Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 er ved at vænne mig til vampyr livet

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




er ved at vænne mig til vampyr livet Empty
IndlægEmne: er ved at vænne mig til vampyr livet   er ved at vænne mig til vampyr livet Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 07:17

Dag : irl
Dato : irl
Tid : 00:30
Sted : Stranden
Vejr : Måneskin og en kølligvind
Omgivelser : ingen
Påklædning : nogle lyse jeans og en sort cardigan og ingen sko

Amber rettede roligt sit blik ímod vandet hendes hår var sat op i en stram hestehale hendes øjene var rimlig lyse men hun var ligeglad lige nu nød hun den kedelige stilhed hun var stadig sulten men havde dræbt et mennske på vej ned imod stranden en kold brise rørte svagt på sig og fik hendes brune hår til sætte i bevægelse men Amber ryggede sig ikke ud af flækken hun sad så stille at man skulle tro hun var statue af marmor månden sendte sin matte lys imod hendes ansigt og afslørede den lyse hud med de gråblå næsten hvide øjene og strålen satte liv i hende hun kiggede langsomt omkring men sansede ikke andre og fik heller ikke færten af nogle hun sukkede kort rejste fra kilten som hun havde siddet på og gik ned imod det meget mørke vand hun gik lydløst over sandet og standsede ved vandkanten bølgerne skuvlpede op over hendes fødder imens hun lagde sine arme over kors og smilede hun var stadig en rimlig ny vampyr men hun følte ikke frygt mere ved at slå ihjel man kunne hvist godt sige at var ved vænne sig til livet som vampyr og hun hadede det heller ikke så meget mere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




er ved at vænne mig til vampyr livet Empty
IndlægEmne: Sv: er ved at vænne mig til vampyr livet   er ved at vænne mig til vampyr livet Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 07:26

Borris var taget ud på en afslappne gåtur efter at ha nedlagt en ung mand, hun var han dejlig mæt og det gkorde at han smilde svagt imens han trådte ud i det kølige sand på stranden, han sukke svagt og ratte blikket op på månen som skinnede så smukt efter hans mening han var efterhånden begyndt at beundreden smukke måne d den næsten altid betød at han kunne gå ude uden at blive til aske af solens stråler, Borris var ikke nå vampyr men han havde været det i 11 år nu og var defter go til alt det vampyre kunne, han vandre roligt ned af stranden imens han så på månen uden at fjerne blikket fra den.

Tøj. en hvid skjorte med få bloddråber på og et par sorte lange bukse men ingen sko
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




er ved at vænne mig til vampyr livet Empty
IndlægEmne: Sv: er ved at vænne mig til vampyr livet   er ved at vænne mig til vampyr livet Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 07:33

Amber stirrede stadig ud på det mørke vand men rynkede svagt på næsen da lugten af en anden vampyr kom nærme hun smilede svagt imens hun vendte sig for se om hun allerede nu kunne se vedkommende hun fik øje på dreng længere henne smilede svagt ved at hun snart ville få selvskab hun vendte sig om imod vandet igen som skvulpede igen og igen hun mærkede hvordan små stenene trillede under hendes fødder vinden kom igen og legede med hendes hestehale men denne gang rørte svagt på sig inden hun lod sig dumpe ned i det våde sand imens borrede fingerne ned sandet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




er ved at vænne mig til vampyr livet Empty
IndlægEmne: Sv: er ved at vænne mig til vampyr livet   er ved at vænne mig til vampyr livet Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 07:39

Borris stoppe op da en lugt ramte hans næsebord*vampyr*tænkte han kort og fjernde blikket fra månen og så søgne rundt med et vagtsomt blik da han kort efter fik øje på en ung kvinde nede ved vandkandten*selvskab*tænkte han kort og smilde lidt imens han roligt begyndte at gå ned mod hende "godaften eller godnat"sag han roligt da han kom inde for hørevide, han sendte hende et roligt smil der viste at han ikke var ude på noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




er ved at vænne mig til vampyr livet Empty
IndlægEmne: Sv: er ved at vænne mig til vampyr livet   er ved at vænne mig til vampyr livet Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 07:54

Amber smilede imens vendte sig om "hey" sagde hun vendte blikket på vandet igen det gjorde hende rolig hun fornemmede med det samme at vampyren ikke var ude på noget da vinden igen legede med hendes hestehale hun rørte sig ikke ud af stedet men blev siddende hun løftede sine figner op af sandet smilede kort " navnet er Amber" sagde hun fjerne sin blågrå øjene fra vandet i nogle få sekunder holdte hun helt op med trække vejret imens hun igen lod sine figner begraves i sandet da hun trak vejret igen blev det i meget underlig dyb vejrtrækning ikke fordi hun havde problemmer med hans lugt eller noget det var bare en måde hun fik sig selv til få sig selv til slappe på hun bestemmte sig alligevel rejse sig vendte sit blik imod ham for undersøge ham hun ville være sikker på at han ikke ville hende noget ondt da hun havde gjort op med sig selv om at han intet ondt ville gøre hende rakte hun sin sandet hånd ud imod ham da hun så sandet på hånden tørdte hun det af de lyse jeans og rakte atter sin hånd imod ham imens hun smilede venligt for understrege at hun selv ikke havde lyst angribe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




er ved at vænne mig til vampyr livet Empty
IndlægEmne: Sv: er ved at vænne mig til vampyr livet   er ved at vænne mig til vampyr livet Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 08:02

Borris smiled fortdsat nu bare en smule charmerne "Borris her"svarede han venligt og betragte hende nøje med et roligt blik og gik lidt tætter på, han kørte kort hånden gennem sit hår før han tog hendes nu rene hånd i sin og gav den en kort klem "rat at møde dig"sag han roligt og betragte hendes kønne ansigt nysgerrigt med hovdet lidt på skrå og det chamerne smil på læben, han slap så blidt hendes hånd igen og putte den roligt ned i lommen uden at tage blikket fra hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




er ved at vænne mig til vampyr livet Empty
IndlægEmne: Sv: er ved at vænne mig til vampyr livet   er ved at vænne mig til vampyr livet Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 08:12

Hun gengældte hans hans charmerne smil før hun roligt begyndte gå op imod kliterne hun bed sig kort læben hun lavede en håndbevægelse for få Borris til følge efter hun vendte sit hoved over skulderen så hun kunne se om han fulgte imens gav hun slip på sin læbe " i lige måde" sagde hun stoppede så han havde chance for at følge med han virkede rar den første i lang tid for det meste havde hun holdt sig for sig selv fordi hun bange for gøre folk fortræd men det var fortid hun havde bestemt sig for ikke være sådan kylling og det havde givet pote hun huskede hvad Demetri havde sagt glem alt om moral og etik og det havde hun gjort og det lykkedes hende at glemme alt om det nu var hun en vampyr og sådan skulle det være til evig tid
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




er ved at vænne mig til vampyr livet Empty
IndlægEmne: Sv: er ved at vænne mig til vampyr livet   er ved at vænne mig til vampyr livet Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 08:17

Borris smilde igen og fulgte roligt efter hende og stoppe kort tid efter op ved hendes side, han betragte hende lidt men spurgte så forsigtigt "jeg ved godt det ikke er høfligt men må jeg spøger dig om hvor gamel du er?"sag han roligt og betragte hende lidt før han så op mod himlen, han smilde roligt op til månen og lod så sin hånd køre gennem sit hår før hans så på hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




er ved at vænne mig til vampyr livet Empty
IndlægEmne: Sv: er ved at vænne mig til vampyr livet   er ved at vænne mig til vampyr livet Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 08:28

hun tav i et stykke tid men svarede " jeg er nitten min krop er nitten" hun tav for tænke igen da hun betragtede ham nysrrigheden arbejede sig langsomt frem " jeg har ingen gang været vampyr i et år i nu" sagde hun kunne lige så godt fortælle ham hvor ny hun var sommetider kunne ikke lade være med følge sig som nyudknækket æg det var så meget der skulle læres hun betragtede ham kort ud af øjenkrogen og nysrrigheden fik igen taget i hende " hvor ´gammel er du?" spurgte hun andede ikke hvad hun kunne forvendte hun rengede ihvertfald med at han havde været en vampyr del længere hun havde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




er ved at vænne mig til vampyr livet Empty
IndlægEmne: Sv: er ved at vænne mig til vampyr livet   er ved at vænne mig til vampyr livet Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 08:36

han smilde "okay"sag han så roligt "jamen dog så velkommen til vampyrnes verden"sag han med et chamerne smil på læben, han så nysgerrigt på hende og lage hovdet let på skrå "jeg er 20 år og det er min krop også"sag han roligt "desuden har jeg været vampyr i 11 år nu"sag han roligt og satte sig ned på det kølige sand imens han så op på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




er ved at vænne mig til vampyr livet Empty
IndlægEmne: Sv: er ved at vænne mig til vampyr livet   er ved at vænne mig til vampyr livet Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 08:58

Amber stod stadig op smilede kort hun viste det hun kunne se på ham at havde været vampyr længe og nu vidste også hvor længe han havde været det det var hun betragtede kort " tak tror jeg" hun smilede hun rørte ved hestehale inden hun tog den ud og det brune hår han ned af hendes skulder hun havde ikke regnet med blive vampyr men det var alligevel blevet hun en smule stiv i kroppen da hørte nogle komme hvorfor skulle de komme nu bed svagt læben satte sig ned sandet med lukket øjene og håbede at de bare ville forsvinde hun kunne ikke finde ud af hvor mange de var men flok mennsker var på vej imod dem måske 4-7 stykker gøs smule da hun mærkede den brændende fornemmelse komme tilbage hun håbede bare at de ville forsvinde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




er ved at vænne mig til vampyr livet Empty
IndlægEmne: Sv: er ved at vænne mig til vampyr livet   er ved at vænne mig til vampyr livet Icon_minitimeOns 28 Jul 2010, 20:54

Borris smilde kort til hende men rejste sig hurtigt op da en skarp lugt ramte hans næsebor, han sukke svagt men knytte så hænderne og så over på den store gruppe af mennesker der kom gåne mod dem, han sendte dem et trune blik imens han stod helt stille klar til kamp vis de var ude på noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




er ved at vænne mig til vampyr livet Empty
IndlægEmne: Sv: er ved at vænne mig til vampyr livet   er ved at vænne mig til vampyr livet Icon_minitimeTirs 03 Aug 2010, 10:19

Amber måtte bruge alt sin koncetration for ikke springe på dem mennsker kom også på de mest ubelejlige tider hun trak sig en smule tilbage det var først nu mennskene havde opdaget dem og betragtede omhyggeligt Borris og Amber hun gispede klagende og hendes øjene var næsten helt hvide men stadig blågrå hun stirrede på trak vejret dybt hvorfor skulle de også komme nu sukkede kort før hun gav sig til at holde vejret
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





er ved at vænne mig til vampyr livet Empty
IndlægEmne: Sv: er ved at vænne mig til vampyr livet   er ved at vænne mig til vampyr livet Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
er ved at vænne mig til vampyr livet
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Som livet nu er.. (Josh)
» Livet går jo videre - Rosa
» Natte livet//Walter.
» Livet er at ligge på engen
» livet er ikke nemt

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: