Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Empty
IndlægEmne: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 07:25

Dag;irk
Tid:irl
Sted: DTS
vEJR:MØRKE OG koldt.
omgivelser:ingen



Ribanalon sad oppe af en af de døde træer, hun stønnede af smerte imens hun holdte sig på venstre side af maven.
En kniv sad stikkende ud derfra og selvom det gjorder så ondt kunne hun ikke græde, det var en almindelig kniv men da personen stark hende havde der været vievand på og det brande så forfærdeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 08:35

Mari kom gående inde fra byen. Hendes hår var sat op i en hestehale der hang ned af hendes ryg. Hun lugtede hurtigt den anden vampyr, og skiftede retning så hun gik mod den anden. Der gik ikke lang tid før hun også lugtede blodet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 08:38

Hun sad og bed smerten i sig men hviste at den skulle ud af hendes krop, hun tog fat i skaftet og hev så til, det sveg og det føltes som om nogen havde hældt syre i hendes sår.
Det helede lidt langsommere på grund af vie vandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 08:44

Mari var stoppet nogle meter fra hende. "Overlever du?" spurgte hun stille og så på såret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 08:48

Hun kiggede ikke overraked op men mere, lidt afventende, imens hun tog sig til såret.
"Ja...det tror jeg" hun kiggede på kniven, og lagde den så i sin sko selvom der var blod på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 08:52

Hun nikkede "Hvad har De lavet?" spurgte hun så og satte sig på hug
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 08:54

Hun kiggede i det samme op på hende da hun sagde de til hende, hun kiggede først lidt og smilte så, "Jeg var ude og havde det sjovt" hun sukkede og ´kiggede nu betraktende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 08:57

"Ja De ser sandelig ud til at have moret Dem" sagde hun leende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 09:03

Hun smilte skævt, og så nu at det næsten var færtigt med at heale.
Hun rejste sig op lidt rundtosset men stadig klar til at kunne slås, "Ja da jeg kan dufte de er i en god alder vil jeg tale som min bror ville gører" hun kiggede ned på jorden *intet blod godt* sagde hun og kiggede så op igen på kvinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 09:09

"Som Deres bror?" gentog hun spørgende og rejste sig samtidig med hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 09:13

Hun nikkede, "Jeg tror de kender ham ved navn eller når jeg enden kan beskrive han træk" hendes øjne var metal grå lige som sin bror plus hun lignte sin bror virkelig meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 09:16

"Hvis jeg skulle kende deres bror så må han nødvændigvis bære navnet Demetri, og De navnet Ribanalon... Ellers tror jeg ikke jeg kender ham" svarede hun og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 09:21

Hun nikkede anderkendene og blev ikke forbavset, "Har Demetri fortalt dem det" sprugte hun lidt irreteret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 09:23

"Ja han nævnte deres navn en enkelt gang..." svarede hun og undredes over den irretable tone
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 09:28

Hun nikkede og stilte sig nu helt rank som en soldat, "Ja sådan er det vel altid med min broder"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 09:30

Hun nikkede lidt. "De må undskylde mine manere, Jeg er Mari Copernicus..." sagde hun lidt efter og præstenterede sig selv med en fejende bevægelse

//Skal llogge lige om lidt//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Icon_minitimeMan 09 Nov 2009, 09:34

Hun nikkede, det var ikke særlig rart at snakke med en man ikke kendte navnet på men som kendte ens navn fordi ens bror var som Demetri nu var.
"Og de kender jo mit" sagde hun og nejede igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Icon_minitimeTirs 10 Nov 2009, 18:18

Hun nikkede. "De bærer er yderst sjælent navn..." sagde hun eftertænksomt. Hun synes faktisk godt om navnet Ribanalon... Det lød stærkt, men alligevel roligt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 10:26

Hun så på vampyrer hunnen foran hende og nikkede så, "Det er et virkelig stærkt navn" sagde hun til svar.

//Bære det selv som mit 2 navn i virkeligheden, så hvis du høre det nogen side er den en der kender mig//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Icon_minitimeOns 11 Nov 2009, 23:16

Hun nikkede og gav hende ret. Hun smilede lidt og fandt egentlig Ribanalons selvskab meget behageligt. Næsten som at have en veninde igen....

//Nice! Hvor kommer det fra?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Icon_minitimeFre 13 Nov 2009, 05:55

//Jeg tror ikke du vil kunne forstå det//

Hun smilte svagt hvorefter det blev lidt større, men faldt igen ret hurtigt, "Så de har mødt min bror"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 02:15

"Det har jeg... En særdeles intressant vampyr" sagde hun og smilede skævt. Det var sjællent hun mødte andre der kunne fange hendes nysgerrighed som han kunne, men til gengæld kunne han også virkelig gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 02:22

Hun smilte lidt og forvandlede sig så om til sin vampyre (rigtige) skikkelse, "Det utroligt så meget de ligner vores familie" sagde hun roligt.


Sidst rettet af Ribanalon Søn 15 Nov 2009, 02:25, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 02:25

"Det er sjovt. Præcis det samme sagde han." sagde hun tænkende. Hun var egentlig overrasket, da hun vidste at hun lignede sin bror, og kunne ikke se nogen lighed mellem ham og Demetri
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 02:27

Hun nikkede, og kiggede så ned på såret, det var helt forsvundet. *Endlig en lille pris at give for at blive vampyre* tænkte hun og kiggede så på Hun vampyren igen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: