Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 kedsomhed??-Madeleine

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 08:57

Hun hævede sit ene øjebryn af ham og rystede på hovedet "hvad ville det hjælpe? det får dig jo ikke ligefrem ud af af min lejlighed" sagde hun og gik hen og satte sig i en af de andre sofa'ere og så over på ham et par gange "lover du at smutte når det bliver mørk ?" spurgte hun om og så over på ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 09:00

han så igen på hende "næh det gør det nok ikke"sag han roligt "men ja det lover jeg når mørket er kommet smutter jeg igen"sag han roligt og betragte hende kort før han så lidt rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 09:07

Hun nikkede så til det han sagde og så kort over på ham "okay godt" sagde hun og træk sit ene ben over det andet og så stille over på ham "hvorfor gjorde du det du gjorde?" spurgte hun om og hentydet til hvorfor han havde voldtaget hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 20:42

han sukke svagt og så på hende med et bilk fyldt af skam "den øl fik mig vist til at tænke på sex"starde han stille "jeg sku aldrig ha voldtaget dig det var ikke min mening, nu skammer jeg mig over det og ville bare håbe at du ku tilgive mig men jeg forstår godt vis du ikke kan"sag han og sukke svagt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 00:44

Madeleine så bare underligt på ham, og kunne virkelig ikke forstå ham "du skulle enten ikke drikke øl eller finde dig en som gerne vil i seng med dig" sagde hun og svarede ikke på det andet da hun virkelig ikke kunne tilgive ham, det var jo ikke ligefrem fordi det var let at tilgive en som havde voldtaget en
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 00:58

han sukke og nikkede svagt "hmm ja men det r jo forsent nu"sag han stille og så lidt rundt, hvad skulle han dog lave indtil det blev mørkt han ville sikkert kede sig ihjel vis han ikke ku fortage sig noget derhjem sad han og læste når solen var framme på himlen men her måtte han ikke røre noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 01:17

Hun rullede med øjnene af ham "skulle du måske havde tænkt på nået før... bruger i fyre bare ikke hjernen ?" spurgte hun om og så lidt halv surt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 01:35

Han så lidt køligt hen på hende "nu er jeg jo heller ikke en helt normal fyr"sag han roligt "jeg har jo sagt at jeg er vampyr "sag han og blotte igen tænderne imenshan lod sine øjne gå over i den søv skinne farve han altid fik når han var sulten "er det ikke et bevis?"spurgte han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 02:23

Madeleine rejste sig hurtigt op og så surt på ham "nu stopper du det der vampyr pjat" sagde hun og begynde at blive ret så irriteret af det "hvis du overhovedet var en vampyr så fortjente du ikke at være en, du er ikke mand nok til det" sagde hun og gik ud i køkkenet med sin dyne tæt omkring sig for at hente nået at drikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 02:28

han snerre vredt og rejste sig op, han blotte tænderne og så vredt på hende "det er ikke pjat jeg har nu været vampyr i 11 år og så tror en sølle kvinde ikke på det"snerre han og så efter hende med et koldt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 02:34

Hun rystede bare på hovedet af ham "en sølle fyr som dig skulle blive lagt ind på den lukkede og aldrig komme ud igen" sagde hun og fandt en iste frem, inden hun gik ind og satte sig i sofa'en igen og drak lidt af den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 02:42

han snerre lidt men satte sig ned igen og lod tænderne gå ind igen og lod øjene få den normale grå farve, han så køligt hen på hende "pas nu på"sag han advarne da han sagtens ku slå hende vis hun blev for grov i munde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 02:55

Hun så over på ham og hævede det ene øjebryn "gu gider jeg ej.. det er dig som er grov og lyver" sagde hun og synes ikke han skulle tro at han var bedre end alle andre, bare fordi han kunne voldtage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 06:30

han snerre lidt men tog så fjernbetjeningen og tændte for at se et eller andet kedligt program for at få tiden til at gå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 06:31

Hun kunne ikke lade være med at grine af ham "tøssedreng" mumlede hun og ville se hvor langt han ville lade hende gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 06:44

han så på fjernsynet uden et ord, han snerre og kaste sig så ind over hende "nu stopper du "snerre han vredt og stak hende en syngne lussing før han satte sig til rette igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 06:47

Hun fik et chok og så bare på hende og bed sine tænder sammen, hun lukkede sine øjne i da hun mærkede lussingen og lag en hånd på sin kind. hun åbnede øjnene igen og så over på ham "det er kun tøssedrenge som slår på piger.. snot hvalpe som dig" sagde hun og havde ikke tænkt sig at stoppe "du tror du kan bestemme over alt og alle.. men det er den forkerte lejlighed du er kommet til" sagde hun og tog sin iste og drak lidt af den, selv om det smagte lidt af blod da hun havde bidt sig selv da han havde givet hende en lussing
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 07:51

han lo tørt "jeg syns nu du fortjente den"sag han iskoldt og skiftede kanal igen før han tilføj"nej jeg tro nu ikke jeg er gået forkert"sag han "du tør ikke slå mig gør du sølle tøs"sag han tørt og så over på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Icon_minitimeTors 29 Jul 2010, 07:56

Hun rejste sig hurtigt op og gik hen og gav ham en lussing "din klamme voldtagsmand" sagde hun og holde sin dyne oppe med den anden hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 00:10

Han lo blidt af hendes slag "rolig nu "sag han og trak lidt ned i hendes dyne med en let men stærk bevægelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 00:33

Madeleine tog hurtigt fat i sin dyne så den ikke ville falde helt af hende, dog røg den ned til hendes navle inden hun fik fat i den "find en anden dyne at trække i" sagde hun surt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 00:46

han så lidt på hende og så hen på vinduet *stadig lyst*tænkte han og så igen på hende "jeg gør det nok ikke igen"sag han blodt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 01:14

Hun hævede det ene øjebryn "så siger vi det.. stodder" sagde hun og gik ind i sit soveværelse og lukkede hurtigt døren efter sig og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 04:10

"sølle menneske"mumlede han kort og så igen på fjernsynet indtil hun gik, han så så lidt rundt og lag sig ned og så tænkne op på loftet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Icon_minitimeFre 30 Jul 2010, 13:38

Madeleine lod sig bare glide ned af døren og sukkede "svin" mumlede hun og tog dynen tætter omkring sig selv og lag sit ansigt ned mod sine knæ
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
kedsomhed??-Madeleine
Tilbage til toppen 
Side 6 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» Hmm... - Madeleine
» There is no, saying no to possibilities - Madeleine
» svømme måske?//Madeleine//
» kedsomhed
» kedsomhed - Zophie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: