Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 fest og sjov//Alane//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 4 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 08:55

"Jeg er glad for du forstår det" Hun smilede stille og lænede sig så over og gav ham et blidt kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 4 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 08:55

Han gengav kysset "jeg må jo bare vente til du er det"sagde han stille og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 4 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 08:57

Hun smilede stille men rødmede hurtigt efter det og så så ned. "Det må du vel" Hun kunne jo ikke love at han ville være hendes første.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 4 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:02

"men jeg kender en måde jeg kan gøre dig vild på"sagde han og kiggede på hende "så vil du ha det uden at klar men stadig nyde det"sagde han "den eneste grund til at jeg ikke har gjordt det var fordi jeg ikke vil ødelægge din første gang"sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 4 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:04

Hun så forvirret på ham og lagde hovedet på skrå "Hvad mener du?" Hun ville enormt gerne vide hvad det var han snakkede om og ville ikke give op før han havde fortalt hende det "Hvad var det du kunne gøre ved mig så jeg ville?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 4 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:05

"jeg ved ikke hvad jeg gør jeg kan bare noget"sagde han og kiggede på hende med et stille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 4 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:07

"Uhmmm okay" Hun lagde hovedet på skrå og smilte stille før hun stille begyndte at tage sit undertøj på igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 4 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:08

"må jeg tage dig i røven det mister du jo ikke din mødom af"sagde han og viste ikke hvorfor han spurgte men hun gjorde ham liderlig lige nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 4 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:10

Hun rødmede vildt af hans spørgsmål og så sig over skulderen. Hun bed sig i læben "Uhmmm" Hun kunne ikke få ordene frem så hun svarede hverken ja eller nej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 4 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:12

"men jeg ved ikke hvad du vil for det der var ikke lige et svar"sagde han og tog fat i sin underbukser og sad bare med dem uden at tage dem på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 4 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:13

Hun så på ham og bed sig i læben "Kommer det ikke til at gøre vildt ondt?" Hun anede stadig ikke hvad hun skulle svare. Hun kravlede over og satte sig foran ham stadig kun i sit undertøj.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 4 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:15

"kun hvis den der for den i røven ikke slapper af i røven så gør det"sagde han og kiggede på hende med et stille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 4 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:18

"Okay" Hun smilede stille og så ham i øjnene. Hun nussede forsigtigt hans kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 4 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:21

Han nærmede sig hende ansigt og kyssede hende på munden og lod sin tunge køre ind i hendes og legede med hendes tunge stille og rolig "så ved ikke om du vil"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 4 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:47

Hun så op på ham og lukkede sine øjne i da han kyssede hende, hun lod sin tunge lee med hans og rødmede dog en smule "Vil du rigtig gerne?" Hun smilede stille og så på ham med et uskyldigt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 4 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:48

"hvis du vil så ja det vil jeg gerne"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 4 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:50

Hun smilede stille og så på ham "Hvor meget vil du det her?" Hun ville gerne have ham til at fortælle hende hvor meget han ville have hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 4 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:51

Han kiggede på hende "meget"sagde han og kyssede hende på munden og kiggede hende ind i øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 4 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:52

Hun smilede stille og gav ham et lille frækt smil "Så tag mig" Hun kunne ikke lade være med at grine en smule.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 4 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:54

"i røven"sagde han og kiggede på hende med et frækt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 4 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:56

"Mhm" Hun smilede stille og en let rødmen dækkede hendes kinder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 4 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 09:58

"okay spred bene og balderne"sagde han og kiggede på hende som om han var dominerende overfor hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 4 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 10:01

Hun smilede skævt og kunne godt slå sig løs når hun ville og så op på ham med et drillende blik, "Hvorfor gør du det ikke selv?" Hun var typen som godt kunne lide at lege når det kom til sådan noget her, hun var en stædig en og kunne godt blive ret dominerende. Det vidste hun self. ikke selv endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 4 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 10:04

Han tog blidt fat i hendes ben og spredte dem og spredte hendes balder og satte sit lem mod hendes røv's indgang og pressede lidt på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fest og sjov//Alane// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 4 Icon_minitimeLør 31 Jul 2010, 10:06

Hun så op på ham og smilede stille, hun rødmede en smule og bed sig legende i læben. Hun gispede i smerte men prøvede at slappe af "Arh!" Hun lukkede sine øjne i.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





fest og sjov//Alane// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: fest og sjov//Alane//   fest og sjov//Alane// - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
fest og sjov//Alane//
Tilbage til toppen 
Side 4 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Fest og sjov//Isabella//
» fest sjov og alkohol( Kiara-privat )
» fest!fest!dans: Fellix privat
» Til Alane ;)
» Alane

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Fest lokaler-
Gå til: