Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 by sjov//Samara//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




by sjov//Samara// Empty
IndlægEmne: by sjov//Samara//   by sjov//Samara// Icon_minitimeTirs 03 Aug 2010, 05:35

S-Sheria-byen
T-14.00
O-ikke rigtig nogen
P_bar overkrop og shorts og sine sko
D-2/8
V-Sol men lidt blæst



Jaster kom gående gennem byen i sine egne tænker for han tænke på så han gik stille og roligt gennem byen *hvad skal jeg gøre nu der ingen at snakke med og alene er jeg jo lige nu men jeg kan jo altid gå til fest alene men det kedeligt*tænkte han og kiggede rundt mens han gik vider gennem byen med et stille ensomt smil på sine læber *jeg kan men gider ikke alene*tænkte han og gik bare vider og håbede på at møde en sød person han kunne snakke med. Han gik bare vider og kiggede rundt i byen med et sødt smil. *Mon jeg snart støder ind i en eller anden*tænkte han og kiggede rundt mens han gik vider

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by sjov//Samara// Empty
IndlægEmne: Sv: by sjov//Samara//   by sjov//Samara// Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 03:14

Samara stod et stykke væk fra ham, hun kunne lugte varulv over alt, måske var dette Lycan- street i byen? Hun tænkte ikke såå meget over det, men hun havde fået at vide der var en varulv ved navn Lucian hun skulle snakke med, men hvordan han så ud og hvem han var vidste hun ikke noget om overhovedet, men han måtte kende hende. Hun fik øje på en ung varulv, omtrænt på hendes egen alder, hvis han da ikke var ældre. Hun undrede sig over at der ikke var en eneste der havde set at der var en vampyr mellem dem og endda en af den der dræbte varulve, hvis hun fik besked om det! * Ja det viser bare hvor dumme de er!* tænkte hun og smilte for sig selv og så igen rundt omkring sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by sjov//Samara// Empty
IndlægEmne: Sv: by sjov//Samara//   by sjov//Samara// Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 03:25

Jaster stoppede op da han syns han kunne lugte et eller andet væsen *vampyr der må være en vampyr til stede*tænkte han og ledte efter hende/ham som var vampyren og kiggede bare rundt hele tiden *hvor er du henne*tænkte han og kiggede bare rundt for at finde den person *du er her et sted men hvor*tænkte han og snuste lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by sjov//Samara// Empty
IndlægEmne: Sv: by sjov//Samara//   by sjov//Samara// Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 03:30

Samara holdt et vågent øje med alle varulvene der var omkring hexnde og kunne mærke aktivitet fra den unge varulv hun havde stået og kigget på og kiggede så over på ham " Du har vidst lugtet lunten?" sagde hun med et let smil på læberne så hendes tænder blev blottede, hun var ligeglad med om de sprang på hende hun havde sine pistoler og sine 2 daggerts så hun manglede intet hvis de gik til angreb. Hun var kold i røven overfor varulve og stod bare og betragtede væsnerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by sjov//Samara// Empty
IndlægEmne: Sv: by sjov//Samara//   by sjov//Samara// Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 03:51

"når så det dig der er vampyren hvad laver du endelig her"sagde han og kiggede på hende med sine brune flotte øjne "jeg er ikke ud på at slås så du kan være rolig hvad det angår"sagde han og kiggede på hende "men navnet er jaster"sagde han og kiggede på hende med et stille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by sjov//Samara// Empty
IndlægEmne: Sv: by sjov//Samara//   by sjov//Samara// Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 04:09

" Ja det er mig der er vampyren. Jeg venter på en der hedder Lucian" sagde Samara og kiggede sig omkring, men kunne ikke se nogen der var på vej over mod hende, så hun kunne jo lige så godt tage en snak med varulven. " Samara" sagde hun og bukkede let hovedet som tegn på venlighed
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by sjov//Samara// Empty
IndlægEmne: Sv: by sjov//Samara//   by sjov//Samara// Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 04:21

"hyggeligt at møde dig Samara"sagde han og kiggede på hende med et sødt smil og ville da gerne snakke med hende "er du sådan en der tager sit job alvorligt eller sådan eller har du behov der skal gøres noget ved"sagde han og kiggede på hende *okay det kun man godt ha misforstået tror jeg*tænkte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by sjov//Samara// Empty
IndlægEmne: Sv: by sjov//Samara//   by sjov//Samara// Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 04:41

" mange gange tager jeg ikke noget alvorligt og gider egentlig ikke lave det jeg får besked på" sagde Samara med et blidt smil på læberne, hun var ikke ligefrem genert, der skulle en del til at få hende til at rødme. Samara grinte let efter han havde sagt det med de behov " Hvilke behov snakker du om" sagde hun og grinte let, dog holdt hun stadig øje med denne varulv der skulle komme til hende efter noget, hun vidste ikke selv hvad det var der var i den lille pakke som hendes kunde havde givet hende, hun skulle bare vente på denne så kaldte Lucian
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by sjov//Samara// Empty
IndlægEmne: Sv: by sjov//Samara//   by sjov//Samara// Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 05:10

"det ved jeg ikke behov for at more dig behov for sex alt den slags halløj"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber som godt kunne virke charmere overfor kvinder slev Samara ville kunne se det sikkert "så jeg vil spørge om du vil med på klub her i byen"spurgte han sødt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by sjov//Samara// Empty
IndlægEmne: Sv: by sjov//Samara//   by sjov//Samara// Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 05:17

Samara smilte let " Tjo det er der mange gange jeg vil" sagde hun og bed sig let i underlæben. Hun havde ikke haft sex i snart 2 hele år! Så hun ville give næsten alt for at få bare lidt, ligemeget hvad race det var! Hun kiggede på varulven og nikkede " viser du ved der over" spurgte hun stille og smilte blidt til ham. * Lucian kunne være der!* tænkte hun og kiggede blidt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by sjov//Samara// Empty
IndlægEmne: Sv: by sjov//Samara//   by sjov//Samara// Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 05:40

"du endeligt meget sød Samara"sagde han med et smil "kom med mig"sagde han og tog blidt hendes hånd og kiggede på hende "det gør vel ikke noget at jeg holder dig lidt i hånden gør det"sagde han og kiggede på hende med et smil og ville ikke gøre noget hun ikke ville ha
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by sjov//Samara// Empty
IndlægEmne: Sv: by sjov//Samara//   by sjov//Samara// Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 06:11

//..//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by sjov//Samara// Empty
IndlægEmne: Sv: by sjov//Samara//   by sjov//Samara// Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 06:14

" Tak Jaster, du er nu heller ikke så slem af en varulv at være" sagde Alena og smilte og lod ham tage hendes hånd og fulgte efter ham " Jeg er lige bag dig" sagde hun og grinte let. Hun var ikke bange overhovedet og syntes nu også at han var en smule lækker, hvis der skete noget, ville hun sikkert kun nyde det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by sjov//Samara// Empty
IndlægEmne: Sv: by sjov//Samara//   by sjov//Samara// Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 06:18

Han gik hen mod klubben der var i byen og gik ind der var lidt mennesker der dansede og gik så op til baren med hende "hvad vil du ha Samara"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber og holdte hende stadig i hånden



//alena du mener vel Samara ikke ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by sjov//Samara// Empty
IndlægEmne: Sv: by sjov//Samara//   by sjov//Samara// Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 06:26

" hmm lad mig se" sagde Samara stille og kiggede på udvalget af drinks der var der, hun kunne ikke rigtig bestemme sig for hvad det skulle være " bare.. hmm.. en bloody mary" sagde hun med et blidt smil og kiggede på ham.

// LOL jo XD det er bare forvirrende jeg er oss på VLM der er min char Alena XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by sjov//Samara// Empty
IndlægEmne: Sv: by sjov//Samara//   by sjov//Samara// Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 06:30

Han kiggede på hende med et smil "okay"sagde han og bestilte sådan en til hende og noget til ham selv og der gik lidt tid før de fik dem og han gav hende den hun skulle have "skål"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende


//når okay der inde har jeg Zankuji på VLM//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by sjov//Samara// Empty
IndlægEmne: Sv: by sjov//Samara//   by sjov//Samara// Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 06:34

" Skål" sagde Samara og smilte blidt til ham, halv flirtende og halvt af venlighed. Hun troede ikke hun ville falde for en varulv! dette kunne blive farligt for begge parter, men sikkert mest for hende, hendes far ville sikkert opspore dem og myrde hende, eller noget i den retning, det måtte bare ikke ske!

// hed du ikke jaster der inde før?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by sjov//Samara// Empty
IndlægEmne: Sv: by sjov//Samara//   by sjov//Samara// Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 06:37

Han kiggede på hende og drak lidt af sin drink der var grøn og smilte tilbage til hende "Samare du sød"sagde han med et smil og kiggede på hende og et af hans søde charmerene smil på sine læber kom frem mens han kiggede på hende *hun er faktisk ret sød*tænkte han og kiggede bare på hende som om han ikke kunne få øjne væk fra hende



//jo//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by sjov//Samara// Empty
IndlægEmne: Sv: by sjov//Samara//   by sjov//Samara// Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 06:44

Samara tog også en tår af sin drink og gengældte hans smil " det er du også Jaster" sagde hun og bed sig let i underlæben og kiggede blidt på ham * Alle disse år har jeg gået og myrdet hans slags og nu falder jeg for en!?* tænkte hun. Samara var egentlig ligeglad om han var varulv eller ej, hen var mega sød og lækker! Så det var jo en bonus

// tænkte det nok :P//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by sjov//Samara// Empty
IndlægEmne: Sv: by sjov//Samara//   by sjov//Samara// Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 06:48

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "tak"sagde han med et smil på sine læber *hun er så sød*tænkte han og rettede sig op og gik helt hen til hende og kyssede hende blidt på kinden med et smil på sine læber og kiggede hende ind i øjne *sød lækker og alt det det dejlig*tænkte han og kiggede bare på hende


//hehe//


Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by sjov//Samara// Empty
IndlægEmne: Sv: by sjov//Samara//   by sjov//Samara// Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 06:53

Samara blev lidt overrasket over han bare sådan uden vidre kyssede hende på kinden, men hun følte det var rigtigt, hun havde ikke skyldfølelse overhovedet og tillod sig derfor at kysse ham på munden efter han havde kysset hende på kinden. Det føltes heller ikke forkert! Hun kunne ikke have det bedre end hun havde det lige nu, det var helt sikkert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by sjov//Samara// Empty
IndlægEmne: Sv: by sjov//Samara//   by sjov//Samara// Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 06:55

Han smilte hende og gengav hendes kys på munden stille og roligt og kiggede på hende med et smil og lagde arme om hende og var glad for at hun var her lige nu og alt det "du er så dejlig og smuk Samara"sagde han og kiggede på hende lige ind i øjne med et sødt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by sjov//Samara// Empty
IndlægEmne: Sv: by sjov//Samara//   by sjov//Samara// Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 07:02

Samara blev lidt rød i hovedet, han var den første der kunne få hende til at rødme, hvilket kun kunne betyde han var hendes type. At han så var varulv måtte hun tage med " Tak, og i lige måde" sagde hun og smilte nu 100% flirtende til ham, hun ville da ikke have noget imod at være hans, om han ville være hendes vidste hun ikke, men det føltes sådan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by sjov//Samara// Empty
IndlægEmne: Sv: by sjov//Samara//   by sjov//Samara// Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 07:05

"skal vi gå op oven på så vi kan snakke alene"sagde han og kiggede på hende og smilte tilbage og nussede hende på ryggen og smilte bare til hende på en sød måde og var vist forelsket i hende *er det her min skæbne af være sammen med en vampyr når pyt hun er dejlig*tænkte han og kyssede hende på munden med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




by sjov//Samara// Empty
IndlægEmne: Sv: by sjov//Samara//   by sjov//Samara// Icon_minitimeFre 06 Aug 2010, 07:13

" Tør du nu godt det?" grinte Samara og viste ham sine pistoler som hun havde med sig over alt, ikke fordi hun ikke stolede på nogen, men varulve kunne være farlige uanset hvad, men Jaster var ikke sådan! Det vidste hun! Hun gengældte hans kys " Vis mig vej" sagde hun med et blidt smil på læberne
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





by sjov//Samara// Empty
IndlægEmne: Sv: by sjov//Samara//   by sjov//Samara// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
by sjov//Samara//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» .. Intet.. // Samara //
» Skov... great (Samara)
» Leg og sjov <> Aragon
» sjov tid med kia(Kia-privat)
» Himlen kan se sjov ud når man er høj

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: