Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 svømme måske?//Madeleine//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 10:50

Han kiggede på hende med et smil og nikkede "jo tak noget vand vil være godt"sagde han med et smil og kiggede lidt rundt med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 10:53

Hun smilte bare venligt tilbage og fandt et glas frem og hælde nået koldt vand i, inden hun tog sin iste i den anden hånd og gik hen til ham og rakte glasset hen til ham "her" sagde hun og gik derefter ind i stuen og satte sig ned da han havde fået glasset
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 10:56

Han tog i mod vandet "tak"sagde han og drak lidt af den og kiggede på hende med et smil og kiggede på hende og gik med hende ind i stuen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 11:01

Hun træk sine fødder op i sofa'en og så over på ham "når lille Jaster... tror du at du kan score mig nu?" spurgte hun drillende om og drak lidt mere af sin iste, og vende sit blik stille ned mod sine fødder. hun vende dog hurtigt sit blik mod ham og bed sig let i sin læbe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 11:04

"jeg kan være mange ting som fx bad boy en af det der gentalmænd eller hvad det hedder ja jeg ved jo ikke hvad du til udover det med penge halløjet"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 11:08

Madeleine kunne ikke lade være med at grine af ham og rystede på hovedet "du har virkelig tænkt dig at prøve på at score mig" sagde hun og lag sine arme omkring halsen på ham og så på hans ansigt "kan du virkelig være en gentleman?" spurgte hun om og havde sådan en stor lyst til at drille ham, hun tog sine læber hen til hans øre og kyssede hans øre en enkel gang "så gå ind i min seng og smid tøjet" hviskede hun og ville se hvis han var en af dem som havde sex med en som ikke var deres kæreste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 11:14

"jeg gør det ikke uden frøken selv ønsker det så jeg siger nej til det tilbud der frøken"sagde han og kiggede på hende og stod bare og kiggede på hende ind i øjne "jeg vil gerne men jeg er ikke den vilde person jeg tager det roligt hvis det er i orden frøken"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 11:16

Madeleine hævede sit ene øjebryn og træk sig tilbage og nikkede til det han sagde "jamen det lyder jo godt" sagde hun og tog sin iste i sine hænder og åbnede den igen og drak lidt af den, mens hun så over på ham imens. hun var glad for at han afviste hende, da det jo var det hun havde ønsket da hun selv synes at det var forkert at være i seng med en som man ikke kom sammen med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 11:29

Han kiggede på hende "må jeg side ned"spurgte han og kiggede på hende med et venligt smil på sine læber og kiggede bare på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 11:33

Madeleine tænkte lidt over det og nikkede så "du sætter dig da bare ned" sagde hun og træk sine ben lidt op til sig, hun så bare over på ham med et stort smil på sin læbe. hun vippede lidt med sine tæer og viste ikke hvad hun ellers skulle gøre, hun kunne jo godt lide at være sammen med ham og synes at han var også ret så sjov
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 11:35

Han fandt sig et sted og sidde og satte sig der og kiggede på hende med et smil på sine læber "men hvad får du dagene til at gå med"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 11:42

Hun fulgte ham bare med blikket og smilte imens "det som jeg kan få dagen til at gå med" sagde hun og kravlede ham let over til ham og satte sig ned, hun så op på ham og prikkede ham en enkel gang på kinden "du ser ikke levende ud" sagde hun og åbnede sine øjne bedre, inden hun kyssede ham på kinden "sådan ser du bedre ud" sagde hun og så bare på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 11:48

"hvad er der med mig"sagde han og kiggede på hende med et grin da hun kyssede ham på kinden og kiggede på hende "du er nu sød nok"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 11:50

Hun grinte lidt af ham og satte sig til rette i sofa'en "ja det er jeg og det ved jeg endda godt" sagde hun med sin snobbe stemme og rettede på sit hår og begynde at opføre sig som hun altid gjorde som en snob, hun lag sit højre hen over det andet og så op på ham. mens hun holde et grin inde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 12:02

"det var da godt at du ved det"sagde han og kiggede på hende med et smil "så du kan godt lide folk med penge kan jeg forstå på det hele"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 12:03

Hun vende sit blik mod ham og nikkede så, hun lag sit hoved lidt på skrå og hævede sit ene øjebryn "hvad skal man med fyre hvis de ikke kan give mig det jeg vil havde?" spurgte hun om og begynde at grine lidt af sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 12:57

"men der skal jo også være kærlighed mellem dig og den du finder"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 13:00

Hun træk lidt på skulderne af det han sagde "hvordan kan det være kærlighed når man ikke kan passe på sin kæreste? spurgte hun om og håbede at han ville forstå hvad hun mente, hun ville aldrig komme sammen med en som ikke kunne finde ud af at sørge for hende. og det synes hendes far heller ikke, og mente at hun skulle finde en som kunne give hende alt det hun ville havde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 13:06

"man går igennem mange ting med sin kæreste fordi man elsker den person penge er jo ikke alt"sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 13:12

Hun rullede med øjnene og så væk fra ham "så siger vi det" sagde hun og tog sin iste og drak lidt af den, og holde bare fast i sin mening at hun ikke ville havde en fyr som ikke havde penge. hun havde ikke lyst til at være den som sørgede for sin kæreste, hun ville havde at det skulle være omvendt og sådan skulle det bare være. hun satte iste'en tilbage på bordet og så over på ham igen og smilte venligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 13:47

"men personen skal jo også gi til økonomien"sagde han og kiggede på hende med et stille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 01:01

Madeleine rystede på hovedet af ham og lag sig tilbage i sofa'en, hun så over på ham og tænkte lidt over hvordan hun skulle sige det "min far vil havde at jeg finder en som kan give mig det jeg vil havde, da han jo gerne vil stoppe med at betale alt for mig" sagde hun og håbede det gav mening
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 02:05

"når okay der kan man bare se"sagde han og fandt sin pung frem og havde en masse kort og alt muligt i den *hm der skal ryddes op i den*tænkte han med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 02:45

Hun nikkede langsomt og så over på ham "det er jo ikke meningen at jeg skal være den som pengene i forholdet" sagde hun og begynde at nusse hans lår med sine tæer, hun vende kort sit blik mod hans pung og hævede det ene øjebryn inden hun vende sit blik mod hans ansigt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 02:47

"jeg har mit kreditkort som der penge på ved ikke helt hvor mange det har jeg ikke styr på"sagde han med et grin og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede på hende føder "okay kan jeg godt forstå"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: svømme måske?//Madeleine//   svømme måske?//Madeleine// - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
svømme måske?//Madeleine//
Tilbage til toppen 
Side 3 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Hmm... - Madeleine
» kedsomhed??-Madeleine
» There is no, saying no to possibilities - Madeleine

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: