Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 work all day it makes me feel good (en sang)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) Empty
IndlægEmne: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 07:19

Dato : IRL
Årstid : IRL
Dag : IRL
Vejr : gråt
Sted : den lille boghandel hvor djonn arbejder (werclare by)
Tid : 19.00
Omgivelser : bøger

Djonn gik rundt og støvede af i butikken som lugtede følt af pebermynte og støv, han havde ikke fået at vide han skulle, men tænkte at nu måtte det være nok med den stank
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 07:23

Hayley kom ind i boghaldern
hun gik ned ved noge bøger om vampyre for
at se om man kunne finde ud af at hun var vampyre
heller retter sat hvordan hun kunne gøre så der ikke var nogle mennesker der fandt ud af det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 07:25

*er det jern hun lugter af* tænkte djonn da en pige kom ind i boghandlen, han besluttede sig for at gå over at tale med hende "kan jeg hjælpe med noget?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 07:28

Hun rystede kort på hovedet
"Nej tak..Hmm arbejder du her" hun vendte sig om mod ham
og fik hurtigt fart af han var vampyr
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 07:33

"hvis du leder efter det de fleste af 'os' leder efter så findes de ikke, jeg kender kun til en, og den har jeg lavet..., men der er kun én af dem" sagde han og gik langsomt op med disken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 07:36

Hun gik efter ham og sukkede let
"Hov forasten jeg hedder Hayley" hun bed sig kort i læben
og kom til og lugte til sig selv hvor meget hun enig lugtede af jern i dag
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 07:39

"djonn" sagde han og smilede "noget andet jeg kunne hjælpe med?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 07:40

Hun trak på skulderne
"Har du noget om dæmoner" hun smilte skævt og lagde hovedet på skrå da hun
kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 07:42

"nogle bestemte dæmoner? eller bare historier om dæmoner, eller mere umenneskelige bøger om dem?" spurgte han og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 07:45

Hun tænkte lidt "Historien om dæmoner og hvis du har en bog om hvor man kan se hvad de står for"
hun sukkede og kiggede ned på disken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 07:50

"vi har nogle så kaldte fakta bøger om dæmoner, ikke helt sande men tæt på, vi har desvære ikke noget om hvad de står for, dæmoner er jo ikke ligefrem alt for glade for at skrive, og det er svært for os andre at vide det" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 07:55

Hun nikkede og smilte svagt
"Okay en fakta bog om dæmoner har i en fakta bog om varmpyre" sagde hun spøgernde
og bed sig kort i læben hun kunne ikke lide hun lugtede så meget af jern som hun gjorder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 07:57

"jeg kan se det går dig på det med jernet..." sagde han, mens han gik ned gennem et par rækker med bøger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 08:00

Hun gik med ham og nikkede "Ja det går mig meget på"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 08:04

"indtag aldrig mere næring en højst nødvendigt, det er lettere at skjule og mindre ubehageligt for ... øhhh ..." djonn stoppede op, han brød sig ikke om at bruge ordet 'offer', han rystede på hovedet og begynte at gå bøgerne igennem for at finde en bestemt han havde i tankerne, han var ikke sikker på on den stadig var der siden han havde solgt butikken, den nye ejer kunne jo godt have solgt den...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 08:09

Hun kiggede på ham
"Jeg har ikke spist meget..jeg blev skudt med noget flydene jern"
hun sukkede og kiggede kort ned på hendes mave
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 08:14

"jeg har et trick mod det," sagde han " jeg kan bare ikke huske det, har det skrevet, men det er derhjemme"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 08:19

Hun nikkede og klappede kort på maven
"Pis" sagde hun lavt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 08:23

"nåårh, her er den" sagde djonn og tog en bog op, han blev nød til at børste det værste støv væk fra den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 08:25

Hayley kiggede på den og nikkede
hun smilte svagt og bed sig kort i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 08:25

djonn tænkte kort og spurgte så "bor du her i byen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 08:29

Hun nikkede og tænkte lidt
"Ja bor i en lejelighed ikke så langt her fra" hun kiggede på ham med et skævt smil
"Hvad med dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 08:31

"bor ogs lige i nærheden, men ku jeg få din adresse? så kan jeg komme over med det trick der, og forresten har du fået resten af jernet ud?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 08:33

Hun nikkede og hev en klub jern op af lommen
"Ja du kan se det ud af vindduet det er lige der" hun pegede ud
"3.sal til venster" hun smilede skævt og pillede lidt ved jernen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 08:36

"og du har ikke kommet af med jernet?" spurgte han "for det skulle din krop gerne gøre selv, ellers er det bare fordi jeg er en smule ældre end dig"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





work all day it makes me feel good (en sang) Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
work all day it makes me feel good (en sang)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Feel good-tråd
» I feel for you, you feel for me? ( Jameelah )
» I work, and i work (Raquel)
» I guess it makes me smile - Eli-
» How do you feel? -Jeán

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: