Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 svømme måske?//Madeleine//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 05:55

Madeleine fik et chok da han begynde at løbe hen mod hende, hun kunne dog ikke lade være med at grine. og vende sig hurtigt om og begynde at løbe op mod land da det jo ikke var det lettelse at løbe i vand, hun så tilbage på ham og grinte imens "gør jeg også, jeg flygter" sagde hun og grinte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 05:58

Han var ikke så langt væk fra hende nu og greb ud efter hende i mange forsøg og fik til sidst fandt i hende og de var oppe på stranden og faldt men han havde fået hende til at være den øverst så hun ikke kom galt afsted af faldet "jamen hej"sagde han med et grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 06:04

Hun grinte over at han ikke kunne få fat i hendes, dog fik hun et chok da hun mærkede at de fald og lukkede sine øjne i. hun åbnede dem lidt efter og mærkede den flotte våde mandelige krop mod sin, hun hævede det ene øjebryn af det han sagde "når er dette en ting du gør tit? får piger til at falde over dig?" spurgte hun om og prøvede at få det til at lyde seriøst, selv om smilet på hendes læbe fik det til at virkelig drillende som det også var. hun satte sig bare op på hans mave og så ned på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 06:16

Han kiggede på hende "det gjorde du jo"drillede han hende og satte en finger på næsen "eller er det dig der vil have mig til at falde for dig"sagde han med et stille sødt grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 06:18

Hun åbnede sin mund og prøvede at se chokket på ham "helst ikke, folk vil bare grine rundt om mig hvis du gik rundt og fald for mig hele tiden" sagde hun drillende og rejste sig langsomt op, hun børstede drillende sandet af sine ben på ham. inden hun bare gik hen og satte sig på sit håndklæde, hun tog sine solbriller på og lag sig ned og lignede en som slet ikke havde snakket med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 06:22

Han kiggede hen på hende og rejste sig op og rystede på hovedet *hun er skør*tænkte han og børstede sig af og kiggede ud over vandet med sin mørke brune artige øjne




//har lavet om på jaster så øjne er anden farve nu//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 06:27

Madeleine kiggede over på ham igennem sine solbriller hun kunne ikke lade være med at smile af ham, hun tog solbriller af og rejste sig langsomt op. hun gik lydløst hen til ham og skubbede til ham i håb om at han ville falde ned i vandet

//okay ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 06:32

Han fik et chok da han blev skubbet og faldt i vandet " arrh"sagde han og lå i vandet og gav sig så til at svømme rundt "du kan ventet dig"sagde han med et grin og kiggede kort hen på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 06:40

HUn grinte lidt af ham og så bare ned på ham og rystede på hovedet "jeg tror bare du bliver der nede, også tager jeg mine ting og smutter hjem uden at der sker mig nået" sagde hun og begynde at gå bagud mens hun så på ham med et stift blik og grinte imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 06:49

Han rejste sig op og løb op af vandet og efter hende "du kommer ikke væk"sagde han med et grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 06:59

Hun så chokket da han kom efter hende og grinte lidt, hun prøvede så hurtigt at samle alle sine ting op i sine arme inden hun begynde at løbe "lad mig være" råbte hun drillende og så tilbage på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 09:42

han var lige bag hende og fik ikke nemt fat i hende med fik fat i hende til sidst men denne gang væltede de ikke "fik dig"sagde han med et grin og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 09:45

Hun grinte lidt og prøvede at komme fri, hun vende sit blik om mod ham og så op på ham med et bedende blik "slip mig" sagde hun og vende sig bare om "så skal du få et kys" sagde hun og hævede det ene øjebryn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 10:11

han slap hende og kiggede på hende "som om"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "så kom med det"sagde han og kiggede bare på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 10:12

Madeleine så op på ham og smilte da han gav slip på hende, hun gik op på sine tæer og kyssede ham let på kinden "sådan" kom der ud af hendes mund og hun grinte lidt af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 10:18

Han lagde hurtigt armene om hende og fik fat i hendes mund og kyssede den blidt og skønt et kys en pige/kvinde ikke ville afbryde igen på nogen måder men bare nyde det *ikke bliv sur*tænkte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 10:21

Madeleine trykket sine ting ind til sig da hun mærkede hans arme om sig, hun fik dog et chok da hun mærkede hans læber og viste ikke helt hvad hun skulle gøre. han var jo ikke lige hendes type, dog kyssede hun ham kort tilbage inden hun træk sit hoved tilbage "hvad laver du ?" spurgte hun om med et hæs stemme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 10:26

Han kiggede på hende med et stille smil "sorry kunne ikke lade være"sagde han med et stille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 10:30

Hun så bare op på ham lidt overrasket i det "det er okay" sagde hun og træk sig ud af hans arme og lag sit håndklæde ned i tasken efter hun tog sin grønne kjole på, og rettede lidt på den så hendes røv ikke hang ud "du er bare ikke lige min type" sagde hun ærligt og gik jo meget op i at hun fik en kæreste som havde penge nok penge til at give hende det hun ville havde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 10:31

Han kiggede på hende "hvad er din type så"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 10:34

Hun så sig lidt omkring og satte sine solbriller op i håret igen, han havde jo udseendet og det hele. dog gik hun meget op i pengene dog ville jo gerne havde en som havde penge, hun viste dog bare ikke hvordan hun skulle sige det til ham. det var nok bare en af de ting som hun gik meget op i at der var nok til hende "en der har nok penge" mumlede hun og tog sin taske og vende sig om og begynde at gå sin vej mod sin lejlighed
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 10:37

"jeg har skam penge min familie er også sådan en familie der er rig men bruger dem bare ikke i store mængder og siger det ikke så meget til folk"sagde han og kiggede på hende og fik fat i sine ting og fuldte med hende "må jeg gå lidt med skal nok gå hvis du ikke vil ha det"sagde han og kigede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 10:41

Madeleine gik bare videre og lyttede på hvad han sagde, hun så langsomt op på ham og nikkede langsomt "du må gå så meget med du vil.. jeg skal jo bare hjem" sagde hun og kunne ikke få et eneste ord frem i det andet, hun viste ikke engang hvad hun skulle sige til det og vende derfor bare sit blik væk. mens hun fumlede lidt med at finde sine nøgle frem, hun gik hen til glasdøren til opgangen og låste den op når hun fandt nøglen. hun holde døren lidt for ham inden hun gik ind og forsatte ham af trapperne, hun boet i en af de øverste lejligheder så det tog lidt tid at komme op. hun stoppede lidt efter op udenforan en dør og låste den op, og åbnede den og gik bare ind og smed sine ting i en stol
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 10:44

Han kiggede på hende og gik med hende hele vejen hjem "er det her du bor"sagde han og kiggede på hende da hun gik så han udforskede stedet lidt med et smil "det flot"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 10:48

Hun nikkede langsomt til det han sagde og så sig lidt omkring "jep det er min lejlighed" sagde hun selv om det et eller andet sted mere var hendes fars da det jo var ham der betalte for den "jamen jeg takker" sagde hun og gik bare ud i køkkenet og fandt sig en iste, hun vende sig mod ham og smilte "vil du havde nået at drikke ?" spurgte hun om og åbnede sin iste og drak lidt af den, og elskede den dejlige kolde fornemmelse ned i sin hals
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
svømme måske?//Madeleine//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Hmm... - Madeleine
» kedsomhed??-Madeleine
» There is no, saying no to possibilities - Madeleine

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: