hvor hans bil stod, han satte sig let ind i den og lag sig hoved tilbage. hans øjne gled i og han havde ellers tænkt sig at havde en god aften ved at gå og købe tøj, men da han så Justin så forandrede det hele sig groft. han tog sin jakke af og smed den på det andet sæde ved siden af sig, han kunne ikke lade være med at smile koldt over tanken over den voldtægt han havde udført i sin bil. han fik et chok og røg hurtigt ud af det når han mærkede sin mobil, han fandt den hurtigt frem og så længe på beskeden `altid.. siden jeg så dig første gang´ skrev han og viste ikke om han skulle sende det, dog inden han nået at gøre nået så trykkede hans tommelfinger på sendt. og han prøvede hurtigt at få den til ikke at blive sendt, dog tabte han mobilen og inden han fik fat i den så stod der `sendt´ på hans skærm
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 08:27

Justin lukkede øjnene og rullede tilbage så han lå på ryggen istedet for på siden, og han stoppede hurtigt med at trække vejret - hvilket også var en vane - da han hørte sin mobil vibrere ved siden af sig. Han åbnede ikke øjnene men lod sin ene hånd køre gennem sit skulderlange, blonde hår mens han tænkte på hvad Brendon mon kunne have svaret? Langsomt rakte han ud efter sin mobil, holdt den op for sig og åbnede så øjnene hvorefter han åbnede beskeden. En underlig følelse løb gennem hans krop og helt ud til fingerspidserne idet han læste den og opfattede hvad det rent faktisk var han lige lå her og fik af vide. Han tænkte længe før han endelig skrev 'okay lang tid...hvorfor voldtog du mig så?' han læste det igennem og sendte den så før han kunne nå at ombestemme sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 08:36

Brendon viste ikke hvad han skulle gøre og fortrød at han havde skrevet det, han så ned på sin mobil og der gik et stykketid før han fik taget sig sammen og åbnede beskeden. han læste længe på det og sukkede kort, han var ikke engang sikker på hvorfor han havde gjort det og hvordan han skulle forklare det `første gange er jeg sikker på du selv ved, anden gang.... fortalte jeg dig den dag hvorfor´ skrev han stille og trykkede send, han lod sin tommelfinger let glide hen over skærmen. han fandt et billede frem som han havde stjålet fra sit arbejde af Justin, han så længe på billedet og smilte lidt af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 08:46

Justin trak benene lidt op til sig og åbnede beskeden da han fik den. Han tænkte lidt over hvad Brendon skrev og nikkede svagt for sig selv. Ja, han vidste jo hvad grunden til begge gange var, men stadig...anden gang havde han jo bønfaldt ham om at stoppe så hvordan kunne han dog have troet at Justin ønskede at få ham på den måde? Ihvertfald ikke under tvang. 'ja okay...ændre dette noget mellem os?' skrev han og sendte sms'en hvorefter han rejste sig fra sengen og begav sig ud i stuen og åbnede sin bærbare for at tjekke e-mails og opdatere sig selv. Hvad mon der videre skulle ske mellem ham og Brendon?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 08:55

Brendon havde ikke lyst til at køre dog havde han heller ikke lyst til at blive, han så lidt mod club'en og overvejede om han skulle gå der over og få en øl og glemme Justin lidt. han slog tanken kort ud og læste beskeden fra ham, han var jo ikke engang sikker på det og viste jo ikke nået om det overhovedet `det ved jeg ikke, jeg ved ikke nået om dit ønske til mig´ skrev han og hentydet til om Justin kunne lide ham eller ikke, og om han overhovedet kunne tænke sig at havde nået med Brendon. han lag sin mobil i lommen og smuttede ud mobilen og låste den efter sig, inden han gik mod club'en og viste ikke hvad han ellers skulle gøre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Icon_minitimeSøn 01 Aug 2010, 09:00

Justin trak det ene ben op til sig mens han bladrede igennem den lange række mails som var kommet til ham iløbet af de 2 dage han ikke havde tjekket sin indbakke og udsigten til at skulle læse dem alle igennem var ikke fristende, så derfor var det på en måde en lettelse for ham da Brendons sms kom. Han læste beskeden og tænkte lidt over det før han begyndte at svare tilbage 'det lyder underligt...men jeg kan lide dig...det har jeg altid kunnet' skrev han ærligt og sendte den uden at ville tænke mere over det da han vidste at han så bare ville føle sig som et fjols.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 00:53

Brendon gik bare ind i club'en og fik købt sig en øl, han satte sig på en stol oppe ved baren og drak lidt af det. inden han mærkede sin mobil, han tog den nervøst op af lommen og havde ikke lyst til at se hvad der stod. dog fik det et smil frem på hans læbe og ikke det der kolde smil, nej det var et sødt og kærligt smil et af dem man aldrig så. han drak hurtigt sin øl inden han smuttede ud af club'en og et stykke væk fra den, inden han tog sin mobil og trykkede Justin's nummer ind og fik den til at ringe. han tog den op til sit øre og træk luft ned i sin mave da han ikke kunne få sig selv til at trække vejret, han begynde stille at gå imens han håbede på at han ville tage den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 02:00

Justin skævede til sin mobil som nu lå ved siden af den bærbare, og gik igang med at skimme sine mails igennem hvilket gik meget langsommeligt for sig, da han et eller andet sted ikke ønskede at sidde og lave dette når han havde fået den indrømmelse fra Brendon. Han havde lyst til at snakke om det sammen med ham og finde ud af hvad de betød for hinanden...den slags. Og som ved en tankeoverførsel begyndte hans mobil selvfølgelig at vibrere som tegn på at der var en der ville i kontakt med ham. Justin rakte over og så kort på displayet. *Brendon* han tænkte lidt over om han virkelig skulle tage den men endte så med at gøre det. "Hej" hilste han lidt nervøst og rejste sig op fra sofaen i et anfald af rastløshed hvorefter han bare begyndte at gå rundt i sin bolig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 02:08

Brendon begynde bare at gå og stoppede hurtigt op da han hørte hans stemme, og der var en der var tæt på at gå ind i ham og han blev hurtigt råbt. som ikke ligefrem gjorde det letter for ham, han så bare efter fyren og hævede det ene øjebryn. og glemte lidt at han stod med sin mobil og havde Justin i den anden ende, han fik det dog hurtigt ind i hovedet igen og synes bare det var mere pinligt i det "oh.. hej, kan jeg komme forbi?" spurgte han stille om og begynde at gå igen, han havde sådan brug for at snakke med ham om det istedet for at skrive. han så sig lidt omkring og begravede sin frie hånd dybt ned i lommen på sine bukser
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 02:15

Justin stoppede kort op da han hørte at der blev råbt i den anden ende og kunne godt regne ud at Brendon var i nærheden af en klub, værtshus eller lignende. "Det må du da gerne...kender du min adresse?" spurgte han idet han ikke var helt sikker på at Brendon vidste hvor han boede, men som instruktør fik han jo automatisk at vide hvor Justin boede, men det kunne jo være han ikke var istand til at huske det hvilket vel ville være forståeligt nok.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 02:23

Brendon gik bare videre og så ned i jorden imens "okay.. ja det gør jeg, men så ses vi" sagde han og slukkede sin mobil og lag den ned i lommen, dog havde han ikke lyst til at uddybe det da det bare fik ham til at lyde som en eller anden som holde øje med alt der skete i Justin's liv. han lag sin mobil ned i lommen og gik lidt halv hurtigt, selv om han vel også bare havde lyst til at smutte og ikke tage der hen. ikke så langtid efter stod han og så op på bygningen, han gik lidt efter hen til døren og åbnede den da den ikke var blevet låst. han gik op af trapperne og stoppede op ved hans dør, han så længe på den inden han bankede på og tog en dyb indånding
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 02:35

Justin nikkede og kunne ikke holde et lille smil tilbage "jeg venter på dig" sagde han stille og lagde på hvorefter han stod med den i hånden et par sekunder og så over mod sin bærbare. Skulle han gøre noget klar? eller skulle han bare lade lejligheden være som den var nu? Tja, Brendon var vel klar på alt ligenu...Justin gik hen og satte sig på sofaen igen, kiggede de sidste mails igennem og lukkede så ned for den. Han anede ikke hvor lang tid det ville tage for Brendon at komme herhen men han besluttede sig for bare at vente og se.
Han lå ellers så komfortabelt på sin sofa idet han hørte en banken på sin dør, men dog rejste han sig fra den og begav sig ud i gangen mens han rettede lidt på sit blonde pandehår da det sad en smule i uorden. Underligt nok følte han ikke den der ubehagelige nervøsitet ligenu, hvilket jo bare var godt, så derfor åbnede han bare døren uden at tøve specielt. "Hey Brendon" sagde han stille, så op på ham med et lille smil og begyndte at blive lidt bekymret for hvad der mon skulle ske, men anyways trådte han tilside for ham så han kunne komme ind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 02:55

Brendon kunne godt høre ham inde i lejligheden og blev bare stående og så ned af sig selv, han så hurtigt op da døren blev åbnet og han så stille på ham "hej" sagde han stille og gik stille ind i lejligheden, han vende sig om mod ham og lag sine hænder på hans kinder og kyssede hurtigt hans læber, han havde sådan savnet at mærke hans læber mod sine. selv om de aldrig sådan rigtigt havde kysset sammen, han træk sig lidt efter tilbage og så sig lidt omkring. han tog stille sine sko af og fjernede nået af sit hår fra sine øjne "tak fordi jeg måtte komme" sagde han stille og viste endelig ikke hvad han ellers skulle sige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 03:08

Justin blev mindre overrasket da Brendon kyssede ham og nåede slet ikke at gøre eller sige noget før det var brudt igen. Han rødmede svagt men skjulte det hurtigt ved at vende sig mod døren og lukke den mens han prøvede at finde på noget klogt at sige, men blev dog gudskelov afbrudt af Brendons stemme. "Det var så lidt" sagde han stille og gik lidt ind i lejligheden "vil du have noget at drikke?" spurgte han og så på ham med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 03:23

Brendon nikkede kort og vende sit blik stille mod ham "nej tak" sagde han stille og fandt ind i stuen og gik stille hen og satte sig i sofa'en, han så sig lidt omkring og synes selv at det så meget pænt ud. han fjernede nået af sit hår igen og vende sit blik mod ham og viste endelig ikke hvad han skulle sige "vi må hellere snakke om det" sagde han stille og viste at det ville blive svært at snakke om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 03:43

Justin fulgte ham lidt med øjnene da han gik hen og satte sig i sofaen og han nikkede svagt til det han forslog. Han stod hvor han var noget tid og så ned af sig selv mens han havde armene krydset og tænkte over det "hvor..dybe er dine følelser for mig?" spurgte han stille, løftede hovedet og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 03:58

Brendon fulgte ham bare med sit blik og lag stille sin hånd slår, han viste ikke hvordan han skulle svare på det og tænkte lidt over det "det ved jeg endelig ikke, jeg mener... jeg har ikke sådan rigtigt været forelsket så at sige hvor store mine følelser er for dig er meget svært" sagde han og håbede at han ville forstå hvad han mente, han begynde let at nusse hans lår og kunne jo godt se at Justin nok aldrig ville havde nået med ham at gøre. det var jo ikke fordi Brendon havde gjort nået ordenligt for at vise ham det, og havde jo bare dummet sig flere gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 04:09

//han havde ikke sat sig i sofaen i forrige indlæg xD//

Justin lyttede og forstod det jo egentlig godt, men for ham havde det ellers før lydt som om Brendon havde været forelsket i ham. Den måde han forklarede grunden til at han havde voldtaget ham i sit hjem sidste gang. Justin havde sikkert bare misforstået det som altid. "Mmm..." han stod lidt og bare så på ham, inden han gik hen og satte sig i sofaen ved siden af ham. "Jeg havde et godt øje til dig i starten men det falmede lidt efter du voldtog mig" sagde han lidt direkte men vidste ikke hvordan han ellers skulle sige det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 04:30

//ups så var det mig som læste lidt forkert x'D sorry <3//

Brendon fulgte ham bare med blikket og viste ikke helt hvad han skulle sige, han var jo virkelig faldet for ham siden han så ham første gang. han vende sit blik ned mod gulvet og gav et suk fra sig, han lag sine arme på sine lår og vende kort sit blik mod ham "jeg skulle ikke havde gjort det, det ved jeg virkelig godt.. men jeg så det ikke som en voldtægt før efter, jeg troet virkelig du havde lige så meget lyst til mig som jeg havde til dig" sagde han og vende sit blik mod ham igen, han tog stille hans ene hånd i sine og viste ikke hvordan han skulle forklare det "jeg kan godt forstå hvis du ikke kan tilgive mig, men Justin jeg er virkelig ikke sådan" sagde han og tog nået af hans hår bag hans øre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 05:48

//vi overlever nok ^.^'//

Justin så på ham og nikkede da Brendon jo havde fortalt ham det efter den sidste voldtægt. Han fugtede diskret sine læber og rettede blikket mod deres hænder da de var samlet, mens han tænkte over det han sagde og forholdt sig tavs hele vejen. "Brendon.." begyndte han og vidste ikke hvad han skulle gøre for at overbevise ham "..jeg har tilgivet dig...det lyder underligt, men det har jeg. Og jeg ved godt at du ikke kun er ham den barske og ondsindede dæmon jeg hidtil har kendt, for det kan jeg jo se nu". Justin løftede blikket og så ham i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 00:22

Brendon så bare stille på ham og lyttede på hvad han sagde, han viste ikke selv hvad han skulle sige og nikkede bare langsomt "du behøver ikke tilgive mig" sagde han da han troet at Justin gjorde det for Brendon's, han lag sin hånd på hans kind og begynde at nusse hans kind med sin tommelfinger "sådan er jeg ikke når jeg først er faldet for en" sagde han stille og så ham ind i øjnene, stille og langsomt fandt hans læber frem til hans og kyssede let hans i et forsigtigt kys. da han var bange for at blive afvist af Justin, hans øjne gled stille i mens han kyssede dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 05:17

Justin betragtede Brendon i tavshed og rystede så på hovedet "men det gør jeg..." sagde han stille og så ned. Han vendte dog blikket mod ham da han mærkede hans varme hånd på sin kind. Han så ham i øjnene og tøvede lidt med svaret, men nåede ikke at sige nået før hans ord blev blokeret af Brendons læber. Der gik et par sekunder før de blå øjne langsomt gled i og læberne begyndte at gengælde det lette og ømme kys. Han var lidt usikker på om dette var rigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Icon_minitimeSøn 08 Aug 2010, 07:31

Brendon kunne til at trække sit tilbage da han mærkede Justin kyssede ham tilbage, og han kunne mærke lettelsen i sin krop. han lag let sin anden hånd på hans anden kind, og begynde også at nusse den. han var dog stadig bange for at Justin ville afvise ham, han havde faktisk aldrig været så bange for at blive afvist. da han jo bare plejede at tage det han ville havde, dog havde han jo ikke tænkt sig at tvinge Justin til at havde de samme følelser for ham som han havde for ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon   Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ikke fordi jeg hader regn men... - Brendon
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Jeg er ingen pædofil, og jeg hader ikke børn, men...
» Hader du ikke bare når det sker? - Chili
» Regn .. Reeeegn og mere regn! (Andrew)
» Strand tur//Brendon.
» Drop it to the ground - Brendon

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: