Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 livet er ikke nemt

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt Empty
IndlægEmne: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 00:10

Tid: eftermiddag
Sted: hendes egen tattoo butik
Omgivelser: En masse mennesker på gaden
Vejr: Køligt og
Årstid: Vinter
Påklædning http://moviestarstyle.com/wp-content/uploads/2009/06/kristenstewart.runaways.png
Musik: https://www.youtube.com/watch?v=pjBQbV_B7Do
Biksen: http://www.daytonatattoos.com/images/content/tattoo3medium.jpg

Hayley sad omme i sit baglokale og havde lige lavet en flot tatto. hun sad og hørte noget dansk musik og havde lige sniffet en bane nako. Hayley var begyndte og tag stoffer efter hun havde misted Marcus. hun sang lidt med på sangen. men stoppede med og synge og rejste sig og gik ud og begyndte og rode de ting op hun havde brugt til og lave tattoen. da hun var færdig med det satte hun sig og kiggede rundt på menneskerne der gik ude på gaden . Hayley var begyndte og lukke sig inde for ander hun var bange for at vise sine føleser og var bange for at sige hvad hun mente. Hyaley tog en smøg frem hun tændte den og sad på en stol ved vinduet. hun havde smøgen i munden vinen og havde et roligt men et nervøst blik ud på alle de glade mennesker der gik lige uden foran hendes butik. hun sank en klumb og pustede røgen ud af næseborene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 00:34

Tøj: http://4.bp.blogspot.com/_soXReOxtLnA/Sz9Q5InK-UI/AAAAAAAAAOY/tV-Zyish_sw/s320/sam1fg.jpg

Mathew kom gående på gaderne i Werclare, han havde besluttet sig for at han ville holde fri fra arbejdet idag. han stoppede op da han fik øje på et skilt som han elskede *fedt* tænkte han og gik hurtigt hen til butikken, han fik et lille chok da der sad en pige der inde. han så stille ind i butikken og smilte til pigen, han træk let på skulderne og tænkte lidt over om han skulle gå der ind. han så sig omkring på alle mennesker og kunne ikke fatte at de ikke var der inde, han gik stille hen til døren og åbnede døren og gik der ind. han så over på pigen og smilte "goddag" sagde han og så sig omkring i butikken og lege lidt med sine piercinger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 00:42

Hayley smilede venligt til drengen da han stod i vinduet. hun nikkede da han kom ind men vendte sig så om og kiggede rundt i butiken og smilede roligt til ham da han kom ind hun slukkede smøgen og kastede den i et æskebare. " Goddag" sagde hun roligt "Noget jeg kan hjælpe med" hun kørte en hånd igennem sit hår man kunne giodt se hun var trist selvom hun smilede. men hun ahvde jo misted Marcus sin forlovede og sit ny fødte barn. hun kiggede roligt rundt men så hurtigt opå ham igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 00:50

Mathew så rundt i butikken og lod sit blik falde på pigen, han nikkede tænkende og gik hen til hende. han vende sin venstre hånd og viste sit håndled "der er nået plads der, jeg ved ikke helt hvad jeg vil havde, der skal bare nået der når det er over hele armen" sagde han og pejede på sit håndled og smilte til hende, han var altid glad for at se en anden tattoo butik og altid at få lavet nået på sig. han legede lidt med sine piercinger med tænderne og så tænkende på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 00:57

Hun smilede og nikkede "Skal den være med farver eller ikke, og måske skulle du finde ud af hvad du vil ahve" hun smilede roligt og kiggede ned på dem hun ahvde på håndledet og smilede svagt men kiggede så op på ham, "Men her er nogle bøger" hun rejste sig og gikl hen til disken og tog nogle bøger hun lagde dem på disken, "Vis du ikke har nogle ideer så kan det værte du får det ved og kigge i denne her bog" hun kørte en hånd igennem sit flotte hår,..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 01:11

Mathew lyttede på hvad hun sagde og tænkte lidt over det "ingen farver" sagde han og gik over til hende og rystede på hovedet "jeg vil helst ikke havde nået andre folk har" sagde han og lag en hånd på en bog og smilte venligt til hende, han lag en hånd i sin nakke og smilte lidt for sig selv. han tænkte lidt over og tog sin hånd ned i lommen og smilte stort, han tog et billede op og lag den på disken "nu ved jeg det" sagde han og pejede på tegningen "jeg har altid ønsket mig at få et billede af det bedste jeg ved, min tattoo maskine" sagde han og vende sit blik op mod hende

(billede:: https://media.photobucket.com/image/Tattoo%20Machine/shuchaoya/TA03-1.jpg)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 01:23

Haylye smilede stort og tog forsigtig billede op og kiggede på det med rolige øjne. "Den er smuk" hun smilede og nikkede til ham. "Den får du" hun gik hen og tengende billede og smilede roligt. "Jeg tro også jeg vil have en tatto er min men jeg ved ikke helt" hun smilede og lod blyanten køre elegant over papiret..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 01:30

Mathew smilte til hende og nikkede "ja jeg ved, jeg elsker den ting" sagde han og gik stille hen til hende for at se hende tegne, han så hvor elegant blyanten strøj over parpieret "hvorfor får du så den ikke lavet ?" spurgte han om og syntes selv han var langtid om at få den, han strøj en hånd igennem sit hår og smilte til hende "jeg hedder forresten Mathew, og ejer en butik i Deephell, du er altid velkommen" sagde han og vende sit blik op mod hendes ansigt med et smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 02:28

Hayley smilede og kørte roligt en hånd igennem sit hår hun lyttede til det han sagde. "Jeg elsker også min men har to den ene er ret gamle den elsker jeg højt. den anden er ny og elsker den lige så højt men hvor skulle de side har ret mange tattoo's" hun smilede roligt til ham og tengede vider med en elegant bevælese. "Jeg hedder Hayley.. tak. Har fri når jeg er færdig med dig.. så kan vi kører ned og kigge på din butik vis du vil" hun smilede og kiggede kort på ham og var nu færdig med og tenge hun gik hen og tryggede den med noget farve så når hun satte den på hans håndled var op tengingen færdig. hun smilede til ham og lagde roligt teningen ved et bord og hev et tæppe frem og lagde det over den stol han skulle side på. "Kom og sat dig" hun smilede til ham og rejste sig og gik over ved et andet bord og tog nogle handsker på og gik hen og satte den sorte farve på bodert hun fat sin tattoo maskine og lagde den på bodert hun gik roligt hen og satte noget rock musik på. "Jeg håber ike du har noget imod rock for kan bedst arbejde til rock" hun kiggede spøgerne på ham og var klar til og slukek vis han ikke gad og høre det. hun smilede roligt og ventede på et svar..


// https://www.youtube.com/watch?v=Hy3rnIHKBI4 musikken´)))
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 02:49

Mathew lyttede på hvad hun sagde og nikkede "du finder nok en plads på et tidspunkt" sagde han og gik hen og satte sig på stolen og så efter hende, og syntes det så sjovt ud det var som om at se sig selv. han rystede på hovedet og smilte til hende "jeg elsker også selv rock så du behøver ikke slukke det" sagde han og lukkede sine øjne kort i og smilte bare videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 03:09

Hayley smilede "Godt" hun gik hen til ham og satte sig på en stol uden ryglæng der kunne køre lidt rundt. hun satte teningen på hans håndled og tryggede lidt lidt efter fejrende hun papiret og lagede den på bodert. "Sådan... skal den side der?" spugerte hun. den sad perfekt i hendes øjne. hun smilede roligt til ham. og tændte maskinen og tog den sorte frave i den..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 03:23

Mathew nikkede og smilte lidt til hende "den sidder perfekt der" sagde han og lag sin hånd til rette, han så på hende og glædet sig til at mærke at få en tattoo igen. han lukkede sine øjne kort i og havde lyst til at drille hende lidt "nu skal vi se hvor dog du er" sagde han og betragtede hende lidt og legede med sine piercinger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 03:48

"Godt" hun smilede til ham. og ventede imens han lagde sin hånd på plads. hun kiggede lidt på tenging. "Haha..hvor du sjov var..jeg er så god at du ikke kan drømme om det" hun smilede til ham og begyndte roligt hun havde sit blik på ahns hånd led og koncentrede sig meget så den kunne blive perfekt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 04:04

Mathew lo lidt af hende "det kan du jo kun bevise" sagde han og lukkede sine øjne i da han mærkede at hun begynde, han begynde at smile stort og nød det meget. han åbnede sine øjne og så på hende "jeg håber den bliver god" sagde han og grinte lidt af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 04:07

Hayley smilede bare og bed sig i læben imens hun tog ikke blikket fra hans håndled imens hun tattooede vider. hun lyttede utroligt nok ikke til det han sagde hun hørte det men hun gad ike og svære hun lyttede bare til musik. hun lød tattoo msiken køre elegangt over hans arm. hun fik færten af blod blandet med farve og stoppede med og trakke vejert og forsatte bare. "Ja" sagde hun bare for at svare.-.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 04:11

Mathew så på hende og grinte lidt "du er så meget på røven hvis den bliver grim" sagde han drillende og så ned på sit håndled, han bed sig lidt i læben og nød bare smerten. han lukkede sine øjne lidt i og viste ikke hvad han skulle sige til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 05:14

Hayley forsatte hun stoppede kort og tørede et stykke papir over og forsatte igen. den var faktisk skide pæn. hun smilede skævt og kiggede kun på det hun lavede. Hun var trilfreds. Og hvorfor skulle hun ikek værer det. hun lavede altid pæne tattoo's men hun havde jo heller ikke lavet andet i 100 år. hun sukkede da hun var færdig hun nød ellers lyden helt vildt meget. "Så se hvor smuk den er" hun smilede til ham. og sandt nok den var rigtig smuk..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 05:18

Mathew nikkede og ville ønske han havde valgt en der var større "den er mega flot" sagde han og så på hende med et stort smil på læben, han begynde at savne smerten men sagde ikke nået til det. han så op på hende og klappede hende på håret med den anden hånd "du er virkelig god" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 05:25

Hayley smilede og grinede kort da han klappede hende på håret. "Hvor du sød var" hun rykkede sig væk fra ham, "Du får den gratis vis du så vil lave min gratis. så kan jeg se om du kan finde ud af noget" hun smilede og så udforderne på ha,,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 05:44

Mathew så på hende og nikkede "det er da iorden" sagde han og rejste sig op og så ned på sin nye tattoo, med et stort smil på læben. han så hurtigt over på hende og grinte lidt "du vil tro du drømmer når jeg er færdig med den" sagde han og grinte lidt af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 05:50

"Drøm vider" hun smilede stort og kørte en hånd igennem sit hår og nynnede lidt med på den ro0ck snag der nu var på hun gik hen og smed handskerne ud og gik hen og rydted op hun gik hen til ham og smilede. "Du sjov var..ej men er du glad for den" spugerte hun med et smil. hun gik om bag disen og låste pegneg boksen hun gik så¨roligt hen og tog sine nøgler og sin jakke "Når skal vi køre" Spugerte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 05:58

Mathew grinte lidt og hævede det ene øjebryn "det får du at se" sagde han og gik hen til døren og nikkede "den er vildt flot" sagde han og åbnede døren og tænkte lidt over det "lad os tage afsted" sagde han bare og holde døren for hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 06:16

"Ja det gør jeg" hun smilede og tog sin jakke på og gik hen imod døren og ud af drøen "Tak" sagde hun roligt. "Hvor langtid tager det og kører der over" spugerrte hun roligt om??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 06:29

Mathew så på hende og træk på skulderne, og gik ud af døren efter hende "ca. så langtid som det tager at tage til gå gaden i Deepshell" sagde han og havde ikke selv tænkt over hvor langtid det ville tage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




livet er ikke nemt Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 06:45

"Okaaay" sagde hun og smilede hun gik hen og låste døren og så rundt.. en grubbe drenge så på hende hun bed sig i læben. "Okay lad os komme væk" hun tog fat ia hans hånd så de ikke så de ikke blev væk fra hinaden . hun lukkede kort øjne og stoppede op "Går jeg den rigtige vej" hun kiggede op på ahm hun ahvde jo taget stoffer så hendes hukommelse var ikek så god..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





livet er ikke nemt Empty
IndlægEmne: Sv: livet er ikke nemt   livet er ikke nemt Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
livet er ikke nemt
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» et nemt bytte
» Som livet nu er.. (Josh)
» Livet er at ligge på engen
» Livet går jo videre - Rosa
» er ved at vænne mig til vampyr livet

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: