Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Gå tur? //Privat :: Zack

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Gå tur? //Privat :: Zack Empty
IndlægEmne: Gå tur? //Privat :: Zack   Gå tur? //Privat :: Zack Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 06:17

Dato: Idag ^^
Årstid: Sommer da?
Dag: I dag ^^
Vejr: Lunt, lidt blæst, begynder at regne.
Sted: Skoven
Tid: 16:03
Omgivelser: Skoven?
Påklædning: Sort, alt for stor hætte trøje, sorte knæ shorts, gule converse/All Stars , høj hestehale og en sort hårbøjle med en gul flot sløjfe på.


Nell gik roligt gennem trænere med sin høje hestehale, let svingende til siderne, hænderne i lommerne på sin store hættetrøje, og med blikket ned mod sine gule converse. Nell havde gået utrolig meget i dag og opdagede, først nu, at hun var endt i skoven. Den store hætte trøje fik næsten Nell til at ligne en der kun havde hætte trøje på. men hun var ikke så dum at ikke tage andet på. Hun rettet let blikket op i himlen og fik noget i hovedet, en regn dråbe. Hun sukkede lavt da hun altid endte i regnvejr. Hun stoppede hestehalen i at svinge og satte hætten over hovedet, med et lille smil og kiggede så ned på sine sko igen. Hendes lille guld ring på fingeren blev enlig varmere og varmere, hun var blevet bedt om ikke at tage den af uanset hvad, men den var ved at tage livet af hende. Hun tig hånden op og kiggede på den, den lille diamant i ændrede lidt farven til blålig. Hun rynkede brynene og lod hånden glide ned i lommen. Sølv ringen var deri mod ret kold, behageligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur? //Privat :: Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur? //Privat :: Zack   Gå tur? //Privat :: Zack Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 06:27

Zack stod op af et træ inde i en lille lysning, han havde sovet i skoven og var lige vågnet op for et par timer siden, han havde spist nogen bær fra et træ, nogen han vidste ikke var giftige, efter hans lange jungleophold. Zack var iført en sort wife-beater, og et par sorte og grå military bukser, og så selvfølgeligt nogen pilot solbriller med sorte glas, (og meget passende) sine military boots, man kunne nemt forveksle ham med en nazist, hvilket han ikke var. Zack var meget solbrændt og havde skægstubbe, det var svært at se om han var herfra eller udlænding. Han hørte nogen mellem træerne han var hurtigt på vagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur? //Privat :: Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur? //Privat :: Zack   Gå tur? //Privat :: Zack Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 06:44

Nell tog begge hænder og samlede sine hænder som en pistol, "Piuw! Piuw!" sagde hun så, mens hun grinte lavt. Hun havde enlig mange gange tænkt på at droppe at være liv reder og blive Politi betjent. Men om hun var for blondt til det vidste hun så ikke helt. Hun grinte lidt da hun så en hjort længere væk, og løb om bag et træ med sin 'pistol' oppe mod brystet, og ansigtet drejet mod hjorten. hun vendte sig hurtigt om og stakte armene i samme sekund og råbte højt. "PIUEW!" Hjorten kiggede ikke tilbage men begyndte at løbe. Nell sænkede armene og ødelagde 'pistolen' og puttede hver halvdel ned i hendes lommer igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur? //Privat :: Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur? //Privat :: Zack   Gå tur? //Privat :: Zack Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 06:49

Zack havde hørt pigen råbe en mærkelig lyd og straks opdaget hende, pludslig opdagede han hun havde en pistol i hånden.. Hun pegede på et dyr med den?... En hjort, Zack brugte sine færdigheder, som de indfødte fra Amazonas havde lært ham og sneg sig helt lydløst og forholdsvist hurtigt over til træerne og så rundt, så han havnede få meter bagi pigen. Zack gik frem og lagde en hånd for hendes mund samtidig med han spændte ben for hende og skubbede med den anden hånd, hurtigt trak han sin kniv, med det 12,5cm lange blad. "En rigtig jæger dræber ikke mere end han har brug for." konstaterede Zack og opdagede hun ikke havde pistolen i hænderne mere, hurtigt gennemsøgte hans øjne græsset. Zack kiggede flovt og undskyldene på hende mens han hoppede et par skridt bagud og løftede hænderne "Undskyld, jeg troede lige jeg så dig med en pistol!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur? //Privat :: Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur? //Privat :: Zack   Gå tur? //Privat :: Zack Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 07:10

Nell blev helt forskrækket da hun blev fældet, og sparkede så lidt med benene, før hun kunne rejse sig op og børstede skovbunden af sit tøj, "det er okay.." sagde hun og kiggede op på ham og så så kniven, "Shit!" halv skreg hun og tumlede bag ud, da hun landede på jorden lavede hun en lille baglæns kolbøtte. Hendes hår var blevet helt uldet og sad nu om skuldrende da elastikken fra hendes hår lå i jorden, et sted. Hendes hår havde fået en masse bark og andet fra græsset i håret. Nell skimtede kort ned til sin skulder og så et stankelben sad i hendes hår og med et stod hun op igen og fægtede med armene for at få stankelbenet væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur? //Privat :: Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur? //Privat :: Zack   Gå tur? //Privat :: Zack Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 07:14

Zack så bare hendes forsøg på at undslippe ham, som om han var en gal seriemorder eller voldtægtsmand. Zack smed kniven for hun skulle forstå han ikke var ude på at komme op at slås med hende. Zack satte en fod på knivbladet så ingen af dem kunne samle den op. "Du har bark i håret." sagde Zack roligt og pegede på hendes hår, og sendte hende et kækt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur? //Privat :: Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur? //Privat :: Zack   Gå tur? //Privat :: Zack Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 07:28

Da stankelbenet fløj ud lænede hun sig op af et træ og samlede så sit hår, og kiggede det hurtigt igennem og fjernede så barken i håret. Derefter kiggede hun hurtigt hen på ham og så kniven ligge i jorden, "tak.." sagde hun og skubbede sig selv op fra træet, og skimtede ham kort, intet mistænkeligt. Et smil dukkede så op på hendes læber, "Nell" præsenterede hun sig så, efter at havde undersøgt, ham for at kunne være et andet væsen der ville gøre hende fortræd, med synet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur? //Privat :: Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur? //Privat :: Zack   Gå tur? //Privat :: Zack Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 07:31

"Du kan bare kalde mig Brandon Grant.. Helst bare Grant," sagde Zack, som rigtigt jo hed Zack Jameston, men Brandon Grant var jo hans dæknavn, han havde jo taget en anden identitet - Midlertidigt, og indtil videre havde han selv spillet rollen ret godt mente han. "Hvorfor er du alene i skoven?" spurgte Zack. Selvom det var højlys dag kunne det godt være farligt at færdes derude.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur? //Privat :: Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur? //Privat :: Zack   Gå tur? //Privat :: Zack Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 07:43

"Grant.." sagde hun tænkende for at kode det ind i sin rimelig lille hjerne, som var bedst til at huske ansigter.
"Det er bare noget jeg plejer at gøre... Får minder ud af hjernen" sagde hun med et lille smil, men med et, ændrede hendes blik sig til trist, lige i det hun kom i tanke om hvorfor hun normalt gik i skoven var for at glemme hendes rigtige forældre, og deres død, og den varme hun var i. Hun lænede sig igen op af træet og lod sig flade ned på jorden igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur? //Privat :: Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur? //Privat :: Zack   Gå tur? //Privat :: Zack Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 07:49

Zack trådte lynhurtigt et skridt frem og greb hende før hun ramte den hårde skovbund, hurtigt og let smed han hende over skulderen som om hun var en tom sandsæk, hurtigt samlede han kniven op og stak i skoen. "Hun må være utroligt wasted..." sagde han til sig selv og mente hun enten måtte være utrolig fuld eller utrolig påvirket af narko. "Har du et sted du kan sove din rus ud?" spurgte Zack
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur? //Privat :: Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur? //Privat :: Zack   Gå tur? //Privat :: Zack Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 07:53

"Hva'?" sagde hun hurtigt og slog sine knyttede næver, med siden i hans ryk, "Sæt mig ned!" sagde hun bestemt og svingende med benene. "SLIP MIG!" Skreg hun så utålmodigt kort efter. Han fik hende til at minde hende mere og mere på hendes forældres død, da hun kom op på hans skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur? //Privat :: Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur? //Privat :: Zack   Gå tur? //Privat :: Zack Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 08:11

Da hun slog ham i ryggen, kunne hun lige så godt have slået hånden ind i et træ, der kom ingen reaktion. "Nej du er wasted, jeg kan ikke lade dig ligge her i skoven, har nogen gjort dig noget? hvorfor var du alene i skoven?" spurgte Zack meget bestemt, og lød meget som en proffesionel forhørsleder... Det kunne han ikke benægte han var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur? //Privat :: Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur? //Privat :: Zack   Gå tur? //Privat :: Zack Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 08:16

"Auw for fanden da!" sagde hun da hun mærkede smerten i hendes hånd. "Hvad?" spurgte hun lavt. "Jeg er sgu helt som jeg normalt er!" sagde hun hastigt efter, "du så mig selv før!" sagde hun og ville slå ham i rygge igen men fægtede si stedet mere vildt med hovede, før hun lå helt af slappet, "Kan du ikke sætte mig ned.. Jeg har det dårligt.." sagde hun og fik det pludselig som om hun skulle kaste op, hendes hovede var blevet helt rødt da hun fik blod til hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur? //Privat :: Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur? //Privat :: Zack   Gå tur? //Privat :: Zack Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 08:18

Zack mærkede på hende hun skulle kaste op og skyndte sig hen til en skovsø, der så nogenlunde ren ud og lagde hende ved siden af, hvorefter han formede hænderne som en skål og tog noget vand i dem, som han hældte i ansigtet på hende for at nedkøle hende, måske var hun slet ikke wasted, bare ved at gå sukkerkold?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur? //Privat :: Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur? //Privat :: Zack   Gå tur? //Privat :: Zack Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 08:24

Nell nød virkelig at få vand i hovedet og rystede så hovedet. Hun var blevet helt rundtosset. "Tak for det.." sagde hun roligt, "Og jeg er sgu for ung til at blive fuld eller få narko!" kommenterede hun. "Du fik bare mange minder frem..." sagde hun og tog sine hænder op og kiggede lidt på ringene på hendes hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur? //Privat :: Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur? //Privat :: Zack   Gå tur? //Privat :: Zack Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 08:31

"Okay?" spurgte Zack som om han forventede at få et svar. "Du er måske vant til at blive overfaldt af galninge med knive, der tror du render rundt med en pistol?" spurgte Zack med et kækt grin, og var stadig ikke helt sikker på om hun virkeligt havde en pistol, men hvis hun havde en pistol, havde han jo en kniv... Og han var jo trænet i at bruge våben, til forskel fra hende, eller han regnede ikke med hun kunne bruge et våben?...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur? //Privat :: Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur? //Privat :: Zack   Gå tur? //Privat :: Zack Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 08:57

hun grinte lidt til det med at han før vældede hende, og selvfølgelig brugte han dem som eksembel. Hun tog en dyb indånding og regnede med han skulle have det fortalt. Hun samlede håret sammen og satte det på skulderen, "Kender du Frances street? Der bor jeg nu.." forklarede hun kort, "før boede jeg selvfølgelig et andet sted. Da jeg var fire fik min far et brev fra sin sindssyge ven og fik to år til at 'betale' ham, men han skyldte ikke noget. Så min far tog sig ikke af det, så to år senere blev mine forældre slået ihjel og jeg sat ind i saunaen for at dø af hedeslag. men jeg blev lukket ud da naboerne fandt ud af det." sagde hun bestemt og kunne ikke mærke den tåre der trillede ned af hendes kind, da han havde afkølet hendes ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur? //Privat :: Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur? //Privat :: Zack   Gå tur? //Privat :: Zack Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 09:00

Det var tydeligt at Zack reagerede på gadenavnet, som om han genkendte gaden, selvom han ikke sagde noget om han kendte den. "Hmmm... denne galning.. Hvem er han?" spurgte Zack, Zack både kunne og ville gøre noget ved det, hun måtte jo have været meget ung da fyren ville dræbe hende, og Zack hadede sådan nogle svin, der gjorde sådan noget, stod det til Zack ville han hellere end gerne skyde dem alle sammen selv, en efter en.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur? //Privat :: Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur? //Privat :: Zack   Gå tur? //Privat :: Zack Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 09:14

Hun kiggede op på ham, med et lille smil, "Jeg kan ikke huske havde hen hed..." sagde hun avet. Hun kunne tydeligt se han ikke kunne lide sådan nogle typer. "Det er også lang tid siden, jeg var kun seks den gang." sagde hun og mærkede hvordan hun fik sin blege kulør tilbage igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur? //Privat :: Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur? //Privat :: Zack   Gå tur? //Privat :: Zack Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 09:17

"Ja okay... Svin." sagde Zack lavt og hentydede til fyren der havde behandlet hende grovt. "Skal vi sidde her hele dagen?" spurgte Zack, som virkede til han gerne ville lidt videre fra det her sted, istedet for at sidde på hans flade og glo på søen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur? //Privat :: Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur? //Privat :: Zack   Gå tur? //Privat :: Zack Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 09:26

Hun grinte lidt og rejste sig, han var enlig ret hyggelig at være sammen med. "Bare du ikke bære mig over skulderen, så er jeg med på den.." sagde hun med et smil. "Grant?" spurgte hun og så på ham indrende, "Du fortæller intet om dig selv.." sagde hun og rynkede brynende lidt undrende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur? //Privat :: Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur? //Privat :: Zack   Gå tur? //Privat :: Zack Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 09:29

"Der er ikke så meget at fortælle, jeg er vel bare en meget normal teenager dreng, der bor for sig selv." løj Zack og trak på skuldrene, mens han begyndte at gå rundt om søen i et langsomt tempo. Zack stak hænderne i lommen og kiggede på træerne og tænkte sig frem til hvilken slags træer de forskellige var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur? //Privat :: Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur? //Privat :: Zack   Gå tur? //Privat :: Zack Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 09:47

Nell stoppede op ved hans meget korte fortælling, og begyndte så at gå igen, "Det passer ikke!" sagde hun og grinte, "Før slog du mig lyn hurtigt ned." sagde hun og rystede på hovedet af ham, "og din ryk er utrolig stærk og smadder hård!" sagde hun og vidste han ikke fortalte det hele. "Du fuld af løgn er du," sagde hun og grinte glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur? //Privat :: Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur? //Privat :: Zack   Gå tur? //Privat :: Zack Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 09:49

"Jeg træner meget.... Og... Erhhh... Jeg har taget et kursus.. et sommerkursus i jægersoldater-færdighed." løj Zack og smilede, det var nok tydeligt han løj, men det ville han ikke røbe for hende, hun ville være farlig med den viden, og han ville nok være nød til at dræbe hende, i så fald. Zack kiggede ned i græsset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå tur? //Privat :: Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur? //Privat :: Zack   Gå tur? //Privat :: Zack Icon_minitimeMan 02 Aug 2010, 09:58

"Du lyver stadig" sagde hun og grinte. Det var utroligt, hun syntes han var helt vildt nem at læse. "Jeg siger dig, jeg glemmer hurtigt.." sagde hun og kigge så ned på græsset, "Hvis du fortæller mig noget jeg ikke må sige er det glemt inden jeg når at sige noget" sagde hun og kiggede så op på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gå tur? //Privat :: Zack Empty
IndlægEmne: Sv: Gå tur? //Privat :: Zack   Gå tur? //Privat :: Zack Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gå tur? //Privat :: Zack
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den fredfyldte skov-
Gå til: