Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 I BC - Jaster

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




I BC - Jaster Empty
IndlægEmne: I BC - Jaster   I BC - Jaster Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 02:03

Dag + dato: Irl.
Tid: 15.32
Vejret: Tørt, dog blæsevejr.
Sted: BC

Felicia stod foran en tøj butik, og så lidt på udstillingen. Hun skulle ikke have noget, og brød sig egentlig ikke den mindste smule om tøjet de solgte, men hun nød at opholde sig i centeret. Roligt gik hun videre, og lod hånden glide gennem det røde hår. Hun smilede svagt, og lod blikket glide hen over de andre tilstedeværende, der nød en afslappet eftermiddag, eller skulle skynde sig at købe ind til aftensmaden...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I BC - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: I BC - Jaster   I BC - Jaster Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 02:24

Jaster kom gående gennem centeret og kiggede på vinduer mens han kiggede på det så han ikke hvad eller hvem der var foran ham så han kom til at gå ind i en eller anden og faldt på røven "ej det må de undskylde"sagde han og kiggede hen på personen og så det var en pige han var gået ind i



//det så ment dig/Felicia//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I BC - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: I BC - Jaster   I BC - Jaster Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 02:49

Også Felicia faldt vaklede bagud, og faldt på røven, da den fremmede brasede ind i hende. Normalt ville hun sikkert have slynget en eller anden fornærmelse efter ham, og så være gået videre, men af en eller anden grund var hun i ret så godt et humør idag... "Det gør ikke noget. Jeg så dig slet ikke." svarede hun med let smil, og kom så på benene igen. "Er du okay?" spurgte hun, og rakte ham en hånd for at hjælpe ham op igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I BC - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: I BC - Jaster   I BC - Jaster Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 03:01

Han tog imod hånden "ja jeg har det fint"sagde han og kiggede på hende med et smil "der skete vel heller ikke noget med dig"spurgte han og kiggede på hende med et smil og kiggede lidt rundt *hvem mon hun er*tænkte han og kiggede på hende igen med et smil "men navet er jaster"sagde han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I BC - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: I BC - Jaster   I BC - Jaster Icon_minitimeLør 07 Aug 2010, 09:25

Felicia rystede kort på hovedet. "Jeg er helt okay." svarede hun, og smilede let. "Mit navn er Felicia." gengældte hun hans præsentation, og lod hænderne glide ned i sine lommer. Hun så kort på ham, før hun afgjorde at han måtte være varulv. Både fprdi han lugtede sådan, men også på grund af hans varme hånd.. Havde det ikke været for lugten ville hun have troet at han var syg eller lignende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I BC - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: I BC - Jaster   I BC - Jaster Icon_minitimeLør 07 Aug 2010, 09:30

Han kiggede på hende med et smil "det var da godt"sagde han og kiggede på hende "og hyggeligt at møde dig Felicia"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "så længe der ikke skete noget med dig så jeg glad"sagde han og kiggede på hende "men hvad laver du"spurgte han og kiggede bare på hende og kiggede så på det der var i vinduet
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I BC - Jaster Empty
IndlægEmne: Sv: I BC - Jaster   I BC - Jaster Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I BC - Jaster
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» PNC, 23:00 - Jaster
» Øde - Jaster
» Endnu en dag.. - Jaster
» Sidegaden //Jaster//
» På indkøb - Jaster

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: