Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 kedsomhed??-Madeleine

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 07:30

Borris så lidt rundt i stuen hvorefter han gik ud i køkknet og fik hurtigt åbnede køleskabet, han så lidt på de mange ting men tog så en coladåse ud og lukke efter sig før han gik over og satte sig ned i sofaen, han sukke roligt og åbnede dåsen før han tog en slurk og satte den på bordet før han tog fjernbetjeningen og begyndte at sappe rundt for at finde noget at se på, han sukke svagt igen og lag sig halvt ned på sofaen imens han skiftede kanal.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 07:40

Madeleine stod længe under vandet før at hun følte sig nogenlunde ren, hun slukkede langsomt for vandet og gik ud og fandt et af sine lyserøde håndklæder frem. hun var bange for at gå ud af døren, dog viste hun at hun ville begynde at fryse hvis hun ikke fik nået tøj på. hun fik endelig taget sig sammen og gik hen og åbnede døren, hun kunne høre lyden af fjernsynet der blev sappet rundt på. hun gik hen til sit klædeskab og kiggede længe på det tøj som var der inde, hun skubbede kjolerne væk og havde ikke lyst til at havde en af dem på efter det der var sket. hun fandt nået undertøj og tog på, og tørrede sit hår i håndklædet og så på sit tøj igen. hun tog et par jeans på og prøvede derefter at finde en ordenlig trøje, dog var de enten for varme eller var nogle som viste nået af hendes mave. hun fandt til sidst en langærmet trøje som hun tog på og træk ærmerne op, hun vende sit blik over mod sin seng og rystede kort i kroppen. hun gik hen og tog dynebetrækket af den dyne hvor der var kommet blod på, og tog sin ødelagte kjole hun gik stille ud i stuen og så kort over på ham. inden hun gik ud i køkkenet og skulle til at smide det ned i skraldespanden, da hun fik øje på de ting til hendes mobil. hun satte sig ned på knæ og samlede det langsomt op og så lidt undrende på det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 07:47

Mobil delne var knæket flere stæder og ville aldrig ku virke længre da Borris havde knust det helt for ikke at skulle ha politiet på narken. Borris sukke men fandt dog enlig en kanal hvor de viste nyhedern, han smilde svagt og løftede bliket da han så hende komme ind i stuen men sage intet da hun gik ud i køkknet og begyndte at rode i skraldespanden, han smilde lidt og tog en tår af sin cola igen før han satte den på bordet og sendte hende et charmerne blik "bare rolig jeg ville ikke hoppe på dig igen"sag han og så over på tvet med et roligt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 07:53

Hun lag stykkerne tilbage i skraldespanden og smed kjolen og dynebetrækket også der ned, hun rejste sig langsomt op og så over på ham "er der flere ting du har tænkt dig at ødelægge ?" spurgte hun surt om og knyttede sine hænder mens hun gik over til ham, hun gav ham hurtigt en lussing "hvorfor skal du ødelægge mit liv?" spurgte hun om og var virkelig sur selv om hun helst ville havde holdt det inde, da hun jo var et eller andet sted ret så bange for ham. dog havde hun ikke lyst til at finde sig i at mere blev ødelagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 07:58

Borris så lidt på hende "næhh enligt ikke gad bare ikke ha politiet rendne"sag han og kløde sig lidt i narken, han smilde svagt til hende "jeg ødlegger da ikke dit liv"sag han roligt og mærkede overhovdet ikke lussingen, han lag en hånd på hendes skuldre "fald ned smukke jeg ville ikke skade dig mere"sag han og sendte hende et ærligt blik "jeg skal nok forlade dig imorgen aften "tilføj han og så igen over på fjernsynet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 08:03

Hun træk sig hurtigt tilbage da hun mærkede hans hånd på sin skulder "jeg havde ikke engang tænkt at ringe til politiet" mumlede hun og hadet dem selv alt for meget til at spørge dem om hjælp, hun rystede på hovedet af det han sagde da hun virkelig ikke havde tænkt sig at falde ned "du har lige voldtaget mig.. hvis du ikke kalder det at ødelægge ens liv, så er du ikke menneskelig" sagde hun og gav ham hurtigt igen en lussing og have sådan en stor lyst til bare at blive ved med at slå ham, hun holde sig dog selv så godt hun kunne tilbage "du skal ikke kalde mig smukke.. du har ødelagt mig" sagde hun og kæmpede for at holde sine tåre tilbage "okay.. og du skylder mig en ny mobil" sagde hun og havde ikke tænkt sig at græde foran ham igen, hun satte sig ned i den anden sofa hun bed tænderne sammen for ikke at give en lyde fra sig. hun tog sit glas og drak nået af vandet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 08:12

Borris sukke lette over at hørre hende sige at hun ikke ville ha ringet til politiet, han sukke dog svagt da hun slog ham igen "undskyld jeg trode du havdet fundet ud af jeg ikker er menneskelig som du"sag han stille"jeg er vampyr men det betyder ikke at jeg vil dræbe dig"sag han så og så over på fjernsynet"ja ja jeg skal nok gi dig en ny mobil" sag han stille og så kort hen på hende vis hun dog åbnede øjne og så på ham ville hun lige nu kunne se en ung mand som faktisk ikke ville skade hende bare ha hende til at kunne elske ham da han var en ret ensom vampyr som bare trengte til lidt omsog.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 08:20

Hun sad med glasset i sine hænder og så underligt på ham og hævede det ene øjebryn af ham "så hold dog kæft" mumlede hun surt "først får du mig til at tro at du er en sød nok fyr, så voldtager du mig også tror du at jeg vil hoppe på at du er en vampyr" sagde hun og rejste sig op og drak det sidste af sin vand, inden hun gik ud i køkkenet og satte den ved sin vask. inden hun gik ud i stuen igen "godt" sagde hun og ville ikke vide sin far om en ny mobil, da hun havde det med at ødelægge den også havde hun fået en sidste advarsel om at ødelægge den som Borris tog i stykke. hun så lidt på ham og lag sin hånd på sin mave på sine buksekant og så over på ham, hun gik ind i soveværelset og tog en en dyne og samlede den op som lå i stuen og lag det over ham "jeg går ind og sover.. hvis du har tænkt dig at bare tage nået mere sex så væk mig lige først" sagde hun og mente det da hun ikke ligefrem gad vågne med en fyr på og i sig, hun så kort mod køkkenet "du tager bare mad hvis du vil" sagde hun og vende sig om og gik ind i soveværelset og lag sig under dynen, uden at tage sit tøj af og lag sine hænder på sin mave og sukkede af smerten. inden hun lukkede sine øjne i og prøvede at falde i søvn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 08:30

Borris sukke svagt "du vil stole på mig imorgen"sag han og så på hende "jeg vil nu ikke have mere sex"sag han roligt og lag sig lidt bedre til rette "okay sov godt Madeleine"sag han blidt og sendte hende et kort blik før hun forsvandt, han skruede så ned for lyden og fandt en kanal med splatter film som han roligt begyndte at se imens han drak lidt cola da vampyr aldrig sov sku han jo ha et eller andet og lave.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 08:39

Hun lå længe i sengen før hendes krop slappede helt af i det, hun var ikke sikker på om hun skulle stole på ham og ville helst af alt ikke gøre det. hun trykkede dynen mod sit ansigt mens tårene lød ned af hendes kinder, og hun fald lidt efter i søvn og var glad for at komme væk fra virkeligheden. hun lå som en prinsesse helt stille i det og uden at give en eneste lyd fra sig, hendes tåre stoppede med at komme ud af hendes øjne. hendes kinder var dog helt røde i det efter tårene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 08:46

Borris slukke fjernsynet da fimlen slutte han sukke svagt da den havde kedet ham en del han tog en sidste tår af colaen før han lukke øjene og lod tankerne tage ham væk fra sofaen og inde i en verden af masser mystik og indviklet tanker, efter lidt tid lå han helt stille og tænkte uden at bevæge sig han sov ikke men var heller ikke helt vågen han vendte blot ku på hun sku vågne igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 08:56

Hun sov bare videre i sin seng og vende sit et par gange i sengen, hun rystede lidt i kroppen og var ret så bange i det selv om hun sov. efter et par timer søvn dog ikke nok til at havde sovet ordenligt ud, vågnede Madeleine hun så bare ud i sit soveværelse. hun satte sig langsomt op og kunne mærke smerten stadig, hun havde ellers troet at hun havde været så heldig at det bare havde været en dårlig drøm. hun så ud mod stuen og rejste sig langsomt op, hun prøvede at holde smerten ud så godt hun kunne selv om det var svært. hun gik bare ud på badeværelset og børstede sit hår og fjernede makeup'en som havde løbet, inden hun gik ud i stuen og videre ud i køkkenet for at lave nået morgenmad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 09:00

Borris vågnede op fra sine tanker og satte sig op på sofaen, han strakte sig lidt og så over på hende da hun kom gåne gennem stuen og ud i køkknet han sag intet men betragte hende blot da han stadig syns hun var skøn men hav vidste dog et hun nok ikke ville falde for ham efter det med ...en, han lod det dog ikke gå på han smilde blodt svagt og tænde tvet igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 09:05

Hun så hurtigt over i sofa'en da hun hørte tv'et, hun troet dog bare at han havde sovet og lige var vågnet "vil du havde nået morgenmad?" spurgte hun om og vende sit blik ned mod det røre æg og bacon hun var igang med at lave, hun holde smerten inde i sig og ville helst ikke vise ham at hun havde ondt. hun var dog sikker på at hun aldrig ville havde nået med ham at gøre, ligemeget om han havde gjort det eller ikke. hun synes at han var meget køn og sådan nået, dog ville hun havde en som kunne give hende det hun ville havde og det var hun ikke sikker på at han ville kunne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 09:10

Borris fadt en kanal med nyhederne og så så over på hende "nej tak jeg er jo vampyr"sag han venligt og så igen på fjernsynet imens han lag dynen nede ved siden af sofaen, han var ikke rig nej men han ku da sagtens få et job måske ku han blive bartænder eller noget han havde råd nok til at bå i sin 3 værlset leglighed nede i Sheria by den kunne han jo sælge vis det skulle være, han så igen over på hende hun var så køn det var utrolig tiltrækkne efter hans mening.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 09:16

Hun rullede let med øjnene da hun hørte hvad han sagde "ja ja okay" sagde hun og troet stadig ikke på hvad han sagde, hun fandt en tallerken frem og lag det op på den. hun kunne godt mærke hans øjne på sig og gjorde ikke nået ved det, hun så bare kort over på ham inden hun vende sit blik væk igen. hun fandt et glas, gaffel og en mælk og tog tallerkenen i den anden hånd. hun gik derefter ind i stuen og satte sig i en anden sofa end den han sad i, hun satte tingene fra sig og hælde nået mælk op i sit glas og drak derefter lidt af det. mens hun så over på tv'et og lod sit blik glide hen over på ham et par gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 09:21

Borris så stille på fjernsynet og et par gange lod han blikket vile over på hende, efter et stykke tid vendte han sig så om mod hende og blotte de skarpe hjørnetænder så de tydligt ku ses "er det her et bevis nok på at jeg er vampyr"spurgte han og så på hende med et spørgne blik imens han betragte hende nøje, hans tænder var virklig spidse og hvide, hans hud var unormal bleg og han blinkede aldrig med øjene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 09:25

Madeleine så over på ham da han snakkede til hende, og hun satte stille glasset fra sig og så på hans tænder og rystede på hovedet "der er mange folk der får lavet sådan nogle" sagde hun og tog en skefuld røre æg og tog ind i munden, hun tyggede det stille og så over på ham imens selv om hun helst ville se væk. hun slugte det langsomt og lag sit hoved lidt på skrå "jeg er træt af dine løgne.. så stop med dem" sagde hun og var sikker på at han var løg for hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 09:29

han sukke og tænkte lidt over vad der kunne overbevise hende "jeg er ægte nok"sag han så fast "prøv at lav et lille hul i din funger så jeg kan bevise det "sag han stille han løj jo ikke for hende men hun trode ikke på ham men det ville han lave om på, han betragte hende imnens hun spiste maden og lod så en hånd køre genne sit hår "hvad skal jeg gøre for at overbevise dig om at jeg er en ægte vampyr?"spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Icon_minitimeTirs 27 Jul 2010, 09:43

Hun hævede begge sine øjebryn og så lidt chokket på ham "siger du at jeg selv skal gøre skade på mig?" spurgte hun om og rystede på hovedet af ham, hun spiste bare videre og vende sit blik væk fra ham og mod tv'et. hun kunne mærke at hun begynde at blive irriteret på ham, hun vende sit blik mod ham igen og træk på skulderne "det ved jeg ikke og jeg er ret så ligeglad" sagde hun og rejste sig op og tog tallerkenen og alt det andet og gik ud i køkkenet igen for at rydde op, hun så over på ham flere gange og sukkede for sig selv "hvor længe har du tænkt dig at blive ?" spurgte hun om og var ret så ligeglad med hvor længe han havde tænkt sig at blive, så længe han ikke havde tænkt sig at voldtage hende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 02:21

Borris nikke svagt hvorefter han så på tv`et med et ulæsligt blik, han sukke svagt og lænede sig tilbage i sofaen "jeg blir her nok til imorgen aften"svarede han og så over på hende "så du må vel vende dig til mig "sag han roligt og kørte en hånd gennem sit hår imens han betragte hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 02:48

Hun så over på ham og nikkede til det han sagde "jamen det er jo også fedt, at ligefrem havde sin voldtægtsmand boende" sagde hun og rullede med øjnene og begynde at vaske op, hun rystede bare på hovedet af det han sagde og så kort over på ham "hvorfor skulle jeg dog det? har du ikke fået det du kom efter? eller flytter du ind under tilladelse?" spurgte hun om og så over på ham et par gange mens hun vaske op, hun satte derefter tingene på plads og blev bare stående i køkkenet da hun ikke viste hvad hun skulle lave
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 02:56

Borris så over på hende hun forstod ham ikke det kunne han tydligt mærke "jeg "sag han men stoppe igen og sukke svagt før han så hen på fjernsynet og lytte til nyhederne *sikke noget sludder*tænkte han og ryste på hovdet af sig selv "nej jeg bliver ikke bo`ne"sag han roligt"jeg har skam min ejen lejlighed<"sag han og resjste sig op "jeg tager lige et bad"sag han så og gik derefter hen til hende, han løftede hende op sin sin favn og bar hende ind på værlset hvorefter han smed hende på sengen og gik ud af rumet, han lose døren udefra ved at sætte en kost og gik så derefter ud på badeværlset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 03:01

Madeleine blev bare stående i køkkenet og lyttede på hvad han sagde "når så siger vi det.." mumlede hun lav surt og kunne ikke engang forstå hvorfor han var blevet, hun nikkede bare til da han sagde han ville tage et bad og fik et chok da han kom over til hende *ikke igang* skrig hendes tanker og lod sig bare blive løftet op, hun lukkede sine øjne hårdt i og mærkede alt luft forsvinde i hendes lunger da hun mærkede sengen under sig. hun åbnede langsomt sine øjne og så at han gik ud, hun rejste sig stille op da hun stadig havde ondt og gik over og prøvede at åbne døren "iih idiot" mumlede hun surt og gik bare hen og lag sig i sin seng igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 03:10

Borris så lidt rundt men tog så sine bukser og underbukser af og tråde ind i brusekabinen med et smil, han tændte for det varme vandt og begyndte at sæbe håret ind i en shampoo som stod der inde, han gav sig go tid og slutte af med at skylle det sidste sæbe af og trådet så ud af kabinen hvorefter han hurtigt fik tørret sig i et håndklæde og tog igen sit tøj på hvorefter han lånte hendes hårbørste og redte sit hør før han gik ud af rumet og åbnede døren ind til hende "det var skønt"mumlede han og smilde lidt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: kedsomhed??-Madeleine   kedsomhed??-Madeleine - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
kedsomhed??-Madeleine
Tilbage til toppen 
Side 3 af 7Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
 Lignende emner
-
» kedsomhed - Zophie
» There is no, saying no to possibilities - Madeleine
» svømme måske?//Madeleine//
» kedsomhed
» Kedsomhed - Theo

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: