Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Øde - Jaster

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Øde - Jaster Empty
IndlægEmne: Øde - Jaster   Øde - Jaster Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 01:04

Dato : IRL
Årstid : Sommer
Dag : Søndag
Vejr : Solen er gået ned, det blæser en smule, men er dejlig lunt
Sted : Stranden
Tid : 23:12
Omgivelser : Øde

Amorith befandt sig på stranden i La Sunisha. Eftersom det var den by hun boede i, var det naturligt hun befandt sig der. Hun plejede ellers at holde mere af skoven, elver som hun jo var, men denne nat havde stranden og havet draget hende til sig. Hun var på den øde del af stranden, som ikke var så turistpræget. Og øde, det var der. Der var kun Amorith, men hun nød stilheden og følelsen af vinden, der kærtegnede hendes hud. På grund af den lune temperatur havde hun ikke andet end en lille sommerkjole på med spaghettitynde stropper, som gik hende til midt på låret - Hun havde end ikke bekymret sig om at tage sko på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øde - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Øde - Jaster   Øde - Jaster Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 01:08

Jaster kom gående ned på stranden og kiggede sig omkring og gik hen mod den øde del af stranden for at se hvad det var og fik øje på en kvinde der gik der og kiggede bare på hende med et smil på sine læber det var ikke være dag han var tæt på den øde del af stranden.
Han kiggede på hende og gik ind på den øde del af stranden og mod kvinden "hej"sagde han med et stille og muntert smil på sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øde - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Øde - Jaster   Øde - Jaster Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 01:12

Amorith havde vendt sig mod ham, længe inden han talte til hende, for hun havde hørt ham komme. Hun lyste op i et smil.
"Hej." gengældte hun hilsenen og kom ham i møde de sidste skridt. Hendes næse opfangede duften af ham, og hun rynkede brynene en anelse. Alle hendes sanser skreg ét ord; varulv. Som elver genkendte hun ofte de andre racer meget hurtigere, fordi hun både så og hørte bedre end dem. Hun målte ham hurtigt med blikket, og måtte have besluttet, at han var ufarlig, for hun smilede til ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øde - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Øde - Jaster   Øde - Jaster Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 01:18

"hej hvad laver du her ude på den øde del af stranden"spurgte han og kiggede med et sødt smil på sine læber *ja hvad laver hun her og hun ser godt ud men ikke gå for hurtigt*tænkte han og kiggede bare på hende med et smil på sine læber og gik lidt tættere på hende men ikke for tæt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øde - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Øde - Jaster   Øde - Jaster Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 01:20

Amorith trak svagt på skuldrene og lod blikket vandre ud over vandet.
"Her er bare så dejligt øde." forklarede hun ham, da hendes blik vendte tilbage til ham. "Man er kun sig selv og kan nærmest gøre hvad man vil, uden at blive forstyrret." Hun sendte ham et skælmsk smil og bemærkede godt, at han kom tættere på, men blev bare stående. "Hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øde - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Øde - Jaster   Øde - Jaster Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 01:36

"jeg fik lyst til at gå her ned når jeg ikke havde andet at lave"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede hende lidt an i små smug *flotte former*tænkte han og kiggede på hende og ventede bare på at hun skulle sige noget til ham med et smil stod han bare og kiggede nu på vandet det var ikke være dag han snakkede med en *elver det første gang jeg møder sådan en*tænkte han for han havde også gode sanser
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øde - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Øde - Jaster   Øde - Jaster Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 01:38

"Det kan jeg godt forstå." medgav hun og lod ligesom ham blikket glide ud over vandet. "Her er også dejligt." En vind greb fat i hendes hår, der i øjeblikket hang løst, og hun strøg det småirriteret bagud, da det blæste ind foran hendes ansigt. "Mit navn er forresten Amorith." tilføjede hun lidt efter, da det var lidt for underligt, at stå der og se på vandet med en komplet fremmed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øde - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Øde - Jaster   Øde - Jaster Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 01:42

"ja ikke"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "hyggelig at møde dig Amorith og mit navn er så jaster"sagde han og kiggede på hende med et sødt lille smil på sine læber og kiggede så på vandet "hvad får du tiden til at gå med når du er her nede"sagde han og stod bare og kiggede på vandet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øde - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Øde - Jaster   Øde - Jaster Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 01:45

"Jaster..." gentog hun hans navn, sådan ligesom for at smage på det. "Det er også hyggeligt at møde dig." fastslg hun derefter med et smil og fugtede sine læber med tungespidsen. Det var en sensuel bevægelse, men det var meget ubevidst. Hun trak på skuldrene ved hans spørgsmål. "Jeg laver ikke så meget. Det er sjældent jeg møder nogen, men for det meste går jeg bare rundt. Drømmer." Hun fik et øjeblik et fraværende udtryk i øjnene, men vendte hurtigt tilbage til virkeligheden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øde - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Øde - Jaster   Øde - Jaster Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 01:48

"okay hvad drømmer du om at du bliver taget på og knaldet på stranden for du har lige lavet en seksuelt bevægelse eller var det bare ubevist at du gjorde det"sagde han med en venlig tone i sin stemme og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øde - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Øde - Jaster   Øde - Jaster Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 01:52

Amorith så forvirret op på ham ved hans ord. Så rødmede hun dybt.
"Nej, jeg... Mange ting... Det var ikke bevidst." fremstammede hun og rystede på hovedet. Det var ikke lige hvad hun havde ventet han ville sige, men hans ord havde sat gang i hendes fantasi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øde - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Øde - Jaster   Øde - Jaster Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 01:54

Han gik hen til hende og lagde sine arme om bagfra hende "så så slap af"sagde han venligt "du skal ikke være genert over det"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende og bare for at drille hende slikkede han hendes øreflip
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øde - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Øde - Jaster   Øde - Jaster Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 01:58

Amorith vendte sig, så hun havde front mod ham, stadig mens han havde armene om hende, og lagde håndfladerne mod hans brystkasse.
"Jeg slapper af." forsikrede hun ham, og så rynkede hun brynene og så på sine hænder. Hun slappede faktisk af. Hun gav ham ikke stød. Det overraskede hende så meget, at hun kom med et overrasket 'åh', for hun havde ikke selv troet på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øde - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Øde - Jaster   Øde - Jaster Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 02:00

"hvad er der søde"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og smilte sødt til hende "det kun godt du slapper af"sagde han og kiggede på hende og kunne ikke helt forstå at hun kom med det der 'åh' når han ikke tog på hende seksuelt eller noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øde - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Øde - Jaster   Øde - Jaster Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 02:03

"Ikke noget." forsikrede hun ham med et halvt smil, og hendes bryn glattede sig ud igen. "Jeg blev bare lidt overrasket, for jeg plejer ikke sådan at slappe af, ikke andet..." forklarede hun ham mumlende og så op på ham, med et lille smil spillende i mundvigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øde - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Øde - Jaster   Øde - Jaster Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 02:10

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "du sød"sagde han og kiggede på hende med et smil "og smuk"sagde han og kiggede på hende "men hvad har du lyst til at lave"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øde - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Øde - Jaster   Øde - Jaster Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 02:14

Amorith lagde hovedet en anelse på skrå ved hans ord.
"Eh, tak." sagde hun, en smule overrasket. "I lige måde." Ved hans næste spørgsmål trak hun på skuldrene. "Det ved jeg ikke, hvad har du da lyst til?" Hun kunne nok tænke sig, hvad han havde lyst til og spredte fingrene, der stadig hvilede på hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øde - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Øde - Jaster   Øde - Jaster Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 02:42

"det ved jeg ikke bare stå her og kiggede på din skønhed"sagde han med et smil på sine læber og kiggede hende ind i øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øde - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Øde - Jaster   Øde - Jaster Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 08:04

"Du smigrer mig. Men jeg har på fornemmelsen, at det bliver kedeligt for mig i længden, så hvad med at gå lidt?" Amorith smilede op til ham, men ventede ikke på svar, inden hun trak sig ud af hans arme og begyndte at tulle hen langs stranden. Hun regnede stærkt med, at han fulgte med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øde - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Øde - Jaster   Øde - Jaster Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 08:06

Han nikkede og gik med hende "men er der ellers noget du kan fortælle om dig selv"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og ville gerne vide mere om hende og alt det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øde - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Øde - Jaster   Øde - Jaster Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 08:16

"Det kommer an på, hvad du vil vide." lød Amoriths kryptiske svar. "Jeeeg er skrækslagen for ild. Jeg elsker chokolade, men spiser det kun sjældent. Jeg drikker aldrig. Du gør mig nervøs, men det er der meget, der gør. Slanger, rådne tænder, tordenvejr, store og grimme hunde..." Hun rystede på hovedet af sig selv, men kunne ikke lade være med at smile.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øde - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Øde - Jaster   Øde - Jaster Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 08:19

"okay det var mange ting jeg fik at vide der"sagde han med et stille grin på sine læber og kiggede på hende "men ellers andet jeg skal vide om dig personlighed osv"sagde han og kiggede på hende med et venligt smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øde - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Øde - Jaster   Øde - Jaster Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 08:26

Amorith bed sig tænksomt i læben og strøg håret om bag øret.
"Øhm... Det ved jeg ikke?" Hun så rådvild på ham. "Føl dig frem. Spørg løs! Hvad vil du vide?" Hun sendte ham et kort smil, inden hun rettede blikket nedad, så hun kunne holde øje med, hvor hun gik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øde - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Øde - Jaster   Øde - Jaster Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 08:27

"alt"sagde han og kiggede på hende "jeg vil vide alt om dig eller alt det du vil fortælle om dig selv"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Øde - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Øde - Jaster   Øde - Jaster Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 08:42

Amorith rystede på hovedet.
"Nej, Jaster, jeg kan ikke fortælle dig alt!" Hun slog opgivende ud med armene. "Det er en umulig opgave og i bedste fald kommer det til at tage flere dage at fortælle det. Det er ikke et krav, man kan stille." Hun rystede endnu engang på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Øde - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: Øde - Jaster   Øde - Jaster Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Øde - Jaster
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» I BC - Jaster
» PNC, 23:00 - Jaster
» En sjældenhed //Jaster
» Ene om solbadningen //Jaster//
» Sidegaden //Jaster//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: