Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 work all day it makes me feel good (en sang)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 21:35

"skal vi hente den, jeg skal alligevel ogs til at ned i butikken igen" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 21:38

Hun nikkede og rejste sig
"J hvorfor ikke" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 21:40

"ok, og forresten den næste uges tid bør du nok skære lidt rundt om navnlen, det vil fjerne lugten hurtigere" sagde han og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 21:43

Hayley smilte skævt og nikkede kort
"Jamen så gør jeg det" hun smilte svagt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 21:51

"kunne du tænkte dig at hjælpe med at lave en bog om de vidunderlige ikke menneskelige racer" sagde djonn selv om det ikke var meningen han var lige kommet på ideen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 21:53

Hun tænkte lidt men nikkede så kort
"Jo hvorfor ikke" sagde hun glad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 21:56

"øhh tak" sagde djonn forbavset da han ikke troede hun ville have sagt ja " har du nogen erfaring med andre racer end vampyre?"

//prøv at se mit plot, det er den bog jeg taler om//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 22:00

Hun smilede og nikkede kort
"Så lidt..Ja min kæreste er Dæmon" hun smilte skævt til ham


//Har læst det Razz ///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 22:15

"ej hvor fedt" sagde han og smilede stort "det skal jo ikke kun være vampyre der med i den"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 22:18

Hun smilte og nikkede kort
"Ja det er ret fedt..Dæmoner ved jeg noget om men varulve ved jeg ikke en skid om"
hun smilte og kiggede på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 22:19

"så må jeg se om jeg kan finde en der gør, eller måske en der selv er" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 22:22

Hun nikkede og sagde så
"Men tror du det er en god ide de er jo ikke så glade for os"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 22:27

"jeg er kunstner, og man må yde for at kunne nyde, denne bog vil blive til alle vampyre der har brug for hjælp, til at skjule sig, forsvarre sig over for de andre racer, eller hjælpe deres med mennesker," sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 22:31

Hun nikkedeog lyttede godt til det han sagde
"Jeg vil gerne hjælpe dig" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 22:40

"tak" sagde han og smilte, "lad ogs gå ned i butikken, der har jeg en bog vi kan begynde at skrive i"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 22:41

Hun nikkede og tog nøglen frem
hun begyndte så og gå ud i gangen og da de var kommet ud låste hun døren
og begynde og gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 22:46

da de var kommet ned i butikken igen og djonn havde låst dem ind og genåbnet butikken, gik han ud i et bag lokale og hentede en bog, den var helt tom, både udebpå og indeni
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 22:55

Hayley ventede ved disken
hun satte sig op på disken og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 22:59

"her er den" sagde djonn glad da han kom ind igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 22:59

Hayley smilede og nikkede kort
"Okay" sagde hun glad til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 23:02

djonn tænkte kort og sagde så "jeg har det" han begynte at skrive på bogens forside
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 23:05

Hayley kiggede på ham og kiggede så ned på bogen
"Hvad" sagde hun glad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 23:06

"Mirabilise conficere" sagde han kort mens han skrev færdigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 23:09

Hun nikkede og smilte
"Okay" hun kiggede stadig ned i mens han skrev
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Icon_minitimeLør 07 Nov 2009, 23:12

"har du noget du gerne vil have i?" spurgte han da han blev færdig
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: work all day it makes me feel good (en sang)   work all day it makes me feel good (en sang) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
work all day it makes me feel good (en sang)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Feel good-tråd
» I feel for you, you feel for me? ( Jameelah )
» I work, and i work (Raquel)
» I guess it makes me smile - Eli-
» How do you feel? -Jeán

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: