Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 02:30

"På hvilken måde ligner jeg jeres familie?" spurgte hun nysgerrigt. Hun ville meget gerne vide det og håbede at Ribanalon, til forskel fra Demetri, ville fortælle hende det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 02:31

Hun rystede lidt på hoved, "Jeg kan besvære ikke forklare det her" hun foldede armene ud som tegn på at det var her i skoven hun ikke kunne snakke om sin familie eller andet privat.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 02:35

Hun nikkede lidt "Men der er et andet sted De kan?" sagde hun spørgende med et let smil. Hun så kort rundt før hendes blik igen faldt på Ribanalon
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 02:36

"Det tænkeligt" sagde hun og gik lidt til venstre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 02:39

Hun nikkede svagt og smilede. Det gjorde hun meget... Smilede. Det faldt hende så let og naturligt at smile ad alt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 02:41

Hun nikkede til hende, og begyndte så at gå frem af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 02:45

Hun gengældte nikket og begyndte selv at gå, med kurs mod Sheria
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 02:46

//Det var hyggeligt :-J //
//out//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... - Page 2 Icon_minitimeSøn 15 Nov 2009, 02:48

//Det var det da^^ Out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...   Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjælp mig....Hjælp miiiiiggg...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Gud, hjælp mig!!
» Råb om hjælp.. (David)
» Hjælp...Zylo
» hjælp mig!-Sawyer
» Marcus hjælp

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: